^se on 50/50, yritän parhaani
^se on 50/50, yritän parhaani
^Hep, yritän ehtiä, tiukkaa tekee.
Rampakan reunalla eli ”kaupalla” aion olla kyllä klo 17.30.
Timbe(r)man muokkasi tätä : 06.11.2013 at 16.44
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Huomenna Rva töissä joten ajelen silloin itekin(ja voip olla kuivempaa ku su). Autoilen johkin hyrylään tms ja sieltä joku 4h kieppi kaffen kera. Jos muita niin laittelen koordinaatteja illalla.lähtö sieltä jostain 9-10 aikaan.
Päätysin seuraavaan: Lähtö 9:30 Hyrylän urh.keskuksesta. Autoon mahtuu 1 urho matkalta mukaan. Kaffet tod.näk Sipellä.
Jukka H muokkasi tätä : 08.11.2013 at 17.40
^Oon teillä ysin pintaan.
^Minä jätän päätöksen tulemisesta aamuun. Riippuu siitä, moneen tulee valvottua, sataako aamulla jne. Ilmestyn siis jonnekin Hyrylän urheilupuistoon klo 9.30 jos ilmestyn, todennäköisesti polkien. Ei tarvi jäädä odottelemaan jos ei puolelta näy.
Mutta mikä on kahvipaikka Sipe?
Timbe(r)man muokkasi tätä : 08.11.2013 at 21.21
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
^Joo niin o, loisto kaffepaikka.
^ja^^ aamulla nähdään.
Tämmöinen paikoin kosteahkolenkura saatiin survotuksi. Kiitoksia lauantaiseurueelle.
Tyhjää oli 0900 kaupalla, joten yksin menin pari tuntisen. Ei se sade niinkään haitannut, mutta tuo tuuli oli kyllä helvetillinen.
Mulla työnantaja järjestää illan ohjelman. No, lompakko ja pää kiittää.
Lähteekö joku pumppu liikenteeseen siitä maalikaupan luota tänään?
Kerkeiskö tänään joku ulkoilemaan?
Tällai yleisesti kyselen taas apua pyörän fiksailuun teiltä viisaammilta. Eli mulla meni pyörän takavaihtaja paskaks ja nyt pitäs hankkii uus.Nii sitä vaa mietin et ku en yhtää tiiä et onks se hajonnu vaihtaja ollu kokoa small medium vai large... mediumia vahvasti vaikkaan mutta kysymys kuuluu että onko sillä miten suuri merkitys jos siihen ei laitakkaa sitä samaa kokoa olevaa vaihtajaa niiku se entine oli?
^Viisammasta en tiedä, mutta vastailenpa nyt jotain kuitenkin... Karkeasti ottaen, jos sulla on edessä yksi ratas, pärjäät lyhythäkkisellä, jos kaksi ratasta, valinta on medium, jos kolme, tarttet pitkähäkkisen. Mitä lyhyempi häkki, sen vähemmän kilkatusta ja kolkatusta ja ketju pysyy paremmin valitulla rattaalla ryskätessä.
Mikä vaihtaja? Kuinka monta ratasta ja minkä kokoisia edessä ja takana?
Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.
Vaihtaja oli siis sram x-7 ysi vaihteine.. ja edes on yks ratas joko 34 tai 36 piikkine ja takan 11-34... mut noitten tietojen perusteel mitä sain, nii uskon et se entine oli medium kokoo, ku siihe etee on kuitenki mahollist laittaa useempi ratas..
Lyhyt häkki tuolle välitykselle.
Muistutellaanpa taas:
Tähän mennessä mukana: ertsi, Rautapelto, TuomasR ja KODE.
Timbe ja JukkaH tiesivät, etteivät ole tulossa. Laitoin tekstarin ARJ:lle, FourTourille, FillaRillallallalle, kasarille, Tom1lle ja heculle siltä varalta, etteivät lueskele foorumia. Ei tossa kaikki ole, levittäkää sanaa. Esim. Sepon numeroa ei mun puhelimesta löytynyt.
Tähän mennessä mukana: ertsi, Rautapelto, TuomasR, KODE, ARJ ja Fourtour. = 43,35€. Minä ainakin voin maksaa tuon verran, jos joku lupaa pestä mun selän.
Ehkä: kasari (painostusta peliin)
^Joo, eihän tolla saa kuin uuden kumin tjsp.
Harrastuskuluista ja -välineistä puheenollen, kusti toi uuden fikkarin justiinsa. Maksoi snadisti enemmän kuin tuo sauna. Näillä näkymin lähden lauantaina koestelemaan tuikkua. Molemmat maasturit ovat telakalla, joten ajelen kerettiläisesti krossarilla pitkin hiekkateitä ja helppoja polkuja. Jos ketään kiinnostaa, kahtotaan lähtöaikaa jämptimmäksi lähempänä.?.
Mun pitäis tänään saada läski kasaan, joten ajelen sillä molemmat päivät. Tuohon Ertsin Crossitouhuun sillä on varmasti turha lähteä, mutta jos joku lähtee peruspolkukurjutukseen niin se onnistuu.
^Kuvat esille! Huomenna en todennäköisesti ole viivalla ysiltä että näkisi ihan livenä.
Marraskuun ajot jääneet kuukauden ekalle neljännekselle kun on ollut kaikenlaista harrastustoimintaa haittaavaa, ajellaanko ennen pikkujouluja joku lenkki? Eikös pikkujouluajoissa ole tupannut olemaan kurja tai erittäin kurja keli, jos vaikka tällä kertaa olisi toisin. Jaa no nyt foreca lupaa lunta itsenäisyyspäivälle, ehkä saadaankin perinteinen keli.
Kirjanmerkit