GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 99 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 49 89 97 98 99 100 101 109 149 199 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.941 - 2.970 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Mä kävin Akan™ kanssa läskeilemässä SexLaken maastoissa. Tuo läski on vallan hjüvä laitos hitaalle ja kokemattomalle kuskille.
    Kyl mä sen tiedän, mutta miten se sopi rouvalle?

Se oli vallan passeli, kiitos vaan rungosta :hat:
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

50/60 Tasajako

2 asiaa selvis tänään:
    - maunula-käpylä-taiski-patola kierretään ihan syystäkin vastapäivään, toistepäin paljon tylsempi
    - huolimaton välitysten säätäjä + The Viipottimen perägeometria + kovaa ajettu monttu ylämäkeen = rupelilla oleva takavaihtaja

Seura eilistäkin huonompaa.

Kuntoilija sai vissiin sen verta pahat pöpöt viime lauantain yöpoljennasta, jotta uskalsi ottaa ensi savut vasta tänä iltana Onni Wannin 456 evo II takajäykästä.

Mikään keijukainen tuo "titanium look alike" ei ole, runko n. 2,5 kg, keula n. 2 kg, kiekot n. 2kg eli kokonaispaino taitaa olla pitkälle päälle 13 kg. Kävin ajamassa kaikki lähimetsän pahimmat juurakot ja kivikot ja olin yllättynyt kuinka mukavasti se eteni. Kaikki samat paikat pystyin tuolla ajamaan mitä olen täpärillä mennyt. Osansa on varmasti leveillä vanteilla ja 2,4" tubeless kumeilla. Selän kestämistä vähän pelkäsin, mutta hyvin tuntui kestävän. Mielestäni pystyin tuolla ajamaan täysin samaa vauhtia kuin täpärillä eli hidasta kruisinkivauhtia, mutta saa nähdä millaiseksi ankkuriksi tuon kanssa setälenkillä jää.

Nyt tuntuu, että varovaiselle ja vaarallisia tilanteita välttävälle Kuntoilijalle, ei enää täpäriä tule vaan seuraava maastoon hankittava laite olisi muoviläski.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Ilmottele kun kyllästyt siihen jäykkäperään - puolisen vuotta - ja mä voin ostaa sen sitte. Tuskin se mullakaan pitkään viipyy, semmonen vuosi tuntuu olevan noiden kierrätyskelposten fillareiden kanssa aika tyypillinen. Mites, myikkö Turnerin pois? Mullon ollu toi yksvaihteinen täysjäykkä ajossa viime aikoina ja olihan hauska paukutella tänään El Guapolla vaihteeks.

mutanaama Guest
    Jos isompia alumiiniosia meinaa lipeällä siistiä, niin kandee tehdä se hyvin tuuletetussa paikassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juminy Katso viesti
    mä voin ostaa sen sitte. Mites, myikkö Turnerin pois?
    Et voi ostaa kun 16" on sulle liian pieni runko. Tuo Evo II on kyllä nätimpi runko kuin vanha 456. Takakolmio on siro. Turnerin runko on laatikossa ja siirretty reserviin. Voi olla, että laitan myyntiin tai sitten en. Riippunee siitä miten 456 palvelee vai kyllästynkö siihen kuten väität.
    Vähän on kyllä tänä suvena purassut pahasti tuon valkoisen viivan seuranta ja seuraava peli saattaa liittyä siihen tai sitten ei. Tuo nykyinen maantie Feltin runko on ihan oikeasti hyvä, jäykkä ja kuitenkin mukava eli mulle ihan riittävä laite. Mutta hankintakiima ja plussa merkkinen saldo tilillä on paha yhdistelmä.

Kuis kävi Mutis, pää kipeä vai oikein tuliko oikein paukku.

mutanaama Guest
    Ei mitään käyny, kaikki on ihan ok, käry oli vaan aika paha. Oli essut ja suojat silmillä, ja tuuletinkin päällä, mut sen teho ei riittänyt, kun koko kampi kiehu.

Olipa Keskuspuisto erilainen keinovalossa kuin luonnonvalossa, koiria juoksutin Pitkäkoski, Paloheinä, Haltiala, Torpparinmäki akselilla reilun tunnin ajan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Et voi ostaa kun 16" on sulle liian pieni runko.
    Peut-être, peut-être pas. Olin vähän vailla sen kokosta kesäkautta, mutta eihän niitä mistään ja seize pouce mmmbopikin sattu menemään ohi tosa kesällä. Että ilmoittele vaan...

mutanaama Guest
    Padam, tänään aattelin kurvailla munkkiksen ohi siinä viiden hujakoilla, yksi beargrease testi olis viideltä, eli varmaankin varttia yli lähen taapertamaan horjuen metsään.

Tänään ei pysty. Ilman OmegasWeiviäkin saan arvion päivän kunnosta: fitnesslevel

Posetiivistä se että lähipäivien rimpuilut tuntuu eniten läskeissä eikä risassa koivessa.

Taidan minäkin, mikäli ei sada, mennä puolijäykällä häiritsemään metsän eloa tosin vasta joskus klo 18.00 jälkeen ja valot päässä tottakai.

mutanaama Guest
    Nyt perke** mitään puolijäykkiä esitellä. Häpeä

Onneksi olen sen verran nuori että voin vedellä täysjäykällä.

Tää on viime aikoina elämöinyt metsässä (ja työmatkalla) enimmäkseen täysjäykällä.
    Shimaani muokkasi tätä : 17.09.2013 at 20.47 Syy: Tosin, iän myötä tahti harvenee ja laatu paranee :-D

Hyvin tuli puolijäykällä sohittua pitkin ja poikin Ylästön metsiä. Syksyn toinen valopäälenkki ja ensimmäinen metsän puolella. Eipä ollu ruuhkaa yksin sai polkuja käyttää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    Tää on viime aikoina elämöinyt metsässä (ja työmatkalla) enimmäkseen täysjäykällä.
    Tää on tullut siihen ikään että enään ei pysty jokaista varvia tuuppaamaan täysjäykällä, joka toinen on pakosti täysveltto.

mutanaama Guest
    Mä kipasin laaksossa ja takasin, kovasti oli ruuhkaa keskuspuistossa. Ainakin kymmenkunta maastohyrräilijää ajeli vastaan, ohitse ja ohitin. Kasin aikaan oli jo todella valoillekin tarvetta. Karvan yli 60km, josta maastoa noin puolet. Tuntu ihan lenkiltä.

määki kävin läähättämässä maunulan hujakoilla noin 17-19 välillä, mutta eipä törmäilty

Kävästiin meekin tääl landella eilen vähä ulkoilemassa. Minä, Ruohonet80 ja Zippo. Viime viikko menikin taudin kourissa ja eilinen tykitys vauhdilla vedetty lenkki tyhjensi viimeset limat keuhkoista. Meille tuli semmonen perus 25km. Oli mukavaa välillä ajaa vaan polkuja niin perkuleen lujaa ja jättää ylimääräset kikkailut pois. Minä ja Zippo päästiin heti tutkimaan Ruohonet80 Stereo 4:sta mahdollisien huolto toimenpiteiden varalle ja hyvä listahan siitä synty Noo eipä tässä kauan meneku pääsee taas tekemään vuosihuollon pyörälleku ulkona sataa vettä tai lunta viikon putkeen.

Shimun fanipaidat on tullut myyntiin: http://www.great-rock.co.uk/shop/chin-up-t-shirt/ / http://www.great-rock.co.uk/shop/chin-up-hoody/

Interbike-kuulumisia: Fat e-bike (Felt): Felt's European Product Manager, responded, "It's for the 50+ crowd. And nerds."
    Kuulostaa hyvältä, count me in.
    marco1 muokkasi tätä : 18.09.2013 at 09.33

Mulle ei oikein koskaan ole täysin auennut tuo tubeless-homman autuus ennen kuin nyt, takajäykällä olisi tullut arviolta 5 kpl:ta snakebiteä takasisuriin kahden lenkin jälkeen. Tubeleksen edut siis ovat ilmeiset puolijäykkä ja kokojäykkä kuskille.

Mulle tuli vähän samanlainen upea fiilis, kun laskin vesijohtoputkella Ylästön sähkölinjan mäkiä, kun katsoessä youtuubista noita ammatilaisten hard tail kaahailuja. .

Mites oktoberfest, kalliobaana, bay city safarit sun muut?

Tää on paksujunan jarruvaununa Fiesta Oktjaberskajassa. Lahren safari heilautti kiinnostusmittarinviisarin kaakkoon mutkun kunto on ihan pa$ka. Ehkä kuitennii.
    *tuumimio*

Oktooperiin aattelin mennä. Muita en ole vielä pohtinut.

mutanaama Guest
    Pe-la ajetaan räyskälässä, su ehkä myrtsissä jos sää (vaimo) sallii

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Mites oktoberfest, kalliobaana, bay city safarit sun muut?
    Lohja lievässä harkinnassa, kalliobaanan oon ajanu jo viidesti tai kuudesti tänä suvena joten se alkaa piisata mut krampin safari näillä näkymin joujou. Jos 5.10. oon ehjänä (enempi kun ny) niin yks sopii kuljettimeen härveleineen.

Huomenna larstaina kukaan missään mitään?

Tossa kun oon ajellu ja laitellu Ellswöörtin herkkään kuntoon mutta roppa on renannu ja kävin lääkärillä spiidaamassa vaivojani niin hää kuvaili ja väänteli ja rönkkenillä ja ultralla uteli mikä siellä miehessä mättää niin olkapäät menee uusix,revenneet kalvot ja rantheet paskana jne kaikkee pientä,eli taitaa olla nää ajot nyt tässä ja piretään vuoden taukoa jne..
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Olenkos minä missannut jotain tuosta Lahdesta kun siihen suhtaudutaan noin suurella kunnioituksella? Joku ilmoittautuminen/raja heillä näyttää kans olevan, katellaan lähempänä. Näköjään minullakin Oktoberi arvonnassa päällekkäisen varauksen vuoksi mutta tutkaillaan.

Koittakaas rikkinäiset parantua, onhan Raggarimarketin lihatiskillä kiinnitetty minunkin irto-osat jo pariiin otteeseen (kunnossa ei olla, koipea särkenyt tauotta elokuusta asti mutta pystyy ajamaan) Viipottimessa takavaihtajamurheita mutta uutta osaa on tulossa (keula- ja takaiskarivaivoja ei enää edes lasketa).
    marco1 muokkasi tätä : 21.09.2013 at 08.26

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •