Voimansiirto päivityksen myötä saa postata uuden kuvan. Raato jopa laihtui 440gr.
Eiköhän tämä nyt ole jo varma kevään merkki kun lumet sulaa ja raadot tulee näkyviin.
Still rides with 26er
Tänään pääsi tekemään neitsytlenkin![]()
Ei oo duriksella asiat huonosti nyt!
Tuntuu huijatulta kun olen kaikki nää vuodet ajanu 26"-kiekoilla maastossa. Jestas.
Eipä siinä muuta punaista ole kun Hopen panta ja keulan rock-teksti. Molemmat vaihtuu kylläKuori on livenä hyvin lähellä samaa oranssia rungon kanssa. Jännä miten se kuvissa taittuu noin punaiseksi.
Vaihteiksi vaihdoin 1x10 32t narrowwidella ja uusilla Sainteilla. Keulaksi 140mm Pike ja Reverbbi pois turhana. Tilalla nyt hyllystä löytyneitä sopivan muotoisia putkiosia asentospeksailuun ja jos on nappi testilenkinkin jälkeen, niin samoilla mitoilla hieman kepoisempia tilalle.
PoriMTB
MKVOLII contributor #26
Tällainen tuli taloon.
11,7 kg kuvan mukaisessa setupissa.
^Komeeta peliä pukkaa. Niin se mailma taas muuttuu ei Fox enään jyrää. Rokkarin Pikejä alkaa olemaan etupäässä järestään.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Tämmönen GT:n kaunokainen muutti tänne viikko sitten. Todellin tulikaste vielä antamatta, mutta pienten koelenkkien pohjalta voi jo sanoa että ei se ainakaan huono poljettava ole.
EDIT: Josko nyt näkyis... Kännykän kamerassa jotain häikkää, siihenkin saa antaa neuvoja jos löytyy![]()
Erpp muokkasi tätä : 31.03.2014 at 00.00
Hieman retrompaa väliin.
![]()
Ikuiset pyöräprojektit nykykunnossaan. Trance alkaa viiden vuoden päivitysten jälkeen olla tarpeeksi hyvä
![]()
Modattu Bad Boy vm 2008.
Ihan kiva peli tuli.
![]()
Tämmönen vähän vanhempi ratapyörä!
Lähetetty minun SM-N9005 laitteesta Tapatalkilla
Tuo varmaan menee velodromilla lujaa, vaikka onkin vähä vanhempi malli.![]()
No ei ole minun, mutta maksoin ja tuunasin vähän. Frog 62.
![]()
MoreCowbell++
^ Hieno kuva!
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Tällainen tuli rakenneltua tässä kevättalven aikana.
![]()
Maastopyöräilijän kuuluisia viimeisiä sanoja:
"Ei tuo oja varmaan ole syvä!"
"Kyllä on hyvät pitkospuut!"
"Bunnyhopillahan tuosta pääsee!"
^Ja minkäs merkkinen toi nyt on?
hieno on läski ja jännä on satula!
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2
Laitetaampas vähän lisää modattuja pahoja poikia hieman nuoremmasta ikäluokasta (2009). Yleispyörä vailla vertaa!
![]()
MoreCowbell++
Jo on salamyhkäistä. Itse en klikkaa yhtään linkkiä nähdäkseni jotain kuvaa. Miksikäs ei voi laittaa kerralla näkyville ;(
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119
No mutta sehän on nätti.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
VPCX-voittajapyörä eläköityi ja siitä tuli nousukahva-lokasuoja-työmatka-hybridi-fiksi.
Lisää tietoa blogissa.
Korson Kaiku / Hi5bikes.fi
http://vapaaratas.blogspot.fi
"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.
Kirjanmerkit