ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 10 / 47 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 9 10 11 12 20 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 271 - 300 / 1409

Aihe: 29+ semi

Jösses. Jösses!
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Hieno. Peukkumio.
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Oijoi. Komea.
    Memento mori

Lääh Lääh Lääh

Joustohaarukka sovitettu

Amerikan ihmefoorumilla on väitetty että Manitou Tower Pro 29-keulaan mahtuisi Rabbit Hole/Knard-yhdistelmää. CRC möi kyseisen keulan halvalla, joten tilasin sellaisen. Paketti tuli, kävin Foxcompilla sovittamassa RH/Knardia, eikä mahtunut lainkaan. Kyljet ottivat vahvasti kiinni, eikä käytännössä ollut lähelläkään. Tästä ei ole kuvia.

Kotona sitten kokeilin Bontrager Rhythm Comp 29/Knard-settiä. Kyseinen vanne on 28 mm leveä ja Knard näytti ihan ok:lta sillä. Tämäkään yhdistelmä ei mahtunut. Nyt kyljet eivät enää ottaneet kiinni, mutta rengas oli sen verran korkeampi ettei se enää mahtunut pyörimään, eli otti kiinni kaareen.

Eli näin vaan tiedoksi.

www.yetirides.com
    www.instagram.com/yetinylund

Lisää tietoa. Yllä olevassa kuvauksessa painetta oli Bontrager-kiekoilla 2,7 baaria, mitä tietysti on liikaa.
    Silloin mitat olivat:
    Runko 69,9 mm
    Nappulat 74,7 mm

Realistisella noin yhden baarin paineella rengas mahtui pyörimään, mutta pystysuunnassa oli ahdasta.
    Mitat:
    Runko 66,2 mm
    Nappulat 71,4 mm

www.yetirides.com

ulkomailla...ex Vaasalainen ja nykyinen Kuusamolainen. :)
    moi!

Minkämoisia nämä on sitten ajaa? Itellä kun on kokemusta vain 26ht ja 28 hybridistä?

Jo pelkä ulkonäön vuoksi voisi ostaa...! Surlun ECR haaveissa...!

//J

Siis hauska peli. Melkein ku aito läski, mut ei aivan. Ohjaus tarkka ja nopee, kunha löytää itselle sopivan tangon ja stemmin. Itselle yleispyöränä joka paikkaan. Helppo lähtee lenkille, asioille, ihan muuten vaan. Liikkuu metsässä ja maantiellä ihan riittävän livakasti.. Välillä tulee mieleen auto jossa on hyvä jousitus ja ohjaus rauhallinen ja nopee siis ku vauhtii pääsee ni helppo pitää yllä.

Siis lyhyesti tykkään, ajettu syksy ja talvi 2000 kilsan verran.
    fillari10.blogspot.fi
    Itse yrittäjä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Yeti Katso viesti
    Lisää tietoa. Yllä olevassa kuvauksessa painetta oli Bontrager-kiekoilla 2,7 baaria, mitä tietysti on liikaa.
    Silloin mitat olivat:
    Runko 69,9 mm
    Nappulat 74,7 mm

Realistisella noin yhden baarin paineella rengas mahtui pyörimään, mutta pystysuunnassa oli ahdasta.
    Mitat:
    Runko 66,2 mm
    Nappulat 71,4 mm
    Laita ketjun pinni tms. palikka drop-outteihin niin saat hieman lisää tilaa pystysuunnassa. #ghettoviritys

Singular Rooster Kickstarterissa: https://www.kickstarter.com/projects...ter-29-bicycle

Pasi Ahopelto Guest
    Muutama viikko sitten tuli hankittua paikallisesta:

Maastopyöräksi tuon hankin ja tähän asti vaikuttaa hyvältä, tosin märällä kelillä en ole vielä tullut kokeilleeksi.

Ite oottelen maxxiksen renkaita, jotka tulee markkinoille syksyllä. Hieno peli.
    fillari10.blogspot.fi
    Itse yrittäjä

Onko kenelläkään kokemusta kuinka pahasti Krampus "overläppää" esim. Moonlandrin kanssa? Viime aikoina lenkit ovat tuntuneet hauskemmilta täysijäykällä Moonlanderilla kuin täysjoustonotkulla ja mieleen tuli että jos kesäkeleille vaihtaisi täpärin hieman täysläskiä keveämpään ja geometrialtaan erilaiseen Krampukseen. Eilenkin kaikki paikat meni Moonlanderilla mitkä menivät täysjoustolla ja tekniset nousut helpommalla ja pidemmälle myös. Ainoa huoli on että pyörä on läskin kanssa liian samanlainen (ja tietty kun täysijoustosta pääsee eroon juuri sellainen alkaisi sitten kuumottamaan..).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pasi Ahopelto Katso viesti
    Muutama viikko sitten tuli hankittua paikallisesta:

Maastopyöräksi tuon hankin ja tähän asti vaikuttaa hyvältä, tosin märällä kelillä en ole vielä tullut kokeilleeksi.
    Mikä koko tuo on? M?

Pasi Ahopelto Guest
    Se on kokoa M.

Krampluk.

www.yetirides.com

👍👍

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Yeti Katso viesti
    krmlk
    Hieno. Ollut välillä itselläkin mielessä kesän ajoihin. Mielenkiinnolla odotan analyyseja kunhan kilsoja tulee.
    Syvän Idän Fat Biker - vikise, sika, vikise

^^ Valaistunut taas kerran pyörän moninaisuudesta siis läskin.
    fillari10.blogspot.fi
    Itse yrittäjä

Erittäin pätevän näköinen Kramplukki. Itse odottelen vielä renkaita Wopus-kesäheilaani.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pasi Ahopelto Katso viesti
    Se on kokoa M.
    Saako vielä tiedustella paljonko on kuljettajalla mittaa? Itse vieläkin emmin M ja L -koon välillä.

Pasi Ahopelto Guest
    ^ 178 cm ja inseam 83 cm. Yhdeksän sentin stemmillä ja 71 cm -tangolla tuo on oikean kokoinen minulle. Lähtökohtana oli Muklukin hyväksi havaitsemani geometrian "kopiointi" Krampukseen, mikä toimi tällä kertaa.

Minulla on L 188 cm ja inseam 92,5 cm. Joutu vähän hakee palikoita mut nyt on kohillaan.
    fillari10.blogspot.fi
    Itse yrittäjä

M-Krampuksen 609mm eff. vaakaputki, 9cm stemmi ja 71cm tanko (ellei ole hirveällä backswipella) tuntuisi itseltäni venyttelyasennolta (179cm pituus ja 84cm inseam).

Pasi Ahopelto Guest
    Tankona on Salsa Bend 2 (17 astetta), jossa kuitenkin kahvojen keskikohta kulkee keskilinjan kautta, eli pitäisi vastata normitankoa. Taidan pitää keskimääräistä pidemmästä maastopyörän ohjaamosta -- pitäisi varmaankin tarkistaa ovatko käsi- ja kyynärvarteni mallia apina
    Pasi Ahopelto muokkasi tätä : 07.05.2014 at 21.48 Syy: Tangon tarkennus

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Grandi66 Katso viesti
    Minulla on L 188 cm ja inseam 92,5 cm. Joutu vähän hakee palikoita mut nyt on kohillaan.

Mulla samat mitat miehessä ja pyörässä - toimii.
    80mm stemmi. Optimoin asennon aluksi spacereilla jättämällä reippaammin kaulaputkea ja sahailin halvasta 80cm flatti-tangosta kunnes tuntui sopivan leveältä. Kun vielä satulatolpan sopiva setback alkoi löytyä, niin hankin sopivan tolpan ja tangon hiilikutuisina. (Yritin valinnassa painottaa tärinän vaimennusta ja kestävyyttä.) Hyvä tuli...
    (lausutaan [teräs ä:s])
    Suuni suljen vasta hevonpaskaan ajettuani.

Kiitos paljon vastauksista. Näyttää että olen itse tilannut koon pienemmän kuin mitä moni muu: M runko, 187cm ja 33" inseam. Oma moonlander on myös kokoa M joka Thomssonin setback tolpalla ja 70mm stemmilla on passelin ketterä. Samanlaiseen tekniseen ajoon tulee myös Krampus, joten päätin pitäytyä hyväksi havaitussa koossa, etenkin kun Krampus on mitoitukseltaan Moonlanderia isompi.

Oma projekti liikahti eteenpäin, kun runko saapui kotiin! Nyt pitäisi päättää väriteema ja osat! Suosituksia!

Kultaa ja hopeaa tiätty. Ihan vitun hieno setti!
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Black sheep? Navat ja laakeri Kingiltä vaikka mangon värisenä, kirkkaat Thomsonin putkiosat ja Northpaw kehät.
    To ride, shoot straight and speak the truth

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •