Mikäs noissa iskarien huollossa on fillari puolella ns. normaali käytäntö koskien perushuoltoa? Itsellä on uudessa pyörässä lyrikin keula ja vivid takana, liikkeessä huollot olisivat reilu 200€ yhteensä eli ei nyt ihan hirveästi mutta on toikin nyt joka vuosi pistää taas jonkin verran rahaa.

Valmistajan ohjeita kun katsoo niin tuollainen perinteinen mitä on tottunut moottoripyörillekkin tekemään eli öljyt pihalle ja liukuputkien stefat ja pölysuojat vaihtoon olisi helppo ja nopea tehdä itse, mutta sittenhän noi ohjeet vasta alkavatkin. On muutama sivu ilmajouselle, paluu- ja menovaimentimille. Purkaako ne noita kaikkia roippeita tuolla liikeessäkään ja onko siihen edes mitään tarvetta vuoden vanhoilla iskareilla? Vai vaihdanko vaan öljyt ja ajan tyytyväisen auringon laskuun?