"valoilmiö" on kerrostalon seinässä ja itsekkin ihmettelin etten ole ennen tuota bongannut ja kattelin gmapsista niin streetviewssä ei tuota valoa ole joten lienee suht tuore.. Tuosta talolta muutaman sadan metrin päässä alikulkusilta työmaa..
"valoilmiö" on kerrostalon seinässä ja itsekkin ihmettelin etten ole ennen tuota bongannut ja kattelin gmapsista niin streetviewssä ei tuota valoa ole joten lienee suht tuore.. Tuosta talolta muutaman sadan metrin päässä alikulkusilta työmaa..
The end of the road is just the beginning...
No ny josmä sano et tään mää tierän niin kaik muukki arvaa.
www.pyörätarvike.com
Härkämäki
Uusi
![]()
peruspertti muokkasi tätä : 06.02.2014 at 12.43 Syy: karttalinkki
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Vanha kuvarasti Vanhalla Tampereentiellä ennen Oriketoa. http://kansalaisen.karttapaikka.fi/k...normal&lang=fi
ja
alla uusi kuvarasti. Kuvan huonokuntoista nuorukaista en ole tavannut saati sitten tunne häntä.
![]()
MTB 50+ muokkasi tätä : 07.02.2014 at 05.57
ÖRM 2021
Yli 24 h kulunut, eikä rastia ole vielä haettu.
1.vihje. olen joskus vienyt cc-lenkin tuosta ylös.
Vihje 2. Penasta varoitetaan toisen viikkolenkin reitin varrella...
ÖRM 2021
Vihje 3. siis to-lenkin varrella ja Penan 50-v. merkki näkyy paremmin vastapäivää ajaessa.
Tuon merkin saa näkyville myös Google kartalta.
Joku löytyy vai odotetaanko, että Entropyyh tervehtyy hakukuntoon ?
ÖRM 2021
Vihje 4. Siis tämä ei ole hankala, edellisestä rastista on tälle matkaa noin 18 km tietä pitkin.
Jollei tämä näillä vihjeillä löydy, niin käyn siirtämässä lauantaina reissusta palattuani rasti jonnekin kauas.
ÖRM 2021
Pena köpöttelee Tammisillassa
Pieni hiljainen silta vaihteeksi
![]()
Löytyshän Pena, hyvä !
ÖRM 2021
Kahden tunnetun turkulaisen pyöräliikkeen välillä on silta
Olisikohan osoite Markulantie 19? Ei pitänyt lähteä tänään ajelemaan, mutta Peruspertin vihje nosti ärsytyskynnystä (olisikohan tuolla?). Hyvä näin.
Ja nyt kun siltoihin päästiin, siirrän rastin kodikkaaseen ja puoleensavetävään siltojenalusmaailmaan.
![]()
Hääppönen muokkasi tätä : 16.02.2014 at 14.36
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Käykää nyt joku noukkimassa tämä rasti melkein keskeltä kaupunkia. Olen itse työreissussa, joten en pääse siirtämään rastia mihinkään.
ÖRM 2021
Vinkkinä meinasinkin antaa: elokuvan "Hiljaiset sillanaluset" kuvaaminen olisi aika haastavaa.
Aamulla saattaa siirtyä. Nyt työt estää![]()
Ei niin hiljainen Aninkaistensilta
uusi ylityspaikka ei ole ihan yläpuolisessa kuvassa näkyvällä kirkolla
![]()
Just hokasin, että rasti oli toisessa päässä siltaa. Tuleeko hylkäys?
Paikkolaukaus oikeasta päästä
![]()
Nyt kelpaa.Eihän näillä haettavien rastien kuvauskulmalla niin tarkkaa, kunhan on oikealla paikalla.
Ja taas ollaan viikkolenkin varrella ...
Terveisiä vaan Germaniasta, jää rasti minulta hakematta.
ÖRM 2021
Vaikeahan se ei ole, mutta ei se ole ihan torin nurkalla. Joutuu vähän näkemään vaivaa![]()
Vaivan näkeminen on aina vähän suhteellista. Mistä lähtee ja mitä kautta ajelee... Tarvitsee vielä laittaa tuosta Aninkaistensillan alikulusta (itselleni tuoreehko löytö): varsin toimiva reitti on, jos lähtee esim. jostain Portsan seudulta, Köydenpunojankadun kelvi-Aninkaisten sillan alta-Tampereentie-Raunistulan puistotie-Oriketo. Sieltä voi sitten lähteä mihin suuntaan vaan. Maantiefillarillakin ajettavaa kelviä ja vain muutamat liikennevalot.
Virtasen trukkitie, Vahdon suurruhtinaskunta:
Uusi rasti, meni hämärässä vähän rakeiseksi:
Sisäkaarteessa paistattelee valokeilassa kaatuneen puun juurakko, joka yhdessä ulkokaarteen silmiin pistävän puun kanssa sitoo rastin mukavasti maastoon.
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Virtasen trukkitie, Vahdon suurruhtinaskunta:
Uusi rasti, meni hämärässä vähän rakeiseksi:
Sisäkaarteessa paistattelee valokeilassa kaatuneen puun juurakko, joka yhdessä ulkokaarteen silmiin pistävän puun kanssa sitoo rastin mukavasti maastoon.
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Tiedetään. Tosin niin varmaan tietää moni muukin ja mää mihkään kerkiä...
Vanha Täällä
Perkeleen omenapaskeet, ei sitten tallentanut sportstracker kuvaa missä oli se puukin....
Ja uusi
![]()
Kirjanmerkit