GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 59 / 134 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 49 57 58 59 60 61 69 109 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.741 - 1.770 / 4013

Aihe: Työmatkatemmon säännöt?

Todellinen työmatkatempoilijahan ajaa aina täysillä, oli sitä sähköavustusta tai ei. Kaikkein suurin vaarahan on tulla ohitetuksi.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Highlander Katso viesti
    Jos multa kysytään niin edelleen olen sitä mieltä, että jos aikuinen terve mies tarvitsee sähköavustusta ajaakseen polkupyörällä niin...
    Jonkin sortin kateutta aistittavissa ...

Voisin vastaavasti sanoa, että jos aikuinen terve mies tarvii droppitankoa ja alle 50 mm leveitä renkaita pärjätäkseen työmatkatemmossa niin...

Mun mielestä tärkeintä on että jokaiselle on tarjolla mieleinen kulkupeli.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti latuman Katso viesti
    Se tästä vielä puuttuskin että Räsänen kieltää sähköpyörät ku ajetaan tilannennopeudet täysillä.
    Omalta kohdalta pitää kyllä sanoa, että jos olen sähköavusteisella liikenteessä, niin tulee ajettua rauhallisemmin kuin muuten. Se kun kiihtyy niin nopsaan ja vaivattomasti siihen rauhalliseen 25 km/h matkanopeuteen mitä sillä pääsee. Sähköavusteinen sopii mainiosti leppoisaan rauhalliseen etenemiseen. Vaikka ajelenkin itse lähes ainoastaan sähköttömällä, niin silti pidän sähköavusteisen pyörän kehittymistä ainoana merkittävänä positiivisena kehityksenä pyöräilyn saralla sitten vaihteiden keksimisen jälkeen. Ei ole sattumaa että keskieuroopassa myytävistä pyöristä merkittävä osa on sähköavusteisia.

Työmatkatemmon kannalata varsin harmittomia pelejä. Yhteen isoon ylämäkeen pitää hiukan katsella ettei ihan juurella aja sähköfillarista ohi. Muuten pysyvät aika nätisti takana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
    Todellinen työmatkatempoilijahan ajaa aina täysillä, oli sitä sähköavustusta tai ei.
    Tositempoaja ajaa aina yli 25km/h vauhtia. On nähdäkseni työmatkatemmon sääntöjen vastaista, suorastaan naurettavaa ajatella, että kukaan missään (muussa kuin korkeintaan liikennevaloista kiihdytettäessä, jos ei ole poikkeuksellisesti pystynyt ajamaan päin punaisia) tilanteessa ajaisi alle 25km/h sähköavustuksen katkaisurajan. Siten sähköavustuksella ei ole työmatkatemmon kannalta mitään relevanssia.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Jonkin sortin kateutta aistittavissa ...

Voisin vastaavasti sanoa, että jos aikuinen terve mies tarvii droppitankoa ja alle 50 mm leveitä renkaita pärjätäkseen työmatkatemmossa niin...

Mun mielestä tärkeintä on että jokaiselle on tarjolla mieleinen kulkupeli.
    Heh, aivan juu kateutta...myötähäpeää paremminkin Ja nythän oli puhe siis laittomasta pelistä. Muuten hyvin, mutta unohdit droppitangon ja alle 50 mm leveiden lisäksi - vain yksi vaihde
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Tämä oli se ainoa kerta kun sähköpyörä on tullut ohi. Jos multa kysytään niin edelleen olen sitä mieltä, että jos aikuinen terve mies tarvitsee sähköavustusta ajaakseen polkupyörällä niin...:P
    ... niille häviää tmt:ssä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Roopea Katso viesti
    ... niille häviää tmt:ssä?
    En tiedä kun en ole varsinaisesti hävinnyt? Ei mua siis yhtään haittaa jos joku ajaa sähköpyörällä, mutta nämä laittomat viritykset eivät kelveille kuulu kuten ei myöskään mopot mielestäni.
    Se on vähän sama kuin minä kaahailisin tuolla muun liikenteen seassa autollani jossa on noin 3 kertaa enemmän tehoa kuin normaali perheautossa ihan vaan siksi koska mä nyt vaan haluan ja voin tehdä niin ja kun vielä muut ovat niin onnettoman hitaita, että pyörivät vaan jaloissa...
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

En tiedä kun en ole varsinaisesti hävinnyt? Ei mua siis yhtään haittaa jos joku ajaa sähköpyörällä, mutta nämä laittomat viritykset eivät kelveille kuulu kuten ei myöskään mopot mielestäni.
    Laiton sähköfillari = rekisteröimätön ja katsastamaton moottoriajoneuvo -> ei ole osallisena TMT:ssä.

Noista mopon kuulumisista olen kyllä eri mieltä. Itse ajan työmatkani pelkästään kelveillä, joissa saa ajaa myös mopolla. Ei niistä mopoista varaa tai haittaa ole koskaan ollut. Nopeusero reippaammin ajavan fillarin ja mopon välillä on aika marginaalinen. Turvallisempaa niille mopoille kelvillä on. Täälläpäin liikennemerkkien asettajilla on ollut järki kädessä ja mopoilla ajo on sallittu vain niissä paikoissa, missä se parantaa kokonaisturvallisuutta.

Ne liikennesäännöistä välittämättömät viritetyillä mopoilla kaahaavat ajavat oma-aloitteisesti autoteillä, joten niistäkään ei ole harmia.

Ei mua haittaisi jos sähköavustus jatkuisi esim 35 km/h saakka. Lisävaatimuksena voisi toki olla 18 vuoden ikä. Tuota vauhtia (tai kovempaakin) sitä tulee usein ilman sähköjäkin ajettua.

Simpura. Joku palstalainen (pohkeista tunnistin) Ridleyllä, lenkkareissa, shortseissa ja vihreässä T-paidassa nöyryytti Kauniaisissa. Valkonen pyörälippis vielä päässä, jossa kynällä tehty kirjaimet "FIN". Siis hatussa. Oli väsy ja suojaukset alhaalla, niin helpolla pääsi ohi loivassa ylämäessä.

Mitäs -5, tai jotain.

9. Oranssiin takkiin ja keltaiseen kypärään verhoutunut rekisteröimättömällä (sähkökäyttöisellä) moottoriajoneuvolla ajanut työmatkailija ohitti minut Pakilassa (Jakokunnantieltä Maunulaan päin), dämn. En olisi kyllä pärjännyt, mies tuli hujauksessa n. 300 m matkan ja katosin (oman nopeuden ollessa arviolta 24-25 km/h) n. 4-500 metrin päähän muutamassa hetkessä. Arvioisin nopeutta olleen vähintään 50-60 km/h (ohitushetkellä ehkä alle 30km/h). Pyörä oli luultavasti joku vanhempi maastopyörä (Trek?), vasemmalla puolen tarakkaa oli pyörälaukku. Etunapana melko iso musta moottori.

Off-topic: Marmarin mielipiteeseen; mopot ei todellakaan kuulu kelveille ja onneksi tämä on lainsäätäjänkin toimesta huomattu. Haja-asutusalueella ehkä, muttei taajamassa. Mopolla on turvallisempaa ajaa ajoradalla. Ja jotta mopoilijan (kenties lyhyestä) elämästä tehdään yksinkertaisempaa, on hyvä että pääsääntö on että kelveillä ajo on kiellettyä. Näin mopoilijan on helpompi mieltää paikkansa moottoriajoneuvojen joukkoon, koska moottoriajoneuvohan se on. Vielä kun puistomopoilijat osaisivat vetää eron Jopon ja mopon välille niin elämä olisi kivempaa
    Alhainen kadenssi - dekadenssi?

Eilen töistä lähtiessä Itiksen tienoilla eteeni sattui kaksi oletettavasti työmatkatempoilevaa miespyöräilijää. Iskin peesiin, koska laiskotti. Taaempana ajeleva mies alkoi heti vilkuilemaan olkansa yli ja huomasin, että kulmat olivat kurtussa. Noin kilsan päästä hän näytti kädellään merkin, että minun pitäisi tulla ohi. Ajoin rinnalle (jossa vaiheessa mies vissiin yllättyi siitä, että olen nainen), kiitin ja kerroin vielä, että vauhti oli kyllä minulle ihan sopiva. Tässä vaiheessa miestä alkoi hymyilyttämään. Kiihdytin sitten matkavauhtiini ja miehet jäivät taakse.

Ilmeisesti peesailu ei ole toivottavaa TMT:ssä, koska se aiheutti selvää paheksuntaa ja ahdistusta edelläajaneessa. Jotain pisteitä tässä varmaan kertyi, mutta koska en itse tempoile, niin en viitsi edes laskea

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mhii Katso viesti
    Ilmeisesti peesailu ei ole toivottavaa TMT:ssä, koska se aiheutti selvää paheksuntaa ja ahdistusta edelläajaneessa.
    Peesaaminen voi olla formulakilpailussa tai maantiepyöräilyn yhteislenkillä OK, mutta oli TMT tai ei, satunnaisesti valikoidun kanssaihmisen perään liimaantuminen lupaa kysymättä on yksinkertaisesti moukkamaista riskinottoa. Ei eroa yhtään siitä, että joku seuraisi autollaan ihan puskurissa tai fillarin takarenkaassa kiinni.

Tänään pyöräilin Tampereella koivistonkylän läpi hallilaan kun ennen koivistonkylää liimautui takavasempaan kiinni TMT-tietoinen kuski. Koitin kuroa välimatkaa, mutta tämä käyttikin oikoreittioptiota ja iski kiinni Koivistonkylän keskellä kylkeen. Hallilan mäkeen asti vedin ja luulin vaaran olevan ohi mäen jälkeen. VAAN ei, tämähän tulee apinan raivolla tien toisella puolella vierelle. Jäljellä loivaa mäkeä ja vauhti hyytynyt, mutta eikun reidet soimaan maitohapoista huolimatta ja suurempaa vaihdetta silmään. Tämä viikko olikin ollut aika tylsä (kylmä keli?) niin antoi mukavan piristeen TMT-viikon lopetukseen! Kiitoksia!

Työmatkatemmon säännöt?

Eilen töistä lähtiessä Itiksen tienoilla eteeni sattui kaksi oletettavasti työmatkatempoilevaa miespyöräilijää. Iskin peesiin, koska laiskotti. Taaempana ajeleva mies alkoi heti vilkuilemaan olkansa yli ja huomasin, että kulmat olivat kurtussa. Noin kilsan päästä hän näytti kädellään merkin, että minun pitäisi tulla ohi. Ajoin rinnalle (jossa vaiheessa mies vissiin yllättyi siitä, että olen nainen), kiitin ja kerroin vielä, että vauhti oli kyllä minulle ihan sopiva. Tässä vaiheessa miestä alkoi hymyilyttämään. Kiihdytin sitten matkavauhtiini ja miehet jäivät taakse.

Ilmeisesti peesailu ei ole toivottavaa TMT:ssä, koska se aiheutti selvää paheksuntaa ja ahdistusta edelläajaneessa. Jotain pisteitä tässä varmaan kertyi, mutta koska en itse tempoile, niin en viitsi edes laskea
    Jos ajaa työmatkaa, on mukana TMT:ssä. Ja täällä on turha valehdella asiasta, on niin läpinäkyvää kun vielä mainitset ISKENEESI peesiin. TMT:tä ei kannata ajaa parina, niinkuin nämä herrat olivat tehneet, koska molemmat todennäköisesti häviävät toisilleen. Eikä tossa sulle mitään pisteitä kertynyt, mutta jos kukaan ei ohittanut sua niin jäit sentään nollille. Jos joku ohitti, niin hävisit, ihan niinkuin ne ohittamasi miehetkin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rickmaple Katso viesti
    Jos ajaa työmatkaa, on mukana TMT:ssä. Ja täällä on turha valehdella asiasta, on niin läpinäkyvää kun vielä mainitset ISKENEESI peesiin. TMT:tä ei kannata ajaa parina, niinkuin nämä herrat olivat tehneet, koska molemmat todennäköisesti häviävät toisilleen. Eikä tossa sulle mitään pisteitä kertynyt, mutta jos kukaan ei ohittanut sua niin jäit sentään nollille. Jos joku ohitti, niin hävisit, ihan niinkuin ne ohittamasi miehetkin.
    No joo, lillukanvarsia, mutta en mä suoranaisesti iskenyt. Sattuivat kääntymään mun eteen, jolloin jäin siihen taakse ajelemaan. En mä ihan takarenkaassa kiinni ajanut, jonossa mentiin siististi (siinä kohtaa on vähän pahoja paikkoja ohitukselle muutenkin). Ohitin sit heti kun tuli hyvä kohta, ja siinä mulle käsimerkkiäkin näytettiin. Jotain itsesuojeluvaistoa mulla sentään on, etten ihan tuntematonta lähde lähietäisyydeltä peesaamaan.

Mä tulin tapahtumasta hyvälle tuulelle, mut ilmeisesti menin rikkomaan jotain pyhiä sääntöjä, joiden olemassaolosta en ollut tietoinen. Pahoittelut mielenne pahoittamisesta! Enkä muuten tiennyt osallistuvani TMTon vain työmatkaa ajamalla, yleensä kun ajelen työmatkani ihan peekoo-lenkkinä. Olin siinä käsityksessä, että tempoilijat ajaa aina TÄYSII.

Tänään mua muuten yritettiin iskeä liikennevaloissa, saako siitä jotain pisteitä?

Tänään mua muuten yritettiin iskeä liikennevaloissa, saako siitä jotain pisteitä?
    OT - Työmatkakuhertelu (ja uusien työmatkatempoajien tekeminen) on ihan eri laji ja kuuluu eri topicin alle

Täällä puhutaan vain tappioista ja joskus niiden välttämisestä...

Työmatkatemmon säännöt?

No joo, lillukanvarsia, mutta en mä suoranaisesti iskenyt. Sattuivat kääntymään mun eteen, jolloin jäin siihen taakse ajelemaan. En mä ihan takarenkaassa kiinni ajanut, jonossa mentiin siististi (siinä kohtaa on vähän pahoja paikkoja ohitukselle muutenkin). Ohitin sit heti kun tuli hyvä kohta, ja siinä mulle käsimerkkiäkin näytettiin. Jotain itsesuojeluvaistoa mulla sentään on, etten ihan tuntematonta lähde lähietäisyydeltä peesaamaan.

Mä tulin tapahtumasta hyvälle tuulelle, mut ilmeisesti menin rikkomaan jotain pyhiä sääntöjä, joiden olemassaolosta en ollut tietoinen. Pahoittelut mielenne pahoittamisesta! Enkä muuten tiennyt osallistuvani TMTon vain työmatkaa ajamalla, yleensä kun ajelen työmatkani ihan peekoo-lenkkinä. Olin siinä käsityksessä, että tempoilijat ajaa aina TÄYSII.

Aina on mukana työmatkatemmossa, riippumatta siitä, että onko PK-lenkki vai ei. Tietysti kannattaa ajaa aina täysillä, ettei joutuis yllätetyks. Noi kaks sun tapaamaasi miestä ovat todennäköisesti aiheuttaneet tappiot jo toisilleen ja siksi he eivät olleet tarpeeksi skarppina risteyksessä, josta pääsit riittävän lähelle ohitusta ajatellen. Jos joku alkaa flirttailla liikennevaloissa niin kannattaa tarkastaa ettei se vaan yritä aiheuttaa TMT-tappiota tuolla hämäävällä toiminnallaan! Tulee vielä joku ilta tänne foorumille retostelemaan että parilla silmäniskulla ja valloittavalla hymyllä murskasi kanssakilpailijan TMT voittohaaveet!

Risteävät tiet ovat myrkkyä TMT:ssä, joten pitääkö niissä osata myös taktikoida? Näissähän käy helposti niin, että joku pääsee helposti ohi etenki jos itse joudut hidastamaan.. Ohitus on ohitus vaikka kuittaisitkin tilanteen 10m matkalla. Itselle sattuu tällaisia risteyksiä työmatkalle kaksi. Onneksi tili on vielä nolla, mut spekuloimpa vaan? Suurin vaara kesän ekalle oikealle TMT tappiolle on juuri nyt ku parhaimmillaan toivutaa saatanallisesta räkätaudista.. Kiva ajaa ku ei voi hengittää ku suun kautta ja koko ajan saa olla niistämässä. Jälkitautikaan ei houkuta joten matalilla temmolla mennään, mut tappioita vältellen.

Ja se ainoa tappio tuli kesän alussa hybridillä maantiepyörälle, jonka sain kuitattua takaisin

Työpaikan vaihdon myötä pääsen vihdoin ottamaan osaa näihin karkeloihin. Kaivoin faijan autotallista oikeaoppisesti Nishikin Hybridin ja roudasin sen toiselle puolelle Suomea jotta kalusto on kunnossa kun baana kutsuu.

Tänään aamulla sitten kelville ja Kempeleestä kohti Oulua. Olin sellaiseen aikaan liikkeellä että tappioiden välttely ei ollut kovin vaikeaa ja ainoa tilanne meinasi tulla kun joku vastakkaisen sukupuolen edustaja kääntyi risteyksestä perääni cyclocrossarillaan eikä suostunut heti lopettamaan vetoaan kohti tapapyörääni ja orastavaa ohitusta. Laitoin lisää hyöryä koneeseen, isompaa murikkaa sisään takana (edessä luonnollisesti isolla menään muutenkin), huomasin etäisyyden pysyvän likimain vakiona (tosin tässä vaiheessa nainen oli vaihtanut hupuilta alaotteelle) ja tanssin irti satulas reitin ainoan "nousun" sillan yli ja totesin että tappio tuli vältettyä. Tyytyväisenä pääsin töihin paita aivan märkänä ja naama hiessä mutta eipähän tarvinnut selitellä tappiota. Tosin sitä piti selitellä työpuhelulla kun ei voinut osallistua aamukahville kun piti siistiytyä.

Sinällään olen autolla ajaessa huomannut että tuota reittiä ajelee nopean näköisiä cyclocrossareita joten tarkkana saa olla ettei nyt heti ala tulla tappioita...
    Impossible is not a fact. It’s an opinion.

Damn! Meillä on sama matka Pitääpä teroittaa taas aistit äärimmilleen ja pitää kirjaa hybrideistä..

E: Kai sä poljet lentokentäntietä pitkin kohti Tokmannia? Omasta mielestä tuo väli on ollut viime aikoina todella kuollut TMT-haastajien osalta, mut nyt tais löytyä väriä peliin. GAME ON!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti toripolliisi Katso viesti
    Damn! Meillä on sama matka Pitääpä teroittaa taas aistit äärimmilleen ja pitää kirjaa hybrideistä..

E: Kai sä poljet lentokentäntietä pitkin kohti Tokmannia? Omasta mielestä tuo väli on ollut viime aikoina todella kuollut TMT-haastajien osalta, mut nyt tais löytyä väriä peliin. GAME ON!
    Joo, jotain koululaisia ja muutaman nopsakuski oli lähinnä liikkeellä ton cyclocrossari-ladyn lisäksi. Polkaisin itse Kempeleen keskustasta vanhaa tietä suoraan kohti Oulua. En siis Oulunsalon lentokentältä tälle tielle liittyvää tietä mikäli sitä tarkoitit . Muutenkin reitit vähän hakusassa kun vasta viikon asunut näillä seuduin. Jospa nyt vihdoin tulisi tällä viikolla maantie-focuskin rungon vaihdosta niin pääsisi kunnollakin ajelemaan kun kelit on vielä niin hienot!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti toripolliisi Katso viesti
    Risteävät tiet ovat myrkkyä TMT:ssä, joten pitääkö niissä osata myös taktikoida?
    Kun ajaa riittävän täysiä, niin ei tarvitse taktikoida.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fyah Katso viesti
    Joo, jotain koululaisia ja muutaman nopsakuski oli lähinnä liikkeellä ton cyclocrossari-ladyn lisäksi. Polkaisin itse Kempeleen keskustasta vanhaa tietä suoraan kohti Oulua. En siis Oulunsalon lentokentältä tälle tielle liittyvää tietä mikäli sitä tarkoitit . Muutenkin reitit vähän hakusassa kun vasta viikon asunut näillä seuduin. Jospa nyt vihdoin tulisi tällä viikolla maantie-focuskin rungon vaihdosta niin pääsisi kunnollakin ajelemaan kun kelit on vielä niin hienot!
    Ei osunut yhteistä matkaa kuin kymmenisen metriä.. Sun kannalta tilanne on sit pikkuisen positiivisempi, sillä joskus myös sitä kautta kiertäneenä olen todennut, että pyöräily on aktiivisempaa siellä kuin lentokentäntiellä.

Kymmenen metriäkin voi joskus olla riittävä matka tappion ja tappiotta selviämisen välillä

Pitäisiköhän täällä palautella säännöt mieleen, vai onko meillä Suomessa omat säännöt? Tärkeintähän on, että kaikki ajavat turvallisesti kovasta kilpailusta huolimatta. Ohituksenhan pitää olla sääntöjen mukaan hyväksyttävä ja rehdein keinoin saavutettu. Ja kai jokainen on laskenut oman luokituksensa, koska pisteitähän saa vain "hitaamman näköisistä" tempoilijoista.

Itselläni on harmillisen lyhyt työmatka, joten harvoin löytyy työmatkatempoilijoita. Täytyy ottaa aina sakkolenkkiä jostain.. Viime viikolla joku CC kuski (minua nopeamman näköinen) ohitti minut ruuhkaisella paikalla ja tietenkin jäin sopivan hajuraon päähän perävanaan. Tästä tuohtuneena hän laittoi isompaa pykälää ja lisää tehoa. Siinä vaiheessa alkoi itseltä jo välitykset loppua (sinkula), mutta vielä perässä pysyttiin. Vähän ajan päästä CC-mies vilkaisi taas taakse ja pisti lisää hönkää. Pysyttelin vielä näköetäisyydellä, kunnes kadotin hänet yhdessä shikaanissa. No häviöhän siitä taisi tulla, mutta ei virallista pistemenetystä ohituspaikasta ja luokkaerosta johtuen.

taasko? kauanko siitä on kun viimeksi tätä länsimaista hapatusta yritettiin tuoda puhdasverisen TMTn piiriin, olisiko puoli vuotta?
    Yksinkertaisesti, jos tulet ohitetuksi häviät, muita pykäliä ei ole. Luterilaisen yksinkertaista.

Itsetunnon kannalta tietysti voi olla tärkeää minkä näköiselle tai oloiselle yhdistelmälle häviää.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

Jos tappion kärsinyt yritti iskeä sinua esim. pumpulla tai repulla niin siinä tapauksessa voit laittaa jonkun erivärisen rastin kalenteriin muistoksi tästä ihanasta hetkestä. Jos taas aloit teerenpeliin tappion kärsineen kanssa, tulevaisuutesi näyttää synkälle ja kannattaa siirtyä autoilijaksi.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    ^Ihan hyvä yritys. Vaikka EU:ssa ollaankin jäsenenä ja kaiken maailman turhanpäiväisissä yhteisöissä YK:sta lähtien, suomalaiseen työmatkatempoon pätee vain kansallisella erioikeudella otettu vapautus: luterilaisen angstin hengessä täällä voi vain hävitä. Voittajia ei ole, on vain häviön toistaiseksi välttäneitä. Korkeintaan.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Turvalliset ohitukset ja suomalainen työmatkatempo?

MUAHAHAHAHAHAHA!

Heh. No kukin tietenkin ajaa tyylillään. Näillä säännöillä syntyy vaan sellaisia kaistapäitä, jotka ohittelee vaarallisissa paikoissa omasta saatikka muiden turvallisuudesta piittaamatta (tämä edellisen viestin CC kuski kuului näihin). Itse olen tyytyväinen siihen, jos löytyy tempoilijoita pieneen leikkimieliseen ja tietenkin rehtiin kisailuun. Tuohan se aina vaihtelua ajamiseen.

Voihan sitä ottaa työmatkalle vaikkapa maantiepyörän alle ja succikset jalkaan ja sitten nautiskella mitättömistä ohituksista. Nautinnollisempaa se on alempiluokkaisella pyörällä, farkut jalassa, reppu selässä, kissa kainalossa ja takakumi puhki. No mutta leikki leikkinä ja oikeat kisailut sitten muualla..

Niin ja pahoittelut jos koitin sekoittaa sääntöjä tähän touhuun. Vilkaisin vaan tuolta ensimmäiseltä sivulta kun sielläkin oli viitattu aiheeseen. Enpä kovin paljoa ole tätä topikkia seuraillut matkan varrella..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti waariz Katso viesti
    Itse olen tyytyväinen siihen, jos löytyy tempoilijoita pieneen leikkimieliseen ja tietenkin rehtiin kisailuun. Tuohan se aina vaihtelua ajamiseen.
    Kilvanajoa liikenteen seassa? Oletko ihan totaalinen idiootti?
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •