GiantGarminElectrobikeHepha
Sivu 112 / 241 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 62 102 110 111 112 113 114 122 162 212 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.331 - 3.360 / 7218

Aihe: Pikakysymykset.

Jos jackoja muistelee vanhoja standardeja; maastoon 25,4mm ja maantielle 26 mm. Muotipoliisi ei ole nyt kylläkään tavattavissa, ratsasi mun talviajovaatetusta ja hakeutui välittömästi sairaslomalle.
    I väntan på ännu dåligare tidet

http://www.bike-components.de/produc...on-31-8mm.html
    Eikä ny nuo vanhan liiton tangot aivan hylkyä ole 31.8mm kannattimella. Maastopuolella ehken downhilliä välttäsin. Mullakin on yksi Syntacen ohkainen Vector jemmassa.http://www.bike-components.de/produc...er-Lenker.html
    Tämän edeltäjä 690 millisenä. Kyllä tollekin vielä tarvista tulee.

Tuleeko komplikaatioita, jos nykyisen takapakan tilalle (joka ei ole spider -härpäke) takapakan, jossa on tuo spiderjutska?
    • Two aluminum spiders carrying the six largest chainrings

(Nyt on kyllä typerimmin muotoiltu kysymys mitä itse olen onnistunut vähään aikaan muovaamaan)
    Earn your descent

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Villlem Katso viesti
    Tuleeko komplikaatioita, jos nykyisen takapakan tilalle (joka ei ole spider -härpäke) takapakan, jossa on tuo spiderjutska?
    • Two aluminum spiders carrying the six largest chainrings

(Nyt on kyllä typerimmin muotoiltu kysymys mitä itse olen onnistunut vähään aikaan muovaamaan)
    JOS ymmärsin kysymyksen oikein niin ei väliä. Hämikset useimmiten kalliimpien pakkojen rakenteessa. Toisaalta jos sulla halpis vapaaratas niin voi tykätä kyttyrää jos ei pakassa kunnon spideriä. Eli spideri ei ainakaan ole pahitteeksi!

Sent from my Chromag Aperture using alien technology.
    Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring.

Olenko ainoa joka ei pääse mihinkään Shimanon tech supportin dokuihin? Ei sitten mikään aukea, kaikista tulee vain ettei löydy? Firefox 26 käytössä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raikku Katso viesti
    Olenko ainoa joka ei pääse mihinkään Shimanon tech supportin dokuihin? Ei sitten mikään aukea, kaikista tulee vain ettei löydy? Firefox 26 käytössä.
    http://techdocs.shimano.com/ tarkoitat? Toimii kyllä.

Vinkkejä miten pysyy juomarepun letku sulana nyt pakkasella..!

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Jos juomarepussa ei ole valmiiksi eristettyä letkua niin esim. joku Armaflex solukumi putkieriste letkun päälle. Helppo konsti joka kannattaa tehdä juomisen jälkeen, on että puhaltaa letku ja suutin tyhjäksi vedestä, niin että kuulee kun juomarakossa pulpahtaa vähän. Helpoin kosti on että talvella pitää pari juomapulloa mukana repussa.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Siinäpä niitä vinkkejä tulikin. Lisäksi "Talvipyöräily" ja "Reppu maastoon" -triideissä on myös pyöritelty samaa aihetta, sieltä löytyy myös joitain valmistuotteita letkulle.

Kiitos teille!

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Mä pidän juomareppua talvella aina takin alla, ei tarvi letkua eristellä eikä puhallella sitä reppua ilmapalloksi.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Mä pidän juomareppua talvella aina takin alla, ei tarvi letkua eristellä eikä puhallella sitä reppua ilmapalloksi.
    Mulla on tuo juomareppu(Camelbak Mayham) sen verran iso, että en viitsi laittaa tankin alle vaan sujautan letkun vaan takin kaula-aukosta sisään.
    Still rides with 26er

Joo mulla siis vaan sellanen pieni parin taskun malli.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Mitkä olisi hyvät & edulliset flätti-polkimet sekalaiseen talviajoon? Jos vaikka tuolta CRC:n alesta löytyisi. Kengiksi tulee jotkut pakkassaappaat.

Ostin wahoo kickr trainerin ja oon vetänyt sillä ny pari kk. mitä appseja siihen suositellaan? mulla on tykki ja kangas. haluaisin kankaalle jotain semmosta missä pääsis testaan joitain oikeita pätkiä joistain kisoita jne muita motivaattoreita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rcta Katso viesti
    Mitkä olisi hyvät & edulliset flätti-polkimet sekalaiseen talviajoon? Jos vaikka tuolta CRC:n alesta löytyisi. Kengiksi tulee jotkut pakkassaappaat.
    Minulla on Nukeproof Electronit ja tyytyväinen olen ollut. Jälkikasvulla nuo ovat ympärivuotisessa käytössä.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Tänks, noita jo tutkinkin. Tilataan testiin.

Nuohan näyttää ihan hyviltä. Pinnitkin on oikeaoppisesti altapäin avattavia. Itse olen vuosia ostanut näitä halvemman pään flättipedaaleita termillä kun en niitä kivikossa kuiten kolhi. Aika lyhytikäisiä laakereita etten sanoisi. Nyt kun ajokenkäevoluutioni ja lauha alkutalvi on suonut ennennäkemättömiä mahiksia Vaude Termaticeilleni niin realistina aattelen että kuiten pakkaset tulee vielä ja noi ei crossarissa olis pahat http://www.bike-components.de/produc...ormpedale.html Ja vielä punaisina sais. Ens viikkoon olosuhteiden pakosta jätän tilauksen.

Mulla on kaupunkisinkulassa Da Bomb Popsiclet enkä voi suositella näitä talveksi kun lumi pakkaantuu helposti ja ovat liukkaat. Johtuu vissiin tuosta kuviosta ja muovista. Lumettomana aikana kyllä oikke hjuvat.
    Krapula on helppo välttää olemalla juomatta krapulaa edeltävänä päivänä. -Lihastohtori-

Eikös Avid X0 -jarrupalat ole samat kuin Elixir? Ja X0 Trail-versioon on omansa jotka eivät käy normi X0:aan?

Jos se X0 on 2-mäntäinen, niin mielestäni kyllä.
    X0 trailihan on 4-mäntäinen.

Kuuluuko Cane Creekin Ten-sarjan ohjainlaakerin alakoolin olla poikki?

Kyllä kuuluu.
    Korson Kaiku / Hi5bikes.fi

http://vapaaratas.blogspot.fi

"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rcta Katso viesti
    Mä olen ollut varsin tyytyväinen näihin. Eikä noi Saintitkaan kalliit ole.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    ...mielestäni kyllä.
    ...
    Niin oli.

Nämä laitoin itse tavarakonkeliin, hyvin toimineet eikä maksa juuri mitään:
    http://www.chainreactioncycles.com/f...4/rp-prod31835

Kakkosmaantiepyörän kahvojen päällä olevista muovisuojista toinen on jäänyt jonnekin ja toinenkin aika kulunut. Ei kyllä vaikuta ajoon.

Saako tuollaisia erillisenä mistään? Jos ei saa Suomesta, niin mikä mahtaa olla palasten englanninkielinen nimitys.

Käytetytkin kelpaavat vanhaan fillariin mainiosti.

Katso Shimanon docs sivuilta varaosanumero kyseisille osille ja googlettele sitä numeroa. Voi tärpätä.

1. Joo, tietenkin Shimanon ohjeista löytyy. Taitaa olla "Name Plate & Fixing Screw" Y-6GT 9850, samanlaiset molemmille puolille. Ellei sitten ole Y-6T2 98020. Pitää vielä tutkia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PeeHoo Katso viesti
    Kakkosmaantiepyörän kahvojen päällä olevista muovisuojista toinen on jäänyt jonnekin ja toinenkin aika kulunut. Ei kyllä vaikuta ajoon.

Saako tuollaisia erillisenä mistään? Jos ei saa Suomesta, niin mikä mahtaa olla palasten englanninkielinen nimitys.

Käytetytkin kelpaavat vanhaan fillariin mainiosti.
    Oisko tuolla sopivia http://www.bike-components.de/shop/c...rder=name_desc

Englanniksi voi hakea mm. nimellä "shimano levers name plate(s)"

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •