Polkuraporttia: tänään polut Terhola - Katsastuskonttori - K-Rauta - Tuomaalan seutu olivat oikein hyvässä kunnossa. Pohjat jäässä, vähän vettä jään päällä ja joissain paikoissa pikkuisen sohjoa. Märkää siis riittää.
Olen kerinnyt ajamaan vasta 3 lenkkiä fläteillä ja yllättävän helposti olen tottunut niihin. Välillä speduilla opitut huonot tavat pukkaavat esiin (kuten jalkojen nostaminen) mutta tuntuu että poisoppiminen on hyvässä vauhdissa. Ojan- ja tukinylitykset aiheuttavat vielä ylimääräisiä ohjelmanumeroita ja arkuutta mutta nekin ovat todennäköisesti vähenemään päin. Flätit tuovat mukanaan ehkä vähän erilaisen ajotyylin ja tuntuman pyörään speduihin verrattuna, muutos ei kumminkaan mielestäni ole huonompaan päin. Samaan syssyyn on tullut vähän reenailtua manuaalia ja bunny hoppia. Manuaalin reenit loppu siihen kun reeni meni perseelleen Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen että otin flätit kokeiluun enkä ole vaihtamassa takaisin näiden kokemusten perusteella.
Tänään meneekin iltapäivä / ilta jääkiekon ja palautumisjuoman parissa, huomenna en pääse kaupalle.
Kirjanmerkit