Ei nyt mennyt rajaukset ihan putkeen kun vauhdista nappasin... Pyörä on siis Canyon Lux MR.
Komponentit ohjaamossa:
-Ritchey WCS Carbon Flat -stonga 10 asteen taivutuksella, lyhennetty 600mm:ksi, vähän karu muotoilu mutta ajossa loistava
-Ritchey WCS -stemmi 100mm, plussakulmassa kun muuten lentelen teknisemmässä maastossa
-Magura Marta SL -jarrut, kaffojen etäisyyssäätö aika lähelle stongaa
-Sram X0 -gripparit 3x9, legendaarisen hyvät
-ESI Chunky -gripit, lyhennetty noin 100mm:ksi grippareille
-Blackburnin mittari
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Vitonen sai superohjaamon. Tanko kapenee vielä parilla sentillä, kunhan saan aikaiseksi.
![]()
Eri muokkasi tätä : 30.08.2013 at 17.53 Syy: kuva lisätty onnistuneesti
Missä on mun 29er
Eri; onko toi TRUVATIV:n tanko? Jos on niin onko peruspelittävä? Oon zoomaillu sellaista projektiini.
Miulla nuo sixpackin gripit mureni yhdessä kesässä ihan sileiksi. Tosin värinä oli valkoinen, mutta muutoin samannäköiset kuin miku80:lla.
no tuossa n. puolisen vuotta käytössä ollut..
vrt. uusi...
![]()
The end of the road is just the beginning...
Laitetaan jäykkiksenkin "konttorista" aifoun-otos. Grand Canyon CF:
Komponentit:
-Syntacen kuitustonga 9 asteen taivutuksella, lyhennetty 610mm:ksi
-Canyonin orkkis nousukahvat
-Syntace F119 -stemmi 110mm, miinuskulma
-Avidin Elixir XX -jarrut
-Sram XX -grippari taakse, ei etuvaihtajaa joten vähän toispuoleinen tuntuma tangossa
-ESI Chunky -gripit
-Cateye Strada wireless -mittari
Hemmetin äkkiväärä ajaa kun on täpärillä kruisailuun tottunut! Mutta nopea kun junan vessa.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Eiks toi ole epämukava ajaa teknistä alamäkeä kun on jarrukahvat noin lähellä toisiaan?![]()
- Numismaatikko -
Tuollanen kabiini Tracerissa..
-race face next hiilaritanko @ 685mm
-easton haven 85mm 0ast
-"peaty" gripit
-xtr-vivut
-slx jarrut
-ks:n kaukosäätö
Kemizti muokkasi tätä : 09.09.2013 at 13.07
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
On! 6 asteen taivutus tuossa ja putki suht paksua joka sopi käteen tosi hyvin. Cyclossa alumiiniversio, Pinassa sama hiilikuituisena. Virallinen nimi Syntace CDR Carbon, ja ilman carbonia sit toi aluminiumininen versio.Taisi olla Procycling lehden se testikuskikin mikä testaa ne pro pyörät aina niin jossain numerossa kehaisi tuon CDR:n olevan paras tanko millä se on ajanut. Täytyy sanoa samat vaikkei mikään pro olekaan itte.
Ja tälle sit stemmiksi ehdottomasti Syntacen F109. Ne on naitettu toisilleen jo tehtaalla.
Sori, tuli Syntace propagandaa nyt pahimman päälle, mutta ku kerta kysyttiin niin kait sitä hyvää saa kehua.![]()
Yeti ars-5 ojaamo.
Easton havoc carbon 750mm tanko
Funn funnduro 45mm stemmi
x9 triggreri
Magura MT6 jarrut
Racefacen gripit
- Fear is a mindkiller -
Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff
"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."
Spinaci bars? Rivo yhdistelmä kuvioteipin kanssa![]()
Kahvi- ja rullatauko
![]()
Kiitoksia retkestä maantiepyöräilyn lähihistoriaan: http://www.cinelli.it/EN/spinaci/storia/ ja http://www.velominati.com/racing/gue...icle-spinacis/ kertoivat paljon minulle uutta.
Mutta miksi mittari on poikittain?
Ei sitä saa sivuttain ja tangossa ei ole tilaa. Pyörä roikkuu seinällä koukuista noiden pinaattien välistä.
Tuossapa vähän myös videokuvaa ohjaamosta...
Enskapyörään päivittyi muovitanko ja sain vihdoin aikaseks lyhentää jarruletkut.. siispä foto, vähän on sinistä ja punaista yksityiskohtaa sekaisin, mutta ei ollut tankoa punaisilla decaleilla alelaarissa..
![]()
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Kemiztin kuvaa nopasti vilkaistessa tuli mieleen, et mikä ihmeen härpätin tossa stongan kuvan vasemmassa päässä on. Satulahan se...![]()
- Heavy Metal will never die!! -
Canyon Endurace CF custom
Vaikka kausi uhkaakin loppua kesken (?), niin tuos olisi koekeittiön viimeisin keitos ennen varustelua (mittarin istutus stemmin päälle, mahd. valaisulaitteisto):
![]()
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Se sitten hiilikuidun kestävyydestä, meinas jännäkakka päästä.
Hyppäsin juuren yli ja alastulossa meni tuohon malliin.
Onneks ei mitään sattunu.
Satulanhaistelija
Häjysti kävi. Mikäs tanko toi on?
Kutsuuko alumiini?
niin, mikä tanko kyseessä, paljonko kuskilla massaa ja onko jarruina ollu esim formula orot, tai muut vastaavat, missä jarruneste poistuu tarvittaessa kahvan clampin sisältä tangon ja kahvan väliin..?
ite olen yhden Trigon hiilaritangon saanu katki auton ja fillarin välisessä kohtaamisessa ja toinen samanlainen edelleen ajossa, vaikkei itsellä enää.. useita muitakin merkkitankoja (crankbros / raceface) olen kuituisena koeponnistanut yli 110kg massallani, eikä koskaan ajossa *koputtaa puuta* ole katkennut..
mutta onneksi ei tosiaan pahemmin sattunut?!
Mua kyllä vähän pelottaa, että tolla Kemiztin reisfeissin xc-tangolla on sama kohtalo tossa enduro-pyörässä varsinkin jos kuskilla on 110kg massaa.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Kirjanmerkit