HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 24 / 373 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14 22 23 24 25 26 34 74 124 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 691 - 720 / 11177

Aihe: Pyöräsi kuva Vol III

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eeppa Katso viesti
    Mutta sitä jäin ihmettelemään, että missä mahtavat olla ne uudet yli 1000€ osat?
    Siitä vaan ynnäilemään uuden näköisien osien hintaa. On tuohon vuosien aikana vaihdettu niin paljon osia että sillä summalla saisi uuden hyvän, mutta ei kuitenkaan sellaista mistä haaveilen kun ne Golognat perhana maksavat liikaa...

zipo Guest
    Kioskille ja kauppaan pöörä
    [img][/img]

zipo Guest

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hissitolppa Katso viesti
    Lopettakaa se niuhoittaminen ja kitinä. Kuka jaksaa laskea kuvien määrää ja mitä merkitystä sillä on? Hyviä kuvia hienoista pyöristä.

Olmossa noi jarrukahvat herättää kyllä kauheita muistoja.
    Jokaisella palstalla on omat palstapoliisit jotka jaksaa nenänkaivelun lisäksi kaivella ilmoista omasta mielestään kaikki epäkohdat ja virheet. Mulla aukeaa Elisan mokkulalla kuvat sekunnissa, pitää kyllä olla todella hidas netti että ei toiselta palvelimelta linkitettyjä kuvia saa auki. Luulen että nämä palstapoliisit olivat vielä sekatavarakaupan hyllyssä margariinipaketissa, kun Bianchin ostin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bianchi Pantani Katso viesti
    Jokaisella palstalla on omat palstapoliisit jotka jaksaa nenänkaivelun lisäksi kaivella ilmoista omasta mielestään kaikki epäkohdat ja virheet. Mulla aukeaa Elisan mokkulalla kuvat sekunnissa, pitää kyllä olla todella hidas netti että ei toiselta palvelimelta linkitettyjä kuvia saa auki. Luulen että nämä palstapoliisit olivat vielä sekatavarakaupan hyllyssä margariinipaketissa, kun Bianchin ostin
    Ihan kiva että sulla aukes nopeesti kuvat jotka varmaan jo oli välimuistissa. Mulla meni kännykkä ihan jumiin noista, mutta nyt ei mene kun niiden tilalla on ironisesti kaistanylityslogo...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Ihan kiva että sulla aukes nopeesti kuvat jotka varmaan jo oli välimuistissa. Mulla meni kännykkä ihan jumiin noista, mutta nyt ei mene kun niiden tilalla on ironisesti kaistanylityslogo...
    Sama homma täällä. Onneks photobucketista loppui kaista kesken.

Snowdogilla aika pirun asiallinen parveke!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Aamun parhaat naurut .. LOL .. ahneella on jne

Pahus, kun ehtinyt nähdä yhtään noista kuvista ;-(

Aiku harmi. Eipä jääny ikävä moista määrää kuvia niistä pyöristä. Kyllä pari kuvaa kerrallaan yhdestä pyörästä pitää riittää. Jossain muualla voi sitten esitellä ne kakskyt vuotta vanhat upeat yksityiskohdat.
    Jottei mene ihan floodamiseksi, niin on tässä esillä ollut oikein hienoja pyöriäkin. Täytyisi varmaan ottaa omasta kalustosta taas tuoreet kuvat ja postata tänne ne.
    Loppukiri alkaa sadan kilometrin jälkeen.

Tässä ... mitään tietoa minne kuvat hävisivät ?
    Ihan sama, mutta hyvä kumminkin.
    Zipolla räyhee naineri.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zipo Katso viesti
    Kioskille ja kauppaan pöörä
    Saattaa tuolla niukin naukin muuallekin päästä. Viileä fillari.
    Memento mori

Kyllä täällä on ihan aiheesta valitettu. Ei jatkossa noin montaa kuvaa tänne, koska aiheen luettavuus menee huonoksi. Muutama kuva riittää ja loput linkkinä. Jatkakaamme aiheesta.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Tuommonen jäykistelijä rakentui ajankuluksi. Runkona Dacon, Konan 29" P2 keula, vaihteina 1x10 ja osat pääasiassa XT:tä. Hauskan oloinen tämäkin mutta eipä keksi tälle mitään käyttöä > myyntiin vaan.

Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!

Musta sun pyörät olivat rumia, mutta makunsa kullakin.

Isompi ongelma sulla on nyt käsissäsi siinä, että postasit aivan liian monta ja aivan liian isoa kuvaa. Olisit tajunnut tämän jos olisit seuraillut tätä ja aiempia thredia ajatuksella.

Osoitit tietämättömyytesi kuvanpalveluntarjoajien kaistarajoituksiin kyselemällä mihin kuvat menivät vaikka tuo photobucketin "additional bandwith" -ilmoitus ei kauheasti jätä arvailujen varaa.

Tämän jälkeen jatkoit ulisemalla toisen kirjoittelijan hitaasta netistä, vaikka oikea syy oli siinä että kuvajätöstesi lataaminen on oikeasti hidasta. Kurkkaappas huviksesi niiden kuvien koot ja pistä ne tänne, joku voinee laskeskella sulle sen perusteella miten paljon kaistaa niiden availu oikeasti vaatii, ilman että ne ovat jo valmiina selaimen välimuistissa. Luonnollisesti photobucket voi niitä jonnin verran pakkailla, mutta kyllähän sää selvästi tän tajusitkin.

Mut oikeesti kämmäsit siitä, että vastasit palautteeseen itkupotkuraivarilla. Olisit ennemmin ottanut opiksesi niin kaikilla olis ollu kivempaa.

Tervetuloa palstalle! <3
    "Lumihiutaleita kaikkialla. Ei ketaan kiinnosta mita sina ostat tai teet. Tai jatat ostamatta tai tekematta." -chrisekh, io-tech BBS

^ Viitaten siihen mitä elasto kirjoitti yllä, eiköhän tuo keissi tullut loppuunkäsiteltyä.

Jos täällä saa toivoa vähän niinkuin levyraadissa, niin jos jollakulla olisi kisakireetä xc-pyörää niin voisin vähän sen kuvaa kuolata. Pikkuisen hiilaria tähän hämärtyvään iltaan.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

No hitto. Pitääkö tässä nyt sitten lähteä kuvaamaan noi fillarit. Tosin ei mulla pyörissä kuitua ole, eikä noi mitään kisakireitä xc-kihnuttimia ole

Taitaa olla kisakireiden kuskit tähän vuodenaikaan niin kiireisiä, ettei kuvien postailuun ole aikaa. Flunssassa ja peukalovammaisena on aikaa, joten jospa tommonen vähemmän kisakiree rautapyörä kelpaisi ketjun piristykseksi? Tai no, kyllähän tuo kiertää ens kesänäkin ne maastokisat, joita vielä jaksan kiertää.

Meillä ei ole vielä ihan noin vihreätä - kuva on viime kesältä. Mutta samaltapa tuo näyttää edelleen. Stemmi on vaan vaihtunut 0-asteiseksi kuvassa olevan 6-asteisen sijaan. Ja likaisempi on nykyään. Jos ei mitään hajoa matkan varrella, niin näyttänee ihan samalta viidenkin vuoden kuluttua. Ainakin, jos lisääntyvät kolhut maalipinnassa jätetään huomioimatta.

“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Jos täällä saa toivoa vähän niinkuin levyraadissa, niin jos jollakulla olisi kisakireetä xc-pyörää niin voisin vähän sen kuvaa kuolata. Pikkuisen hiilaria tähän hämärtyvään iltaan.
    Ketjun etusivulla. Tosin pulloteline on vaihtunut, eli olisi perusteet ottaa uusi kuva.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

Kylläpä tuli makeat naurut teidän karvanoppien kommenteista. Jätän teidät hiekkalaatikolle keskenänne ja etsin aikuisten palstan toisaalta. Modet voi kertoa kuinka voin sulkea tunnuksen, tai sulkea se puolestani kiitos.

Stenun Gunnareita jaksaa katsella. On ne.
    Peukimo.
    Memento mori

Ei millään foorumilla kannata toisten kommenteista itseensä ottaa. Yleensä toiset ovat väärää mieltä ja on turha haaskata ajatteluaikaansa pohtimalla sitä mitenkään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Itsok Katso viesti
    No hitto. Pitääkö tässä nyt sitten lähteä kuvaamaan noi fillarit. Tosin ei mulla pyörissä kuitua ole, eikä noi mitään kisakireitä xc-kihnuttimia ole
    No nyt on tuoreet kuvatukset fillareista. Että on kerrankin ihan oikeaakin asiaa tähän ketjuun:

Kihnuttelupyörä, joka on ikävä kyllä ollut parina viime vuonna aivan liian vähällä ajolla:

https://lh3.googleusercontent.com/-t...o/DSC_9424.JPG

Cyclotin, joka on myös ollut aivan liian unhoksissa jo pitkän aikaa:

https://lh5.googleusercontent.com/-b...o/DSC_9440.JPG

Tankki, jolla ajan käytännössä kaikki harrasteajot. Eniten ajossa, mutta silti aivan melko harvakseen:

https://lh5.googleusercontent.com/-D...o/DSC_9449.JPG

Käyttöpyörä, tällä on tullut olemassaolo aikanaan ajettua vaihtelevissa määrin eniten, nyt taas näyttää ikävästi sillä että töihin on mentävä autolla. Joten kovin harvakseen tarvetta. Lisäksi eilen vaihdoin talvirenkaat pois ja olin näemmä kädettänyt vaihdon, kuten tarkkasilmäisimmät huomasivatkin epäillä muuttuneesta taustata. Oli kiire ja en nyt samantien ehtinyt vaihtaa ehjää kumia, jotta olisin päässyt samalle kuvasupaikalla kuin muut.

https://lh5.googleusercontent.com/-5...o/DSC_9460.JPG

Yhteenvetona voisin melkein huomata kirjoitteluistani, että minulla on tällä hetkellä aivan liian monta pyörää, siihen aikaan, haluun ja motivaatioon jonka voin käyttää pyöräilyyn. Ehkä taas kevät tuo hetkeksi näitä kaikkia

Tuo punainen rossari on UPEA!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    *Gunnar*
    On se. Voinen elvistellä että olen tolla ajanut n. 5min ja S. ajoi mun läskillä. Luulin että hää saisi läskikuumeen, mutta taisi käydä päinvastoin. Rockhound on kevyt ja ärhäkkä peli. Kelpaisi mulle hyvin. Stenulle tulee läski ehkä sitten kun Gunnar semmosen rungon tekee

IncBuff Guest
    Voi kun noita Purebloodeja vielä tehtäisiin.

Mulla on kans rajoittamaton netti puhelimessa ja oli kyllä tuskaa ku avasin ketjun.. Mut jokainen tyylillään.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Räpsäisy Trekistä ja sen ah-niin-muodikkaasta voimansiirrosta. Etukumi vaihtuu kyllä muhkumpaan tuosta 2.2 x-kingistä.

-ei oo pakko, jos ei taho-

😊

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    On se. Voinen elvistellä että olen tolla ajanut n. 5min ja S. ajoi mun läskillä. Luulin että hää saisi läskikuumeen, mutta taisi käydä päinvastoin. Rockhound on kevyt ja ärhäkkä peli. Kelpaisi mulle hyvin. Stenulle tulee läski ehkä sitten kun Gunnar semmosen rungon tekee
    Vai, että Gunnar-fatty... juuei kyl mä luulen, että jos jonkunlainen vielä tulee, niin se on 1-vaihderossipyörä. Mutta ensin pitäisi raaskia luopua Koni-wanhuksesta. Oikeesti 1-vaihdemaasturi ja vaihdekrossari on perfetto paletti mun tän hetkisiin tarpeisiin. Mullakin oli joskus neljä pyörää ja siinä oli vähintään yksi, mieluiten kaksi liikaa. Läskäri oli kiva testata, mutta luulen, että mulla se jäisi vaan lumisten talvien talvipyöräksi, kun tällä hetkellä krossarikin näkee melkein enemmän maastopolkuja kuin maasturi. Kivempi ajaa, kun joutuu vähän enempi kattelemaan, mistä ajaa. Lisäks mussa asuu pieni salakeventelijä, vaikka senkin vaikutusvalta on ollut viime vuosina vähenemään päin. Silti maastopyörän painon pitää alkaa ysillä .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Voi kun noita Purebloodeja vielä tehtäisiin.
    Samaa mietin.. Mutta olikohan noissa geo lyhypuoleinen mun mitoille? Itsokin Purebloodi on kyllä hieno - ainoa vaan mitä ihmettelen, on tuo outo jousella toimiva ketjunkiristin, kun eikös tuossa ole liukudropit, millä ketjun saa kireälle..?
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Olishan siihen ollut tarjolla horisonttaalisetkin dropoutit, jos olisin runkoa hankkiessani sellasiet halunnut. Heikkomielisenä ja -jalkaisena valitsin aikoinaan kuitenkin nykyiset, jotka vaativat erillisen ketjunkiristimen.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •