Kaivoin mapin esiin ja näen että tasan vuosi sitten olen tilannut Schwalbe Ice Spiker Performance renkaan. (26x2,1) Kertoi B-componentsin lähetyslista että loppuunmyyntimallia???

No tuo rinkula on palvellut takasena, mutta aina kun oikea talvikeli eli yli -10 niin vaihoin mennä talvena Rocket Ron kiekon taakse. Tänään sattumoisin tutkailin nastoja. Keskirivin piikit on osittain kuluneet olemattomiin, mun peukalotuntumalla. Ja edessä pyörii neljännelle kaudelleen lähtevä Extreme, pari ekaa talveaan hää oli takasena. Extremen nastat on edelleenkin terhakkaan terävät.

Sikäli mikäli crossarin Marathon Winterin samanlaiset nastat on tulevan talven koitoksissa ja aikamoisissa kilometreissä yhtä kulutuskestämättömiä niin se on sitte mulla ikuiset hyvästit Schwalben halvemmillekin nastakumeille. Keväämmällä olen taas jotain kokemusta viisaampi mutta jos maksamalla tuplahinnan Suomen kumitehtaan tuottteesta saat nelinkertaisen käyttö-iän niin munkin matikalla asia kannattaa, Lisäeduksi jää kunnollisen teräväpäisen nastan sanoisinko hieno pito verrattuna halpissakemannin lattapäihin.