GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 115 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15 65 105 113 114 115 116 117 125 165 215 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.421 - 3.450 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

mutanaama Guest
    Sä oot nyt huumassa sen musiikkivideon takia. Kukaan ei halua nähdä, ei kukaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
    Pics or it didn't happen
    Nih!

*täpi nöi*

^ Niissä täytyy sitten näkyä kynttilöitä ja suitsukkeita, lisäksi sillä täytyy olla yllä tiukat jumppa spändeksit
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

mutanaama Guest
    Hyvä on, mä otan mielikuvia..

1. pyörälenkki sitten joulukuun alun. Oli hiven laahausankkurin tunne mulla, kun koitin setien perässä roikkua. Kyl tää tästä taas kehittyy, jos pakkaset jatkuvat. Ensi kertaan ja tunnen jo munkin tuoksun. Pojat jopa niin reteesti kehuivat munkkikosken leivonnaistarjonnan laajentuneen rajusti, jotta pakko sinne on pian poiketa, mutta reikämunkki on number uno
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    1. pyörälenkki sitten joulukuun alun. Oli hiven laahausankkurin tunne mulla, kun koitin setien perässä roikkua. Kyl tää tästä taas kehittyy, jos pakkaset jatkuvat.
    Vai on tahmeeta! No niin on täälläkin,torstaina olkapääleikkaus peijaksessa ja syksystä huilailtu,ehkä kesällä pääsee lenkille.

Mutta ajelkaa varovasti mutta ihteänne säästämättä ja muistakaa tankata munkkikoskella.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viesti
    Vai on tahmeeta!
    No niin oll, apuva. Ei näköjään hölkkälenkkeily avita mua yhtään tuossa maastossa jaksamisessa, mutta kyllä tää tästä. Tänä vuonna ollaan kyllä kesällä paremassa kunnossa kun aikoihin . Nyt reidet on kuin ratapölkyt, ei niin vahvat mutta jäykät.

Semiä Ellmerin tulevaan kuntoitusaikaan.

Elmerille pikaista paranemista!

Päivän toinen pyörälenkki takana, ekaks Pahiksen, Kuntoilijan sekä petjalan kanssa Kuusijärvi kierroksella. Äsken kävin juoksuttamassa kynsipuoli Davea tunnin verran kelveillä, iltalenkki sitten Capon kanssa Y-tien pohjoispuolen metsissä saunan lämmetessä.

Mitenköhän mutiksen pilates... mielikuvia odotellessa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Mitenköhän mutiksen pilates... mielikuvia odotellessa
    Mitä mutista nähnyt. Nii en kovin paljon mielikuvia/kuvia taida kumminkaan haluta nähdä Ei mitenkään pahalla mutikselle Toki hyvä jos pilates on lähteny käyntiin, sillä saa keskivartalon lihakset hyvään kuntoon.

mutanaama Guest
    No olihan se taas laistansa puuhaa. Uittu se mikään nöösikerho ollu. Opettaja kysy, että kuinka monelle tää on eka kerta, ja vain muutama meistä sai suunsa auki, niin tää sanoi että mennään sitten nää alkeet vauhdilla. Ja mentiin kanssa. Tunnissa käytiin läpi hengitys, pallean jännitys, lantiopohjan lihaksien kanssa pelaaminen, oikeaoppinen seisonta, pari liikettä pystyssä, nippu polvillaan, toinen kontillaan ja hirmuinen määrä maaten. Edessä oli hyvin massakautensa viettänyt daami, jonka takaa ei tarvii paljoo katella, mitä ope näyttää. Osasin mä jalkoja ravistella ihan hyvin. Mut kyllä toi skutsissa ajelu antaa aika hyvät eväät keskivartalon lihaksille ja riittää ylläpitoon. Enemmän olisin toivonu avaavia liikkeitä, mut ehkä sitten myöhemmin.

Varmuuden vuoksi

Melko pervoo! Mainittuna: lantiopohjan lihaksien kanssa pelaaminen, oikeaoppinen seisonta, pari liikettä pystyssä, nippu polvillaan, toinen kontillaan ja hirmuinen määrä maaten.

Pilates on melko rankkaa puuhaa mikäli oikein muistan, kaikki ne puristukset ja pumppaukset ja rutistukset....
    *huhmio*

Jaa ellmerikin käyny Korson raggarimarketin lihatiskillä - toivotaan erittäin pikaista paranemista ja mua vähempi kompelikaatioita vai mitä ne oli.

Muistoja omalta resissulta:
    (leikkaussali)
    Hoitajat: Nyt olis kohta tuo leikkaus, jaa eihän täällä olekaan tehty valmisteluja, ei kai sua jännitä?
    M: Joo kyllä vähän jännittää, mitäs valmisteluja jäänyt tekemättä osastolla?
    H: Juu ei mitään hätää
    (vilimi poikki)
    M: Hä, misä mie oon ja kuka?
    (reilun viikon päästä)
    Lääkäri x: Joo kyllä nää leikkauskohdat on tulehtunut, joutuu laittaan vähän kovemmat lääkkeet....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Jaa ellmerikin käyny Korson raggarimarketin lihatiskillä - toivotaan erittäin pikaista paranemista ja mua vähempi kompelikaatioita vai mitä ne oli. ..
    Glup!! *apuwa*

Vähän jänskättää tuleva torstai ja leikkaus,sydänkäyrä vähän huolestutti ja voi vielä muuttaa leikkausta.

Kokeita edellisenä päivänä oma äiti kuoli peijaksessa jne...

Aina ei mene elämä putkeen mutta koitetaan elää senkin uhalla. Saa pitää peukkuja torstaina jos muistaa!!! kiitos kavereille.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Tsemppiä ellmerille.

Mää eilennä peesailin veli Mutista Banjolandian poluilla. Vauhti oli ihan normia ja polut tuttuja eikä kilsoja tullut montaakaan, mutta näppärästi nuissa kinkamissa pääsin pois mukavuusalueeltani. Aamullakin vielä tuntui jaloissa.

mutanaama Guest
    Joo, mut sulla tuli siihen siirtymät päälle. Mä pääsin suoraan ruiskuun.

Polkuraporttia 13012014 - alkaa olla reitit nopeessa kunnossa, jokunen avo-oja vielä auki - lutakot kantaa 90%sti - kaakka ei enää lennä.

Ynnää; se sillbölen tien e-puolisella pellolla elävä peurakarja on kutistunu muutaman edellisen havainnon perusteella neljään, sillä yhdellä alkaa
    olla hianot sarvenalut - pituutta ei oo viel paljoa eikä haaroja kun jokunen, mut on ihan symmetriset ne kasvaimet.
    PaH muokkasi tätä : 13.01.2014 at 19.49

Ajokohan sakuvaan äsken töihin kl.11.25 mankkaanlaaksontien ja vanhan mankkaantien yhdistävällä ulkoilu reitillä sähköpuksulla?

Nimim.

Jokapaikan kyylä
    HC Andersen muokkasi tätä : 14.01.2014 at 19.21 Syy: Ajohan se, mä olen melkoin Neiti Etsivä

mutanaama Guest
    Syvöäojalla hissuttelulenkki torstaina 17:30, idioottikin tajuaa ottaa valon mukaan.

Jei! Banjomaan kutsu on viekkaan voimakas. Ja nyt kun tän sanoin, niin varmaan pärähtää jotain tosi tähellistä estämään. Määkin siis tajuaa ottaa lan-pun mukkaan.

Tulen jos kerkeen.

Alustava ehkä torstaiehtoolle, riippuu mihin aikaan (vielä on liikaa muuttujia) pääsen saaresta karkuun. Häätyy vissiin riipiä nuo rapakaaret irti....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Ajokohan sakuvaan äsken töihin kl.11.25 mankkaanlaaksontien ja vanhan mankkaantien yhdistävällä ulkoilu reitillä sähköpuksulla?

Nimim.

Jokapaikan kyylä
    Kylläh, se olin minä.

Hep mukana syväoja Torstai 1730 mihnä paikas ?

mutanaama Guest
    Meidän pihalta Sompiontie 13, vantaa.

Mä en tuu. Suitsukkeet, kontallaan, seisonta ja banjolaakso kuullostaa musta aika pahalta.

No, lähinnä mä jaksa polkea sinne ja takas ja vielä ajaa jonkun lenkin siihen väliin.

Mutanaama THE akseli saapui ja sopii kuin proteiini pirtelö bodarille. Erittäin suuret kiitokset
    Laitatko hinnan jne YV:llä tulemaan?

mutanaama Guest
    Yyvee pukattu.

Lenkura onnistu tänään odotetusti. Paitsi ettei ollu märkää. Kiitos seurasta.

Mä en sit tullu mukaan, ei sillai että joku ois kaivannut muo.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •