Lainaus Alkujaan tämän lähetti toripolliisi Katso viesti
Ei sais mollata kotimaisia yrittäjiä, mut onhan se perseestä, että osta 5€ tarvikkeen ja maksat 9€ posti+pientarvikemaksuja!!! Kirjeellä olisi tullut perille.. Mut valituksen lomassa heitänkin ilmoille, että eikö nykyään saa kirjeisiin lähetystunnuksen?!?! Luulis olevan edullisempi kuin paketin lähettäminen mutterin takia? Sen takiahan firmat laittaa pienetkin pakettina? Muu toiminta ansaitsee kiitosta.. Eli oikeanlainen palaute annettu..
Palautetta saa ja pitää antaa Pientoimituslisän syytä on avattu kymmenkunta viestiä aiemmin, joten siihen ei palata tässä kohtaa uudestaan. Syy miksi emme tällä hetkellä postita tilauksia kirjeenä (aiemmin niin teimme), on juuri mainittu seurantamahdollisuuden puuttuminen. Ei siis ole mitään tietoa missä asiakkaan toimitus on ja kirjelähetyksiä häviää myös enemmän kuin seurantakoodilla varustettuja paketteja.

Bikeshopin lähikuukausina julkaistavan uudistuksen myötä myös toimitustapoja tulee lisää, pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme asiakkaan kannalta toimivammaksi. Siinä jos missä asiakkailta tuleva palaute on ensiarvoisen tärkeää, tuli se sitten tänne foorumille, facebookkiin tai meille sähköpostitse/puhelimitse.

Pienenä hintavertailuna muutaman "suuren pelurin" toimitushinnat Suomeen yksittäiselle pienelle tuotteelle, tässä tapauksessa venttiiliadapteri/hattu, hinta ~5€:

Bike-discount 5,95-10,95€
Chainreactioncycles 5,99€
Bike24 15,00€

Bikeshop.fi 8,00€, joka tippuu yli 35€ tilauksissa neljään euroon.

Kiina taas, noh on Kiina ja monia asioita tehdään ainakin toistaiseksi hieman kilpailua vääristävillä tavoilla, ei siitä sen enempää

Kiitoksia suuresti siis palautteesta ja on aina mukavaa kun päätetään positiivisesti, todellakin oikeanlainen palaute siis!

-Visa, Bikeshop.fi