Tänään pärähti prokkis vauhtiin. Keulaksi tuli siis 1 1/8 putkella oleva Cannarin 1.5" sijaan ja sille piti pikkusen funtsia asennusosia. Fillariosan kans mietittiin holkin sorvausta ja mahollisia valmiita vaihtoehtoja mutta siinä kartotuksen tiimellyksessä ehin tilata jenkeistä kalikoita. Iso kiitos kuitenkin Fillariosalle vaikka nyt ehin hommata osat muualta. Sitten tuossa muistin että yks tuttu on koneistaja/sorvaaja niin sieltäpä pukkas pikana pari holkkia johon menee semi-integroitu laakeri.
Siinäpä sitte kun ehin omaan talliin, Dacon osiksi ja Scalpel nippuun. Keula siis SID Race, voimansiirto XT/XTR 1x10, jarrut XTR, kehät Sunn, navat SLX/XTR, putkiosat sekatavaralaatikosta. Lyhyen koeajon perusteella melko ihanan tuntoinen pyörä painosta huolimatta. Vaaka siis pärähti noin 11kiloon, pitänee kesän päälle funtsailla ainakin hieman kevennystä.
![]()








Lainaa viestiä vastauksessa
. Oma supersix ei etene ja se ottaa vähän kaaliin, kun tuo maltti ei ole meikäläisellä mikään vahvin luonteenpiirre. Ainakaan tälläisissä tärkeissä asioissa
.



Ja vaikka miten laskee fillarin kokonaishinnan ja käyttää käytettyjä osia jos suinkin mahdollista, niin 2500€:n kieppeillä hinta on (ilman satulaa, tankoa ja polkimia). Xtr jarrut ois yksistään yli 300€ vs slx:n 99,90€, joten siinä kohtaa ei tarvitse montaa kertaa miettiä.


Kirjanmerkit