Kyllähän mä siitä olisin kiinnostunut, ei vaan ole käyny tiet yksiin.
Ach so, ny mäkin hiffasin ku los_keravasia katsoin. Jos sille käyttöö on, nii joutaa. Mun seuraava fättitaco istuu pulteilla kiinni.
Toimitusajan / -tavan voinee säätää ihan konventionaalisilla menetelmillä.
offaria mut menköön - epäkeskopuisto ja normireitit ihan III-kehälle asti hyvinniin nastatta ajettavissa - jäätä on paljon polkusilla ja osin kallioiden negatiivipuolilla, mut hyvn pärjää kun ei kaatuile. Eikä tee pliukkaimissa paikoissa äkillisiä ohjausliikkeitä.
Mää aattelin piipahtaa dontgo:ssa larstaiaamuna.
^Pitäisköhän munkin? Jos paluumatkalla Munkkikoskella™ kalorivajeen paikkuuta...?
Mä pohdin myös tuota dontgoota, kun mansesterissä ois luvassa räntäää.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Makkurit ja muutama klapi per kuano mukaan ja notski lähikaupan takapihalle?
Kuka tua kiljut?
Monelta treffataan aamulla munqqikoskella? Mä päätin että mä en lähde mansesteriin ajamaan joten dontgoexpo redulle vois tulla.
Oliskos munkkis 9:30
Hmm.. 9m/s vastatuuli (30km/h), räntäsade.. Sovitaanko sittenkin kello 10:00
Tässähän ennättää tanssia vaikka millasen sään aamuks. *grin*Alkujaan tämän lähetti mutanaama
Missäs ne mun helismaanit ny onkaan....?
Ylityörahatkin tuli just sopivasti :hamster:
Täytyy mennä etsimään mahd. iso reppu huomiselle.
Nimim.
Pen Koo
Mitä kautta karavaani kulkee? Voisin mahdollisesti nousta matkan varrelta kyytiin jossain Käpylä-Tammisto akselilla..
Memento mori
Epäilisin että me ajetaan joenvartta tammistoon siihen Tuusulantien kohdalle.
Kotimatkan vois taittaa Shocktherapyn kautta...
^^Ja tuosta joenvartta Vanhankaupungin suuntaan?
*myöhäst*
Memento mori
Todennäköisesti, mutta kun joukossa on 3 mestariluokan eksyjää niin ihan 100% varmuudella ei voi sanoa mihin tupsahtaa, mutta mun käsityksen mukaan tuo olisi reitti.
Tuostahan tulee hirrrmusti kiljumetrejä huomiselleAlkujaan tämän lähetti HC Andersen
![]()
Mä yllätän itseni ja olenkin tänään selvinpäin![]()
Tää eksyis joenvarteen joskus ennen puolta yhtätoista. Johonkin Ogelin kieppeille.
Memento mori
No huh. Weljien suunnitelmat kuullostaa sen verran extremeltä ja kun kooveeälveet nostattaa näppylöitä, niin nuuksela rules.
09:30 ja luukki. jos ketä pliisu polkupyöräily sattuis inspiroimaan - oma aie ajella jotain vitosella alkavaa.
edt: se wanha toive - jos joku aikoo, niin kuitti tänne ennen aamu 07:30 -
Väitetään vaihtelun virkistävän
Onkohan mulle käymässä Zipot ?Tänä vuonna olen kaksi olutta nauttinut, mutta reiluun kuukauteen ei ole edes tehnyt mieli olutta.
Kävin kurkistamassa lähimetsän reunassa ja olipas kurasta. Tein fiksun valinnan ja ajelin klv:ä pitkin kolmen kaupungin turneen. Loppumatka oli aika puskemista tuulta vasten.
Ride harder - Ride a totally rigid.
En kai mä nyt olutta ole juomatta, hassunako mua pidät. Tänäänhän on viikonpäivä.
Kirjanmerkit