HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 7 / 174 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 6 7 8 9 17 57 107 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 181 - 210 / 5219

Aihe: Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.

Käytän vain lukkopolkimia. Halpis Shimanoja. Ei ole mitään ongelmaa. Läsli liikkuu, Läski liikkuu ja jalat irtoaa tarvittaessa. Oon tietenki liukastunut ja kaatunut Syötteen metrisen hankeen silleen että toinen jalka on vielä pedaalissa kiinni, mutta ei oo tullu paniikkia. En osaa enää ajaa fläteillä, mutta en olekaan taitava muutenkaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ski Katso viesti
    En osaa enää ajaa fläteillä, mutta en olekaan taitava muutenkaan.
    Mulla sama juttu. 15 vuoden tauon jälkeen koitin TAAS maastopyörässä flättejä. Siirtymä meni vielä ihan ok, mutta maastossa oli todella orpo olo kun jalat eivät olleet kiinni pyörässä. Ainakin itselläni lukot lisäävät "tukevuutta" ja antavat varmuutta ajamiseen. Tietenkin ne lisäävät myös voimaa, koska poljinta voi myös nostaa, ei vain painaa alas. Mutta tyylinsä kullakin - pääasia on, että ajetaan
    Ylämäkeä seuraa aina alamäki - ainakin jossain vaiheesa

miksi yleisessä on kolme (3) fatbikeille omistettua ketjua? mitä siitäkin tulisi jos olisi maantiepyörille, trekkingpyörille, 29", 26" ja 650b kaikille omansa... kun ei se foorumi vaan toimi sillä tavalla.
    “A boo is a lot louder than a cheer.”
    - Lance Armstrong

Ei niin. Saattaisi vaikka tulla sellainen foorumi josta löytää etsimänsä ja jonka ketjuissa on joku logiikka.

Ei se yhteiskunta niin pyöri että joku foorumi olisi jotenkin järjellisesti konstruktioitu....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eros Katso viesti
    miksi yleisessä on kolme (3) fatbikeille omistettua ketjua? mitä siitäkin tulisi jos olisi maantiepyörille, trekkingpyörille, 29", 26" ja 650b kaikille omansa... kun ei se foorumi vaan toimi sillä tavalla.
    Koska Fatbike on uusi Cyclocross!
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

mutanaama Guest
    Nii! et oo Eros ihan hiljaa!

Mä luulen, jotta Eros läskin puutteessa purkaa pahaa oloaan moisella avautumisella. Eilenkin touhusin läskin kanssa semmosia, johon laihempi ei olisi ainakaan minun kanssa kyennyt.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Ai niin se Kuka ajoi läskillä silloin siellä -ketiu piti perustaman....
    Kuka ehtii?

Olin aika ylpeä. Mentiin äsken kirjastoon autolla. Takapenkin pienmatkustaja huusi yhtäkkiä, isä tuolla ajo joku läskillä. Hieno havainto Raitotien tuntumasta.

Itsekin katselin vuonna 2004 silloisen asuntoni keittiön ikkunasta kun viereisessä puistossa joku ajoi läskillä.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

mutanaama Guest
    2004 se tais vielä liittyä enemmän sukupuoliseen kanssakäymiseen.

Mitenkä Fättipiken saa thyylen kattotelineeseen? Öö, onko nahkaremmi yms.
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Pehmeää tuo läskin ajelu joka tapauksessa kuitenkin on. Saako siihen kuka ajoi läskiä silloin sinne-​ketjuun laittaa sitten myös 2004 vuoden tapahtumat?
    Pastu muokkasi tätä : 18.03.2014 at 22.13 Syy: typ - 0

Thulen omat remmit pois ja tilalle sopiva pätkä pikalukolla olevaa kuorma hihnaa.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Thulen omat remmit pois ja tilalle sopiva pätkä pikalukolla olevaa kuorma hihnaa.
    Joo toimii. Ainakin Muklukki pysyi katolla ihan hyvin tuolla systeemillä. Telineenä Thulen Proride 591.

- Tomi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    2004 se tais vielä liittyä enemmän sukupuoliseen kanssakäymiseen.
    Se olikin hyvä vuosi.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

2cm leveät kuormaliinat Thulen remmien tilalle niin hyvä tulee... telineinä mulla 591:set
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Nuo crank brothersin dh mallet "lukkoflatit" on aika hyvät, voi ajaa sekä lukoilla, että lukoitta.

Tech-asiaa välillä?

Mulla kelkkareitillä muinoin taas putosi (taka) kumi vanteelta. Jos välttämättä haluaisin (jota epäilen) vaihdattaa sellaisen vanteen taakse, jossa edelleen voisi käyttää iiihanaa (halpaa) Floateria, ja mahdollisesti BLF (muu max leveä kumi "kelkkailuun" ensi talvena, Fattyyn?), niin mikä vanne? Kokonaan uusi/vanteen vaihto tuohon? Tubeless? Muuta? Täh?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viesti
    niin mikä vanne? Kokonaan uusi/vanteen vaihto tuohon? Tubeless? Muuta? Täh?
    Mulla loppui kaikki On-Onen vanneongelmat kerralla kun hankin Rolling Darrylit. Niissä - ainakaan minulla - rengas ei meinaa pudota vanteelta edes vääntämällä. Muuten speksit ovat BFL ja ghettotubeless.

mutanaama Guest
    Mulla ongelmia bfl:n ja matalien paineiden kanssa sen verran, että ostin uuden bfl:n. Knardikin päätti burpata viime lenkillä, tosin litkua ei ollu ku mällin verran. Vanteena RD:t. Edessä Larry on toiminut laskenu vaan pari kertaa ilmat pihalle, desi litkua ratkaisi senkin ongelman. Tilasin just hiilaritubelesvanteet, niistä sitten lisää kun (jos) ne saapuu. Maksuvaiheessa eivät olleet vielä tehneet pariakaan valmiiksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viesti
    niin mikä vanne? Kokonaan uusi/vanteen vaihto tuohon? Tubeless? Muuta? Täh?
    Kokeile ensin ghetto tubeless. Mulla hävisi silloin kaikki ongelmat Fattysta tuolla. Plus se tuntui rullaavan hemmetin hyvin tubeleksena. Se on niin halpakin kokeilu, että olisi hölmöä jättää kokeilematta. Floater kumina on mun mielestä hyvä. Siinä on todella hyvä pito enkä oikeastaan osaa sanoa nykyisessä pyörässä olevaa Bud/Lou comboa yhtään laadullisesti paremmaksi, jos Floateria saisi noin leveänä, niin semmoiset olisi alla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Tilasin just hiilaritubelesvanteet, niistä sitten lisää.
    Heps heps... Mitkä vanteet / mistä? Uskaltaako edes udella, että mitä kustantaa...?

mutanaama Guest
    http://www.nextie-bike.com/ raihteineen kehäpari karvan alle 600$. Ei ihan halpa, mutta ei liian kalliskaan. Alvin kanssa ilmeisesti tulee noin 600€. Siihen päälle pinnat ja navat niin ollaan varmaan tonnissa.

Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.

Kallistahan tuo on, mutta ei nyt mikään ihan mahdoton. RD:t kasattuna kuitenkin myös noin 700. Muutama satku lisää, niin saa kuituiset. Ja ainahan harrastaminen maksaa

Sent from my iPhone using Tapatalk

Läskiin joutuu kasaa tonnin kiekot, että sen saa kulkemaan normiolosuhteissa edes lähelle tavallista maastopyörää satasen kiekoilla.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Läskiin joutuu kasaa tonnin kiekot, että sen saa kulkemaan normiolosuhteissa edes lähelle tavallista maastopyörää satasen kiekoilla.
    Ei tartte.

Tarvii! Ajaisitte normaaleilla maastopyörillä senkin tyhmät!!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Läskiin joutuu kasaa tonnin kiekot, että sen saa kulkemaan normiolosuhteissa...
    takerrun tuohon viimeisimpään sanaan jonka quoteen jätin, mitkä kenellekkin on ne normiolosuhteet? kyllä tuo oma läski etenee paikallisissa normiolosuhteissa vähintään yhtähyvin kuin nuo normimaasturit viidenhuntin kiekoilla.. elaston laskukaavalla mulla pitäis olla siis läskissä viidentonnin kiekot, vuan eipä olee.. :P

ja hjuumoria, ei palkokasveja kellekkää.. Piis!

Tarkoitin esim. kesällä kuivilla poluilla ku jotkut hölmöt ajaa sillonki läskipyörillä!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •