GiantMPMessutElectrobikeGarmin
Sivu 7 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 6 7 8 9 17 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 181 - 210 / 1563

Aihe: Porvoon kuvarastit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kalliotamaani Katso viesti
    Kuten kuvasta selvästi näkee, niin täällä Näsin ABC:n kupeessahan se on

Kiva kun annoitte mun mennä ihan paikan päälle
    Ihan selkeesti samassa kohdassa kuvattu Ja ei kun uutta kuvaa kehiin!
    Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for

Täytynee opetella säätämään tota kännykän kameraa sellaiseksi että sillä saa pimeässä hiukka parempia kuvia. Tässä tuo karttalinkki, ja vielä epäileville Mustafoille seurantakin

Ja seuraavana rastina toimikoon tämä edustava kuva kuskista ja kulkuvälineestä:

Silmitön raivo korvaa puuttuvan tekniikan.

Taas on semmoinen kuva, että vaihtoehdot on vähissä... Mutta jotain tuttua Kalliotamaanin kasvoissa on
    Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for

>Jaska< Guest
    Olisko se tässä http://goo.gl/B2L9U8 [IMG][/IMG]

>Jaska< Guest
    [IMG][/IMG]Toteemipaalusta siirrytäänkin sähköisiin tunnelmiin.

Jaaha, ei taaskaan mitään käsitystä paikasta. Ruutikellari rastin missasin (se oli vanhan aseman jälkeen seuraavan mielessä) kun tsekkasin jonkun neuvosta google streetviewillä ensin paikan (siinä se näyttää ihan erinlaiselta kuin rastikuvassa). Olisi vaan pitänyt sotkea paikanpäälle tarkistamaan se.

No kyllähän mä löydän tuon ihan maastokartan perusteella, eihän porvoossa ole monta voimalinjaa. Pari kiveä ja katajaa vielä maastomerkkeinä, helppoa!

>Jaska< Guest
    Joo se iso kivenlohkare on halki keskeltä ja hyvä maamerkki.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

>Jaska< Guest
    Annan siimaa pyydettäessä, mut yrityksiä ensin.

Sen verran tekis mieli udella, että liikutaanko n. 2 km etäisyydella kirkosta vai n. 5 km etäisyydellä?

>Jaska< Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.B. Katso viesti
    Sen verran tekis mieli udella, että liikutaanko n. 2 km etäisyydella kirkosta vai n. 5 km etäisyydellä?
    Yli 3 km mut alle 15km pikaisesti mitattuna linnuntietä. Ei muuta kuin pipo syvälle, ledit loistaa ja polkee linjaa pitkin. Illalla alkaa myrsky

Pitäiskö meidän lainata Turun kuvarasti ketjusta vielä yhtä sääntöä eli aluerajausta? Ihan vaan vastaisuuden varalle... Mutta mikähän olisi sopiva kilometrimäärä Porvoossa, sama 12km, 15km vai jopa 20km tuomiokirkolta?

Onpa kiinnostava rasti, luulen löytäneeni sen kartalta! Nyt vaan kun pääsis satulaan ja testaamaan voiko paikan todellakin löytää vain karttaa katsomalla

>Jaska< Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.B. Katso viesti
    Pitäiskö meidän lainata Turun kuvarasti ketjusta vielä yhtä sääntöä eli aluerajausta? Ihan vaan vastaisuuden varalle... Mutta mikähän olisi sopiva kilometrimäärä Porvoossa, sama 12km, 15km vai jopa 20km tuomiokirkolta?
    Kulloon urheilukentälle on 11.4km joten kyl se pitäis olla vähintään 15km

Nyt puhutaan jo aika hurjasta alueesta. Jos on 15 kilometrin matka tuomikirkolta niin tulee pinta-alaksi n.700km*2-vesialueet. Ehkä fiksumpi olisi laittaa rajoiksi ne uloimpana olevat alueet jossa ainakin puolet täällä aktiivisista käyskentelee. Tämä siis minun mielipiteeni

Tai sitten vain jatketaan samaan malliin että kaikki käy kuhan vain on porvoossa!
    HuhtisMTB muokkasi tätä : 28.10.2013 at 22.52

>Jaska< Guest
    Kaikki käy ja kamppulasta saa tuplapisteet

Uskaltaako sinne edes mennä??

Minulla on myös mutu missä tuo on, maasturia tarvittaisiin niin ei voi mennä tarkistamaan. Noin 6,4km linnuntietä kirkolta?

Pidän ajatuksesta, että koko porvoo on alueena. Mielessä kävi jos joskus saan rastin ja ilma on kaunis niin seuraava rasti saattaa löytyä Pellingin päästä :P Tosin jos rasti on pitkällä niin kuvan pitää olla helppo.

>Jaska< Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mankeli Apina Katso viesti
    Minulla on myös mutu missä tuo on, maasturia tarvittaisiin niin ei voi mennä tarkistamaan. Noin 6,4km linnuntietä kirkolta?

Pidän ajatuksesta, että koko porvoo on alueena. Mielessä kävi jos joskus saan rastin ja ilma on kaunis niin seuraava rasti saattaa löytyä Pellingin päästä :P Tosin jos rasti on pitkällä niin kuvan pitää olla helppo.
    Ei sinne välttämättä maasturia tarvi ja nopeemmin pääsee muilla kulkupeleillä. Jos jatkaa rastilta eteenpäin linjaa pitkin niin sit ois hyvä olla maasturi mut sekin on kovapohjasta väylää. Käykää nyt hakee se pois ja laittakaa illaks viel uusi. Kuhan nyt ei ihan pellingiin Täähän on mennyt ihan sohvarastiksi jotkut mutuilee mut ei kehtaa mennä kattoo

>Jaska< Guest
    Torilta lähtee myös bussi lähistölle jos ei jaksa kokomatkaa ajaa

Onko jollain hajua ja on menossa hakemaan? Jos ei niin voisiko Jaska avustaa niin saadaan tämä haettua ja uutta peliin.
    ________

Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy

>Jaska< Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mike Katso viesti
    Onko jollain hajua ja on menossa hakemaan? Jos ei niin voisiko Jaska avustaa niin saadaan tämä haettua ja uutta peliin.
    Mike, tämä pitäisi olla sinun rasti jos oikein olen ymmärtänyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti >Jaska< Katso viesti
    Mike, tämä pitäisi olla sinun rasti jos oikein olen ymmärtänyt.
    Ahaa... Voisiko sittenkin mun ensimmäinen aavistus olla oikeassa...?

Täytyypä tässä pakata reppuun syötävää ja lähteä jossain välissä pitkälle retkelle...
    ________

>Jaska< Guest
    Taidamma saada uuden rastin tänään

Onneksi tämä ei ole kuin Jukolan viesti jossa voi sohvalta katsoa seurannasta kun toiset kiertää ympyrää ja eivät löydä rastia...

Vielä juuri ennen uloslähtöä kurkkasin kuvaa ja olin aivan varma että tuolla se on. Tunti pusikossa tihkusateessa ja eihän se paikka kyllä samalta kun toi Jaskan kuva näyttänyt??? Oli mullakin sähkölinjaa, katajia ja isoja kiviä?

No positiivista tässä on se että muillakin on vielä mahdollisuuksia . Ja täytyy sanoa että en mä tänään muuten olisi 20:30 lenkille lähtenyt.

Se täytyy sittenkin olla se toinen paikka.
    ________

>Jaska< Guest
    Hö. Olin varma että löytäisit sillä olen nähnyt sun linkittämän kartan jossa olit laittanut nuolen melkein pyörän kohdalle (noin 100m päähän)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti >Jaska< Katso viesti
    Hö. Olin varma että löytäisit sillä olen nähnyt sun linkittämän kartan jossa olit laittanut nuolen melkein pyörän kohdalle (noin 100m päähän)
    Perhana? Olinkohan sittenkin jäljillä? Pimeys teki tepposet? Täytyypä vähän miettiä.
    ________

Perhana? Olinkohan sittenkin jäljillä? Pimeys teki tepposet? Täytyypä vähän miettiä.
    Jos ei kukaan sitä päivällä hae niin mun täytyy varmaan lähteä sitten illalla taas retkelle. Nyt on varma vainu. Pitää varmaan pakata snorkkeli ja räpylät mukaan? Aika märkä on keli .
    ________

Jos ei kukaan sitä päivällä hae niin mun täytyy varmaan lähteä sitten illalla taas retkelle. Nyt on varma vainu. Pitää varmaan pakata snorkkeli ja räpylät mukaan? Aika märkä on keli .
    Hirmuiset paineet ikämiehelle! Laitoin jo maanataina >Jaska<:lle karttatutkistelun perusteella päätelmäni ja piti käydä ottamassa kuva lauantaina ellei joku muu ehdi työmatkan aikana napaamaan... Viime yönä palailin työmatkalta ja päätin lähteä siksi tänään vähän aikaisemmin töistä, jotta voisin kurvailla tänne:

Tuolle linjalle pääsee kivaa polkua/mönkkäriuraa pitkin, joka alkaa tästä.

Ettei Mike olisi turhaan pakannut snorkelia ja räpylöitä mukaan, eikä muut olisi turhaan ajelleen pitkin sähkölinjoja niin jätin uuden rastin sähkölinjalle:

A.B. muokkasi tätä : 01.11.2013 at 16.58

>Jaska< Guest
    Huomenna kun puoleltapäivin herää niin täytyy lähtee vilkasee yks paikka muuten jää vaivaa

Tuon rastin pitäis olla helppo! Toivottavasti saadaan rasti jos toinenkin uusi rasti viikonlopulle!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •