GarminGiantElectrobike
Sivu 8 / 99 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 7 8 9 10 18 58 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 211 - 240 / 2968

Aihe: Klaukkala ja ympäristö

Voisin myös harkita osallistumista. 11.40 sopii, mutta missä on motocrossradan parkkipaikka?

Osallistuminen on vielä hieman epävarmaa koska on olemassa pieni riski joutua töihin. Saattaa myös olla, että pitää lähteä läskillä koska tuhosin taas vaihteeksi täyskäristä vaihtajan korvakkeen tänä aamuna enkä ole varma onko mulla niitä enää varastossa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mxv Katso viesti
    .. mutta missä on motocrossradan parkkipaikka?...
    Tuossa.

..tuota mulla on nyt epävarmaa sittenkin toi osallistuminen kun en saa uutta hans dampf:a prkleen vtun vanteelle eikä asennus olutkaan auta asiaa ja sormet on tulessa....

... vanha misukka vanteelle minuutissa ellei alle. Stanan HD. **tuttaa kuin pientä sikaa.
    Odottakaa muokkasi tätä : 26.10.2013 at 20.42

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani @ suntai 2710
    Kompsis.
    Eikueipääse, hakumettään tuli lähtö. *nolomio*

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Odottakaa Katso viesti
    ..tuota mulla on nyt epävarmaa sittenkin toi osallistuminen kun en saa uutta hans dampf:a prkleen vtun vanteelle eikä asennus olutkaan auta asiaa ja sormet on tulessa....

... vanha misukka vanteelle minuutissa ellei alle. Stanan HD. **tuttaa kuin pientä sikaa.
    Olen tulossa, 11.40 (27.10.).

Minä myös, mutta mulla on edelleen työvaraus, joten jos ei ala näkymään niin älkää suotta jääkö odottelemaan.

Päivän skouttailu osui hyvän kelin aikaan ja ihan lupaavasti löytyi ajettavaa, kartalta ja kartan ulkopuolelta. Ja löytyi yksi tähtiporttikin kun polku katosi alta ja oltiinkin yhtäkkiä ajamassa polkua joka oli jo ajettu toiseen suuntaan.

Kiitos kaikille hyvästä seurasta ja mukavista reiteistä.

Ajaessa lenkki tuntui kevyeltä, mutta ei tunnu enää. Ei varmaan tarvitse odotella unta kovin pitkään tänä iltana.

Missäs te kävitte?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Missäs te kävitte?
    Tuollainen lenkki : http://www.sports-tracker.com/#/work...v3jruh66jfe7hs

... Paitti jos Marsu lähtisi karttoineen liidaamaan niin ...
    Toiveesi toteutui ja koko käytettävissä oleva aika menikin polkujen skouttaamiseen. Kyllä sieltä mukavat lenkurat saa aikaiseksi, kun vielä jaksaa muutaman kerran käydä opiskelemassa. Enskaspoorien tutkiminen tehdään sitten mañana

Menee ehkä vähän kauas Klakesta, mutta ympäristöä kuitenkin.

Olin Keimolassa polkua putsaamassa ja jolu muukin on siellä käynyt. Ja oikein konesahan kanssa. Pauttia tuosta alkaa polku kohti Petasta ja siellä on ollut 2 isoa tukkia tukkeena. Nyt ovatten pätkäisty ja ei tartte jalkautua. Välittyköön isompi kiitos sahurille. Mää oksasaksien kanssa tein vähän tilaa kunnes Fiskars tuli tiensä päähän ja hajosi korjauskelvottomaksi, prkl. Pari melko korkealla ollutta tuulenkaatoa pätkäisin kirveellä niin että pääsee ajamalla yli. Hyvä retki muuten paitti että nilkkani onnistuin liukastumalla vammauttamaan. Parin päivää pakkolepoa, ainakin. Stanaprklv*ttu.

Menee ehkä vähän kauas Klakesta, mutta ympäristöä kuitenkin.

Olin Keimolassa polkua putsaamassa..
    Kiitoksia polun kunnostajille.
    Kävitkö venevajalla?

^vierestä pyörähdin. Siitä venevajalta suoraan etelään on nauhoja puissa ja jonniinlainen urakin löytyy, mutta se häviää/loppuu niin että vähän joutuu pusikossa ryynäämään ennen kuin pääsee latu-uralle. Joku vuosi sitten tein siihien polkua toukokuussa. Seur.kerran kävin hoodeilla heinäkuussa eikä mun "polustani" ollut mtn merkkiä. Jtkn voisi syntyä jos muutaman ukon läskijuna siitä jyristelisi pari kertaa ylösalas.

mutanaama Guest
    Olikos kuinka mutaista metsäautoteillä?

^vierestä pyörähdin. Siitä venevajalta suoraan etelään on nauhoja puissa ja jonniinlainen urakin löytyy, mutta se häviää/loppuu ..
    Ne urat loppu kallion päähän, mutta vähän pohjoisempaa, missä on hiekkaa otettu, lähtee ura kaakkoon ja kaartaa pitemmälle etelään.

En ny tiiä mutta tuolta juuri radioaseman tieltä lähtee polku mistä pääsee petikkoon jota pitkin minun isä menee ajamaan enskaa. Ajan itse yleensä keimolan golffin reunaa pitkin petikkoon. Löytyikö tältä metsäreitiltä enskapyörän jälkiä

Sent from my Lumia 710 using Tapatalk

^^dänks. Pitää käydä tutkimassa.

^^^kun on märkää niin on mutaa. Onni on hyvät ja isot lokasuojat.

Miltäs lauantai näyttää? Joku menossa jonnekin, johonkin aikaan? Mä aattelin aamupäivällä karata imurin tieltä joksikin aikaa metsään. Numlahteen, Valkjärvelle tai sitten vaikka Öövitsbööleen
    Taidan ottaa suunnaksi tuon eteläisimmän vaihtoehdon, kun saan vielä kyydinkin ihan hoodeille.
    Kapu muokkasi tätä : 09.11.2013 at 10.44 Syy: lenkkimaasto selvisi

mutanaama Guest
    Mä olen lohjalla piipahtamassa ap, sen jälkeen vois näyttäytyä ulkona

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marsusram Katso viesti
    Ne urat loppu kallion päähän, mutta vähän pohjoisempaa, missä on hiekkaa otettu, lähtee ura kaakkoon ja kaartaa pitemmälle etelään.
    Puhuin näköjään vanhasta muistista. Venevajan ohi pääsee nyt ajokelpoista traktoriuraa kallion päästä alas asti.
    Hiekanottopaikan ura on heinittymässä ja harvennusalueen läpi tullut oikopolku ihan lähelle mökkeröä on vahvistunut.

Hyvän polun on traktori tehnyt. Ehkä jtkn pientä siivoamista, mutta menee mukavasti noinkin. Tänään tosin ajelin alamäkeen ja aatos oli tulla takaisin samaa tietä, mutta eksyilin Petikosta itään -mettässä ja palailinkin Petaksen kautta.

Ennen venevajaa itään lähtevän polun tukkinut runko on nyt hoidettu. Joku ystävällinen oli mun aloittaman (urakka jäi kesken kun nilkkavamma hätisti kotiin) kohdan sahannut poikki, kiitokset hänelle.

^Eipä kestä, majava oli sen jo melkein jyrsinyt poikki.
    Ei vaan saanut rakoa väännettyä auki katkaisukohdasta että läski mahtuisi välistä.
    Joku™ jätti myös toisen poikkirungon alempana vielä sahaamatta, muuten alkaa olla siisti polku.

Sunnuntaina olis taas mahdollista lähtee talutteleen filoon. Flikan harrastus rajaa aloituksen klo 11:45 tienoille, lopetuksen klo 13 pintaan ja maastoksi Klaken pohjoispuolen. Kiinnostaisko jotakuta lähtee könyään tuolloin Numlahden enskaspooreja? Hitaahkosti ja rauhallisesti toki, koska maasto on kohtuu vaativaa.

Kävin tänään ajelemassa noita enskaspooreja pari tuntia. Osa oli samaa reittiä mitä viimeksikin ajettiin ja muutama kilometri uutta pätkää. Odotin kunnon mutavelliä ja kyllä sitä paikoittain olikin ihan riittävästi, mutta silti reitti oli yllättävänkin kuiva ja muutenkin hyvässä kunnossa.

Tekisi mieli lähteä huomenna mukaan, mutta näillä näkymin on muuta ohjelmaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mikael partti Katso viesti
    http://www.chainreactioncycles.com/f...3/rp-prod91545Joo kyllä mulla toi on aivan uutena pyöränä. Ajoin tossa keskikesänä 28km veljen kanssa mutta se oli tommosel AM pyöräl mis oli 2.6 renkaat ja kuitenki nytte on kunto kasvanu
    Hei oliko sulla minkä kokoinen tuo runko, 15,5"? Mun poika on 152cm pitkä niin mietityttää onko tuo 15,5" liian iso, tehän taisitte olla saman ikäisiä/kokoisia?
    (kokeillaan jos juniori seurailee tätä threadia)

Joo oon ite n.160cm pitkä ja mul on toi 17.25 runkokoko. Mulle ainakin sopiva toi runkokoko.

Ok, kiitos vastauksesta. Meni meidän junnulle commencal sittenkin tilaukseen agressiivisen hinnoittelun johdosta.

Keimolasta lähdin ja Petaksen kautta Tyttömäelle. En ole tuolla töppyrällä ikuna ennen käynyt. Hienoa kalliosettiä. Ehdottomasti pitää mennä uudestaan. Laskettelin kohti etelää, käännyin kohti Vantaanpuistoa ja radan alikulun kohdalta ura / heppapolku kääntyy kohti luodetta ja kiertää Tyttömäen. Kartalla tuo pieni ja viattoman näköinen sininen läntti on melkoisen paha rasti. En ehkä suosittele ko. reittiä ennen kuin on kunnolla pakastanut. Ajamalla siitä en päässyt ja vähän kengät hörppi vettä. Petikon mopopaanan kautta takaisin. Traktoriura venevajalle on ihan bueno myös ylämäkeen.

Suununtaina voisin mennnä samoille hoodeille jatkamaan harjoituksia. Silloin ehkä lisukkeena poikkeaminen Askistossa, ehkä. Startti Kaiun majalta 10.00. Onko kiinnostuneita? Marsu?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •