ElectrobikeHephaFillariGiant
Sivu 106 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 56 96 104 105 106 107 108 116 156 206 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.151 - 3.180 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

mutanaama Guest
    Aina pitää päästä pätemään. Oot kun se semmonen.

Minkäs ihminen luonteelleen mahtaa :grin:
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Mites ihmeessä minua odotettiin vaikka en ollut edes ilmoittautunut? Tarkistin äsken.
    Kivaa oli kuiteski vaikka ajaminen onkin taas hukassa. :epävarma-hymiö:

XR4 Team issue tuntui hieman kovenevan jo +2 asteessa...

En edes muista milloin olen viimeksi pyörällä ajanut, mutta mää oonkin kuivankelin mies. Saisi jo pikku hiljaa pakastaa. jotta metsään viitsii mennä. Vinkkinä sedillle, vaikkei DT Swissin keulat ilmeisesti täällä suurta arvostusta nauti, että On Onella on vielä muutama EXC 150 keula hintaan 234 euroa myynnissä. Mun oli pakko moinen laittaa tuohon hintaan tilaukseen ja asennus sitten keväällä tuohon takajäykkä ruostepyörään kiinni. Endurohan on kova sana tänä päivänä, joten laitoin myös On One Enduro pro kypärän samaan tilaukseen. Luvattu paino vaan reilu 300 g ja hinta 46 €, ei paha. Se on hyvä kun Onni Wanni tarjoaa kuskille kyydit, suojaa kädet ja pään, niin kuskilla on todella turvallinen olo. Merinovillatakkia en tällä kertaa tilannut eiköhän nuo kolme toviksi riitä. .

Voi video mähän oon vähän niinkuin tarjoustalon hd-mies eli ukolla on onni wannia koko garderoobi täynnä.
    Kuntoilija muokkasi tätä : 15.11.2013 at 08.55
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    En edes muista milloin olen viimeksi pyörällä ajanut...
    Tässä porukassa tuo voi tarkoittaa mitä tahansa toissapäivän ja viime vuoden välillä joten ei armoa

Huomenna joku jollain jossain?

mutanaama Guest
    ylihuomenna selki, huomenna sähkärileikkiä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Minä metsässä aamupäivästä joskus... Ei kykene aikatauluihin näinä v-loppuina.

Samaa kuin yllä.

Onko joku siis sunnuntainakin jossain? Mä voisin sillon joskus päivällä lähteä vaikka munkkikselta läskeilemään johonkin lähimaastoihin.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Nelinkontin kotona vahaamassa lattioita.

^Kas - Sedät™ jaksaa leikkiä
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH @ eilen
    Koi Rai Lee

Vaimo bongasi pari läskiä sisältävän porukan Kasavuoren tienoilta. Onko sedät käynyt mun hoodeilla? Piti aamusta tänään lähteä, mutta krapula vei voiton. Huomenna uusi yritys, mutta vain max kolome tuntia aikaa. Joku jossain seuraa vailla?
    Syvän Idän Fat Biker - vikise, sika, vikise

Puoliso lähti Tampereelle kulttuuririentoon, niin minä päätin harrastaa pyöräkulttuuri eli laittaa läskiä fiiniksi. Hommat tyssäsi aika heti, kun Holzfellerin kammenpultti hajosi niin, että repi kierteen kammesta ettei siihen saa edes ulosvetäjää kiinni. Milläs konstilla nyt tästä eteenpäin ? Taitaa jäädä läskikarkelot väliin joulukuun alussa, jos ei vetopuolen kampea saa irti ja ibikeen tulossa oleva satsi x5 kampia kerkiä ennen läskihässäkkää.

No v-tt-tti, mutta ruuvasin kuitenkin Shimanon Zee vaihteet pyörään ja säädin ne alustavasti sekä laitoin keulalle Yorkshiren ruusuun.
    No jospa yhden tuikun ottaisi kotiasentaja murheeseen.

^ hommaa / lainaa jostain normi 2- tai 3-kourainen ulosvetäjä tai rälläköi kammen pää halki. Dremelilläkin kammenpää halkee minuutissa.
    Entinen se on kumminkin.

Ajelin sit tyhmässä seurassa pääosin lännen mailla reilun viistuntisen. Parit kaatuilut, imeviä polkuja ja ehtyneet ekerniat jäi saldoks.

Ibikeen piti muistaakseni tulla ens viikolla x5 kampia (voi vielä kysyä Jamilta), jos tarvii niin multa joutaa raceface kammet ja isis keskiö lainaxi.

Juu, käyn biltemasta hakemasta ulosvetäjän maksaa korkeintaan 8,-. Ei viitsi kerrostalon kellarissa rälläköidä ja paha olisi rälläköidä ilman rälläkkää.
    Ibiken kaveri uskoi kampisatisn tulevan vielä tässä kuussa, oli pahus myynyt eilen viimoisen x5 setin. Rallinaaman kampia ei kiitos, eikös siinä ole yhtä "mukava" tuo kammenpulttiviritys. Onneksi on niin kosteat maastot, niin voin hyvin taivaltaa jalan.

OK, ilmoita vaan jos mieli muuttuu, tuossa ne lojuu käyttämättöminä.

[QUOTE=Kuntoilija;2126188]. Vinkkinä sedillle, vaikkei DT Swissin keulat ilmeisesti täällä suurta arvostusta nauti, että On Onella on vielä muutama EXC 150 keula hintaan 234 euroa myynnissä. Mun oli pakko moinen laittaa tuohon hintaan tilaukseen. /QUOTE]

Elä hyvä mies sellasta rimpulaa hanki,omani annoin Fillari miähelle pohojoseen.

Hae Willariosasta joku oikee keula melekeen sammaan hintaan. jookos!
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

No niin, ulosvetäjä testattu, ei toimi. Kampi istuu kuin tatti. Alumiinin palasia vaan lentelee ja vetäjän akseli uppoaa kammenakseliin. Onkos jollakin rälläkkä ja halukkuutta pientä korvausta vastaan leikata tuo kampi irti ?

nimimerkki: murheellinen kotiasentaja

ps. ellmeri ei tuo dt swiss voi kovin paljon huonompi olla kuin mun yksi Rockarin Revelation, joka oli kokoajan rikki. No halvalla ei voi saada __________, mutta kokeillaan.
    Kuntoilija muokkasi tätä : 17.11.2013 at 13.40

No niin, ulosvetäjä testattu, ei toimi. Kampi istuu kuin tatti. Alumiinin palasia vaan lentelee ja vetäjän akseli uppoaa kammenakseliin. Onkos jollakin rälläkkä ja halukkuutta pientä korvausta vastaan leikata tuo kampi irti ?

nimimerkki: murheellinen kotiasentaja
    Kammenpultti löysälle keskiöön ja vetäjäntappi siihen pultin koloon niin ei uppoo keskiöön.

mutanaama Guest
    Jos saat ittes meille vaikka huomenna, niin irrotetaan

Kyllä mä tuun ilomielin Mutis. Sano vaan milloin sinulle sopii, niin minä tulen kera rungon.

mutanaama Guest
    Olisko kello 17:00 maanantaina.

Sopii. Kerran käyneenä ottaisin osoitteen vaikka yksityispostina, niin löytää nopeammin oikean talon.

ps. ellmeri ei tuo dt swiss voi kovin paljon huonompi olla kuin mun yksi Rockarin Revelation, joka oli kokoajan rikki. No halvalla ei voi saada __________, mutta kokeillaan.
    Se u-turn nyt vaan on paskempi kuin paska. Ainakin se yksilö... Hanki vieterillinen Sektori, niin olet huolista vapaa(mpi). Mullolis ollu yks edukkaasti, mutta ehti mennä. Meni, koska oli 15mm maxle enkä jaksa holokkeja(kaan) vaihella. Joko sen 456:n saa kohta tulla hakemaan... kun tarjouksia seuraat kuitenkin, niin ilmoittele mulle, jos ne on joskus alessa. En nimittäin tarvii sellasta.

Nyt mulla on 456:ssa teräsjousi Sektori ja hyvähän se on mulle ollut, mutta kun Sulo Vilenin geenit omaavana jotakin saa halvalla, niin pakkohan se on ostaa. Edullista ilmakeulaa olin hakemassa ja tuo oli jo niin halpa, jotta Ilma Sektorikin olisi ollut satkun kalliimpi. Jos tuo on sysi paska ja ei kestä, niin eipä tullut onneksi kallis investointi. Senhän voi melkein laittaa seinälle koristeeksi, kun on niin komia kapistus oikein karbooni-alajalat vissiin.

456 on hyvä. Lenkin jälkeen tuntee jaloissa ajajaneensa, mutta selkä ei ole tulessa ja ei, se ei tule myyntiin seuraavan 24 kk sisään. Vinkkaan sinulle Jussi, kun noita on halvennuksessa.

.. Jos tuo on sysi paska ja ei kestä, niin eipä tullut onneksi kallis investointi.
    Ei se oo paska. Ei kannata uskoo kaikkee mitä intternetissä väitetään. Mullon ollu yks EXC ja 2 kpl EXMmiä ja olis vieläkin jos olis härveleitä joissa <550mm AC keula pelais. Virallista ServiceCenteriä DT:lle saapi ettiä kaukaa, mut perushuollot saa suomesta. Semmosta eks-fuusionia ei oo minkä tommosen tilalle kelpuuttaisin.

muoks: mielipide noista halpis äksfuusoneista perustuu yhteen omaan Slideen, joka on p*skin keula mitä mulla on ollu. Ja pariin Velvettiin, joita olen pompotellu. Ne järeet Vengeancet on kyllä soivia pelejä.
    PaH muokkasi tätä : 17.11.2013 at 18.16 Syy: typo

Ei se oo paska. Ei kannata uskoo kaikkee mitä intternetissä väitetään. Mullon ollu yks EXC ja 2 kpl EXMmiä ja olis vieläkin jos olis härveleitä joissa <550mm AC keula pelais. Virallista ServiceCenteriä DT:lle saapi ettiä kaukaa, mut perushuollot saa suomesta. Semmosta eks-fuusionia ei oo minkä tommosen tilalle kelpuutaisin.
    Uh uh, kauniita sulo säveliä ajomiehen suusta kuntoilijan uusinta hankintaa kohtaan. No tuota ac mittaa en edes hokannut miettiä, kun on aina ollut noita Rokkareita joissa ac on 528 150 mm keulassa. No taitaa vähän keula nousta eli liki 3 cm, hupsista. No pienenmät paineet ja silleen.

Noh ni ny olis taas päivystys viikko lusittu. Voi taas palata sen tärkeimmän pariin eli metsässä kaatuiluun. Tuli tuossa päivystys viikolla jotain hyvääki tehtyä. Pyörän linkuston ja keskiö huollettu. Kiekotki rihdattu zipon avustuksella kohilleen. Enää keulaan pitäs öljyt vaihtaa ni olis taas vuosihuolto pulkassa. Tänää voisiki mennä metsään likaamaan tuon viimesen päälle kiiltävässä kunnossa olevan pyörän

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •