GarminElectrobikeGiantHepha
Sivu 74 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24 64 72 73 74 75 76 84 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.191 - 2.220 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Joo, Planet X krossari oli kyseessä, mielestäni sinä näytit merkkiä että ohi vaan. Tai siis mä istuin pelkääjän paikalla ja emäntä oli puikoissa.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    ... maasturi porukka ...
    ?
    Kaluston vaihto kesken ajon?
    Niillä oli vielä kahdentoista aikaan maantiekalusto alla, kun yhytimme porukan Nupurin paikkeilla.

Valkeakoski, 24,3 (tänään), Kalmistonkatu hautuumaan kohdalla klo:9.30. Onko kylällä toinenkin läskeilijä vai oliko kyseessä se yksi ainoa Korpela A?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti no-saint Katso viesti
    Valkeakoski, 24,3 (tänään), Kalmistonkatu hautuumaan kohdalla klo:9.30. Onko kylällä toinenkin läskeilijä vai oliko kyseessä se yksi ainoa Korpela A?
    Kylällä on todistetusti ainakin 3 läskeilijää (2*one, 1*kona) joten veikkaan sijainnista että kyseessä on endurokunkku Tommi onellaan?
    Musha rain dum a doo, dum a da

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ArtK Katso viesti
    ?
    Kaluston vaihto kesken ajon?
    Niillä oli vielä kahdentoista aikaan maantiekalusto alla, kun yhytimme porukan Nupurin paikkeilla.
    Se taisi olla saman seuran eri porukka koska klo 12 olimme Lohjan Oittilantiellä. Kolme maasturia ja yksi krossari. Ja joo mä näytin merkkiä.

mutanaama Guest
    Kukas se leikki ninjaa ja ajeli tänään hämeenlinnantiellä klaukkalan kohdalla ennen kasia illalla. Hyvin tehty... not.

Kuka ajoi tänään kuuden aikaan Ridleyllä reipasta vauhtia totisella naamalla ohitseni Pirttimäen ja Oittaan välissä Oittaan suuntaan. Itse ajelin pyörätien puolella, kun se oli jo ehtinyt alkaa mutta tämä kaveri veti vielä tietä pitkin. Ehkä reilu parikymppinen kuski, vähän pidempi tukka, keltaista, mustaa ja valkoista asuissa ja pyörässä. Sama pyöräilijä taisi ajaa ohitseni aiemmin pohjoisen suuntaan Velskolantiellä. Kummallakaan kerralla ei viitsinyt tervehtiä. Kaikki muut noin kymmenkunta kuskia olivat naama hymyssä ja käsi pystyssä. Hieno ajokeli tosiaan mikä piti mielen iloisena.
    Tuosta ohittaessa (siis samaan suuntaan) tervehtimisestä tuli mieleen josko ohittaja säälii ohitettavaa ja ajattelee morjensta sanomisen tuntuvan ohitettavasta kettuilulta. Tällainen on itselläni tullut joskus mieleen muita ohittaessani mutta olen silti reippaasti moikannut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Kuka ajoi tänään kuuden aikaan Ridleyllä reipasta vauhtia totisella naamalla ohitseni Pirttimäen ja Oittaan välissä Oittaan suuntaan. Itse ajelin pyörätien puolella, kun se oli jo ehtinyt alkaa mutta tämä kaveri veti vielä tietä pitkin. Ehkä reilu parikymppinen kuski, vähän pidempi tukka, keltaista, mustaa ja valkoista asuissa ja pyörässä. Sama pyöräilijä taisi ajaa ohitseni aiemmin pohjoisen suuntaan Velskolantiellä. Kummallakaan kerralla ei viitsinyt tervehtiä. Kaikki muut noin kymmenkunta kuskia olivat naama hymyssä ja käsi pystyssä. Hieno ajokeli tosiaan mikä piti mielen iloisena.
    Tuosta ohittaessa (siis samaan suuntaan) tervehtimisestä tuli mieleen josko ohittaja säälii ohitettavaa ja ajattelee morjensta sanomisen tuntuvan ohitettavasta kettuilulta. Tällainen on itselläni tullut joskus mieleen muita ohittaessani mutta olen silti reippaasti moikannut.
    Näinköhän minä saman henkilön klo 17.10 Lassilassa Kaupintien ja Vihdintien risteyksessä? Olin itse risteyksen toisella puolella valoissa matkalla risteävään suuntaan ja ajattelin, että voihan-voihan, kun juuri tänään ei satu olemaan Ridley-sukkiksia jalassa, oli ainoastaan Ridleyn krossari alla. Olisi ollut ihana Ridley-kohtaaminen, mutta nyt ei huomannut minua ollenkaan.
    Poljen. Siis luen.
    poljento.com

Keiden peesissä pääsin lauantaipäivällä Kauklahteen? Cannondale & Look taisivat olla alla olevat pyörät. Kiitos vielä kerran.

Kuka ajoi tänään aamulla seitsemän paikkeilla Ilmakehää pitkin Helsinki-Vantaan lentokentälle päin neonpunaisella (?) levyjarrullisella maastosinkulalla/fixillä? Huomiota herättävä menopeli.

Kukas kurvasi pihaansa Vanhalla Rajamäentiellä klo ~1915 mustalla Pivotilla? Perkeles, asut naapurissa
    "Lumihiutaleita kaikkialla. Ei ketaan kiinnosta mita sina ostat tai teet. Tai jatat ostamatta tai tekematta." -chrisekh, io-tech BBS

Kukas parrakas ajaa työmatkaa Vihdintien vartta suuntana etelä - pohjoinen kalustolla läski ja kippurasarvi? Eilen tuli vastaan läskillä, tänään kippuroilla. Että moi vaan! Mut tunnistaa omaperäisestä ajoasusta musta kypärä + punainen softsell-takki + mustat ajohousut Kalustona viime päivinä maastopyörä, yleensä joku muu. Kesällä kippurat.
    Festina lente

Varmaan menty Katilan ohi useamman kerran viimeaikoina. Itsellä alla joko spessun ruskea cc tai bianchin roadsteri. Vaatetuksena yleisimmmin tumman sininen pearl izumin kuoritakki.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

^ Hihkaisee ohi mennessään (vaikka eihän kukaan aja mun ohi...)
    Festina lente

Katila: Meitsi ajelee aamusin vihdintietä sinua vastaan. Yleensä ei kyllä kuulu läski eikä maantiefillari työmatkakalustoon, oli vaan spesiaaleja päiviä noi pari. F-tervehdys seuraavaksi?

^ Mitenkä moinen tervehdysrituaali suoritetaan?
    Festina lente

Viittomakielen F-kirjain. Nopeasti näytettynä saattaa sormet mennä ok-asentoon eli kunhan kolme viimestä sormea on pystyssä ja etusormi+peukalo ei, niin ymmärtänee.

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...achmentid=9441

Antsa112, olet sitten tullut muakin vastaan. Sulla on kovin pistävä katse . Mun F saattaa tulla alaspäin sivulle siitä lepuuttajilla nojatessa.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Katila Katso viesti
    ^ Mitenkä moinen tervehdysrituaali suoritetaan?
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...03#post1857803
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Kiitos informaatiosta! Kesällä tuo hoituu, mutta nyt mulla on vielä rukkaset kädessä. Jospa vaan heitän Hanskaa pystyyn
    Festina lente

Anteeksi väärästä kommentista ("Valot") sille sinisen cc/maantie pyörän ohjastajalle, joka nousi Hämeenpuistoa väärää puolta jalkakäytävällä ilman valoja puoli seitsemän aikaan. Piti sanoa " Järki käteen!" Kuka olit, jos uskallat tunnustaa?
    http://eksyilylenkit.wordpress.com/

Tänään vähän neljän jälkeen iltapäivällä Storan Enson pääkonttorin vieressä olevista liikennevaloista lähti kuski läskipyörällä 'kuin hauki rannasta' Pohjoisrannan suuntaan. Siitä ajoit sitten Hakaniemen sillan yli ja katosit näkyvistä merihaan tunneliin. Olit varmaan palstalaisia - niin kevyen näköistä oli meno . Minä köröttelin hissukseen 29er Trek'llä kaukana perässä...

Kuka oli tänään Veikkolan keskustan suunnilla vähän vaille neljä (oranssilla?) täysjäykällä Konalla? Tais olla vielä 29er... Liikuit kaverisi kanssa, joka oli kävellen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Katila Katso viesti
    Kukas parrakas ajaa työmatkaa Vihdintien vartta suuntana etelä - pohjoinen kalustolla läski ja kippurasarvi? Eilen tuli vastaan läskillä, tänään kippuroilla. Että moi vaan! Mut tunnistaa omaperäisestä ajoasusta musta kypärä + punainen softsell-takki + mustat ajohousut Kalustona viime päivinä maastopyörä, yleensä joku muu. Kesällä kippurat.
    Naamioitumiseni on selvästi onnistunut!

^ Hahaa, älä Raparperi yritä! Sut mä kyllä tunnen
    Festina lente

Lainaus Alkujaan tämän lähetti helmijak Katso viesti
    Tänään vähän neljän jälkeen iltapäivällä Storan Enson pääkonttorin vieressä olevista liikennevaloista lähti kuski läskipyörällä 'kuin hauki rannasta' Pohjoisrannan suuntaan. Siitä ajoit sitten Hakaniemen sillan yli ja katosit näkyvistä merihaan tunneliin. Olit varmaan palstalaisia - niin kevyen näköistä oli meno . Minä köröttelin hissukseen 29er Trek'llä kaukana perässä...
    Olisiko se läski ollut moonlander, kuskilla tummahkot vaatteet ja reppu selässä? Ajoin kyllä tuota kyseistä reittiä, mutta kello saattoi olla silloin jo lähempänä puolta viittä.

Joo, sinä se varmaan olit. Vain jotain tummaa reppuselkäistä ehdin havainnoimaan - fillarin merkki jäi arvoitukseksi . Kello saattoi hyvinkin olla jo puoli viisi kun nyt tarkemmin ajattelen. Hyvää matkaa vaan - moikataan, jos 'törmätään' uudelleen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Kukas se leikki ninjaa ja ajeli tänään hämeenlinnantiellä klaukkalan kohdalla ennen kasia illalla. Hyvin tehty... not.
    Tämmöiselle passiivis-aggressiiviselle harhakuvitellun oman paremmuuden korostamiselle on topicci nimellä "Kuka törttöili silloin siellä."

Olikos joku foorumilainen tulossa Kalpalinnasta, kun ohitti meikäläisen tänään (eilen) Turengin moottoritieliittymässä ja kääntyi Helsinkiin päin siinä 15.30-16 välillä. Autona oli kohtuullisen rouhean näköinen pickup ja asiallisennäköinen täpäri näkyi lavalla. Itse punnersin siinä kohtaa omaa lenkkiäni maantiepyörällä kohtalaisen navakkaan vastaiseen.

Kukas täpärikuski ajeli vihiluodossa olevalla pellolla? Kevyesti pyöri kammet ja meno muutenkin aktiiviharrastajan näköistä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •