Ok. Uimalan parkkiksella ollaan klo9
Miten on 28,29,31.päivä? Itseni tuntien voi myös ajokauden 2014 aloittaa 1.1 klo 10 jälkeen...eikös me jokunen vuosi sitten oltu 31.12 aamusta lenkuralla?
edittiä: tongin laatikot läpi, kaikea sitä säästääkin, fillari iskussa, edellä mainituille päiville seuraa?
twentyniner muokkasi tätä : 25.12.2013 at 19.53
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Rajamäeltä huomenna kymmeneltä ajoa. Ehkä junnut mukana. Ole siellä tai ole neliö.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Hieno juttu, katsotaan lähemmin aikoja. Pari h/per päivä aamupäivästä olisi optimaalisin minulle, mutta katsotaan hallituksen kanta asiaan![]()
Ilmoittaudun mukaan eli huomenna Uimalan parkkipaikalta kello 9:00
Huomenna 27.pvä olen töissä, mutta 28.pvä iltapäivästä klo 14 pääsen liikkeelle, rauhallista etenemistä, keulan ja fillarin säätelyn lomassaotan lamput mukaan, kun hämärä tulee kuitenkin kesken lenkin. 2-3h voisi viivähtää metsässä. Nimetkää paikka mukaan tulijat.
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Minulla on sellainen muistikuva, että lauantaiksi minulle oli suunnilteltu jotain ns. parempaa ohjelmaa. Jos ei ole niin tuo iltapäivän metsäpyörähdys sopisi kestoltaan vallan mainiosti.
Edit: minulla on aikarajoite, eli kotona pitäisi olla 16.30. Periaatteessa siis sopii lyhyemmän kaavan mukaan, jos ei muutoksia päättäviltä tahoilta tule.
lansive muokkasi tätä : 27.12.2013 at 09.45
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Mukavan märkä lenksu. Kiitos, että jaksoitte taas odottaa mua.Suunta: Perinteinen Usmi lenksu
Lähtöpaikka: Sveitsin uimalan parkkipaikka
Aika: 9.00 perjantaina 27.12.2013 AD.
Muuta: Makkarat mukaan.
Ja kiitos myös "makkaran lainaajalle" makkarasta. Huomenna palauttelua (en tarkoita makkaraa). Sunnuntaina ehkä ...
JaSa muokkasi tätä : 27.12.2013 at 15.17 Syy: palauttelu
Päivät ilman vahinkoa
Ei ollut ei. Loistosettiä oli Kypiksen reunalla.
Huominen vaikuttaa sateiselta ja lyhyt sutaisu voisi olla hyvä vaihtoehto.
Sunnuntaina olisin lähdössä Alttarikiveltä Oitin suuntaan. Tästäkään ei taida tulla sitä perinteistä, ellei saada kartturia mukaan. Perillä odottaa grillikota jos sinne löydetään. Onko innokkaita lähtiöitä? Lähtö olisi hyvä suorittaa klo 8-9 aikaan. Onko seikkailuhaluisia mukaan lähtiöitä?
Huomenna ollaan lansiven kanssa lähdössä heti miten klo 13 jälkeen... su uskoisin pääseväni klo 09 mukaan. Varmistan vielä hallitusneuvotteluissa tämän.
lansive tulee meille.
Ilman muuta ja muut ilman. Olisi hienoa jos saisin gpssättyä eli gepsitettyä sen reitin. Viimekerralla homma kaatu tekniseen vikaan. Ja tiedoksi teekupille et co. Reittihän on tämänpäiväistä samoilua paljon nopea kulkuisempi, mutta pitempi. Vauhti pyritään pitään kuitenki makkara osastolla. Mitä se sitten tarkoittaa?
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Nyt kun Hyvinkään polut on saanut uusia hessuja niin laitetaan ilmoitus luontoista asiaa. Eli viimekesänä aloitti naiset yhteislenkit ja ne jatkuvat edelleen. Järjestävät seurat ovat Mtb Pro Napalm ja Cycling El Burro. Allekirjoittaneelta saa lisätietoa jos on hameväellä kiinnostusta.
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Klo 12 käänsin nokan kohti lantalyseota ja sieltä pitkoksia pitkin Usmiin. Ei TVilleä näkynyt. Tosin puunrunko vasten oli vanha kunnon Terässiipi. Mahtoiko se olla LHT? Omituinen kirjain yhdistelmä. Mitä sitten ikinä tarkoittaakaan. Viime lenkillä minulla oli makkarakuriiri. Nyt on huomista varten otettu pakkasesta hirviryynärit sulamaan notta saadaan kuitattua velat.
Mikä on JaSa "MAP" Isopyörän kunto tilanne? Otitko tänään happea vai palauttavaa. Pääsetkö huomenna retkikunnan kompassiksi?
SMa meins lähtee messiin. Miten on Taitettaville + muut hurjat seikkilijat?
tarkoitus oli tulla huomenna messiin mutta iski muuta ohjelmaa. JaSan kanssa ollut puhetta Oitin retkestä jo pari vuotta sitten mutta sattuneesta syystä on jäänyt väliin.
mutta vielä on kesää jäljellä, josko sen retken saisi joskus tehtyä.
nii ja olisin halunnut nähdä sen LÄSKIN livenä.
Voisin lähtee mukaan, jos kerkeen muutaman homman tänään vielä tehtyä... Mikä oli lähtöaika huomen ja paikkakin hieman hakusessa(autolla tulos) mihin jättää auto parkkiin? Hämeenkadun ja Ridasjärventien risteys?
Jätän huomenna tuon Oitin retken väliin, nopeat kurvailut aamusta ja perhelounas söndagin kunniaksi. Teekupille: siinä Lentoasemantien alussa on parkkipaikka.
JaSa muokkasi tätä : 28.12.2013 at 18.33 Syy: mieli muuttu
Päivät ilman vahinkoa
Kirjanmerkit