Ottakaas (pahvi?) mukit mukaan. Aattelin ottaa kaffetta pulloon. Trangiaa ei nyt jaksa raahata.
Perunasalaattia ei tällä kertaa mutta catering on muuten kunnossa.
Ottakaas (pahvi?) mukit mukaan. Aattelin ottaa kaffetta pulloon. Trangiaa ei nyt jaksa raahata.
Perunasalaattia ei tällä kertaa mutta catering on muuten kunnossa.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Koklaan saisinko kuan liitettyä jokelan reissulta.
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
olen hereillä, täältäkin tullaan
Då dii, alkaa V-käyrä laskea jo hieman... Elikkä takanapa ei enää ottanut kiinni ja lenksu jäi kesken. Ennen varaosien saapumista tandem on varikolla. Plääh, nyt taas oli innostusta ajella twogether. Well, anyway. Jotain hyvää, jotain huonoa.
Negatiiviset:
- Harmittaa vietävästi, että jouduimme jättäytymään vuoden komeimmasta letkasta.
- Puhdistus ja uudelleen kasaaminen ei korjaa tilannetta
Positiiviset:
- Napa meni vain 5 km:n päässä kotiovelta
- Nyt tiedän, että jos varaosat ovat mukana, DT Swiss 540:n voi huoltaa reissun päällä ilman työkaluja.
- Räikän hammasrattaiden hampaat olivat lohkeilleet ja pyöristyneet niin paljon, että puhdistuksella sai vain ensiavun eli jos ei nyt ei olisi mennyt rikki, niin ei se kauaa olisi kuitenkaan kestänyt.
Saako pääkaupunkiseudun kivijalkaliikkeistä DT Swissin ratchet-systeemin hammasrattaita?
TaitettaVille muokkasi tätä : 05.01.2014 at 14.55
Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com
Kiitos retkueelle ajoseurasta. Erityiskiitos "halkomiehelle" maggaranpaistopuiden kuljettamisesta perille.
Päivät ilman vahinkoa
Kiitosta vaan "leppoisasta" makkarareissusta. Kun ajaa kuula punaisena ekan tunnin niin loppumatka on raskas. Ylipaino ja heikot jalat on vähemmän hyvä yhdistelmä. Onneksi pääsin kokeilemaan JaSan pyörää joten selvisi myös Floaterin ja BFL:n ero rullaavuudessa, joten ihan kaikkea ei voi ottaa omaan piikkiin. Vaikka voisihan sitä ajaa vaikka kaivonrenkailla jos olisi jerkkua reisissä.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Kiitos mukanaolleille.
Matkalla oli puhetta karttaohjelmasta joka on käytössä. Oheisesta linkistä löytyy ohje sen asentamista varten sekä nippu ajettuja polkuja.
https://docs.google.com/folderview?i...lBWNkI5Wkg2VVE
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
kiitokset hienosti järjestetystä retkestä (makkaranpaistopuutkin kulki mukana). Hannu on vieläkin ymmällään tosi hienoista poluista. hänen mielestään hienoimpia
polkuja Suomessa.
Ei päivää ilman vahinkoa -mies eli JaSa vetäisi komiat OTBeet kivikossa. tällä kertaa sekä mies että pyörä säilyivät kuitenkin ehjinä.
jk Villelle vielä osanotot menetetyn vapaarattaan johdosta![]()
heccu muokkasi tätä : 05.01.2014 at 19.01
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Kiitti paljon Hyvinkään poppoolle. Nautin todella poluista. Polveilevaa sopivan teknistä settiä riittämiin. Ja mukava meininki. Vetäjät vaihtuivat joustavasti ja homma pelitti. Huomenna tulisin kyllä mukaan, jos ei olisi tuota roksua. Hauskaa jatkoa Loppiaisajeluille.
Voi kuolema kun ottaa nyt vielä kovemmalle kuin päivällä. Raato mikä raato. Alan vähitellen uskoa, että tiedän miltä Villen vapaarattaasta tuntui.![]()
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Kiitos hyvästä lenkistä/lenkkiseurasta! Ja iso kiitos Simmikselle klossin ruuvista(toimitan uuden ruuvin tilalle)ja Lansivelle kahveista.
Huominen Usmin lenkki jää minulta väliin...
Ooks Taitettaville langoilla? Lähekkönää huomenna ryysiin? Kai sulla singlcycleri on kunnossa? Otanko sulle orkkis kapaa messiin rillille?
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Nyt kun näistä pyörien painoista ja rullaavuuksista on ollu puhetta niin päätin punnata omani. Etukiekko oli pestynä ja kuivana 3,9kg ja taasen koko hyökkäysvaunu täydellä panoslaatikolla 23kg ja risat. Reppu joka kiikkuu seljässä on 2,7kg täydellä energialla.
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Langoilla ollaan. Ko tämänpäivänen jäi vähän vajaaksi, niin päätin siirtää maailman ongelmien ratkaisua tuonnemaksi ja lähteä mukaan. Mistä meinasitte lähteä? Alkuperäinen kutsu sanoo, että Tapainlinnan koulu, mutta Sveitsiäkin ehdotettu. Ääni Sveitsille täältä, koska sieltä päästään suoraan asiaan.
Niin se maggara. Lunastan saatavani huomenna.
Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com
Kiitos minunkin puolesta ajoseurasta. Näin pitkää maastopyörälenkki en ole ikinä ennen ajanut mutta ihan hyvin se meni. Reitti oli hieno, erityisesti loppupään vauhdikas pätkä hyppyreineen jäi mieleen.
Jahkailtiin huomista lähtöpaikkaa, ja vähän oli kutina vaihtaa. Nyt kun kerran otit puheeksi asian ja ekassa kutsussa oli mahdollisuus vaikuttaa.
HUOM!!!
Lähtöpaikka on vaihdettu Hyvinkään uimalan parkkipaikaksi.
Ma 6.1 klo 8,30 suuntana Usmi makkaranpaistolla.
Paluu uimalalle viimeistään klo 13.00
Järjestäjä organisaatio antaa takuun kuivien puiden riittävyydestä.
SimmiS muokkasi tätä : 05.01.2014 at 23.31 Syy: skriptin syntaxi korjattu ekalla rivillä
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Kuinka iso kulkue siellä tänään oli? Itsekkin olin tänään aamulla tulossa mutta jalat ja sykekone oli vahvasti eri mieltä..
Yritän aamulla tulla ainakin alkumatkaan välineurheilemaan ja "palauttelemaan.." älkööt odotelko jos ei uimalal näy..
Ja klapi vaunu on kyllä pron näkönen ja ilmeisesti painoinen myös..
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Aš ateisiu taip pat. Iki greito!
Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com
Lenkiltä ei puuttunut tragiikkaa: T-Ville otan osaa murheeseen. Mutta life goes on ....
"Då dii, alkaako V-käyrä laskea?"
Päivät ilman vahinkoa
Kaksi kertaa on vielä sattumaa. Mutta jos napa poksahtaa vielä kolmannen kerran lähitulevaisuudessa, olen vakuuttunut, että minulla on übervoimakkaat reidet. Nyt on oikea lonkankoukistaja ihan turtana, koska potkuttelin vasemmalla jalalla melkein koko matkan. Ilmeisesti olen sen verran oikeajalkainen, että en osannut potkutella oikealla jalalla (siis oikea jalka potkii vauhtia, vasen jalka on oikealla polkimella ja pyörä nojaa kuksista pois päin noin 70° kulmassa tiehen nähden).
Uusien kiekkojen speksaaminen laskee V-käyrää melko nopeasti. Halon FreedomDisciä en ala enää korjaamaan, koska vapaarattaan saamisessa kesti viime kerralla melkein kolme kuukautta, en omista oikeita työkaluja ja tämä on jo toinen kerta, kun vapaaratas hajoaa tästä kiekosta.
Btw. Jos kylillä pyörii 29" kiekkoja (tai ainakin takakiekkoa) kodittomina tai muuten vain onnettomina, voisin adoptoida yhden asevelihintaan. Takakiekko 135mm QR ja edessä 100mm QR.
Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com
Kiitos kaikille tämän päivän lenkistä. Nyt on setti selvä. Setin kokonaismatkaksi tuli kaikkiaan n. 120km. Aikaa meni mitä meni ja nuotiolla syötiin mitä mukana oli.
Tänäpäivänä lähtiöitä oli 4. Kaikki pääsi maaliin joskin yksi pyörä hyytyi ja loppumatka taitettiin vaihtoehtoisella tavalla.
Asiakorjaus edelliseen kirjoitelmaan, jossa mainitsin kahden polkijan ja pyörän hyytymisestä. Todellisuudessa vain pyörä hyytyi ja polkijat olivat aivan tikissä kunnossa.
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Kirjanmerkit