HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 129 / 239 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 79 119 127 128 129 130 131 139 179 229 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.841 - 3.870 / 7160

Aihe: Pyöräprojekti

  1. #3841
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    641
    Jostain se on Santa Cruzin 29er projekti aloitettava


    Vähän on tavaraa vielä maailmalla, mutta tulossa päin jo....tai siis runko EHKÄ vasta joskus kuukauden päästä.
    Tuleva syntymäpaino pitäisi olla noin 10,5kg
    Ansis muokkasi tätä : 26.09.2013 at 21.20

  2. #3842
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ansis Katso viesti
    Jostain se on Santa Cruzin 29er projekti aloitettava


    Vähän on tavaraa vielä maailmalla, mutta tulossa päin jo....tai siis runko EHKÄ vasta joskus kuukauden päästä.
    Tuleva syntymäpaino pitäisi olla noin 10,5kg
    Onneks olkoon jo etukäteen. Odottavan aika on pitkä.
    Mikä Cruzin runko ja minkävärinen on tulossa?
    - Fear is a mindkiller -


  3. #3843
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    641
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    Onneks olkoon jo etukäteen. Odottavan aika on pitkä.
    Mikä Cruzin runko ja minkävärinen on tulossa?
    Tulee Tallboy LTc sillä uudella sinisellä värillä

    Jaahas, kaikki muut osat rupeaa jo olemaan paitsi jarrut ja itse runko. Laskujen mukaan kiekoista piti tulla noin 1580g painoiset mutta punnitsin ne ja syntymäpainoksi tulikin 1770g
    ...siniset teipit tilattu jo kehiin Ei ollut muuten mikään maailman helpoin homma löytää valkoisia pinnoja. Kaikki nettikaupat täynnä mustia ja kirkkaita, mutta valkoisia DT Swissin tai Sapimin ei oikein missään. Lopulta löytyi bike-componentista...
    Ansis muokkasi tätä : 01.10.2013 at 08.55

  4. #3844
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    705
    Hävettää laittaa, mut nyt on siis ensimmäisen kerran kasattu maasturi alusta loppuun. Kaikki toimii ja voi hyvin. Jämä osista kasasin pelkästään myyntiin, ja kaupaksihan tuo meni samointein, eli taas on pikkuisen ylimääräistä pääprojektia varten. Seuraavaksi olisi tarkoitus rakentaa puolisolle jo parempi maastopyörä.. Mut tää oli loistava harjoitusyksilö. Anteeksi jo valmiiksi

    Osalista:

    Alivio, Alivio, Alivio, Altus, Suntour XCM v2 Dont hate the game, hate the player!


  5. #3845
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Taka-Töölö
    Viestit
    917
    No niin, nyt on pojan 14 vuotislahja eli uusi täpäri valmiina. Pysyi järki mukana projektissa. Kierrätysosien vuoksi tuli vielä 3x9 voimansiirrolla, edessä notkuu Rokkarin Revelation RL ja takana DT:n M212. Tangon päästä näyttää vielä puuttuvan tulpat tästä kuvasta ja polkimet vaihtuvat flätteihin, kun kuulemma lukoilla ajaa maastossa vain vanhat sedät..

    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

  6. #3846
    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    1.161
    Kiinakuituprojektini etenee hitaasti mutta varmasti. Eilen laitoin bottom bracketin ja kammet paikalleen. Jäi vähän mietityttämään, että onko normaalia kampien pyöriminen hiukan naheasti heti uutena? Ei niissä nyt mitään hirveitä voimia tarvita, mutta ei ne mitenkään täysin vapaan oloisesti pyöri. Jos vaikka vähän tökkää vauhtia niille niin kyllä se liike heti loppuu kun irrottaa. Tosin naheilta ne bb laakerit tuntu ennen asennusta sormilla pyöritellessäkin. Kyseessä E*thirteen XCX+ kammet ja saman valmistajan XC+ BB ja selkeiden ohjeiden mukaan asentelin. Momenttiavain ei valitettavasti sopinut mukana tulleeseen bb työkaluun, mutta eipä löysääminen/kiristely tuntunut tuohon asiaan vaikuttavan..

    ?

  7. #3847
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti EePee Katso viesti
    No niin, nyt on pojan 14 vuotislahja eli uusi täpäri valmiina. Pysyi järki mukana projektissa. Kierrätysosien vuoksi tuli vielä 3x9 voimansiirrolla, edessä notkuu Rokkarin Revelation RL ja takana DT:n M212. Tangon päästä näyttää vielä puuttuvan tulpat tästä kuvasta ja polkimet vaihtuvat flätteihin, kun kuulemma lukoilla ajaa maastossa vain vanhat sedät..

    *kuva pois*
    ihan pakko kysyä, että kuin pitkä teijän 14vee oikein on? vai saako kuvakulma vaan pyörän näyttään tooosi korkeelta..
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

  8. #3848
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    860
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti frp Katso viesti
    Kiinakuituprojektini etenee hitaasti mutta varmasti. Eilen laitoin bottom bracketin ja kammet paikalleen. Jäi vähän mietityttämään, että onko normaalia kampien pyöriminen hiukan naheasti heti uutena? Ei niissä nyt mitään hirveitä voimia tarvita, mutta ei ne mitenkään täysin vapaan oloisesti pyöri. Jos vaikka vähän tökkää vauhtia niille niin kyllä se liike heti loppuu kun irrottaa. Tosin naheilta ne bb laakerit tuntu ennen asennusta sormilla pyöritellessäkin. Kyseessä E*thirteen XCX+ kammet ja saman valmistajan XC+ BB ja selkeiden ohjeiden mukaan asentelin. Momenttiavain ei valitettavasti sopinut mukana tulleeseen bb työkaluun, mutta eipä löysääminen/kiristely tuntunut tuohon asiaan vaikuttavan..

    ?
    Itse tuossa taannoin pähkäilin samaa uuden GXP ohjainlaakerin kanssa. Päädyin kiristämään kammet siten, että molemmilta puolilta runkuttamalla ei välystä tuntunut. Pyöriminen tunttui silti hieman nihkeältä.
    The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji

  9. #3849
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    espoo
    Viestit
    77
    jotain ensi kesäksi

  10. #3850
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    641
    Jaahas ja Tallboy-projekti otti taas pienen askeleen eteenpäin (siis tosi pienen). Vähän vaan kiekkojen ja keulan värispeksailua.

  11. #3851
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Espox
    Viestit
    993
    Mitäs sitä muuta kuin että valkoinen on uusi musta. Paha aavistus on, että, kyl on taas tulossa magee SC. Onko kyseessä sininen LT?
    Ride and Smile!

  12. #3852
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    641
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRa Katso viesti
    Mitäs sitä muuta kuin että valkoinen on uusi musta. Paha aavistus on, että, kyl on taas tulossa magee SC. Onko kyseessä sininen LT?
    Juu tulee se kuituversio sillä vaalean sinisellä värityksellä.

  13. #3853
    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    1.161
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti frp Katso viesti
    Kiinakuituprojektini etenee hitaasti mutta varmasti. Eilen laitoin bottom bracketin ja kammet paikalleen. Jäi vähän mietityttämään, että onko normaalia kampien pyöriminen hiukan naheasti heti uutena? Ei niissä nyt mitään hirveitä voimia tarvita, mutta ei ne mitenkään täysin vapaan oloisesti pyöri. Jos vaikka vähän tökkää vauhtia niille niin kyllä se liike heti loppuu kun irrottaa. Tosin naheilta ne bb laakerit tuntu ennen asennusta sormilla pyöritellessäkin. Kyseessä E*thirteen XCX+ kammet ja saman valmistajan XC+ BB ja selkeiden ohjeiden mukaan asentelin. Momenttiavain ei valitettavasti sopinut mukana tulleeseen bb työkaluun, mutta eipä löysääminen/kiristely tuntunut tuohon asiaan vaikuttavan..

    ?
    Itse itselleni vastaten. Purin sitten vielä ja hommasin sopivat adapterit momenttiavaimeen. Siivosin liikarasvat pois ja kokosin noin 0,2 milliä pienemmällä spacerilla ja oikeilla momenteilla. Kyllä lopputulos muuttui selvästi paremmaksi. Jos ennen sai täysillä pyöräyttämällä meneen kammet kierroksen niin nyt menee 4 kierrosta.

  14. #3854
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    705


    Nyt alkaa olemaan palikat kasassa seuraavaa projektia varten.

    Runko: Felt q520 17.5" 2010
    Keula: Rock Shox Recon
    Jarrut: Avid Juicy 3.5
    Levyt: 160mm
    Vanteet: Alex Rims en24
    Kumit: Schwalbe Smart Sam + Schwalbe tube av 14 extra light
    Kammet+BB: Deore
    Ketjut+pakka: Deore
    Vaihtajat: XT
    Vaihtajan vivut: etu XT/Taka ?

  15. #3855
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Minulla on ollut 2003 vuonna ostettu Trekin 820 mallin maastopyörä täysin säälimättömässä ajossa lähes koko ajan. Pyörän ovh. oli silloin 400€ ja osasarjat voi veikata siitä. Käytännössä kuitenkin vain kaupunki- ja retkeilykäyttöä.
    Pyörän olen pessyt ja huoltanut ehkä viisi kertaa koko aikana ja osia on tullut uusittua sen mukaan mitä vanhoja on hajonnut sen mukaan mistä halvimmalla saa ( eli Biltemaa yms. ). Pyörällä on ajettu tuhansia ja tuhansia kilometrejä. Esimerkiksi viime talvena tyttöystävä ajeli sillä toista tuhatta kilometriä läpi talven.

    Vuosi sitten tuli mieleen ajatus muuton jälkeen maastopyöräilyn kokeilemisesta kun sitä en ollut oikeastaan koskaan kokeillut. No pyörä oli vielä muualla, joten en päässyt toteuttamaan ideaani pyörän palauttamisesta maastomuotoon.
    RSTn surkean joustohaarukan olin vaihtanut jo vuosia sitten halvimpaan Surlyn teräshaarukkaan mitä löysin.
    Kesän alussa tuli tilattua setti kamaa muihin pyöriin ja ostin samalla kerralla halvimmat järkevän oloiset maastorenkaat (X-King), jotta voisi kokeilla tätä pyörää maastossa ( maastorenkaita pyörässä ei ole ollut n. 9 vuoteen. ).

    Sain lokasuojat, tarakan, etulaukun, lukon poistettua, vaihdettua renkaat ja korjattua 3v toimimattomana olleen etuvaihtajan uuteen (mallia Biltema) ja ei muuta kuin radalle. Pari ryhmärymistelyä nyt kokeneena uskalsin vähän pistää osia tilaukseen ( koska jotenkin uuden pyörän osto ei vain kuulostanut kivalta idealta vielä tässä vaiheessa ) ja nyt on sitten tarkoitus luoda vanhasta Trekistä kunnon työkalu maasto-ajoon, jotta saa kasattua kokemusta harrastuksesta ja siitä minkälainen pyörän olisi hyvä olla.

    Tässä on lähtökohta:


    Maastoajossa todettuja vikoja oli vaikka kuinka: murtunut vanne, vaihtimet eivät toimi kunnolla, vaijerit jumittelee, jarrut jumittelevat, keula "joustaa" eteenpäin ( onkohan kaikki laakerinkuulat tallella.. ), jäykällä keulalla on todella rankkaa ajaa täysjoustojen perässä, ruosteiset ja kolhiintuneilla pedaaleilla ei meinaa jalat pysyä paikallaan, puhumattakaan nousukahvojen vaarallisuudesta. Mutta muuten pyörä on tosi hyvässä kunnossa

    Pitää tästä lähteä hakemaan osia postista ja tietysti ensimmäisenä takaiskuna on sen tajuaminen, että eihän tuossa pyörässä ole levyjarruille reikiä takana, mutta katsotaan mitä saadaan aikaiseksi. Tulossa on ainakin hydrauliset levyjarrut, uudet vaihtimet, Rockshocin Gold 30 keula, takapakkaa jne. Kiekot sentään löytyi käytettynä ja uudempi penkki varastosta

  16. #3856
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Rungossa täytyy olla paljon tunnearvoa, kun moiseen ryhdyt. Moni olisi varmaan jättänyt tuon entiselleen ja entiseen käyttötarkoitukseen tarakoineen ja muineen ja säästänyt rahat kokonaan uuden ostoon. Toki siihen menis ehkä vähintään 600-700 euroa rahaa mutta rahaa ja aikaa ja caivaa menee tuohon sinunkin projektiin eikä pienellä rahalla lopputulos ole ehkä kummoinen. Toisaalta projektiketjuhan tämä oli

  17. #3857
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Avokid Katso viesti
    ...ensimmäisenä takaiskuna on sen tajuaminen, että eihän tuossa pyörässä ole levyjarruille reikiä takana...
    http://www.wiggle.co.uk/a2z-universal-disc-mount/


  18. #3858
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Rungossa täytyy olla paljon tunnearvoa, kun moiseen ryhdyt. Moni olisi varmaan jättänyt tuon entiselleen ja entiseen käyttötarkoitukseen tarakoineen ja muineen ja säästänyt rahat kokonaan uuden ostoon. Toki siihen menis ehkä vähintään 600-700 euroa rahaa mutta rahaa ja aikaa ja caivaa menee tuohon sinunkin projektiin eikä pienellä rahalla lopputulos ole ehkä kummoinen. Toisaalta projektiketjuhan tämä oli
    Emäntä oli vähän sitä mieltä, että minulle kolme pyörää riittäisi, joten pääsen huomattavasti pienemmällä hellasäröllä kun vain vaihtaa kaiken siinä vanhan rungon ympärillä uuteen

    Levyjarruja vielä ootellaan, mutta sitten kun projekti on valmis, niin alkuperäisistä osista on jäljellä vain runko, stemmi, ohjaustanko ja satulaputki..

    JakcOjan mainitseman adapterin löysin itekin jo eilen, mutta koska tämä on projektiketju, niin katsotaan ensin mitä saan ite aikaiseksi koska tuokaan adapteri ei sopisi ilman viilailua paikalleen

  19. #3859
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    157
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Avokid Katso viesti
    JakcOjan mainitseman adapterin löysin itekin jo eilen, mutta koska tämä on projektiketju, niin katsotaan ensin mitä saan ite aikaiseksi koska tuokaan adapteri ei sopisi ilman viilailua paikalleen
    Itse asentelin tuon samaisen adapterin vanhaan teräsrunkoiseen konaan, ja kaikki tarvittava viilailu oli rautasahalla pienen alumiininpalasen katkaiseminen. Jarru toimi moitteettomasti sen ajan kun pyörä oli käytössä.
    Polje poika, polje vaan.
    Ketju ei lopu milloinkaan.

  20. #3860
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Turkkus
    Viestit
    5.999
    Maantiesinkula puuttuikin vielä valikoimasta...
    Väittävät, että vastavärit sopivat keskenään yhteen, mutta tällä kertaa ampui kyllä punaisen osuus selkeästi yli...
    No, eipä löytynyt tallin hyllystä sopivampia, näillä mennään.



    Joo, on se päässyt pitkäksi...
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

  21. #3861
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Avokid Katso viesti
    Emäntä oli vähän sitä mieltä, että minulle kolme pyörää riittäisi, joten pääsen huomattavasti pienemmällä hellasäröllä kun vain vaihtaa kaiken siinä vanhan rungon ympärillä uuteen

    Levyjarruja vielä ootellaan, mutta sitten kun projekti on valmis, niin alkuperäisistä osista on jäljellä vain runko, stemmi, ohjaustanko ja satulaputki..

    JakcOjan mainitseman adapterin löysin itekin jo eilen, mutta koska tämä on projektiketju, niin katsotaan ensin mitä saan ite aikaiseksi koska tuokaan adapteri ei sopisi ilman viilailua paikalleen
    Mun mielestä sun projekti vaikuttaa kyllä ihan hyvälle jos kerta tuosta rungosta tykkäät. Laitat vaan kelvollista palikaa kiinni niin kyllä siitä maastopyörä tulee ja sillä on hyvä aloitella maastopyöräily.
    Kannattaa muuten vaihtaa stemmi, ohjaustanko ja satulatolppakin samantien kevyempiin ja maastokelpoisiin osiin.

  22. #3862
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Ei todellakaan kannata uusia 10 vuotta vanhaan alurunkoon kaikkia osia, jotta sillä pääsee kokeilemaan maastoa. Osien hinnalla saa kevyesti paremman kokonaisen pyörän.

  23. #3863
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Ei todellakaan kannata uusia 10 vuotta vanhaan alurunkoon kaikkia osia, jotta sillä pääsee kokeilemaan maastoa. Osien hinnalla saa kevyesti paremman kokonaisen pyörän.
    Paha sanoa kun ei tiedä budjettia. Ei tämä välttämättä ole kallis projekti, kun vanteetkin on käytettynä hommattu jne. Kohtalaiseen maastopyörään saa kuitenkin laittaa sen 700€..

  24. #3864
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Ei todellakaan kannata uusia 10 vuotta vanhaan alurunkoon kaikkia osia, jotta sillä pääsee kokeilemaan maastoa. Osien hinnalla saa kevyesti paremman kokonaisen pyörän.
    No siis kaikkia osiahan en ole vaihtamassakaan tässä vaiheessa. Vuosien varrella suurin osa on jo vaihdettuna. Nyt vain sitten listalla on keula, takapakka, vaihdevivut, vaijerit ja jarrut. Joista niistäkin ainoastaan jarrut ja keula olisi jäänyt vaihtamatta jos pyörän olisi halunnut taas hyvään iskuun.

    Jos kuskilla on 10kg ylimääräistä painoa, niin en mä usko että lähden grammoja viilaamaan. Mutta onko noiden ohjaustangon, stemmin tai satulatolpan vaihtamisesta mitään sen suurempaa hyötyä?

  25. #3865
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Avokid Katso viesti
    No siis kaikkia osiahan en ole vaihtamassakaan tässä vaiheessa. Vuosien varrella suurin osa on jo vaihdettuna. Nyt vain sitten listalla on keula, takapakka, vaihdevivut, vaijerit ja jarrut. Joista niistäkin ainoastaan jarrut ja keula olisi jäänyt vaihtamatta jos pyörän olisi halunnut taas hyvään iskuun.

    Jos kuskilla on 10kg ylimääräistä painoa, niin en mä usko että lähden grammoja viilaamaan. Mutta onko noiden ohjaustangon, stemmin tai satulatolpan vaihtamisesta mitään sen suurempaa hyötyä?
    Voihan se olla lillukanvarsia kokonaisprojektissa, mutta voi putkiosissa jonkin verran painoa säästää. Stemmi ja ohjaustanko vaikuttaa aika paljon ajoasentoon, siihen kannattanee panostaa ja kokeilla että mikä olisi hyvä. Ohjaustangolla on aika paljon vaikutusta ainakin siihen, miltä pyörä tuntuu alamäessä. Leveämpi ohjaustanko luo enempi itsevarmuutta alamäessä.

    Edit: Millaiset vanteet hommasit?

  26. #3866
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Avokid Katso viesti
    Mutta onko noiden ohjaustangon, stemmin tai satulatolpan vaihtamisesta mitään sen suurempaa hyötyä?
    On sikäli, että metalli, etenkin alumiini väsyy ja murtuu ennen pitkää. Riippuu toki käytön rajuudesta onko riski merkittävä. Jos lenkkivauhdit pysyy maltillisina, niin en minä niitä putkiosia vaihtaisi ennen kuin tuntuu/näkyy jotain vikaa. Ja sama toki koskee itse runkoa. Kyllä niitäkin menee poikki ihan ajamalla.

  27. #3867
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jooseppi Katso viesti
    Paha sanoa kun ei tiedä budjettia. Ei tämä välttämättä ole kallis projekti, kun vanteetkin on käytettynä hommattu jne. Kohtalaiseen maastopyörään saa kuitenkin laittaa sen 700€..
    Kävin koeajamassa Cannondalen 26" ja 29" reilun tonnin rungot ennen päätöstäni. Ne ne olisivat vaihtoehdot olleet uutta ostaessa. En minä 700€ uutta maastopyörää olisi kuitenkaan ostanut.
    Nyt kuitenkin rahaa menee alle 500€ ja pääsen värkkäämään ihan itse pyörää. Nyt jos harrastus lähtee liikkeelle tuolla, niin ensi vuonna sit alennusmyyntien alettua voi pistää vaikka sen reilut 1500€ pyörään.

    Tarkoituksena on tutustua lajiin rauhallisesti eikä lähteä kokeilemaan rajoja. Kaipaan enemmänkin tehokasta treeniä ja liikkumista luonnossa kuin äärimmäistä nopeutta ja jännitystä. Niin paljon olen pyörällä ajanut, että se tuntuu helpolta ajaa, kuin käsien ja jalkojen jatkeelta, eikä ekoilla lenkeillä ole sille puolelle tullut tarvetta säätää. Sitten säädetään jos tarvetta tulee.

    Jotkin bontragerin superstockit vanteet nuo ovat ja maksoivat muutaman kympin.

  28. #3868
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Projekti etenee ja nyt on eilisen ja tän päivän säätöjen jälkeen takapakka, takavanne ja keula vaihdettu + erinäistä pientä huoltoa ja purkamista tehtynä. Koska alkuperäisessä keulassa oliva in 63mm jousto ja tässä uudessa on 80mm, niin keula on selvästi loivemmalla kulmalla. Etenkin verrattuna jäykkään keulaan, joka taisi ollakin hieman lyhyempi kuin mitä alkuperäinen joustokeula.
    Alla myös kuva tuosta takapään levyjarru-ongelmasta. Ihan ei ole reijät kohdallaan Aviksen levareille



  29. #3869
    Liittynyt
    11/2010
    Paikkakunta
    MIKKELI
    Viestit
    554
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Avokid Katso viesti
    Alla myös kuva tuosta takapään levyjarru-ongelmasta. Ihan ei ole reijät kohdallaan Aviksen levareille
    Eikös nuo reijät ole tarakalle? Ei ainakaan näytä IS2000-paikalta..?
    - Numismaatikko -

  30. #3870
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti FRE_A_K Katso viesti
    Eikös nuo reijät ole tarakalle? Ei ainakaan näytä IS2000-paikalta..?
    Aivan! That's my point

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •