GiantGarminElectrobike
Sivu 5 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5 6 7 15 55 105 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 121 - 150 / 5847

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Tänä aamuna vaaka näytti että olen siirtynyt neuvolassa punnittaviin. Projekti jatkuu ja toivottavasti etenee edelleen.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Tänä aamuna vaaka näytti että olen siirtynyt neuvolassa punnittaviin. Projekti jatkuu ja toivottavasti etenee edelleen.
    samat ajatukset aamupuntarilla, kevättiputuksen tarve oli muutamia kiloja .. Painotavoitteeseen on nyt päästy
    -- not fast but furious --

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    samat ajatukset aamupuntarilla, kevättiputuksen tarve oli muutamia kiloja .. Painotavoitteeseen on nyt päästy
    Oma tila aloitukseen nähden -10.2kg. Jatketaan.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Se ranne mitään murtunut ole. *riemio*

Nietzscheä lainaten: Mikä ei tapa, sattuu yleensä aivan helevetisti..
    Memento mori

tempokisu Guest

Nauraa räminää rungossa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    Onneksi olkoon.

Saisipa 7 kiloa pois, ja jos mahdollista niin ne poistuisi kaikki keskivartalon osasta.

Mutta jotain poistui kuitenkin jostain! Kallo-fillarini rämisi joka railon ja rotwallin kohdalla, aattelin että ketjut on jotekin "löysät" ja ne hölskyy.
    Kaverille katsottavaksi.
    Kaveri ounasteli, että viime kesänä hajonneesta satulatolpasta oli pudonnut yksi ruuvi runkoon sisään rämistelemään...ja näinhän se oli tehnyt.

Ah! että mikä riemu ja ilo, kun se ruuvi putkahti pienten ravistelujen jälkeen pystyputkesta ulos!! ja räminä loppui siihen!!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Onneksi olkoon.
    Saisipa 7 kiloa pois, ja jos mahdollista niin ne poistuisi kaikki keskivartalon osasta.
    ...............
    kiitos! Kisu
    Kyllä se paino ennenpitkää tipahtaa, kun riittävästi ja tarpeeksi kauan on miinuskaloreita .. Ehkä kerta viikkoon on syytä pitää hieman vapaampaa päivää ja tankata.. Mutta järki kiristelyssä kuitenkin, jos aikoo myös ajaa .. No mitäpä minä näitä selitteleen, ehkä lääkärinä on tietotaitoa ravitsemuksesta riittämiin omasta takaakin. ... Ja tsemppiä seittemän kilon tiputteluun sekä muihin projekteihin

tempokisu Guest

Punapää mission impossible

" lääkärinä" tietoa eikä taitoa ravitsemuksesta ole hitustakaan. Eikä ole muutenkaan. Mitään, paitsi selluliittia.

Olen lohduttautunut sillä, että olin kerran tosi laiha - enkä ollut ollenkaan onnellinen. Olin 2013 jouluna alle 50kiloinen - en jaksanu ajaa mitään.
    Kukaan ei mua katsele, joten - mitä väliä sillä nyt ihan oikeasti on? ei niin pskan vertaa. Pitäisikö vaan heittää verho ton peilin eteen?

50-vuotias täti ei kuluta oikeastaan yhtään mitään, mutta kyllä tämän ikäisellä nälkä ja janokin on. Se ei käy laatuun, että alan kitua ja kärsiä - kun se tie on hölkätty jo. Mun pitäisi laihtuakseni ajaa varmaan 200km päivässä, enkä pysty puoliakaan. Ihan mahdoton yhtälö.

Joten - taidan ostaa uuden nuken, joka on hoikka. ja muutenkin hieno, ihaillaan sitä ja mä jään mukavasti kameran kääntöpuolelle.

Maantielenkki. Aurinko. Tuuli. Töyhtöhyypät pellolla.

"- Ensin vedin ulos pari silliä. Mutta sitten tunsin, että mahalaukussa oli vielä jotain isompaa, Frilund kuvaili."
    http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/a...676399214.html

Aika perinpohjallisesti nauratti mestarin ilme.
    - Numismaatikko -

... Nämäp poikki o vast,
    heit en lakk kehumast ....

Hieman Hjalmaria mukaillen...

Tänään ensimmäinen kuiva päivä tällä reissulla ja myös saunaan pääsi ensimmäistä kertaa se vaakätteet saa kuivaksi. Tässä saikin jo tetsata ihan tarpeeksi vesisateessa hypotermian partaalla parissa plusasteessa. Niin ja juoksulenkillekin jaksoi, vaikka tuli taas talsittua seitsemän tuntia.
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

tempokisu Guest

Hymy rahaa!

* Integrity Toys julkaisi nyt uudet nuket - Saturday Night Fever se tanssipari - ja minulta säästyi rahat!

* Harvemmin tulee postia että "sulle on rahaa" - mutta nytpä tuli! vitsit, piti aika monta kertaa tarkistaa että todellakin MUN tilille maksetaan, potilasvahinkovakuutuksesta tilapäisestä haitasta ( etuhampaiden väärin laitetut implantit...) 1200euroa. No, olisihan se tietysti voinut olla 12 000euroa, mutta HYVÄ NÄINKIN! Rahaa tuli tilille!
    Voin ostaa kameraan uuden objektiivin!

Huomena pääsee Lenkille.

tässä oli aika paljon jo hyviä juttuja

Uusi iPad-mini
    Festina lente

Isäpuolelle hankittu "uusi" pyörä Hän on valitellut jo pidemmän aikaa huonoa kuntoa ja työressi painaa päälle. Uutta pyörää on etsitty pitkään ja lopulta fillaritorilta löytyi erittäin siisti kokoonpano. Iso kiitos Attitude:lle
    Still rides with 26er

Känny näyttää yhteyspalkissaan aivan ihme G-lukemia. Ja mokkulakin yhdistää etten perässä meinaa pysyä. Tää ei voi hyvästi päättyä mutta niin kauvan kun tätä autuutta kestää niin mullon triljoona juutuubipätkää katsomatta...
    I väntan på ännu dåligare tidet

Vuoden eka koirailuilulenkki shortsit ja barefoot töppöset yllä.

tempokisu Guest

Punapää ruma ja lihava...

^ tasan ei käy...lenkille lähdin aamulla talvitamineissa.

Mutta Aamulehti - lueskelin vasta äsken päivän lehteä - sai vaihteeksi nauramaan ja ihan myötäiselle tuulelle..

Lehden Ihmiset-osiossa oli juttua neljästä munikäisestäni ihmisestä, ja kun katson niitä naispuolisia - niin enhän mä mikään lihava ole! Se yksikin täti harrastaa (muka) "liikuntaa ja pyöräilyä" ja reisi on kaksi mun reittä ja masu neljä mun masua

Yleisönosastolla "ryppynaama" ihan sattuvasti tekstasi ( mukaillen) "Jos on vuosikaudet pistetty botuliinia nassuun ja sitten tuleekin kasvovamma niin turha sitä on säälipisteitä lehtien palstoilla kerätä"
    Kas kävi ihan sama mielessä lenkkeillessäni, ja äiteen kanssa irvailtiin että nytkö vasta se "poikkeama aivoissa" todettiin. Just, ja sitä kun ei voi plastiikkakirurgisesti korjata..
    Kovasti olen harmitellut kun oma kroppa on tällainen tankki ja nassun voisi vaihtaa, ja kyseisellä henkilöllä onkin aika lihaksikas kroppa...mutta en kyllä nassua vaihtaisi, en.

Silmäkulma kostuu.

#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

tempokisu Guest

Hymy kivaa

^ no jo on kiva, hienoa. Tuolla on hieno autokin, ottaisin kolmosautoksi ton JERrin.

Vaikka onkin kurkkukipu, niin ilahdutti että tulin sinuiksi uuden kamerani kanssa ihan heti - ihan turhaan jännitin! Hyvin toimii, mulle tärkeet säädöt saa näppärämmin. HYVÄ OSTOS!

Eväsretki tuulisessa metsässä. Nuoriso leikki ritareita.
    Memento mori

Pitkänäperjantaina vapaalla vauhdilla keskari yli 29 km/h ensi kerran tällä kaudella (aina olosuhteista = tuuli+lämpö kiinni).
    30 000 m/h ylittyi vuosi taakkepäin 13.05., joten jos lämmintä piisaa, tämäkin päivämäärä aikaistuu, juu. Soolotempoilua siis.
    Lisäksi kauden eka tn paukahtaa ennen uuden työviikon alkua, aikaisen kevään ja poutaisen ilmanalan ollessa vallitseva.
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

Kävelyilylenkuralla bongailtiin Turbonuuskun™ kanssa peuroja, korppeja, sammakonkutumöykkyjä ja muita auringonpalvojia

Sain vahattua veneen...eikun tämä olikin fillarifoorumi, sorry!

Kuntotesti, jonka mukaan olisin puolta nuorempanakin eli parikymppisenä erinomaisessa kunnossa. Ei muuta kun kunto samana vaan, niin kolmenkymmenen vuoden päästä ollaan joka kisassa lusikoilla..
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

Oli järvestä lähtenyt jäät😃

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Löysin yli 2 vuotta kadoksissa olleita pyöränosia ison kassillisen yhden kaapin perältä muovipussista. Tiesin olleen kadoksissa ja olen tuskaisena etsinyt käyttämätöntä Kuningaslaakeria titaanisella crown racella ja Suunto Road Bike Podia. Samalla samasta pussista löysin monia muitakin osia joita en muistanut edes olleen olemassa. Kolme erimittaista stemmiä, varakumin lasten cnoc 14-pyörään, kaksi maantiepyörän ulkorengasta yms.

MINÄ ONNISTUIN! Ajoin yhden kohdan, jota koko viime kesän kiersin kuin kissa kuumaa puuroa ja aina välillä yritin, mutta ajamattahan se jäi. Nyt tänään sitten otin ja ajoin siitä vihdoinkin ensimmäisen kerran!

Postilaatikkoon ilmestyneet Castellin ajopöksyt, jotka vielä pikaisen sovituksen perusteella tuntuis koon puolesta osuneen just kohilleen

Auringon paiste heti aamusta. Mahtava päivä kävellä töihin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •