GiantFillariHephaElectrobike
Sivu 69 / 220 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19 59 67 68 69 70 71 79 119 169 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.041 - 2.070 / 6586

Aihe: Pahoja Tubeless ongelmia!

  1. #2041
    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    1.378
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    ^ En usko että saat ilmat pysymään
    Mutkun tyypit youtube videollakin kehuvat onnistuneensa?

    Tosin gorillateipin kera. Tottahan se on, että ilma karkaa mahdottoman helposti.
    Trek 3700 Disc 2014 SLX osilla
    Renault Eclaireur hybridi 2005
    Jupiter mummis 80-luku
    Champion mummis 50-luku ja 60-luku
    Joku pappis 50-luku

  2. #2042
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Oikeeta tubelessteippiä saa 66m rullan alle 15€:lla, venttiilit voi saada kynpillä abaut ja litku maksaa parikymppiä litra.. Noilla eväillä en lähtis tekeen mitää tsi-virityksiä..

  3. #2043
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    NVoihan sitä kokeilla. Mutta oman kokemuksen mukaan ei-tubeless-renkaat eivät kumiseoksen puolesta pidä paljon mitään. Riippuu tietty renkaata, oma kokemus Contin pierunkuorirenkaista. Siihen kun laittaa litkun, niin alkaa pysyä viimenään, mutta myös litkua haihtuu ei-tubeless-readyistä enemmän. Eli paras ja käytännöllisin on joku TLR-rengas, ei tarvi paljon ihmetellä.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  4. #2044
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Saattaa se saituus vähän kostautua jos se rengas puhkeaa kunnon vauhdissa ja vetäset pöpelikköön.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  5. #2045
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1.702
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CwA Katso viesti
    Kuinkas tubeless ilman litkuja?

    Mietin ihan ghettoviritystä, vanhasta sisurista sovittelisi venttiilin, sähköteipillä teippaukset ja ilman litkuja, ei taida onnistua muilla kuin ihan tubeless kumeilla, jos niilläkään?

    Renkaanpaikkausvaahdolla jos vähän tuhauttaisi, niin olisikohan mitään teoreettisiakaan mahdollisuuksia ei tubeless kumia saada tiivistymään tubeless käyttöön, vanne teippaamalla?

    Nämä nyt tälläisiä pohdintoja, kun 15 euroa kahdesta venasta joihin vähän kumia lisätty juureen, tuntuu jotenkin järkeen mahtumattomalta asialta ja vielä vähemmän järkeen mahtuu 60€ hinta kitistä, jossa 16€ litkun lisäksi ne venttiilit, pari vannenauhaa, pari mittaa, sekä nuukasti teippiä.

    Rengasrikkoja ei itselleni juuri koskaan ole tullut, joten litkutuksen hyöty sinällään taitaisi olla melkoisen vähäinen. Saitana tietty sitten jos 3€ sisuri ja 1€ 5 rullaa teippiä auttaisi sisurista pääsemään eroon, niin se olisi aika jees, mutta ei pyörää uusiksi kannata keksiä, jokuhan on vamasti kokeillut tuota?
    Ei kannata kun 98% todennäköisyydellä vuotaa kuin seula.
    Tarveaineet halvalla saat > Vanha venttiili+ 2x kiristysmutteri, ilmastointiteippiä tai gorillateippiä sekä stan's litkua. Näistä todennäköisesti tarvitsee ostaa vain litku joten 924ml maksaa 24€.
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

  6. #2046
    Liittynyt
    09/1999
    Viestit
    5.830
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Oikeeta tubelessteippiä saa 66m rullan alle 15€:lla, venttiilit voi saada kynpillä abaut ja litku maksaa parikymppiä litra.. Noilla eväillä en lähtis tekeen mitää tsi-virityksiä..
    Sattuu vaan tuota Gorillaa tulevan Enven kiekkojen mukana ja tuntuu toimivan vähintään yhtä hyvin kuin joku stanin "muka oikea" teippi. Mitään muutahan ei tuolla stanin teipillä sitten teekään, gorillaa on hyvä olla rulla mukana joka paikassa.


  7. #2047
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Leku Katso viesti
    Sattuu vaan tuota Gorillaa tulevan Enven kiekkojen mukana ja tuntuu toimivan vähintään yhtä hyvin kuin joku stanin "muka oikea" teippi. Mitään muutahan ei tuolla stanin teipillä sitten teekään, gorillaa on hyvä olla rulla mukana joka paikassa.
    on perää tuossakin, mutta oon kuullu gorillan alkavan ajankanssa vuotaa, ei omaa kokemusta, mutta vahvoja kuulopuheita..

  8. #2048
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Suomen Turku
    Viestit
    1.560
    Tosin gorilla maksaa niin vähän et jos se rupeaa vuotamaan ni äkkiäkös sen vaihtaa.
    Itsellä ei vielä ongelmia gorillan kanssa. Ja on parempaa kuin normi ilmastointiteippi koska on paksumpaa eikä kuivu samalla tavalla

  9. #2049
    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    1.378
    Kyllä sen renkaan sai ihan hyvin täyteen, Schwalben kumia vähemmän yllättävästi ei saanut, mutta toi Camel ihan nätisti täyttyi.

    Tosin johtuen varusteista tuli pari ongelmaa. Tuon vanteen ja renkaan sovitus ei ollut mitenkään tiukka, vaan pikemminkin aivan älyttömän löysä, tuosta johtuen teippauksen lisäksi laitoin vielä halkaistun sisurin, jossa pari ongelmaa.

    Ensin hölmöyksissäni katkaisin yhden sisurin, no eihän sellaista saa pitämään enää mitenkään, tosin tuokin piti paremmin kuin se toinen sisuri, joka oli taas niin paljon pisempi kuin vanteen ympärysmitta, että kämmenen sai poikittain vanteen ja sisurin väliin, ilman sisurin viruttamista, no kurtussahan se oli väistämättä vaikka mitä teki.

    Lopulta kun sen kolmannen sisurin teurastin alkoi homma toimimaan, mulla on noita vanhoja pyöränraatoja päässyt kertymään joiden mukana tullut paljon rikkinäisiä sisureita, joten niistä sai ihan hyviä aihioita.

    Sisurin siis halkaisin ja jätin renkaan ja vanteen väliin, saman kai olisi ajanut about 10 kierrosta teippiä, muttei siinä tuntunut olevan mieltä.

    Nyt sitten pitää odotella sitä, että kuinka nopeasti se vajuu, renkaan paikkapulloa ajattelin, kun se ei montaa euroa maksa ja jotain litkuahan sekin on, kovin hurjastihan sitä ei tarvitse laittaa jos ihan vain tiivistystä hakee, mutta katsotaan nyt miten tuo ilma kestää.

    Tiukempi rengas/vanne kombo olisi parempi, kun sitten oikeasti voisi päästä sisurista eroon, nythän se tuo samalla tavalla lisää painoa, mutta tietty vähemmäksi jää se sisurin hankausvaikutus, eli vierintävastuksen pitäisi laskea.

    Litkutusta oikeastaan siksi mieluusti karttelen, kun se tavara sitten 1-2kk joidenkin valmistajien mukaan menee kovaksi. Itse tykkään enemmän ajaa kuin säätää.

    Mun nähdäkseni tubelessin iloista tai suruista pääsee nauttimaan noin kympillä halvimmillaan, muttei se välttämättä paras ole, vain halvin

    Osaa se sisurillinen rengaskin posahtaa alamäessä reilussa vauhdissa, sitten jatketaan vanteella tai rintakehällä, jos kovin pitävää alustaa, niin jotenkin koomisesti pyörien yrittäen vältellä osumia raskaisiin objekteihin
    Trek 3700 Disc 2014 SLX osilla
    Renault Eclaireur hybridi 2005
    Jupiter mummis 80-luku
    Champion mummis 50-luku ja 60-luku
    Joku pappis 50-luku

  10. #2050
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CwA Katso viesti
    Litkutusta oikeastaan siksi mieluusti karttelen, kun se tavara sitten 1-2kk joidenkin valmistajien mukaan menee kovaksi. Itse tykkään enemmän ajaa kuin säätää.
    Menee kovaksi? Eli kuivuu? Oman parin vuoden litkutuskokemuksen perusteella sanoisin ainakin Stan'sin paikkausaineen olevan melko huoletonta. Joko se vuotaa ulos, kuivuu sienimäiseksi palloksi jonkun reiän yhteyteen tai kuivuu sellaiseksi tasaiseksi mähmäksi renkaan sisäpintaan. Ja kuten tuolla viestissä #2028 linkittämässäni artikkelissa mitattiin, yksi normaalitäyttö litkua tuo kuivuttuaan maastorenkaaseen 50g lisäpainoa.

    Kuivumisen nopeuteen voi vaikuttaa säilyttämällä pyörää jossain muualla kuin suorassa auringonvalossa. Omalla kohdalla on riittänyt litkumäärän tarkastus keväällä, juhannuksena, syksyllä ja tietysti satunnaisten rengastöiden ohessa.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  11. #2051
    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    1.378
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Menee kovaksi? Eli kuivuu? Oman parin vuoden litkutuskokemuksen perusteella sanoisin ainakin Stan'sin paikkausaineen olevan melko huoletonta. Joko se vuotaa ulos, kuivuu sienimäiseksi palloksi jonkun reiän yhteyteen tai kuivuu sellaiseksi tasaiseksi mähmäksi renkaan sisäpintaan. Ja kuten tuolla viestissä #2028 linkittämässäni artikkelissa mitattiin, yksi normaalitäyttö litkua tuo kuivuttuaan maastorenkaaseen 50g lisäpainoa.

    Kuivumisen nopeuteen voi vaikuttaa säilyttämällä pyörää jossain muualla kuin suorassa auringonvalossa. Omalla kohdalla on riittänyt litkumäärän tarkastus keväällä, juhannuksena, syksyllä ja tietysti satunnaisten rengastöiden ohessa.
    Onko sun kuinka usein tarvinnut lisätä, joka tarkastuksessa? Toisaalta jos rengas ei vaju, niin eihän sitä silloin tarvitse täytelläkään, ellei halua niitä itsestään paikkautuvuus-ominaisuuksia.

    Mulla on aika usein tarvetta vaihdella renkaita, vähän kelien mukaan, sekin vähän painaa tossa vaakakupissa, mutta pitkällä matkalla noilla alle 40mm leveillä kumeilla kaikki vierintävastuksen säästöt olisi tervetulleita, se taas toisessa vaakakupissa.

    Niin mullahan voi mennä puolikin vuotta ketjunrasvauksen välilläkin noin muutoin, tollanen monta kertaa vuodessa tarkastelu jo vähän arveluttaa
    Trek 3700 Disc 2014 SLX osilla
    Renault Eclaireur hybridi 2005
    Jupiter mummis 80-luku
    Champion mummis 50-luku ja 60-luku
    Joku pappis 50-luku

  12. #2052
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1.702

    Pahoja Tubeless ongelmia!

    Se litku tekee myös liimaisen pinnan renkaan ja vanteen välille. Vaikka rengas olisikin tyhjentynyt usean viikon säilytyksessä niin paineet nousevat ilman mitään jälkisäätämisiä ja sehän on plussaa jos on reissun päällä.
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

  13. #2053
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CwA Katso viesti
    Onko sun kuinka usein tarvinnut lisätä, joka tarkastuksessa?
    Sanoisin että edellisen kerran toinen rengas oli kuiva viime heinäkuun alussa, kun jäi täydennys tekemättä ennen Tahkoa ja siellä tuli vissiin pari pikku vekkiä. Syksyllä laitoin "uudet" litkut rihtauksen ja takanavan huollon ohessa. Eli imin renkaista nesteet pois, kaadoin takaisin litkutölkkiin ja hetken päästä takaisin renkaaseen.

    Eikä ole todellakaan erikoista hommaa (ainakaan kun käyttää varsinaisia tubeless-kehiä ja tubeless-renkaita) jos vaihtaa renkaita muutenkin. Minulla oli koko viime vuoden maasturissa samat renkaat, eli ne ei nähneet sen kummempaa huoltoa. Ja toisaalta rohkenen epäillä sisärenkaattomuuden rullaavusetua jos alla on kuitenkin korkeille paineille tarkoitetut renkaat. Suosiolla vaan sisuri ja reilut paineet, ihan kuten valmistaja on tarkoittanut.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  14. #2054
    mutanaama Guest
    Stanin litku pysyy nestemäisenä ainakin vuoden, jos vaan laittaa sitä sen määrän kuin tarvitaan. Liittyy johonkin kemialliseen reaktioon, siitä sen enempää. Lisäksi siinä on erikokoisia nestettä raskaampia rakeita, jotka tukkivat vuodot nestemäisen kautsun kanssa hyvinkin ripeästi. Paikkausvaahdot ovat vaahtoa, jonka teho perustuu siihen, että paksuun kumiin tulevaan reikään saadaan tarpeeksi liimaa tukkimaan reikä.

  15. #2055
    Liittynyt
    09/1999
    Viestit
    5.830
    Jos keksisin renkaita, niin keksisin sellasen asennussisärenkaan, jolla vaan nostetaan ulkokumee paikoilleen, helposti kuten sisäkumeella nyt nousee. Ennen asennusta sisurin sisään tungettu tiivistysliemi sitten sulattaa tämän asennussisäkummituksen pikapikaa poies ja lopputuloksena on mualiman helpoin tyyblessgumiasennus vaikka minipumpulla. Hintaa tämmösellä kumilla olis 56 eurosenttiä kpl, saisi kaikissa väreissä ja kulkisi hyvin lumihangessa.


  16. #2056
    mutanaama Guest
    Sen materiaali olis tietysti sellainen, että siitä tulis pieniä rakeita litkun joukkoon ja integroitu pieni kumiprikka irtovenaa varten.

  17. #2057
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    236
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti IHD Katso viesti
    Onko jollain kokemuksia Joe's No flats tubeless konversiokitistä
    Mulla on Joen kitti. Ostin sen kun oli puolet Stania halvempi. Tilasin vahingossa liian leveän vannenauhat mutta sain leikattua sen mattoveitsellä sopivaksi. Litku on tiivistänyt renkaan ihan hyvin. Ongelmana on vain ollut litkun tukkimat venttiilit. Litkua jää venttiilin ja sitten rengas tyhjenee ajan myötä. Välillä ilmat pysyy pitempään ja välillä tyhjenee nopeammin. Ghetto-viritelmiä en ole tehnyt niin en voi verrata.

  18. #2058
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Mulla on ylimääräsenä melkein täys pullo zefalin litkua. Jos joku haluaa halavalla niin privaa.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  19. #2059
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Kaarina
    Viestit
    4.543
    Menee hieman ot kun ei ongelmia ilmennyt, mutta roval ja butcher/purgatory litkutukset sujui ehkä jopa turhankin helposti (vrt. aikasempiin kokemuksiin muilla combinaatioilla).. Nuo rovalithan on valmiiksi teipatut ja mukana tulee tubeless-venttiilit.. Renkaat nousi jalkapumpulla ilman saippuavesiä todella vaivattomasti about siinä yhden barin kohdalla.. Hieman nippeleitten juuresta tuli litkua mikä loppui kun hiukan ravisteli ja that's it.. Litkuina tällä erää Joe's no flats..
    The end of the road is just the beginning...

  20. #2060
    Mitä haittaa siitä on ku litku kuivuu renkaan sisään? Tai ainaski oletan, et se on kuivunu ku ollu niillä sijoillaan vissiin jonku vuoden jo... Ja oletan, et kyse tubeless renkaasta, koska venttiilin kohalla on vaan sellanen ruuvi.
    Ekaa kertaa elämässäni törmään tubelessjutskiin, enkä tiedä niistä mitään.

  21. #2061
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Suomen Turku
    Viestit
    1.560
    Sen kuivuneen litkun voi kaapia pois sieltä renkaasta jos jaksaa. Itse nypin kuivumat reunanauhasta ja jos on paksumpia klönttejä niin ihan itse renkaan sisästä. Muuten en jaksa kauheemmin panostaa

  22. #2062
    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    1.378
    Ghetto tubeleksessa on ilma kestänyt, jonkin verran vajunut, muttei pahasti, toisin on hybridin sisäkumillisen kanssa, käyttämättömänä ollut ja ihan kova rengas pari päivää sitten, tänään oli sitten ihan littana, itsestään tyhjeni tallissa seisoessaan eikä viikkoihin ole tallista pois liikutettu, selittämätöntä, mutta niinkin voi käydä, ehkä litkutus olisi sen estänyt tai sitten ei.
    Trek 3700 Disc 2014 SLX osilla
    Renault Eclaireur hybridi 2005
    Jupiter mummis 80-luku
    Champion mummis 50-luku ja 60-luku
    Joku pappis 50-luku

  23. #2063
    Kun kaikkea tarvitsee aina kokeilla, niin päätin pistää maantiepyörään Schwalben tubeless renkaat alle. Vanteina mulla on Ultegrat tubeless readyina. You Tubesta pikku vinkkejä, ja eikun hommaan. Renkaat nousivat päälle ilman sitä silikonilitkua (reunoihin) jalkapumpulla ensimmäisellä kerralla, ja asettuivat vanteelle heti suoraan. Lisäsin sen paikkalitkun sisään, ja nyt on ainakin reilun viikon jo ilmat pysyneet sisällä. Asennukseen meni yhteensä ehkä n. puolituntia. Ajo kokemusta vasta tartanilla ja rullilla joten renkaiden rullauksen eroista ei ole vielä tietoa. Vinkkinä kuitenkin että asiasta EI kannata pistää faseen mainintaa, jos ei halua n. 30 kommettia enemmän tai vähemmän pyöräileviltä "asiantuntijoilta" jolla EI ole vielä asiasta mitään omia kokemuksia...

  24. #2064
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sluiba Katso viesti
    Vinkkinä kuitenkin että asiasta EI kannata pistää faseen mainintaa, jos ei halua n. 30 kommettia enemmän tai vähemmän pyöräileviltä "asiantuntijoilta" jolla EI ole vielä asiasta mitään omia kokemuksia...


    Taitaa olla aika uutta vielä maantiepuolella noi tubeless hommat.

  25. #2065
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Suomen Turku
    Viestit
    1.560
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sluiba Katso viesti
    Kun kaikkea tarvitsee aina kokeilla, niin päätin pistää maantiepyörään Schwalben tubeless renkaat alle. Vanteina mulla on Ultegrat tubeless readyina. You Tubesta pikku vinkkejä, ja eikun hommaan. Renkaat nousivat päälle ilman sitä silikonilitkua (reunoihin) jalkapumpulla ensimmäisellä kerralla, ja asettuivat vanteelle heti suoraan. Lisäsin sen paikkalitkun sisään, ja nyt on ainakin reilun viikon jo ilmat pysyneet sisällä. Asennukseen meni yhteensä ehkä n. puolituntia. Ajo kokemusta vasta tartanilla ja rullilla joten renkaiden rullauksen eroista ei ole vielä tietoa. Vinkkinä kuitenkin että asiasta EI kannata pistää faseen mainintaa, jos ei halua n. 30 kommettia enemmän tai vähemmän pyöräileviltä "asiantuntijoilta" jolla EI ole vielä asiasta mitään omia kokemuksia...
    Alkoko kitinä että maantietubeless ei oo turvallinen? Nimim. neljä schwalbe one rengasta postissa

  26. #2066
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti segrei Katso viesti
    Mulla on Joen kitti. Ostin sen kun oli puolet Stania halvempi. Tilasin vahingossa liian leveän vannenauhat mutta sain leikattua sen mattoveitsellä sopivaksi. Litku on tiivistänyt renkaan ihan hyvin. Ongelmana on vain ollut litkun tukkimat venttiilit. Litkua jää venttiilin ja sitten rengas tyhjenee ajan myötä. Välillä ilmat pysyy pitempään ja välillä tyhjenee nopeammin. Ghetto-viritelmiä en ole tehnyt niin en voi verrata.

    Mulla on myös noita Joen kittejä. Huomasin myös ton venttiiliongelman ja totesin, että jos sitä litkua jää sinne venttiiliinrööriin (tai mikä se on mihin se sielukas esine kierretään...) siinä vaiheessa kun lierua sinne lorotellaan, niin itse venttiili tukkeutuu helposti. Viimeksi putsasin sen röörin vanupuikolla ennen venttiilin kiinni kiertämistä, niin toimii venttiilikin paremmin. Kiekon pyörimisen aikana litkua tuskin tonne venttiiliin menen. Ainakin fysiikan lakien mukaan...

    Parit Crossridet olen noilla litkutellut ja hyvin pelaa.

  27. #2067
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sakuvaan Katso viesti


    Taitaa olla aika uutta vielä maantiepuolella noi tubeless hommat.
    Maantiepuolella taitaa kaikki olla aina aika uutta...

  28. #2068
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.114
    Eilen vaihtui ISP:t RalliRaneen. Meinasi olla ongelma takakumin kanssa. Sitten kun olin jo päättänyt lähteä huoltsikalle kompuroimaan vielä kerran lisäsin fairyvettä ja pumppasin apinan raivolla ja nousishan se kuitenkin.

    Ilmatkin olivat pysyneet hyvin yön yli.


  29. #2069


    Mä oon pari iltaa viettäny metsästäen tietoa ja tätäkin ketjua lukenu silmät ristissä, mutta ilmeisesti kellään ei ole näin paskoja aihioita mistä pitäs tubelessit vääntää..

    Joten, onks jengi törmännyt tollasiin kehien pikkureikiin tubeless-projekteissa? Miten tota teippaamista kannattais lähteä lähestymään kun toi reikä on osittain tossa kulmassa? Vai onks se vaan vedettävä pari kieppiä teippiä kun reiät on kehän molemmissa reunoissa?

    Kehänä on Superstar Components AM-490 jota on tubelessina käytetty ulkomaisten nettifoorumien mukaan. Sieltä ei vaan mitään puhetta löytyny tollasista reiistä.

    Terveisin tubeless-neitsyt

    edit: laitetaas ne numerot oikeinpäin, pahoittelut
    aki53bmx muokkasi tätä : 03.04.2014 at 06.20

  30. #2070
    Liittynyt
    10/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    613
    Jos teet virallisen tubeless-konversion Stanin keltaisella teipillä ja rimstripillä niin katot vaan että tuo reikä peittyy teipillä. Paina teippi kunnolla paikoilleen sisurilla ja paineilla.
    Korson Kaiku / Hi5bikes.fi

    http://vapaaratas.blogspot.fi

    "Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •