GarminElectrobikeEfatGiant
Sivu 10 / 103 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 9 10 11 12 20 60 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 271 - 300 / 3072

Aihe: Valokuvauksellista keskustelua.

Tylsää II (omakuva)
    Sydänhymiömies vartioi vierelläsi

Tylsyys on niin kovin yleistä hyvinvointiyhteiskunnassa. Ihminen fiksuna tietysti keksii sen välttämiseksi kaikenlaista.

MoreCowbell++

Jotkut niistä on fiksumpia kuin toiset.

MoreCowbell++

Tylsää osa 3 (omakuva)
    Sydänhymiömies vartioi vierelläsi

Tankeron messu-otos on muuten mainio kuva. Sekunnin on kuvaaja ratkaisevasta hetkestään myöhässä, liikesuuunnat jalkojen rytmi ynnä sommittelu natsaa. Valotuskin on kohdallaan. Tankero ei kameran kanssa ole ollenkaan nöösiluokkaa.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ;2186464
    Suhteesi raitiovaunuihin on ilmeisen lämmin.
    Yhtä lämmin kuin kisko kämmenellä. Minusta se oli surkea kuva ja selitys oli varsin masentava. Meni vaan fiilikset, koitin olla hauska, mutta minkä teen kun asenne on pakkasen puolella joka ikisellä vähemmistö jampalla jota ei vaan voi ymmärtää.
    skeptinen realisti

Vähän on paljon. Majista en voi kehasta kun ollaan juteltu samalla foorumilla.
    skeptinen realisti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti samooja Katso viesti
    Yhtä lämmin kuin kisko kämmenellä. Minusta se oli surkea kuva ja selitys oli varsin masentava. Meni vaan fiilikset, koitin olla hauska, mutta minkä teen kun asenne on pakkasen puolella joka ikisellä vähemmistö jampalla jota ei vaan voi ymmärtää.
    Olihan se kieltämättä heikko, sen ainoa hyve oli huumori, mutta sekin halpaa ja vieläpä tekaistua. Mutta se sopi sarjaani, jonka päätän alla olevaan kuvaan öisestä Pakilasta vuonna 1991.

MoreCowbell++

Sporasta pudonnu pakoputki? Ei se minusta mitenkään poikkeuksellisen surkea kuva ollut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Sporasta pudonnu pakoputki? Ei se minusta mitenkään poikkeuksellisen surkea kuva ollut.
    Eihän sitä kukaan poikkeuksellisen surkeaksi arvostellutkaan. Ihan vaan surkeaksi. Mutta miksi se sopi sarjaan? Ei ole vaikea tämä. Kuvat on otettu 1986, 1991, 2001 (x2) ja 2009.
    MoreCowbell++

Kun lähtee ulos kameran kanssa, kannattaa lähtiessä varmistaa muistikortin mukanaolo... Että sellaisia kuvia jäi ottamatta.
    Kyllä se on ihan ajettava polku...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fob Katso viesti
    Kun lähtee ulos kameran kanssa, kannattaa lähtiessä varmistaa muistikortin mukanaolo... Että sellaisia kuvia jäi ottamatta.
    Been there, seen that. Samaan miinaan astuin eilen.

edit. Piti tuota Tankeron tyttö punaisissa -kuvaa ällistellä. Melkein meinaisin ensin lausua jotain Photoshopista, kun ensimmäinen reaktio oli, että tyttö on istutettu kuvaan jälkikäteen. Erinomainen, vaikka joku törppö jäikin vähän eteen seisomaan.

Kevät on näköjään yllättänyt kärpänkin.

Eilisen lenkin varrelta...

1991. Opettelin kävelemään uudestaan.

Vuodet vierii ja jutut vaihtuu ja ihmiset vanhenee, värit karkaa ja tekee mut hiljaiseksi. 91 juoksin todella paljon. Koko ikäni reenannu voimistelua ja juoksua, vähän muutakin. Kameran otin tuona vuona käteen kun ei huvittanut, piirtää eikä maalata ja pyörätuolissa ei oikein voinut muuta kuin reenata käsiä. Silloin mä vasta ekan kerran kuvasin faijan Ompulla.

Joo, on se presidentin lippu.
    skeptinen realisti

Läpiharmaan kiven alta synkän ja kylmän veden.
    skeptinen realisti

Kyllä se on ihan ajettava polku...

Tuli käytyä pari viikkoa sitten Japanissa, Tokiossa ja Kiotossa. Olihan se aika hieno reissu ja hieno maa, tykkäsin oikein kovasti.
    Valokuvia tuli noin 1 700 kipaletta, aika tasapaksuja turistiräpsyjä kaikki. Niin kuin pitikin, turistireissuahan siinä oli tarkoituskin muistojen tueksi tallentaa.

Tässä kuva Odaiban maailmanpyörästä.

Fillarilähettejä näkyi minusta aika paljon, ja yhden naisenkin bongasin. Muutenkin naiset ajoivat Tokiossa hienoilla pyörillä. Tyylikkäitä sinkuloita, fiksejä tai muuten retro-tyyliin rakennettuja pyöriä näkyi monesti naisten käytössä.

Ja tässä lähetin evästauko liikennevalojen välissä. Mikä olikin ihan ymmärrettävää, liikennevalot olivat pitkät ja hitaat kun Suomeen vertaa.
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Tuli käytyä pari viikkoa sitten Japanissa, Tokiossa ja Kiotossa. Olihan se aika hieno reissu ja hieno maa, tykkäsin oikein kovasti.
    Valokuvia tuli noin 1 700 kipaletta, aika tasapaksuja turistiräpsyjä kaikki. Niin kuin pitikin, turistireissuahan siinä oli tarkoituskin muistojen tueksi tallentaa.

Tässä kuva Odaiban maailmanpyörästä.
    Wow .. mulla varmaan räjähtäis pää tuolla nyt kun on ollut mökillä ...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti samooja Katso viesti
    1991. Opettelin kävelemään uudestaan.

Vuodet vierii ja jutut vaihtuu ja ihmiset vanhenee, värit karkaa ja tekee mut hiljaiseksi. 91 juoksin todella paljon. Koko ikäni reenannu voimistelua ja juoksua, vähän muutakin. Kameran otin tuona vuona käteen kun ei huvittanut, piirtää eikä maalata ja pyörätuolissa ei oikein voinut muuta kuin reenata käsiä. Silloin mä vasta ekan kerran kuvasin faijan Ompulla.
    Joo, on se presidentin lippu.
    Tosta sun tarinasta tuli mieleen yx jutska kun olin Ateenan-maratonilla -91 ja katselin kuvia sieltä,aika vekkuli olin ollut reissussa.

Yx kuva on tullut monesti mieleen ja kaverin kanssa joka oli samalla reissulla niin ihmetelty kun seuraavanpäivänä holkkäiltiin pireiuksen satamaan kalialle ja siinä hörpittiin olutta niin kolme naista siinä 5-7metrin päässä meistä! Yx oli kuin kawerin vaimo!? mitä ihmettä...

Otettiin kuvat salaa ja kaikki näytettiin sen vaimolle ja todettiin että voi olla saman näköinen ihminen olemassa kreikassa.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Kuvia ihmisistä on hieno katsella. Japanin kuvia voisit Ohiampuja laittaa lisää.

finbredin kuva kummittelee, olen palannut siihen useasti. Mikäköhän siinä on? Sävyt? Yksi auto reunassa? Jotain vetoavaa.

Reviiritaistelu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Halloo halloo Katso viesti
    Kuvia ihmisistä on hieno katsella. Japanin kuvia voisit Ohiampuja laittaa lisää.

finbredin kuva kummittelee, olen palannut siihen useasti. Mikäköhän siinä on? Sävyt? Yksi auto reunassa? Jotain vetoavaa.
    Jaa-a, tiedä häntä. Filmi on Agfachrome 1000 RS:ää, mutta sävyjä jouduin tietysti korjaamaan, että vähän luonnollisemmalta näyttäisi. Synkkä syksyinen ilta, en ole ihan varma huomasinko niitä kahta kävelijää kuvausvaiheessa. Näkymä joka tapauksessa käski tallentaa itsensä.

Ihmiset on tietysti parhaita, mutta arkaa laittaa privaatimpaa ilman lupaa itse kultakin. Mutta julkisuuden henkilöt on tietysti eri asia, joten...

Kun maailma vielä kiersi radallaan (Bessa R3 + Voigtländer 15/4.5 Heliar)

MoreCowbell++

Jaa-a, tiedä häntä. Filmi on Agfachrome 1000 RS:ää,
    Olin muuten finbred jo kirjoittamassa jotain hyväksyvää noista vanhemman ajan kuvistasi mutta jotenkin alitajunta stoppasi.

Minä nyt normi sekunnin parin reagointi-ajallani asennoiduin että ovat ihan viimevuosina kuvattuja, että kovasti hyvin shopattuja jotta noin vanhan ajan huonoa haalistunuttakin tekniikkaa hienosti imitoitu. En onneksi mennyt halpaan.

Agfan filmithän on tuttuja, toi tonninen chrome jäi mulle oudoksi. Agfapan 100, sillä kävin Zone-systeemin läpi. Ja Rodinal, minä haluan pullon hyllyyni koristeeksi!

Finbredin pizzan-odotus on mulle oikein hieno ja teknisestikin hyvä valokuva. Laajakantti tuo miljöön esille, rajaukset ja sommittelut, ah snapshottia aivan asian parraassa mielessä. Isännän, hänhän on etu-alalla, pään päällä melkein Roger Moore pyhimyssymboli.

Tämä finbredin otos on mulle tosiaankin mieluista katseltavaa. Löydän kuvasta geometriaa; vähän vinksahtanut kolmio kuvaajan, taustan neidon ja pääkohteen väliltä. Tiski Hellarin lasinkin muotoilemana luo kontrastin mieleni suoriin linjoihin. Huomatkaa kuvaajan vasen käsi, se lepää lehden päällä josta jotkut voi kuvan ottohetken ajoittaa. Minä en, finbred nostaa kameransa oikealla kädellä puolihuolimattomasti näppäilyasentoon, ehken se ettei kuvattavat tajuakkaan että hommasta jotain tulisi luo tämän välittömän, iloisen sekä läheisen tunnelman.

^ Voin kertoa, hyviä olivat pizzat. Mitenkä lie nykyisin, kannattaako käydä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Halloo halloo Katso viesti
    ^ Voin kertoa, hyviä olivat pizzat. Mitenkä lie nykyisin, kannattaako käydä?
    Ei kannata. Omistajan vaihdon jälkeen hinnat nousi ja ruoka huononi.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •