GiantHephaElectrobikeFillari
Sivu 126 / 239 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26 76 116 124 125 126 127 128 136 176 226 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.751 - 3.780 / 7160

Aihe: Pyöräprojekti

  1. #3751
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    157
    Yllätin itellioonin kotipihasta tänään kova paketti kainalossa. Tätä tehdään budjetti edellä eli osia päivitetään parempiin lompakon salliessa. Saksasta kuitenkin tuli tänään kiekot, renkaat, runko, satulatolppa, stemmi ja muuta pikkusälää. Jarrut vaihtuu jossain vaiheessa parempiin, taakse on jo 185mm levy mutta en omistanutkaan adapteria, toisin kuin muistin, nyt siis 160mm. Takavaihtaja pitäisi myös päivittää syssymmällä.

  2. #3752
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    310
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Grim Katso viesti
    Muutama lenkki on nyt takana, joten laitan vähän ensivaikutelmia. Hauskahan tuolla on ajella, on selkeästi ketterämpi verrattuna vanhaan Cuben LTD SL 29:iin. Eniten ehkä yllätti se, kuinka hyvin tämä nousee mäet (mitä nyt Oulusta sattuu löytymään). Muutenkin ajaminen on mukavampaa, ehkä se titaani vähän vaimentaa. Osat ovat toimineet odotetusti. Kertaakaan ei ole ketju Wolftoohtin rattaalta tippunut. Rengaskombosta ei ole pahaa sanottavaa, rullaa ja pitää ihan kivasti. Märällä ei ole vielä kokemuksia. Leveyshän noissa ei ole luvattu 2.3" vaan reilu 2.2". Manitoun keula on pehmeämpi Fox Float 32:een verrattuna. Säätämäänhän tuota pystyy loputtomiin, joten "täydellisiä" asetuksia ei ole vielä varmasti löytynyt. Punnituksessa painoksi tuli 12 kg täydessä varustuksessa.
    Raijin on kyllä todella hieno runko! Omista mieltymyksistä johtuen laittaisin sinkulaksi mutta varmasti nasta vaihteellisenakin. Painokin varsin asiallisella tasolla.

  3. #3753
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    85
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Salomo Katso viesti
    Raijin on kyllä todella hieno runko! Omista mieltymyksistä johtuen laittaisin sinkulaksi mutta varmasti nasta vaihteellisenakin. Painokin varsin asiallisella tasolla.
    Saattaapa tuosta jossain vaiheessa sinkulakin tulla, miksei vaikka täysjäykkä.

  4. #3754
    Nyt olisi projekti tässä vaiheessa:



    Luulin aihiota Jopoksi, mutta itse asiassa se on nykyisen retro-Jopon esiaste, Helkama Fantasia, ja näitä on tehty ilmeisesti 1988-1989.

  5. #3755
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Ulvila
    Viestit
    409
    ^Onko toi runko vähän taipunut vai näyttääkö vaan?

  6. #3756
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    310
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Grim Katso viesti
    Saattaapa tuosta jossain vaiheessa sinkulakin tulla, miksei vaikka täysjäykkä.
    Itellä on 2SoulsCyclesin QH/Slim Jim sinkulana ja talvella oli täysjäykkänä. Tykkäsin kyllä tosi paljon. Ainoa että riittävän pitkän jäykän keulan löytäminen on vähän hankalaa mutta on noita jotain. Mulla oli Voodoo Zombie 500 (500mm a-c) joka oli pisin jonka löysin. Krampuksen keula vois tomia hyvin kans tai Soul Cyclesin Dillinger http://www.ridesoul.com/forks/dillinger-4-0-crmo-fork/ Muutama passaava hiilarihaarukka taitaa olla kans.

    e: Raijin tosin toimii varmaan vähän lyhkäsemmälläkin ok. Toi mun kun on oikeastaan 140mm joustokeulalle niin perus 470mm a-c jäykkä keula on liian lyhyt.

  7. #3757
    Kyllä se Fantasia taipunut on. Niin nätisti että ensin luulin sen olevan suunniteltukin tuollaiseksi... En investoi tähän mitään suuria summia, mutta ajattelin putsata ja maalata rungon ja vaihtaa kuluvat osat.

  8. #3758
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ptaipale Katso viesti
    Kyllä se Fantasia taipunut on.
    Heh, siinä on säädettävä keulakulma 65-75 astetta Onko tuo teräsrunko, taipunee vastakkaiseenkin suuntaan jos kaipaa sähäkämpää ohjausta TMT-kahinoihin?

    -Lauri
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  9. #3759
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    443
    Olen aloitellut tässä ensimmäistä omaa pyöräprojektia. Vaimo kun on myös vähän alkanut innostua pyöräilystä, niin päätin että synttärilahjaksi kasaan sille sellaisen pyörän jolla pääsee ajamisen fiilikseen.

    Olen tilaamassa Dengfulta custom-maalattua hiilarirunkoa: Pinkki runko (ja tolppa kun on ISP-runko) ja valkoiset haarukaan ja chainstayn sisäpuolet. Viistoputkeen tulee vaimon nimi.=)

    Komponenteiksi ajattelin laittaa uuden 11-vaihteisen Ultegra 6800:n, niin voi sitten vaihtaa kiekkoja oman pyörän ja vaimon pyörän väliä.

    Kiekoiksi tilasin ebaystä 24mm hiilarituubikiekot (1060g setin ilmoitettu paino).

  10. #3760
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Kirkkonummi
    Viestit
    801
    Retrokilpurin satulatolppa on hieman häirinny, kun se on ainoita kulahtaneen näköisiä osia koko pyörässä. Päätin tänään kokeilla kiilloitusta, eli ensin huolellinen hionta vesihiomapapereilla 500 -> 1000 ->1500 ja lopuksi Farecla G3 hiomatahnaa. Jos olis jaksanut hifistellä niin loppusilaus olis pitäny tehdä vielä hienommalla hiomatahnalla. Hiomatahna tuli käytettyä osaksi puuvillaisella hiomalaikalla joka oli kiinni akkuporassa, mutta muuten käsinhiontaa. Viimeistelyksi sitten pari kerrosta kovavahaa. Tarpeet kovavahaa lukuunottamatta löytyi Motonetistä.

    Ennen ja jälkeen tulokset:

    Ihan tyytyväinen lopputulokseen. Hiontaa hieman hankaloittu kun satulatolppa on jämähtänyt kiinni runkoon ja en lähteny sitä kohtuuttomalla voimalla irroittamaan kun tuo on oikealla korkeudella. Yllättävän nopea ja helppo "pikkuprojekti".

  11. #3761
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    PK-seutu
    Viestit
    350
    ^ Tämä ohjeistus pitää laittaa korvan taa, jos ja kun joskus oma retrokilpuriprojekti starttaa. Hienoa jälkeä

    Olen nyt hankkimassa ensimmäistä ei-retro-projektia; Surley Disc Trucker -runko on tilauksessa koossa 42cm, eli siinä on 26" kiekot. Osasarjan ajattelin ottaa nykyisestä maantiefillarista; Kahvat ja etuvaihtaja ovat Soraa, takavaihtaja Tiagraa (9-vaihteinen) ja kammet ovat FSA:n Omega Compact. Luulisin noilla kompaktikammilla ja maantievälityksillä (pakankin ottaisin vanhasta fillarista, se kun on melkein uusi) pärjääväni, koska ajelu on ihan perus työmatka- ym. keskuspuistoajelua enkä siis ajele painavan kuorman kanssa. Jarruiksi tulisi Avidin BB7 Road ja kiekoiksi ajattelin näitä. Rengastus tulisi olemaan sitten joku maantiemäinen keveä ja kapoinen, muttei kuitenkaan ihan sliksi että pärjää sateella ja hiekkateillä. Lokarit tilaan myös; onko niiden kiinnityksessä jotain mitä pitäisi ottaa huomioon vai käykö tuohon kaikki kiinteästi asennettavat? Putkiosat tulisi niinikään maantiefillaristani, kun taitaa satulatolppakin olla samaa paksuutta. Valaistus- ja heijastinjuttuja pitää vielä miettiä, mutta ne ovat sitten loppusilauksia.

    Kuullostaako tämä järkevältä ja toimivalta suunnitelmalta, vai onko tuossa jotain mitä en ole tajunnut ottaa huomioon?

    Muoks: Keskiöstä unohdin mainita; käsittääkseni maantiefillarissani on nelikanttikeskiö, ilmeisesti joku Shimanon perus-halpis-malli ja ajattelin senkin siirtää Surlyyn, onko järkeä?

  12. #3762
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    705
    Tässä tämä mun TREK 4500 projekti on. Ajattelin askarrella pyörän parissa koko talven, joten rahan ja ajan mukaan olisi tarkoitus vaihtaa kaikki rungon ympärille.




  13. #3763
    ^ Pähee ajopaita!
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

    There can be only one.

  14. #3764
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    705
    Pitäähän pelinurkkauksessa olla asiaan kuuluvat tyynyt Vieresellä tyynyllä Quebec & Sundin

  15. #3765
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1.702
    OffT
    Hey, onks tää "autotalli" viety uusille ulottuvuuksille. Mancave>> pyörät, kelkat ja viihdekeskus. Enää puuttuu jääkaappi ja mikro niin ei taloon tarvitse mennä kuin nukkumaan...

  16. #3766
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    705
    FinalOT!

    Tämä oli se syy miksi talo yleensäkin rakennetaan. Pitää olla kelvolliset harrastustilat. Autokin tonne mahtuis reilusti kelkan kanssa, mut vaimolle on tehty selväksi ettei se tonne tule kuin hätätapauksissa. Jääkaappi ja kohtuulliset poppivehkeet ovat hakusessa, sit alkais olla paletti kasassa. Kuvassa näkyvä sekamelska vaan ärsyttää ku vielä on piha/maalaus/fiksailuja tekemättä.

  17. #3767
    No niin, tästä se sitten lähtee. Kuva on ruma kameralla otettu, mutta runko vaan niin komia. Eli kyseessä on All City Macho Man Disc ja tästä olisi tarkoitus kuluvien kuukausien (tai jotain) aikana menopeli sunnuntaiajeluihin


  18. #3768
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    55
    Tässä meikäläisen projekti:
    Aihiona vanha punainen Helkama. Oli täysin ruosteen raiskaama ja kumitkin oli sulanu kiinni lattiaan.
    Kiillotushommia olisi vielä jäljellä, ja jostain pitäisi saada kunnon dynamo+valo. Kuvassa näyttää jotenkin litistyneeltä koko vehje.

  19. #3769
    Liittynyt
    08/2010
    Paikkakunta
    Riihimäki
    Viestit
    184
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti toripolliisi Katso viesti
    FinalOT!

    Tämä oli se syy miksi talo yleensäkin rakennetaan. Pitää olla kelvolliset harrastustilat. Autokin tonne mahtuis reilusti kelkan kanssa, mut vaimolle on tehty selväksi ettei se tonne tule kuin hätätapauksissa. Jääkaappi ja kohtuulliset poppivehkeet ovat hakusessa, sit alkais olla paletti kasassa. Kuvassa näkyvä sekamelska vaan ärsyttää ku vielä on piha/maalaus/fiksailuja tekemättä.
    Mäkin olen ilmoittanut vaimolle, että jos joskus talo rakennetaan, niin auto mahtuu sitten vasta toiseen autotalliin. Ensimmäinen on varattu polkupyörille yms.

  20. #3770
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Mä olen pitänyt nyrkksääntönä sitä, että autopaikkoja pitää olla 2 enemmän kuin perheessä autoja. Siis kahden auton taloudessa 4 autoa vetävä lämmin autotallitila. Ei silleen, että itsellä vielä olisi autotallia lainkaan mutta noin niin kuin haaveissa ja työkaverin esimerkistä opittuna ohjeena.

  21. #3771
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Niemenmäki
    Viestit
    400
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Justiina Katso viesti
    ^ Tämä ohjeistus pitää laittaa korvan taa, jos ja kun joskus oma retrokilpuriprojekti starttaa. Hienoa jälkeä

    Olen nyt hankkimassa ensimmäistä ei-retro-projektia; Surley Disc Trucker -runko on tilauksessa koossa 42cm, eli siinä on 26" kiekot. Osasarjan ajattelin ottaa nykyisestä maantiefillarista; Kahvat ja etuvaihtaja ovat Soraa, takavaihtaja Tiagraa (9-vaihteinen) ja kammet ovat FSA:n Omega Compact. Luulisin noilla kompaktikammilla ja maantievälityksillä (pakankin ottaisin vanhasta fillarista, se kun on melkein uusi) pärjääväni, koska ajelu on ihan perus työmatka- ym. keskuspuistoajelua enkä siis ajele painavan kuorman kanssa. Jarruiksi tulisi Avidin BB7 Road ja kiekoiksi ajattelin näitä. Rengastus tulisi olemaan sitten joku maantiemäinen keveä ja kapoinen, muttei kuitenkaan ihan sliksi että pärjää sateella ja hiekkateillä. Lokarit tilaan myös; onko niiden kiinnityksessä jotain mitä pitäisi ottaa huomioon vai käykö tuohon kaikki kiinteästi asennettavat? Putkiosat tulisi niinikään maantiefillaristani, kun taitaa satulatolppakin olla samaa paksuutta. Valaistus- ja heijastinjuttuja pitää vielä miettiä, mutta ne ovat sitten loppusilauksia.

    Kuullostaako tämä järkevältä ja toimivalta suunnitelmalta, vai onko tuossa jotain mitä en ole tajunnut ottaa huomioon?

    Muoks: Keskiöstä unohdin mainita; käsittääkseni maantiefillarissani on nelikanttikeskiö, ilmeisesti joku Shimanon perus-halpis-malli ja ajattelin senkin siirtää Surlyyn, onko järkeä?
    Jos en ihan väärin muista, niin FSA:n Omegan kampisatsisssa akselin paksuus on vain 19 mm eli vaatii siihen sopivan keskiölaakerin, joita ei ole ihan liikaa markkinoilla. Itse vaihtaisin suoraan johonkin muuhun vaihtoehtoon, esim. tiagra / ultegra / Rival, ja siihen sopivaan ohjainlaakeriin.

  22. #3772
    Liittynyt
    03/2000
    Paikkakunta
    Rollofunkcity!rulexzz
    Viestit
    8.506

    Pyöräprojekti

    Ei mitn....
    Kaljakori Vasikalle
    AAC Member
    \,,/ Can't Hurt Jelly \,,/
    Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...

  23. #3773
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    PK-seutu
    Viestit
    350
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pekoni Katso viesti
    Jos en ihan väärin muista, niin FSA:n Omegan kampisatsisssa akselin paksuus on vain 19 mm eli vaatii siihen sopivan keskiölaakerin, joita ei ole ihan liikaa markkinoilla. Itse vaihtaisin suoraan johonkin muuhun vaihtoehtoon, esim. tiagra / ultegra / Rival, ja siihen sopivaan ohjainlaakeriin.
    Tarkoittanet keskiötä? Minulla kampien pituus rajoittaa, kun tuo nykyinen 165mm on ehdoton maksimi. Jos lähtisin ostamaan uutta kampisettiä, niin saisi olla vieläkin lyhyemmät, jolloin valikoima lähenee olematonta. Onkos tuo ihan mahdoton tehtävä ottaa ja siirtää keskiökin pyörästä toiseen? Molemmissa käsittääkseni sama 68mm.

  24. #3774
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Justiina Katso viesti
    Onkos tuo ihan mahdoton tehtävä ottaa ja siirtää keskiökin pyörästä toiseen? Molemmissa käsittääkseni sama 68mm.
    Ei se mahdotonta ole. Keskiöt voi toisinaan olla järjettömän piukassa, mutta jos sen saa ehjänä irti vanhasta rungosta, niin voi sen laittaa toiseen runkoon. Putsaa kierteet ja laittaa niihin vaikka CRC:n alumiinitahnaa estämään uudestaan juuttumista.

  25. #3775
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    PK-seutu
    Viestit
    350
    Hyvä, ajattelinkin alunperin että koitan saada vanhan irti ja jos ei onnistu niin sitten uutta tilaukseen "Vanhakin" on reilusti alle 2tkm ajettu, joten luulisi olevan vielä ihan soiva peli kun vähän samalla putsailee ja huoltaa Vai onko noissa kasettikeskiöissä ylipäätään mitään huollettavaa?

  26. #3776
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    121
    Mikään 2014 Enduro/AM-kalusto ei Pivotin Mach 6:sta lukuunottamatta ole kyennyt herättämään välitöntä ostopakkoa, joten tässä pähkäilen, josko sitä vain laittaisi rahat vanhaan Nukeproofin Megaan päivittämällä voimansiirron täyteen XX1:een ja keulan RS Revelationin RockShoxin Pikeen? Jotenkin sitä on rakastunut tuohon CCDB Coiliin, eikä sitä oikein saa istumaan tuleviin runkoihin.

    Onko tuo XX1 vapaaratas-pulikka kuinka hankala asentaa itse Hopen Pro 2 Evo -napaan?

  27. #3777
    Mulle tupsahti kesällä pyöräprojekti käsiin vähän yllättäen. Vanhempien lähistöllä olleesta metallinkeräysastiasta pilkotti kirkkaanvihreä fillarin etuhaarukka, ja pakkohan sitä oli käydä ihmettelemässä.

    Laatikosta paljastui lähes kaikista käyttökelpoisista osista riisuttu Marin Bolinas Ridge, jonka värimääritys ja googletus paljasti vuosimalliksi 1991. Runko oli kovin haalistunut ja törkyinen, mutta näytti olevan suora ja muuten kelvossa kunnossa. Stemmi on melko röyheästi nouseva, ja väritys nykyään taas muodikas neonvihreä/neonoranssi. Mä en ole fillarimekaniikassa ollut paljon renkaanvaihtoa syvemmällä, joten tästä raadosta ajattelin rakennella opettelumielessä jonkinlaisen kulkineen.

    Projektin alkuvaihe:


    Tarkemmin tutustuttaessa kävi selväksi, miksi pyörästä oli hankkiuduttu eroon. Ohjauslaakeri oli kunnon kraatereilla, keskiö lonksui (ja tarkemmin tutkiessa oli yhtä lailla montuilla kuin ohjauslaakerikin). Vaihteiden vaihtajat tahmasivat, takana ollut canti-jarru oli hieman ottanut osumaa. Onneksi sentään jarrukahvat toimivat kuten pitääkin.

    Facebookissa hehkutin projektin löytymistä, ja välittömästi alkoi osia tipahdella. Omasta kaapista löytyi ylimääräiset flättipolkimet, lankomies kaivoi kaapeistaan satulan, duunikaverilta hankin 26" kiekot Kojakeilla päällystettyinä. Noi kiekot ratkaisivat samalla pyörän luonteen, niissä kun oli valmiiksi sinkulakitti ja 16-hampainen ratas. Niinpä nypin tahmanneet vaihdekahvat irti ja iskin kiekot kiinni. Samalla sain ekan aavistuksen siitä miltä fillari joskus näyttäisi. Ekan rullailun perusteella myös runkokoko tuntui olevan semi-ok, luultavasti 16-17".



    Pari tilausta Saksaan, useita vierailuja Annankadun Fillarikellariin jonka osavalikoima ja hintataso pärjäsivät mainiosti verkkokauppoja vastaan. Bike-discountista uusi headset, joka asentui paikalleen yllättävän kivuttomasti. Annankadulta satulatolppa, kammet, gripit, uudet canti-jarrut vanhojen tilalle (en halunnut riskeerata vaan uusin myös takajarrun) sekä keskiölaakeri. Velosportista SRAMin sinkulaketju, ja Roseversandista (ylimääräiseksi jääneet) kammet. Kaiken kaikkiaan pyörään käytettyihin osiin kului hieman alle 200 euroa. Lisäksi tietysti laatikollinen erinäisiä työkaluja, entuudestaan mulla oli lähinnä ruuvimeisselit, kuusiokulma-avaimet ja jakoavain. Mutta niitähän ei projektiin voi laskea.

    Projektin lopullinen tila näyttää tältä:


    Eilen kävin testailemassa fillaria ajelemalla 35 kilometriä, suunnilleen 25 kilsan keskarilla. Tasaisella ja alamäissä välitys tuntuu hieman turhan kevyeltä ja ajo menee vispaamiseksi, mutta toisaalta ylämäet menevät kevyesti polkemalla - Tuusulanväylän varren ylämäessä Koivukylässä sekä Ruotsinkylän ylämäissä jouduin nousemaan putkelle, muuten menee istuen. Polvia säästääkseni tämä taitaa olla lähellä lopullista välitystä. Työmatkatempossa tämä on melkoinen tappiogeneraattori, kun tasaisella Inserat pyyhkivät ohi, mutta ylämäissä pääsee mukavasti kuittaamaan ohi. Ehkä jätän tämän enemmän leppoisaan kruisailuun kuin hampaat irvessä -rypistyksiin. Huomioarvo on ainakin taattu.

  28. #3778
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.478
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tactica Katso viesti
    Onko tuo XX1 vapaaratas-pulikka kuinka hankala asentaa itse Hopen Pro 2 Evo -napaan?
    Siis rataspakka Hopen napaan?
    Ei kai se sen vaikeampaa ole kuin jonkin muun rataspakan asentaminen? Siis ei ole vaikeaa, kunhan on käytössä sopiva rataspakka-avain. Irrottamista auttaa ketjuruoska tai joku muu väline jolla saa pidettyä pakkaa paikallaan.

    http://www.youtube.com/watch?v=7qgTOo1SP_Q
    (tyypillä näkyy olevan irtorattaita)

    "it IS possible that you are faster or slower than anybody else who is having at least as much if not more or less fun"

  29. #3779
    IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti perttime Katso viesti
    XX1 "vapaaratas-pulikka" Hopen Pro 2 Evo -napaan (????)
    Siis rataspakka Hopen napaan?
    Ei kai se sen vaikeampaa ole kuin jonkin muun rataspakan asentaminen? Siis ei ole vaikeaa, kunhan on käytössä sopiva rataspakka-avain. Irrottamista auttaa ketjuruoska tai joku muu väline jolla saa pidettyä pakkaa paikallaan.

    http://www.youtube.com/watch?v=7qgTOo1SP_Q
    Siis kyse on siitä että vapaaratas täytyy vaihtaa koska XX1-pakka ei mene tavalliseen vapaarattaaseen. Ei käsittääkseni ole Hopen napaan ollenkaan vaikeaa.

  30. #3780
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.104
    ^^eikun se puhuu siitä vapaaratasrungon vaihtamisesta XX1-pakalle sopivaksi.

    Ei kai se ole sen kummempaa kun muksauttaa uuden paikalleen. Katso joku Hopen huoltovideo. Se asianmukainen tiivistetyökalu vois olla kätevä hommaan. Tai ainakin videolla näyttäisi menevän kätevästi paikalleen tuolla.


Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •