HephaGiantElectrobikeGarmin
Sivu 71 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21 61 69 70 71 72 73 81 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.101 - 2.130 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jojo^^ Katso viesti
    Kuka on käyny lenkillä Orimattilassa viime sunnuntaina?
    http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...638817003.html
    Touche'

Mikäs Cyclocross-retkue ajeli tänään klo 12.50 aikoihin petikon ulkoilureitin suunnalta kohti varistoa/myyrmäkeä. Cykkelistejä taisi olla 9 kpl, CCH:n paitaa oli useammalla päällä. HePolaisten lenkki taisi suuntautua toisaalle? Meikäläisellä oli vuorossa 90min juoksulenkki, huomenna taas CC:n selkään!

Kuulostaa meidän retkueelta, eli CCH:n lenkki. Punasinivalkoiset eli minä ja Mika tarkalleen Cycle Centerin tiimitakeissa

http://connect.garmin.com/activity/424319563

Ok, perkule että olisi taas maistunut kimppalenkkeily, mutta minkäs teet kun lajiksi on valikoitunut triathlon, juostakin pitää. Teiltä taisi olla hatkassa joku yksittäinen koirien hätistelijä, koska minuutin verran teidän edellä meni yksittäinen cc-kuski ihan reippaalla vauhdilla

Siilinjärvellä vitostien yli Maaningantietä Patakukkulan suuntaan suunnisti musta Mukluk puolenpäivän jälkeen. Kuskilla keltainen takki. Yritin jotain möykätä, mutta en oikein ehtinyt. Pikkupoika? Ajoimme miehen kanssa vanhaa vitosta, kun hujahdit ylitsemme.

Joo minä kävin Maaninkalla Käärmelahdessa koluamassa jäisiä polkuja. Enpä huomannut teitä( vanhuksella ei niskat enää käänny). Olipa kiva ajella taas Läskillä, olen ollut reissu hommissa niin ei ole päässyt viikolla ajelemaan.

Lauantaina illalla joskus kello 17-18 (vai olikohan se joskus klo 18-19... ei muista enää) välillä (kaato)sateessa joku tuli vastaan tiellä 130 siinä Mäkisen varikon kohalla KAKSI kertaa. Varmaan sama sälli kun oli niin kirkas etuvalo. Ja valon kirkkaudesta päätelleen oli joku tosi kuski kyseessä, eikä mikään tavis. Loosereilla ei ole noin kirkkaita valoja. Itse en nähnyt mitään että minkälainen pyöräkalusto vastaantulijalla oli kun oli ajolasit niin täynnä paskaa. Seurasin katseellani vain valkeeta reunaviivaa että pysyy tiellä.

mutanaama Guest
    Minä se siinä lähdin ajelemaan pientä lenkkiä, eli sen verran erehdyit, että tosikuskista ei ollut kyse. Ja olit säkin sen verran kirkas, ettei jäänyt epäselväksi, että onko valot vai ei. Mä tulin siinä just himasta, eikä ollu vettä kestävää vaatetusta päällä, pikkasen pisti vituttamaan vastatuuleen vetää, mut läskissä on sen verran vastusta, että lämmin tuli kuitenkin.

Kukas melko lyhkänen nainen pinkissä takissa tummalla maastopyörällä anto mulle kovan vastuksen Turun koulukadulla Raision suuntaan tänään puoli viiden maissa? Huh huh. Mä ajelin viel lukoilla. Meinas ottaa itsetunnon päälle...

Kuka siniseen muoviin verhoutunut ajeli Haagassa aamulla kahdeksan jälkeen sateessa ilman valoja? Valojen kanssa olisit ehkä huomannut ajaneesi kadun vasemmanpuoleisella kaistalla ja melko keskellä sitä.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Tunnustan!
    Kiitos kiitos, itseasiassa en polkenut edes vielä kovaa, kun ei keskustassa viitsi paljon kaahailla
    Vasta Manhattanin jälkeen kiihdytin normaaliin vauhtiin.
    Taisit olla hybridillä tms, mieleeni jäi todella kirkas lamppu ja ehkä harmaa pipo, jos oikein katsoin. Mietin siinä varmaan kahdesti, että uskallanko moikata, mutta turussa vaan se ikävä tapa tahtoo olla, että jos naapureillekkaan moikkaa, niin katotaan pitkään ja oudosti "mitä hittoa tuokin mulle puhuu"
    Olin "työmatkamaasturilla" liikenteessä, keskusta-alueelle kun ei uskalla noita kalliimpia ja uudempia pyöriä jättää, lähtee vielä jonku pitkäkyntisen mukaan..

Lisään vielä..lyhyt, mutta pippurinen

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Aitoon turkulaisuuteen kuuluu tietynlainen kylähulluus. Yhtä ja toista läppää tullut heitettyä vuosien saatossa muiden fillaroivien kanssa, ja yhä hengissä. Maaltamuuttaneiden keskinäisestä kommunikaatiosta ei kokemuksia, mutta eiköhän siitäkin elävänä selviä.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Jotkut fillaristit eivät vaan ole moikanneet takas, katsoneet vaan oudosti, kuten tänäkin aamuna.
    Turussa ihmiset on jotenkin varautuneempia, ainakin osa, mutta löytyy niitäkin joiden kanssa voi tuosta vain heittää huulta. Tottunut vaan, että kotona päin, (koillismaalla) jutellaan tuntemattomienkin kanssa ummet ja lammet.
    Ehkäpä pistän tämän moikkaamattomuuden hämillisyyden piikkiin, sillä voihan se tulla joillekkin puuntakaa yllätyksenä että maastofillarin ratissa onkin ison raavaan äijän sijaan, pienikokoinen nuori nainen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Minä se siinä lähdin ajelemaan pientä lenkkiä, eli sen verran erehdyit, että tosikuskista ei ollut kyse.
    Noniin, olishan se pitänyt arvata! Teikäläisen kotimaisemissa siinä kun molemmat ajettiin! Ja en erehtynyt, aikamoinen tosikuski saa olla että lähtee HUVIA ajelemaan semmoseen keliin. Tosi maasturikuskeja ainakin kun molemmat veti maastovälineillä kolminumeroisen valtatien reunaa. Nooh, teikäläinen "joskus" sentään kait metsäänkin eksyy. Itse ei vielä ole saanut pahemmin aikaiseksi...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nizcu Katso viesti
    Tunnustan!
    Kiitos kiitos, itseasiassa en polkenut edes vielä kovaa, kun ei keskustassa viitsi paljon kaahailla
    Vasta Manhattanin jälkeen kiihdytin normaaliin vauhtiin.
    Taisit olla hybridillä tms, mieleeni jäi todella kirkas lamppu ja ehkä harmaa pipo, jos oikein katsoin. Mietin siinä varmaan kahdesti, että uskallanko moikata, mutta turussa vaan se ikävä tapa tahtoo olla, että jos naapureillekkaan moikkaa, niin katotaan pitkään ja oudosti "mitä hittoa tuokin mulle puhuu"
    Olin "työmatkamaasturilla" liikenteessä, keskusta-alueelle kun ei uskalla noita kalliimpia ja uudempia pyöriä jättää, lähtee vielä jonku pitkäkyntisen mukaan..

Lisään vielä..lyhyt, mutta pippurinen
    Noniin! Olitko sillä uudella Feltillä, minkä kuva oli tuolla "pyöräni kuva"-ketjussa? Mulla oli raskas työpäivä jalkojen päällä, pistetään sen piikkiin Mul oli niin hauskaa kun kiihdytin ohi ja käännyin vakka-suomentielle. Lupaan moikata ens kerralla jos törmätään!

Eiku vanhalla meridan maasturilla, se on mun sellane työmatkapyörä. Feltillä sitten hurjastelen maastossa. Välillä saa oikeen arpoa, että millä pyörällä tänään lähtis
    Joo, pistetään sen piikkiin
    Itellä tänään jalat vähän sippi, kun koko päivän juossut töissä, joten tänään sulla ois voinut olla mahiksiakin, mutta harmi sua ei näkynyt! Olis kunnon kisa kelvannut!
    Moikkaillaan kun nähdään.

Kukas "Skins-mies" se ajeli tänään noin 17:20 Jumbon kulmilla kelvillä? En pimeässä ja lumisateessa oikein tunnistanut.
    haedon muokkasi tätä : 11.01.2014 at 18.16
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

Tänään tuli useampi fillaristi vastaan ja morotti, mistä menin ihan hämilleen
    Eka maastofillaristi nosti kättä Kunnallissairaantiellä ja toinen myöhemmin paluumatkalla Martissa (ei ollut maastofillari, en kerennyt nähdä mikä pyörä alla) nyökäytti ja sanoi "moi" tjsp ja sitten Martinsillalla tuli 2 tai 3 maastofillaristia vastaan, häkellyin niin että vahingossa erehdyin ajamaan liian keskellä (hävettää törttöily).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nizcu Katso viesti
    Eka maastofillaristi nosti kättä Kunnallissairaantiellä...
    Taisin olla tämä. Jossain siinä kirurgisen sairaalan ja Toivolankadun välissä muistaakseni.
    Minä ajan pääni jäädyksiin

Kiitokset Paloheinän metsien Spessun Stumpjumpper herrasmiehelle iskaripumpun lainaamisesta kaverille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TeKu Katso viesti
    Taisin olla tämä. Jossain siinä kirurgisen sairaalan ja Toivolankadun välissä muistaakseni.
    Jossain niillä paikkeilla. Minä kun en tunne niin kovin hyvin näitä Turun keskustan katuja ja teitä.

Luulin, että saisin olla ensimmäisenä korkkaamassa täällä etelässä Timmermalmin luonnonsuojelualueen ja Österbackenin pähkinäpensaslehdon polut tämän vähäisen lumen tulon jälkeen, mutta ALAS. Österbackenissa oli käynyt joku läskeilemässä ja Timmermalmissa seurailin 3 maasturin uraa aina kotitontin reunamille saakka. Olisi ollut kiva 'törmätä' vaan joskus näin. Vaikka pakkasta onkin nyt ollut runsaasti, tuolla on sen verran virtaavia vesiä, ettei pohjat kovetu ihan heti. Kiva siinä sitten on tulla rinteitä alas kun cantit ja vanteet jäässä ja jarrujen pito 0.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

Joku läskistelijä tuli vastaan Pirttimäen lähistöllä hevostelupolulla. Oltiin rouvan kanssa sauvakävelyllä. Olitko pitemmälläkin turneella kun oli niin iso reppu selässä?

Espoon keskuspuistossa tuli eilen puolen päivän kieppeillä vastaan sekä enduro- että cx-parivaljakoita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    Luulin, että saisin olla ensimmäisenä korkkaamassa täällä etelässä Timmermalmin luonnonsuojelualueen ja Österbackenin pähkinäpensaslehdon polut tämän vähäisen lumen tulon jälkeen, mutta ALAS. Österbackenissa oli käynyt joku läskeilemässä ja Timmermalmissa seurailin 3 maasturin uraa aina kotitontin reunamille saakka. Olisi ollut kiva 'törmätä' vaan joskus näin. Vaikka pakkasta onkin nyt ollut runsaasti, tuolla on sen verran virtaavia vesiä, ettei pohjat kovetu ihan heti. Kiva siinä sitten on tulla rinteitä alas kun cantit ja vanteet jäässä ja jarrujen pito 0.
    Heps, samat jälket minäkin bongasin. Tosin en minäkään ehtinyt ensimmäisenä ehtinyt, kun vasta tuossa kello 13 aikoihin sinnepäin Leppävaarasta polkuja pitkin paksuttelin. Tuohon aikaan jos olit liikkeellä niin taisin sinut kauempaa nähdäkin. Fillarissa olikin sitten parin sentin jääkerros kun kotiin asti kerkesin, mutta muuten keli kohdallaan, joidenkin rapakoiden jääkannet jo kestivät. Tosin muutama ns. napoja myöten mulahdus tuli myös koettua
    Pyörällä päästään pyörälle päästään

Kukas ajeli paksupyörällä viime lauantaina 11. päivä klo 14 Kehä II:n ylittävällä sillalla kohti Henttaata. Siinä oli pari muutakin maastopyörää, ehkä samaa porukkaa. Alitin teidät autolla.
    A Gentleman will walk but never run

Sama porukka taisi tulla minua vastaan mankkaalla kun olin palailemassa lenkiltä. Yksi paksupyöräinen ja kaks maasturia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mkone Katso viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    Luulin, että saisin olla ensimmäisenä korkkaamassa täällä etelässä Timmermalmin luonnonsuojelualueen ja Österbackenin pähkinäpensaslehdon polut tämän vähäisen lumen tulon jälkeen, mutta ALAS. Österbackenissa oli käynyt joku läskeilemässä ja Timmermalmissa seurailin 3 maasturin uraa aina kotitontin reunamille saakka.
    Heps, samat jälket minäkin bongasin. Tosin en minäkään ehtinyt ensimmäisenä ehtinyt, kun vasta tuossa kello 13 aikoihin sinnepäin Leppävaarasta polkuja pitkin paksuttelin. Tuohon aikaan jos olit liikkeellä niin taisin sinut kauempaa nähdäkin. Fillarissa olikin sitten parin sentin jääkerros kun kotiin asti kerkesin, mutta muuten keli kohdallaan, joidenkin rapakoiden jääkannet jo kestivät. Tosin muutama ns. napoja myöten mulahdus tuli myös koettua
    Kai se on pakko julkisestikin tunnustaa, että ne ensimmäiset läskin jäljet olivat allekirjoittaneen aamupäiväiset. Niiden kolmen ensin liikkeellä olleen muskettisoturin henkilöllisyys on vielä selvittämättä, ja käsittääkseni ne hemmot olivat liikkeellä aamusta.

Jos Mkoneelta löytyy liesusta GPS-jälki, heitä vaikka privana, kun periaatteessa kiinnostaa mihin suohon muut tapaavat upottaa fillareita Lepuski - Askisto -välillä.

Tänään yhden jälkeen perhekävelyllä ollessamme kohtelias keltatakkinen Pivot-kuski ohitti laumamme Keskuspuistossa Metsälän ja Maunulan välimaastoissa.
    Liekö foorumilaisia?
    Memento mori

Tänään oli vilskettä Pirttimäen ja Solvallan välillä... Maasturien lisäksi myös yksi cx. Ainoa selkeä bongaus oli musta Canyon-jäykkäperä, 29".

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •