Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti S. Katso viesti
Kiitos, toki tiedän sen kirjoittamattakin. Btw. Saat ihan itse valita mihin osuit. Noista monista.

Tapanani ei ole vastailla oikeastaan yhtään tämäntyyppisiin ilmeisen leikkimielisiin ja samalla provokatoorisiin hampaitten kiristelyihin, mutta menkööt nyt asian ja vain tämän asian, sekä siitä käytävän keskustelun edistämisen vuoksi.

1. Ylen sivuilta linkattu uutinen oli ajalta McQuaid
2. Väite ettei Roggea olisi kusetettu on kuin kohta 1 ei olisi olemassa.
3. Väite Roggen lapsenuskosta kulminoituu Ylen jutun ainoassa mutta sitäkin osuvammassa lukija kommentissa
4. Harrastan pyöräilyä, mutten lapsenuskoista pahan kieltämistä.
5. Toivottavasti minä en likaa pyöräilyä harrastamalla sitä.

Retorisesti;
6. Onko ammattilaispyöräilijät tavanomaista tyhmempiä kun heitä käryää kuin liukuhihnalta?

Matti S.

Kiitos, ehkä siis onnistuin jollain tasolla.

Hein Verbruggen eli Patin edeltäjä oli selvästi vielä pahempi 'diktaattori', näin olen käsittänyt. Ja varmasti jo ennen hänenkään valtakauttaan on piiloittelu aloitettu. En silti Patia puolustele, mutta hän ei todellakaan ole kaiken pahan alku ja juuri.

Kirjotin edelliseen viestiin epätoden. Siis ainakin yhden.
Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lasol Katso viesti
... lajiliittojen ja olympiakomitean johtoportaissa on ihmisiä jotka kattelee toimintaa täysin läpi sormien. Eli ihan sama mitä käytetään kuhan urpot kansalaiset luulee että ollaan puhtoisia pulmusia...
Näinhän siis todella on tällä hetkellä, ja varsinkin on ollut. Valtalajit joissa raha jyllää on pahimpia. Onhan se totta että kun annetaan hyvä julkisuuskuva ja show toimii sekä rahavirrat ovat voimissaan, ei silloin lajilla ole hätää. Miksi ruveta pilaamaan toimivaa järjestelmää. En minäkään ole yhtään mikään muu kuin realisti. Myös tässä asiassa. Monessa lajissa dopingvalvonta on täysin näennäistä sirkusta.

P.S. Aika laimee tunnustus Hesjedalilta, eiköhän löydy lisää kun lopettaa (ja kirjoittaa kirjan).