Kuva tämän päivän lenkiltä, loistava nastarengaskeli:
![]()
Kuva tämän päivän lenkiltä, loistava nastarengaskeli:
![]()
by K1M_I, on Flickr
Laitetaan nyt uudestaan kun sain uudet paremmat kuvatKuvaa klikkaamalla lisää.
My mom thinks I'm cool.
Viime kesäsänä kasattu marathon- ja xc-kurjuutin, On-One Lurcher. Viimein sain nastarenkaat alle, sopivasti kun lähes kaikki lumet on sulanut täältä etelästä.
![]()
Hieno ja upea!
Snowdog85 muokkasi tätä : 23.02.2014 at 22.07
Lurcherit näyttää kyllä aina nimensä ansainneelta, tuo runko vääntää silmiä, vaan on se hieno!
Uusi maantierassi. SAB, 57 x 57, Dedacciai Zero 18 MCDV6 H.T. Micro Alloyed.
Lisää kuvia ja tietoja.
Korson Kaiku / Hi5bikes.fi
http://vapaaratas.blogspot.fi
"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.
Upee laatikosto! Eikä pyöräkään paha ole, jos katuhaukoista tykkää
Tyylikäs klassinen peli, hieno o/
*Ketjut ovat sotkemista varten*
^On tosi hieno! Onko siinä alumiinirunko, ja miltäköhän vuodelta tuo on?
30T
Vielä lievä projekti (pakka, polkimet, SÄÄDÖT, pullotelineet) mutta laitetaan näytille.
SPZ Tarmac S-Works '14
osasarja: Ultegra 6800
putkiosat: Specialized
satula: Specialized Toupe Pro
kiekot: Zipp 303 Firecrest
renkaat: Specialized S-Works Turbo
polkimet: Ultegra 6800
Lähtökohtana oli hankkia laadukas runko, kohtuulliset putkiosat ja asialliset kiekot. Osasarjassa suoritettiin se pakollinen säästäminen ja 11 spd mekaaninen Ultegra löysikin tiensä tähän projektiin (se kun on kuulema osasarjojen corolla).
jaksu muokkasi tätä : 24.02.2014 at 19.15
Proggis siirtyy vihdoin valmis-sarakkeeseen. Enää puuttuu jarrujen säätöä.
Kiitokset perheelle ja ystäville tuesta, ja fillariosalle kiekkojen kasaamisesta ja laakereiden asennuksesta.
![]()
Pientä päivitystä vielä,
![]()
Vuoden nollaseiska Gary Fisher Wahoo tutustumassa talvisodan aikaisille panssariesteille. Jollain se harrastus on aloitettava. Keula ja polkimet menossa vaihtoon, jahka pääsee kesäksi duuniin koulusta.
![]()
Tuolla rengastuksella ei ainakaan vielä mitään muutoksia ole tehty. n. 5-6mm jää renkaan ja satulaputken väliin kun iskari on pohjassa. Ajatuksena olisi jossain vaiheessa offset puslat heittää tuohon, niin sitten pitää iskariin laittaa holkki, eli lyhentää joustomatkaa, ja BB tulis sen n.5mm alaspäin.
Taisin innostua niin paljon tästä meikäläisen ensimmäisestä oikeasta maastopyörästä, että en malttanut lähteä takapihaa pidemmälle kuvaa ottamaan
![]()
Raato sai lokarit.
Eihän nyt noi mitkään komistukset ole, mutta haittaax se?
Lähetetty minun C6903 laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit