Kyllä klo 8.00:kin käy.
Kyllä klo 8.00:kin käy.
Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com
jep eli sunnuntaina 22.9 klo 8:00 Tapaininlinnan koulun parkkipaikalta.
Innokas joo - mut oon ei pääse, q oon toisen puolen rapakko
Lähden aamulla Usmiin 7-veljeksen polkuja ja muita teknillisiä polkuja kiertelemään. Ko. retkue ei oo vauhdilla pilattu. Muita tulossa, vai olisko muuta tarjolla?
Päivät ilman vahinkoa
Moi. Ilomielin lähden mukaan retkelle. Mulla kohta alkaa kaukisreenit joten luen foorumia taas klo 20 jälkeen. Niin ja jos nimimerkki on vieras. Ei hätiä mitä mies on sama, joka kuskaa tuota Amerikkalaista hopeanuolta. Otetaanko eväät mukaan?.
Päivystystä tiistaiaamuun eli korkeintaan ajan taloa ympäri. Vai pitäisikö laittaa läppäri reppuun ja lähteä kokeilemaan Usmin notkojen 3g-peittoa?
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Kyllähän se sopii - eväät mukaan siis. Otetaanko kylmäkön eväät vai nuotioeväät? Lähtöaikaehdotuksia? Lähtöpaikka voisi olla Pyrhösen kaupan parkkis?
Päivät ilman vahinkoa
Ottakaa molempia. Perunasalaatti ja makkara toimii aina. :-O
Ei löydy ruoholaukkaa tähän hätään. Oliskos muita reseptejä?
Päivät ilman vahinkoa
Monelta? edit: kasi huomioitu
Rouva päivystää ja jos ei tule soittoa töihin yöllä, voisin tulla vaikka mukaan. että sikäli voisin olla aikaisen lähdön kannalla...muttakun olen epävarma lähtijä....
mitense nyt menee...?
Hikiän ajomies on nyt facebookissa ja täällä "Kaupat"-osiossa, että jos on ongelmia kaluston kanssa ni ei ole ongelmia!
OK olen Pyrtsillä klo 8 tahi vähän ennen. Nyt lähden kattoon sen evään ja nukkumaan.
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Jaa, teidän jäljet siellä Usmissa oli. Oliko teillä liukasta, minulla oli.
Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com
Tää flunssa ei sitten millään ota laantuakseen. Ääntä ei meinaa kurkusta irrota ja pienikin rasitus nostaa hien pintaan ja sykkeet tappiin. Saattaa olla, että ei tule ajoa viikonlopuksi ollenkaan.![]()
Taittaa olla, ettei tule ajoa myöskään - selkä ei tykänny eilisestä yösuunnistuskisasta. Täytyy ottaa "jotain" puuduttavaa - josko se siittä.
Päivät ilman vahinkoa
Huomenaamulla lähden sutimaan Jokelan suuntaan klo 8:30 Tapaininlinnankoululta. Tiedossa on menomatkalla Palopuron kohdalla risusavottaa hieman. Paluumatkalla samassa kohtaa mutta toispuolen rataa reitin uudelleen navigointia. Siellä on avohakkuu tehty hetki sitten ja polku on hukassa. Onko peesiin lähtijöitä?
Voisin yrittää mukaan lähteä. Vakio paikalle letkan viimeiseksi.. Oma fiskarssi mukana..
Rajamäellä vissiin ajellaan sunnuntaina. Katselkaa sitä ketjua, jos naapurikuntapyöräily kiinnostaa. Mä en pääse lauantaina teidän menoa jarruttamaan.
Aamulla nähdään.
Hyvinkään lähiympäristön metsistä on muutamia reittejä ajeltu gpsin kanssa. Ohessa linkki josta voi hakea sähkörannun omaan laitteeseen. Tarjolla on gpx, kml ja kmz formaatteja. Paketista löytyy ohjeistusta Android ja Windows puhelimiin saatavista sovelluksista. https://docs.google.com/folderview?i...lBWNkI5Wkg2VVE
Hei te metsien sankarit. Lähden kuin lähdenkin lauantai aamuna metsään sutimaan ja heti aamusta. Tarkoitus on ajaa 4 tunnin flunssa lenkki. Kuka lähtee peesiin tahi sitten nokkamieheksi? Suuntima on hieman epä selvä mutta illan mittaan sekin selviää.
Huomisaamun lenkille lähtöpaikaksi on valittu Tapaininlinnan koulu. Lähtöajaksi on valittu 8:30 ja suuntana jälleen Jokela. Tavoitteena on käydä katsomassa Lepokallion polkuja.
Aivan, Hyra:n nettisivuilta löytyy sama kartta ja paljon muita karttoja. Kannattee tutustua. http://www.hyvinkaanrasti.fi/kartat/index.php
Kirjanmerkit