ElectrobikeGarminGiant
Sivu 35 / 107 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25 33 34 35 36 37 45 85 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.021 - 1.050 / 3210

Aihe: Valkeakoski!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rokkisukka Katso viesti
    Se on lauantai huomenna. Miltäs parin tunnin lenkki ennen sateen tuloa kuullostas? Sale kympiltä tai vaikka vähän aikaisemminki?
    Huomenna en ehdi, mutta muistakaa että huomenna on tärkeintä tehdä lista hämähäkkimiehen vihollisista. Sunnuntaina mukana.

Mä en tiedä mitä haluan, älä menetä unelmia, tee lista, KIVIKKOPOLUISTA, sun vihollisista......
    Musha rain dum a doo, dum a da

Salomaantie 42, ottaa vastaan W testejä, tulkaa tekemään. W-pyörä on teitä varten!

Perjantai-ilta veti ensimmäiselle lamppulenkille, aika kuumottavan pimeetä oli seiskan perämettässä kun laitoin keskellä mettää valon pois päältä. Tutut polut vaikutti aika oudoilta lampun valossa...

http://www.sports-tracker.com/#/work...oh4t557iink317

Mulla taitaa jäädä yhteislenkkeily väliin tänä viikonloppuna. Liikaa ohjelmaa.

Voitelumestarin naama hyppäsi paikallissanomista suoraan aamukahvin joukkoon. Mikäs on tämä toiminimi, niin tietää mihin viedään kapulat jatkossa rasvalle?

Mut fillarointia, sunnuntaina klo 10 lähdetään Salelta ja ajellaan 3-4h kevyttä ja puhutaan 3min testin tehoista

Oon kuullu huhua, että Koskista pääsee metsiä pitkin fillarilla Pirkanhoviin... Jos joku osaisi reitin, tuollahan voisi käydä vaikka sunnuntaina kahvilla. Mutta jos kaikki lenkille lähtijät on reitin suhteen yhtä kuutamolla kuin minä, saattaa olla parempi kurvailla vaan tutuilla poluilla.

Hape oli kieltämättä hyvin esillä tänään!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korpela Katso viesti
    Oon kuullu huhua, että Koskista pääsee metsiä pitkin fillarilla Pirkanhoviin... Jos joku osaisi reitin, tuollahan voisi käydä vaikka sunnuntaina kahvilla. Mutta jos kaikki lenkille lähtijät on reitin suhteen yhtä kuutamolla kuin minä, saattaa olla parempi kurvailla vaan tutuilla poluilla.
    Metsäteitä pitkin pääsee kyllä, polkua ei taida kauheasti tuossa välillä olla. Tai en ainakaan itse tiedä. Tosin onhan siinä Lempääläntien vieressä se vanha motocross pätkä, joka on tosi hauska.

Valkeakoski -Pirkanhovi välillä on peltoo aika paljon mutta onko siellä sittenkin joku polku....

Mulle käy sunnuntaina mikä tahansa lenkura. Jos lähipolut saa enemmän kannatusta kuin kahvittelu Pirkanhovilla, mennään lähipoluille.

Mutta izmon reittituntemus on hämmentävää...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBwannabe Katso viesti
    Voitelumestarin naama hyppäsi paikallissanomista suoraan aamukahvin joukkoon. Mikäs on tämä toiminimi, niin tietää mihin viedään kapulat jatkossa rasvalle?
    pahoittelut aamun kahvihetken pilaamisesta
    Numerohan sulla on eli ilmoittele

Hape oli kieltämättä hyvin esillä tänään!
    nooh, ehkä teksti hieman...eiköhän se viesti tullut kuitenkin selville

Kuis huominen? Otetaanko perusnuotit ja unohdetaan kahvit?

Kuis huominen? Otetaanko perusnuotit ja unohdetaan kahvit?
    Katsellaan vaikka startissa mikä boogie päällä?

Reipasta menoa oli taas! Salelta startattiin neljän ajajan voimin. Lotila, Rapola ja Korkis tuli taas kierrettyä. Edes hissilinjaa ei skipattu.

Reippaasti, osan matkaa. Pitäisiköhän päivittää voimansiirtoa, notta jaksaisi pysähtymättä ajaa pienet vastamäet ylös asti

Hienot kelit kyllä fillarointiin, keskimäärin melkein joka toinen ilta tullut käytyä "yölenkillä" eli sysimetsissä lampun kanssa (no eipä sitä valoa olekaan viikolla tarjolla kun töistä pääsee). Hienoa ja tunnelmallista hommaa! Vkonloppuna oli niin paljon suunnitelmia, että eip ehtint mukaan...

Gixxerin lamppulenkeissä on asennetta! Ite oon lähinnä tyytynyt lamppulenkkeilemään asvaltilla Koskin ja Treen välillä.

Mutta nyt sais lumet tulla! Saa nähdä, pystyykö tällä pitämään Pirkan hölkän uran ajokunnossa läpi talven.

Näyttävä kulkine!!

Toivotaan nyt kuitenkin ensin pakkaskelejä, ettei tule liian kovaa ja pitkää lihasvoimajaksoa

Olisiko pienen vedon paikka siitä, meneekö tuolla traktorilla hissilinja ensiyrittämällä?

Just ajattelin, että pitäiskö käydä kokeilemassa hissilinjaa... Pito riittää ihan varmasti, mutta noilla välityksillä ja näillä reisillä saattaa huippu jäädä saavuttamatta.

Just ajattelin, että pitäiskö käydä kokeilemassa hissilinjaa... Pito riittää ihan varmasti, mutta noilla välityksillä ja näillä reisillä saattaa huippu jäädä saavuttamatta.
    Oliskos se sitten munkkikahvista vetoa? Laitan toki oman panokseni EI TOIVOAKAAN vaihtoehdolle jo pelkästään kannustaakseni sua

Testilenkki ajettu, eikä hissilinjatoivoa taida tosiaan olla. Tolkuttoman hauskaa tolla tankilla on ajella, mutta kun massaa on jotain 16 kg ja pienin välitys 32-36, niin hissilinja tuskin nousee mun pulkannaruilla edes puoliväliin. Mutta voishan sitä käydä vaikka isänpäivänä kokeilemassa, mihin asti nousee. Ja ens kesän tavoitteeksi tietenkin, että ylös asti.

Testilenkki ajettu, eikä hissilinjatoivoa taida tosiaan olla.
    Joo eli perus luovuttamismeininki, kuten oletinkin

Vai oliskos kuitenkin pikku veto? Hauskahan tolla oli ajaa, kiitos ovelle tarjotusta testistä. Itse toki ajaisin tuolla vaikka kuusen latvaan Tilaan itsekin kunhan vaimon katse välttää

Kovaa mutta perusteltua tekstiä! Toki otan vedon vastaan, mutta viilataan sitä hieman. Mä ajan läskillä, ja wb saa valita haluamansa fillarin. Alemmas hissilinjalla jäänyt tarjoaa munkkikahvit. Joko kerrasta poikki tai paras kolmesta -veto. Toteutus jossain vaiheessa isänpäiväiltapäivää.

Mä ajan läskillä, ja wb saa valita haluamansa fillarin. Alemmas hissilinjalla jäänyt tarjoaa munkkikahvit. Joko kerrasta poikki tai paras kolmesta -veto. Toteutus jossain vaiheessa isänpäiväiltapäivää.
    Näin tehdään ja kerrasta poikki. Pitää mennä ajamaan voimatreeniä kellariin kun vielä ehtii

Lippupalvelusta ei löytynyt lippuja tähän kisaan, mistä niitä saa?

Mä taidan kohta ottaa (ennestään kuraisen) fillarin alle ja lähteä etsimään kuraisia pimeitä polkuja... Huomenna on luvassa mielin määrin kaloreita, niin jos raivais niille kropasta vähän tilaa...

Toi on kyllä häiriintyneen näkönen maxipallo toi Akin pyörä Mut jos se pitää talvipolut ajokunnossa niin ei voi ku peukuttaa

Rinne oli täynnä mylvivää väkeä, mutta huippu jäi silti saavuttamatta. Tosin vain noin metrillä, sillä läski takarengas lipsahti hissilinjan viimeisestä kivestä... Läskillä on hyvä kiivetä, sillä takarengas pitää, vaikka kuinka runnoisi putkelta.

Eli jos kehät ois olleet poratut niin selvää pässinlihaa ois ollut nousu ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    Eli jos kehät ois olleet poratut niin selvää pässinlihaa ois ollut nousu ?
    Voi olla. Mutta kyllä ukossa oli silti kaikki vika. Erityisesti kädet oli viimeiset 30 s niin ummessa happoja, että edelleen tärisee. Ei pystyny enää ohjaan ohi viimeisestä kivestä. Mutta kyllä izmo olis kiivenny helposti ylös asti.

Voi olla. Mutta kyllä ukossa oli silti kaikki vika. Erityisesti kädet oli viimeiset 30 s niin ummessa happoja, että edelleen tärisee. Ei pystyny enää ohjaan ohi viimeisestä kivestä. Mutta kyllä izmo olis kiivenny helposti ylös asti.
    No tulen hakeen sen pyörän koekäyttöön ja palautan kuukauden päästä vähän koeajettuna(1455 km)

Painat izmo vaan tilaa-nappia On Onen verkkokaupassa, niin pyörä tulee kotiin melkein yhtä halvalla kuin multa lainattuna. Sullehan ei tunnetusti niitä kilsoja juurikaan kerry.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •