GarminGiantElectrobike
Sivu 29 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19 27 28 29 30 31 39 79 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 841 - 870 / 3652

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

tempokisu Guest

Peukalo alas suomalaista vaatimattomuutta

Koskaan ei yllätä se, että Suomen "ennakkosuosiki"-edustaja kansainvälisissä missikisoissa ei sitten menestykään.
    Eikä se, että niin vaan se suomalainen vaatimattomuus on. Lola Odusoga ( silloin tällä nimellä) pärjäsi, mutta ei ollutkaan ihan suomalaisia sukujuuria.

http://www.iltalehti.fi/viihde/201311040112754_vi.shtml

Kisoja ei ole toki vielä käyty, mutta hyvin tulee esille jo "kansallispukukierroksella" tämä meidän vaatimattomuus. Katsoo Suomen edustajan, ja Viron suomalaissyntyisen edustajan mekkoja, niin jäävät kyllä onnettomasti varjoon. Laittaisi nyt jotain oikein repäisevää, samaan tyyliin kun Lordi repäisi. Kun kansallispukukierros on nykyisin fantasianaamiaispukukierros.
    Lotta Hintsa on varmaankin yrittänyt ilmentää mekollaan Lumikuningatarta ja revontulia, ja menty sieltä missä aita on matalin. Ei erotu erikoisuudellaan, eikä myöskään tyylikkyydellään joka olisi se toinen, ja vielä parempi tapa erottua.
    Itse kyllä pidin wanhasta kansallispukukierroksesta, jossa Suomen puku oli aina yksi kauneimmista, kun oli ne "oikeat" kansallispuvut.

tempokisu Guest

Punapää suomalaisten kisamenestys

..tai menestymättömyys. Talvilajeissa nyt.

Kuten niin monta kertaa aiemmin, "testien perusteella olen paremmassa kunnossa kuin koskaan aiemmin" - tietää melkein aina huonoa kisamenestystä. Aina kun ton lukee/kuulee urheilijan haastattelussa ennen kisakautta, niin se on että jaaha se siittä kaudesta sitten.

Janne Ahonen, ampumahiihtäjät, maastohiihtäjät ja erityisesti naiset. Ikävä kyllä.

Ai se pyöreämpi tyttö Alma putosi Idolsista. No, olisi ollut tosi ihme jos tyttö olisi voittanut. Voiko Idolsia, tai mitään laulukisaa voittaa hieman ylipainoinen? Ei nykyisin taida voida voittaa edes klassisia laulukisoja, jos on ei-niin-edustavan näköinen.

No mee itte hyppäämään tai hiihtämään jos tuntuu että taso on tarpeeks paska sulle.

Adele, Aretha Franklin...onhan noita paha äänisiä noitia mualima täys
    -Usot sie jot myö uitiin?

tempokisu Guest

Cool tehty on

mä oon hommani hoitanu ( omalla tavoite-kentälläni) , ja testit meni aina huonosti, kisat paremmin.

Tosin viestisi EI yllättäny, mikään v**ttuilu täällä ei yllätä. Asialliset viestit (mulle) kylläkin.

Olen toisinaan Kisun kanssa samaa mieltä noista urheilijoista. Esim. Suomalainen sanoo melkein aina ennen kisoja "yritän tehdä parhaani" ja muun maalaiset "teen parhaani ja jos ei riitä, ni pitää jatkossa harjoitella lisää" Pikkasen eroa asenteissa. Ei miul muuta.
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Se, että mekaanikonplantunprkl ei o vieläkään uusinut vaihdevaijjerinkuoria paksuttimeen. *piip* patistan sen hommiin nyt kun ennen GFD:tä ei enää muuten kerkiä...
    *julmio*
    Shimaani muokkasi tätä : 30.11.2013 at 14.59 Syy: ja mikä tahansa työ laajenee kunnes se täyttää kokonaan sen tekemiseen varatun ajan :-)

mutanaama Guest
    Se vaan, että jos suomessa sanot meneväsi voittamaan, ja häviö kohtaa, niin siinä on kisut ensimmäisenä kuorossa lyttäämässä maahan.

tempokisu Guest

Punapää uhoo jos voit

^^ niin just juu. Uhon ja kyvykkyyden pitää kohdata - jos meinaa uhota.

Ite en ikinä uhonnut, tai kehunu etukäteen. Mun mielestä se on oleellista, etukäteen ei kansii mainostaa iteään. Jos julkisesti uhoot niin - saa kyllä kestää seuraamuksetkin.
    Tosin tuossa etukäteishehkutuksessa saattaa olla joku ponsori-aspekti, mutta niistä en ymmärrä.

t. ei-pillereillä omin avuin voitot saavutettu, mutis. Ja toisen loukkaamisellakin on seuraamuksensa.

tempokisu Guest

Punapää tuttu rasitusvamma

ja ne hiihtäjien ongelmat johtuu, jälleen kerran, "hermotusongelmia". Hermothan ne on ylirasittuneet, tottakai. Kunnossa ei ole mitään vikaa.

Nyt sitten lepoa että Sotshissa jaksaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ja ne hiihtäjien ongelmat johtuu, jälleen kerran, "hermotusongelmia". Hermothan ne on ylirasittuneet, tottakai. Kunnossa ei ole mitään vikaa.

Nyt sitten lepoa että Sotshissa jaksaa.
    Saa ottaa naksun tai kaksi auki niitä silmälappuja. "Hiihtäjien" = Aino-Kaisa Saarinen? En hirveän tarkkaan eilen seurannut mutta olihan siellä nämä nuoremmat päässeet omaa ennakkoarviotaan parempiin tuloksiin.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

tempokisu Guest

Punapää päivän kunto

* joskus tämä mun arvostelu on auttanut, ja sitten on mennyt hiihtäjillä paremmin - jota toki toivon! Mutta Marit Björgen on mun suosikkini, Virpi Kuitusen jälkeen. Ja Virpi oli fiksu kun lopetti oikealla hetkellä. Fiksua on sekin ettei ole häsännyt uran jälkeen julkisuudessa. ( Jari hoitaa sen..)
    Samoin toivon ihan hirmuisesti että Janne Ahonen pärjäisi!!
    Mutta ehkä todennäköisintä on että suosikkini suosikkitallissa Kimi Räikkönen pärjää.

Olen vähän sitäkin mieltä että kestävyyslajeissa ei voi selitellä "ei ollut hyvä päivä". Joko olet hyvässä kunnossa tai sitten et, "päivällä" ei ole niin kovasti merkitystä.
    Tosin mielipiteeni perustuu ihan omaan amatöörikokemukseen. Jos keväällä oli hyvässä kunnossa, oli koko kesän. Toisin kun vaikka Saarelaisen Sari, vaikka keväällä ei mennyt niin hyvin, niin kesää kohti meni paremmin. Itse en osannut tätä kunnonajoitusta, ainoastaan kisakokemus toi tulosparannusta, mutta ei nyt sentään minuuttia/ 10km tempo.

Tuumin tuossa ulkoilulenkilläni että mulla taitaa olla käänteinen hermotusongelma. Jalat kyllä jaksaisi, mutta pää ei anna käskyjä!
    Tosin oikeasti mun mielestä se on vaan "laiskuutta". Ja se kun pää käskee ja jalat ei mene on "huonompi kunto".

Kun talossa on yxi juoksuaikainen tyttökoira ja lauma poikia NIIN kaikki nukkuvat vähän niukemmin
    kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...

Harmaa aamu

Se kun naapuritalojen asukkaat lobbasivat kovaan ääneen koirapuistoon parkkipaikkaa, jotta kadunvarsiparkkeeraus ei häiritsisi niiden rauhaa. Tänään menin ohi ja parkkis oli täyttä autoja, muttei ketään koirapuistossa.
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Olen vähän sitäkin mieltä että kestävyyslajeissa ei voi selitellä "ei ollut hyvä päivä". Joko olet hyvässä kunnossa tai sitten et, "päivällä" ei ole niin kovasti merkitystä.
    Tosin mielipiteeni perustuu ihan omaan amatöörikokemukseen. Jos keväällä oli hyvässä kunnossa, oli koko kesän.
    Huipulla erot ovat sekunteja niin yksi huonosti nukuttu yö tms. voi tulla kalliiksi. Ei se kunto tietenkään yhtään huonompi ole mutta ei vain riitä sinne kolmen kärkeen. Ihan tällainen rapakuntoilijakin huomaa etteivät päivät ole veljiä keskenään.

Aiheeseen: se että tänään oli huono päivä vaikka eilen kulki hyvin. M.O.T.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Yritys huoltaa keitin (Hiker plus) johti sen täydelliseen toimimattomuuteen... Uittu kun en koskaan osaa. :/
    Irtopyöräilijä

Talvi tullut Helsinkiin (=1mm lunta maassa) --> aivan vitunmoiset ruuhkat ja firman parkkihalli niin täynnä ettei meinannut ulos sopia ajaa enää kun kävi etsimässä ensin turhaan itselle ruutua sieltä. *ittu!

Onneksi juuri nyt on ei-kiirus aika

Se, että akuissa ei puhti riittänyt pakkasessa kohmettuneen 6,7l pikkudiiselin käynnistämiseen jtn huomenna akkulaturi mukaan ja keskiviikkona uusi yritys.

Et palkokasvi menee niin helposti nenään kun vähän sohasee...

tempokisu Guest

Vihainen kiiltokuvapoju

Vuoden Urheilija.
    Persoonattomampaa ja särmättömämpää urheilijaa ei olekaan. Mutta kun se on se keihäänheitto, sen rinnalla muut lajit on automaattisesti arvottomampia.

pah

Se että jumissa ollut lähetys löytyi itellan konttorista. Mamma tiskin takana tuumasi että "tiedä kuinka kauan olisikaan täällä maannut, hyvä kun tulit kyselemään".... Wtf?
    -Usot sie jot myö uitiin?

tempokisu Guest

Peukalo alas heti avain rikki

Mä muistaakseni manasin niitä uusia avaimia ajat sitten...

...en mä turhasta valita.
    Avaimet on ollut nyt 2kk ja kun tulin tänään lenkiltä ja yritin kotia - ei aukea, ei. Avain ei vaan mennyt sinne. Soitin isännöitsijän avaan oven, isännöitsijäkään ei saanut avainta sopimaan sinne, eli siis lukkoon. Avain on jotenkin "vioittunut" , no tosi kestävä avain kun 2kk käytössä vioittuu!

Sillä lailla. Totesin että "abloyt pelasi aina takuuvarmasti...."

tempokisu Guest

Punapää Marja-Liisan vastaukset

Marja-Liisa Kirvesnimi oli Arto Nybergin haastattelussa. Lopuksi oli "mitä tulee mieleen tästä sanasta"-tentti.
    Marja-Liisa vastasi aika perääni ihan samalla tavalla, kun tenttasin itseä ja mietinkin että tulee samat vastaukset:

eurovaalit - ei kiinnosta
    hipsteri - anteeksi mikä?
    luistelutyyli - en osaa
    facebook - en käytä
    SISU - se sopii luonteeseeni

Ollu jotain made by italy avaimia varmaa. .Abloy kestää jos orkkis. ..

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

tempokisu Guest

Punapää aamulehden ongelmia

Aamulehti tulee aamulla miten sattuu, jos odottelee aamukaffeksi, niin jääpi aika myöhään..

No, tänään tiesin jo etukäteen että "painon kanssa on ongelmia" yksi tietty sivu meinannu millään mennä...

Kommenttina ^
    Joskus lehtiä jakaneena huomasin, että joissain ikkunoissa palaa valo ja siellä odotellaan lehteä. Joskus oltiin käsi ojossa odottamassa porttikongissa ja kommenttina "olet myöhässä". Klo 02.58
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Nastarenkaat pitää miehekästä ääntä kuivalla asfaltilla kun painaa menemään. No, ensiviikon loppupuolella saa asentaa välikelin kumit onneksi jo kun ne nyt saapuu ensin mualimalta kotia.

tempokisu Guest

Punapää aamun lehti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jake_Kona Katso viesti
    Kommenttina ^
    Joskus lehtiä jakaneena huomasin, että joissain ikkunoissa palaa valo ja siellä odotellaan lehteä. Joskus oltiin käsi ojossa odottamassa porttikongissa ja kommenttina "olet myöhässä". Klo 02.58
    Itsekin olen jakanu aamun lehtiä. Kamala hätä kun tuli "pieni" onnettomuus - nyt ihmiset ei saa lehtiään!
    Mutta kun olen huomannut että tietyt jakajat tulee myöhemmin, ja usein on painon ongelmia - systeeminä on lukea eilisen lehteä aamukaffella. Pääsen lenkillekin ajoissa.

No, tuo kommenttini "painon ongelmista" koski nimenomaan tämän aamun Aamulehteä, nimittäin siellä ihan varmana painokone yskähteli yhden sivun, kuulemma A6 takia

Moottorikelkkaporukoissa on kusipäitä

Liukkaus crossarilenkillä .. Muutamissa paikoissa sai ajella kieli keskellä suuta, mutta liukkaan tuntuista ei ollut
    -- not fast but furious --

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •