FillariGiantElectrobikeHepha
Sivu 185 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 85 135 175 183 184 185 186 187 195 235 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.521 - 5.550 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

^Minä ajattelin mennä hiihtomajan kulmille, mutta pääsen starttailemaan vasta kahden maissa. Tahti on hauskat paikat täysiä ja moneen kertaan jurnaten...
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Oon lupautunut kuskiksi kolmelta eli "pakko" startata yhdeltä. Toivottavasti osutaan polulla kohdakkain. Huomenna saatan ajaa vaihteeksi maantiellä pk-lenkin. Maastossa sykkeet ei mun kunnolla pysy millään alhaalla.

Luulen, että naatiskelen enempi mannin kiepistä ja kaatiksen takametsän kikkailukallioista. Pieni alue, siellä varmaan törmää heleposti...

Paitsi, että lähtö näköjään venähtää lähemmäs kolmea
    ertsi muokkasi tätä : 21.09.2013 at 14.07

Hyvä kieppi tänään Nukarinkoski-Jokela akselilla. Kallionpäällistauon jälkeen oikaisin "sen paremman" laskun kautta isolla rattaalla kotia kohti.
    Kiitokset Heccu&co lenkistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Hyvä kieppi tänään Nukarinkoski-Jokela akselilla. Kallionpäällistauon jälkeen oikaisin "sen paremman" laskun kautta isolla rattaalla kotia kohti.
    Kiitokset Heccu&co lenkistä.
    jonkinnäköinen kotiseutukierros saatiin aikaiseksi. Nurmijärven puolella Nukarinkoski koluttiin alhaalta ylös, käytiin Tuusulan korkeimmalla mäellä Lepokalliolla 112 m merenpinnasta ja Kuperkeikka -mäellä Nukarilla (myös n 115 m mpy) sekä tutustuttiin useisiin entisiin soraharjuihin eli nykyisiin metsittyneisiin sorakuopan pohjiin Tuusulassa ja Nurmijärven puolella. niin ja tietysti puhelinkoppitarhaan Hyvinkään puolella.

Kuperkeikka

Tere!

Oisko huomiselle jouto-ukkoja lenkkiseuraksi? Pesue lähtee Lahteen, joten ajattelin karata lenkille siinä klo 15-16. Myöhempikin startti mulle käy, mutta ennen pimeyttä olisi mukava olla kotona. Maastopyörällä oli tarkoitus liikkua, mutta maantiekin käy

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Palis79 Katso viesti
    Tere!

Oisko huomiselle jouto-ukkoja lenkkiseuraksi? Pesue lähtee Lahteen, joten ajattelin karata lenkille siinä klo 15-16. Myöhempikin startti mulle käy, mutta ennen pimeyttä olisi mukava olla kotona. Maastopyörällä oli tarkoitus liikkua, mutta maantiekin käy
    Täällä saattais olla joutoukko. Jos lopettais huomenna työt ajoissa ja lähtis maastoon, ei maantielle. Kolmen neljän maissa sopii, jos ei pahasti sada. Jos joku muu tulisi muttei pääse ihan näin aikaisin, niin voisihan sitä ottaa myöhemmin toisen lähtötapaamisen. Tulijoita?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

^ No, olisiko se sitten vaikka klo1600 maalikaupalla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Palis79 Katso viesti
    ^ No, olisiko se sitten vaikka klo1600 maalikaupalla?
    Jep. 16.00.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Kuulin huhua, että huomenna iltapäivällä Hiihtomajan kulmilla voi bongata Pivotin Mach kutosen tositoimissa. Tarkkaa lähtöaikaa kristallipallo ei vielä näytä, mutta johonkin 1400-1600 väliin se osuu.

^joko teit kaupat vai onko Mach vasta koeajossa?

Meikäläisen ohjelmaan ajot eivät valitettavasti tänä viikonloppuna kuulu.

^Täytyyhän se koestaa ennen ostopäätöstä. Parkkipaikkapompottelun perusteella istuu mun alle kuin hanska. Kävin kuukausi sitten parkkispomputtamassa Mach 5.7:n ja jotenkin se oli vähän pettymys. Tämä kapine oli kuin toiselta planeetalta. Kuukausi sitten selkä tosin oli umpijumissa, joten voi olla, ettei fiilis johtunut vain pyörästä... Mutta selkeästi eri fillareita nuo ovat.

Sunnuntaina on Hallainvuoressa Pivot Cup -skaban reittiintutustuminen ja ensi viikon lauantaina (5.10) itse kahinat. Onko kukaan muu harkinnut lähtevänsä ajamaan?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Tarkkaa lähtöaikaa kristallipallo ei vielä näytä.
    Kun alkaa savu kristallipallon yltä hälvetä niin laita vaikka viestiä. 1400 ois aika kiva

^Voi olla, että lähtö aikaistuu jo puolen päivän kieppeille...

^Täytyyhän se koestaa ennen ostopäätöstä. Parkkipaikkapompottelun perusteella istuu mun alle kuin hanska. Kävin kuukausi sitten parkkispomputtamassa Mach 5.7:n ja jotenkin se oli vähän pettymys. Tämä kapine oli kuin toiselta planeetalta. Kuukausi sitten selkä tosin oli umpijumissa, joten voi olla, ettei fiilis johtunut vain pyörästä... Mutta selkeästi eri fillareita nuo ovat.

Sunnuntaina on Hallainvuoressa Pivot Cup -skaban reittiintutustuminen ja ensi viikon lauantaina (5.10) itse kahinat. Onko kukaan muu harkinnut lähtevänsä ajamaan?
    Pakettiautokyyti lähtee tutustumisajoon osoitteesta Niittykatu 27 su klo tasan vähän yli 11 olettaen että stadissa piti olla 12.00. Kaksi nopeimmin ilmottautunutta kuskia ja 12 polkupyörää mahtuu kyytiin.

^Turha meidän on sinne peräkkäinkään ajaa, joten tartun tarjoukseen. Jos lähtijöitä on enempi, voin toki lähteä omallakin kärryllä. Mutta näillä tiedoin ilmaannun Niittykadulle tasan vähän vaille 11.

Willkommen. Vielä mahtuu siis yksi kuljettaja ja 11 nopeimmin ilmottautunutta pyörää. Tarkoitan kuskilla siis polkupyöräilijää. Oon jo kyllä ajokunnossa ja hoidan autolla ajamisen.

Hiljaista oli meeting pointissa aamulla klo 9. Ajelinpahan hiljaa, 60 km.

Tässä vielä eräs panoraamakuva taannoiselta hienolta lenkiltämme. Että kaikenlaista rojua ne mettiin jemmaa, vanhoja puhelinkoppeja ja pyörän raatoja!

Puhelinkopit kannattaisi kerätä talteen - ovat katoavaa rakennussusperinnettä ja tulevaisuuden arvotavaraa. Nuo pyöränraadot voi sen sijaan arvottomina jättää metsään mätänemään.

Siltä varalta, että joku ei tiennyt: Pivot Cupin vimonen osakilpailu ajetaan Hallainvuoren / Kivikon maastoissa lauantaina: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...t-cup-helsinki Tänään voi käydä tutustumassa reitteihin klo 16:30 ja ennakkoilmoittautuakin ehtii, jos tekee sen tämän päivän puolella.

Reitit eivät ole teknisesti mitään über haastavia ja sanoisin, että jos ottaa ekan kiekan maltilla, ennakkoon tutustumattakin radat voi ajella ihan turvallisesti ja sujuvasti läpi. Ja ihan XC-pöörälläkin pärjää varmasti.

Hiljaista oli tänäänkin meeting pointissa. Parisen tuntia pyörin kaatiksella. "Valopää lenkkiä" sai harjoitella kotimatkalla.

^Olin keskiviikkona tulossa, mutta ei päässyt töistä ajoissa eroon. Alkaa olla aika nautiskella keskiviikkoisin pimeäajosta.

Sanokaas, kannattaako ostaa takavaihtajaksi Shimano XT Shadow + vai Shadow ilman plussaa? Tuolla toisaalla valitetaan, että se menee rikki ja toisaalla taas kehutaan, miten hiton hyvä systeemi se on.

Minä käväisin tiistaina aamutuimaan vuoden ekan valopäälenkin ajamassa. Ihan lystiä touhua taas pitkästä aikaa

Ota vaan plussalla Timbe, tulee konkelista hiljaisempi ja pysyy ketju rattaalla. Missä toisaalla niitä on saatu rikki ja miten?

Marcolli: mites huominen, ilmoittauduitko ennakkoon? Mihin aikaan lähdetään valumaan? Muita ei ilmeisesti ole tulossa, yhtään jälki-ilmoittaumispaikkaakaan ei jäänyt. Ei ketään kiinnosta tulla kameran kanssa heilumaan polkujen varteen?

Ota vaan plussalla Timbe, tulee konkelista hiljaisempi ja pysyy ketju rattaalla. Missä toisaalla niitä on saatu rikki ja miten?
    Täällä: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...Shimano-Shadow

Oma su lenkki onkin jo huomenna. Keiniksestä 9:00 lähtö, ajelua siellä jossain-14 pitää olla kotona, nisukaffella aattelin käydä. autoilen sinne, voin koukkaa jonkun matkalta jousille jos niikseen.

^^No kappas, ilmeisesti noissa on heikko kohta. No, enpä osaa sanoa juuta enkä jaata. Itse olen ollut tyytyväinen lyhyt häkkiseen Zee:hen. Jos tuo porsii, täytyy taas ajella tovi Aliviolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Oma su lenkki onkin jo huomenna. Keiniksestä 9:00 lähtö, ajelua siellä jossain-14 pitää olla kotona, nisukaffella aattelin käydä. autoilen sinne, voin koukkaa jonkun matkalta jousille jos niikseen.
    Voisin lähteä, olen kyytiä vailla (laitoin tekstarin en tiedä tuliko perille).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rautapelto Katso viesti
    Voisin lähteä, olen kyytiä vailla (laitoin tekstarin en tiedä tuliko perille).
    Roger

Hiukka uutuuria joten punakynää Keinikselle.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •