GiantElectrobikeGarmin
Sivu 18 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 16 17 18 19 20 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 511 - 540 / 581

Aihe: http://www.evanscycles.com/

Mulla on tän firman kanssa ollut ihmeellisiä ongelmia. Nyt tilasin aika-ajo pyörän ja vähän muita härpäkkeitä. Tilaus meni ihan ok payment sivulle asti, mutta siihen se sitten tössäsi. Eli juuri kun sain tilauksen maksettua kaikki meni päin sitä itseään. Rahat kyllä lähti iloisesti tasajalkaa hypähdellen, mutta Evansille mitään tilausta tästä tullut. Noh, sitten sähköpostin vaihteluiden ja parin puhelun jälkeen todettiin, että asia on tosiaan näin. Rahaa tuli mutta tilaus eksyi internetissä. Ilmeisesti siellä on niin jähmeä systeemi, etteivät voineet ottaa uutta tilausta vastaan, tuolle jo tulleelle rahalle, vaan piti lähettää sitten rahat takaisin? No nyt on hippanat matkalla takaisin ja sitten pitäisi tehdä uusi tilaus. Tässä ollaan jännän äärellä, että tuleeko mun 2700€ takaisin vai ei...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Salkin Katso viesti
    Tässä ollaan jännän äärellä, että tuleeko mun 2700€ takaisin vai ei...
    Ei tule ..... ainakaan tuon kokoisena :-p , siitä kun on mennyt suuntaan jos toiseen valuuttavaihtoon rahaa niin saat n. 2600 e takaisin.

Sattumoisin minulle kävi vuosi sitten AIVAN SAMALLA TAPAA ja n. samankokoisen summan kanssa.

No mun keissi on luettavissa aiemmilta sivuilta, ihan helpolla en heiltä enää mitään arvokasta tilaa sillä omassa pyörässä ja sen toimituksessa meni AIVAN KAIKKI PÄIN PEETÄ, esim. vaihdettavaksi sovittu pyörä meni heille takaisin ja he lähettivät SEN SAMAN minulle takaisin joskin olivat vaihtaneet sen hepposempaan laatikkoon :- p .

Voimia sulle oman keissisi kanssa B-) .
    I'm a member of a A(prilia) & A(udi) Club

Uskaltaakohan täältä tilata paria tonnin maksavaa CC-pyörää. Onko kokemuksia bulkkipyörien tilauksesta täältä, olis kenties hakusessa pari Pinnacle Arkose 3 pyörää. Nyt hintana olisi £900, ja toisena vaihtoehtona olisi On-Onelta Kaffenback 2 pyörät hintaan £799. Eroina osasarjat aluhiilari-Arkosen 105 vs. teräs-Kaffenbackin Tiagra.

Jos Evanssilta ei uskalla tilata mitään fillaria niin kyllähän se toisaalta vähän harmittaa.

Olen siinä käsityksessä että jos tilaa maksullisilla posteilla niin DHL hoitaa jakelun myös Suomessa. Osaako joku varmistaa tätä "tietoa"?
    Impossible is not a fact. It’s an opinion.

enpä osaa sanoa, aiemmin kuin tein Evansille monta tilausta, niin siellä oli pk:t 0 €, mutta olikohan ettei nyt vuoden vaihteessa ollut tuota tarjousta vaan pk:t ties mitä, niin siirryin vaihteeksi Saksaan.

Arkose Three 2013:n kanssa on/oli todella omituista säätöä takavaihtajan hangerin kanssa. Ensinnäkään niitä ei voinut tilata nettikaupasta vaan soittamalla. Tilasin kaksi hangeria ja nämä tulivat koodilla BGRD-1 kun alkuperäinen oli BGRD-4 (jonka myös kerroin hangeria tilattaessa). Kysyin asiasta puhelimitse ja vastaus oli, että BGRD-1 on korvaava/vastaava tuote. Uskoin tämän mutta asennettaessa paljastui, että näin ei tosiaankaan ole: uudet hangerit eivät sovi pyörään.

Kolmas soitto yritykseen ja asiaa alettiin selvittämään, samalla vaihdettiin kommunikointitavaksi sähköposti. Minulta pyydettiin kuvia tilanteesta ja toimitin nämä. Vihdoin sain yhden alkuperäisellä koodilla olevan sopivan hangerin ja samalla saavutaan nykyhetkeen. Tällä hetkellä yritän saada sen toisenkin hangerin. Aikaa koko hommassa on mennyt tolkuttomasti, osittain juhlapyhien, hitaiden postiyhteyksien ja oman toimintani takia mutta lähinnä Evanssin sähläämisen vuoksi. Jos ko. pyörä olisi ollut ainoa fillari niin olisin enemmän hiilenä, nyt lähinnä pettynyt Evanssin toimintaan.

Vaihtajan korvake tuli kotiin alle viikossa. Paikallinen pyöräkauppias ei pystynyt mallivuoden ja rungon merkin perusteella etsimään vaihtajaa, joten etsin itse. Tuo korvakkeiden määrä on järjetön-typeräasteikolla siinä puolivälissä.

Torstaina 2.1 tilasin Specialized Camber Comp FSR 29er:in. Tilaus meni sisään klo 20:43 ja seuraavana päivänä tuli kuitti vastaanotosta ja tieto että pyörää kasataan lähipäivinä. Tiistaina 7.1 klo 14:57 tuli ilmoitus pyörän olevan matkalla. Tänään klo 11:30 raahasi Itellan kaveri paketin sisään. Oikea pyörä tuli, oikeilla osilla ja ihan nopsasti. So far, so good.

Pitäisiköhän huolestua?

Tilasin alekengät 2.1. ja 4.1. on lähtenyt ilmoituksen mukaan kengät varastolta. Perille eivät ole vielä löytäneet.. Aikasemmat tilaukset, jotka olleet pieniä paketteja, tulleet postilla perille noin viikossa.. Pitäisikö myös kengät tulla postilla? onko muilla toimitukset kestäneet näin pitkään?

odottele nyt vaikka vielä maanantain posti.

Tässähän kävi juuri niinkuin salaa toivoin: Heti kun laittaa viestiä foorumille, niin seuraavana päivänä on pakettia koitettu tuoda!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fyah Katso viesti
    Olen siinä käsityksessä että jos tilaa maksullisilla posteilla niin DHL hoitaa jakelun myös Suomessa. Osaako joku varmistaa tätä "tietoa"?
    Nyt osaan itse vahvistaa tiedon eli ei hoida jakelua DHL Suomessa vaan Itella. Paketti liikkuu Belgiasta laivalla ja rekalla Suomeen. Sinällään hieman kusetuksen makua että ylimääräisellä postimaksulla torstaina 16.1 tilattu paketti saapuu to 23.1 eli viikossa jossa kai normaalistikin paketti pitäisi saapua. Seurantakoodin sai kyllä mutta se piti erikseen kysyä (joskin vastaus tuli nopeasti).

Tavaroilla nyt ei niin kauhea kiire ole mutta ei kyllä mitenkään pärjää Wigglelle palvelussa tämä putiikki toimituksen osalta (Wigglellä 2 päivässä Oulussa jakelu kotiiin). Wigglellä ei harmi kyllä ollut niitä merkkejä mitä halusin tilata ja siksi piti kokeilla.
    Impossible is not a fact. It’s an opinion.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fyah Katso viesti
    Nyt osaan itse vahvistaa tiedon eli ei hoida jakelua DHL Suomessa vaan Itella. Paketti liikkuu Belgiasta laivalla ja rekalla Suomeen. Sinällään hieman kusetuksen makua että ylimääräisellä postimaksulla torstaina 16.1 tilattu paketti saapuu to 23.1 eli viikossa jossa kai normaalistikin paketti pitäisi saapua. Seurantakoodin sai kyllä mutta se piti erikseen kysyä (joskin vastaus tuli nopeasti).

Tavaroilla nyt ei niin kauhea kiire ole mutta ei kyllä mitenkään pärjää Wigglelle palvelussa tämä putiikki toimituksen osalta (Wigglellä 2 päivässä Oulussa jakelu kotiiin). Wigglellä ei harmi kyllä ollut niitä merkkejä mitä halusin tilata ja siksi piti kokeilla.
    Tähän sen verran tarkennusta että jos tilaus on DHL Express niin silloin tilauksen hoitaa Suomen päässä DHL itse, muuten noi tilaukset menee aika lailla järjestään Itellan kautta.
    Kun heti startissa vetää lipat niin loppumatka on pelkkää nautintoa.

Tyytyväinen olen Evanssin toimintaan. Kuusi työpäivää tilauksesta Itellan lähetti soitteli ovikelloa ja luovutti hyvinpakatun lähetyksen kuittausta vastaan, ilmaistoimitus. Ei voi moittia.
    jakkok muokkasi tätä : 24.01.2014 at 18.31 Syy: oikoluku

Paketillinen pikkutavaraa tuli ilmaisella toimituksella tasan viikossa kotiovelle.
    Kahden tekemäni tilauksen perusteella voin suositella.
    Memento mori

Tavara viikossa taas kotiin, vaikka tuotetiedoissa oli että on jossain varastotuotteena ja lähetetään 5-7pv kuluessa. 5pv meni tilauksesta lähetysilmoitukseen ja 2pv meni lähetysilmoituksesta, kun oli paketti postilaatikossa. Ilmaistoimitus tuli tälläkertaa nopeasti AirMailina.

Ihan mielenkiinnosta. Millaisessa kunnossa pyörät toimitetaan? Tarvitaanko paljon työtä jotta pääsee ajamaan ja paljon työkaluja? Kuinkas muut firmat? CRC jne?

Olen katellut tuota Fuji Featheria. http://www.evanscycles.com/products/...-bike-ec055435

IncBuff Guest
    Kukaan testannut noita "early bird" koodeja? Ei tunnu toimivan vaikka fillari on ostoskorissa.

Viime keskiviikkona aamulla tilaus sisään ja iltapäivällä paketti matkaan.. Tänään maanantaina itelliooni toi paketin aamutuimaan...

IncBuff Guest
    Huikeeta. Tiistaina tilatut renkaat tuli jo perjantaina.

Onkos kukaan testannut tuota Evanssilla ilmeisesti euroopassa yksinoikeudella olevaa merkkiä Louis Garneauta, ihan kuvien ja arvostelujen perusteella vaikuttaa nopeesti katseltuna hyvälle, tarjoavat osta 3 maksa 2 periaatteella noita nyt. Ajattelin kesäksi uudet shortsit ja paidan ja tähän kevään kylmille pitkät trikoot ottaa, selviäis 120€, ei paha.
    Bono estente!

Tilasin Evanssilta uudet popot, maanantaina sieltä tuli viesti, että lähetetty ja nyt sitten tuli viesti, että "Ad-hoc refund. We have processed a refund of €xxx,xx." Siis häh? Eli eivät sittenkään lähettäneet ja nyt hyvittävät? Ei ymmärrä...

Itselleni kävi näin: tilasin kypärän ja sitten halusinkin peruuttaa kaupan. Peruutus pitäisi tehdä soittamalla, mutta lähetin sähköpostia. Evansilta tuli kuitti että peruutus ok ja rahat palautettu ja siitä alle tunnin päästä viesti että tilaus lähetetty. Eli mitä ihmettä?

Lähetin parin päivän päästä tästä viestiä että rahoja ei ole näkynyt takaisin ja itse asiassa korttia on jo veloitettu ja tähän tuli saman tien kuitti ja vastaava ad-hoc refund viesti ja vielä perään myöhemmin erillinen ilmoitus, että nyt rahat on palautettu. Kypärää ei ole näkynyt.

Itsellä ei pahaa sanaa Evansista. -15% alennuskampanjoista saa edullisesti tavaraa ilmaisilla posteilla. Siis edullisemmin kuin vaikka BD/BC kaupoista. Pienempi tavara tulee nopeasti, mutta isommat paketit kulkevat hitaasti kun kulkevat Brittish Maililla eikä esim DHL:llä.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tuli vastaus evanssilta. Olivat sitten kuulemma minun pyynnöstä peruneet tilauksen. Laitoin sinne tulikivenkatkuisen viestin, mutta eivät voineet muuta kuin pahoitella, eivät edes minkään sortin alennuskoodia antaneet. Sanoivat vain, että tilaa uudestaan -> boikottiin koko firma.

Mitä teen väärin? Haluaisin tilata tuolta muutaman vaatekappaleen ja sivuilla sanotaan että yli 35£ ostoksista postitus ilmaiseksi Suomeen. Vaan kun siirryn tarkastelemaan ostoskoria ja checkouttiin, paukauttaa tuo 5£ (euroissa 6,25) postikulut mukaan.

Tilasin paidan Evanssilta, tuo £35 ylittyi ja ainakaan minulla postikuluja ei tullut, kun valitsin sen hitaamman toimitustavan. Hitaammalla toimituksella paitapussi oli perillä 10 päivän kuluttua tilauksen lähettämisestä.

Pyörä lähti keskiviikkona ja saapui tiistaina. Aika nopee

Miten pitkään teillä on kestänyt hyvin pienten pakettien toimitus?

Suunnilleen viikon, joskus hieman toista. Tämä siis normaalilla ilmaiskuljetusvaihtoehdolla.
    Memento mori

Heitin äsken tilauksen sisään käsien lämmittimistä ja Camelbakin juomarepusta, plussana sain ilmaisen t-paidan mukaan kun oli tarpeeksi rahaa ostoskorissa ja ilmaiset postikulut. Katsotaan koska tavara on kotona, seurantaahan ei tuolla halvimmalla tyylillä taida saada.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •