GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 145 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45 95 135 143 144 145 146 147 155 195 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.321 - 4.350 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Äkkilähtöjen erikoismiehille ja -naisille tiedoksi: LVI-liikkeeltä lähtee minipossujuna lännen suuntaan tänään klo 11.00
    www.pyörätarvike.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SuperD Katso viesti
    Huomenna sunnuntaina - jos luoja suo - ajetaan Turun ihka ensimmäiset TQFBMX-reenit Kuppiksella klo 12.00. Kyseessähän on länsirannikkovariaatio Helsingissä suuresta suosiosta nauttivasta läskipyöräbemaxista. Idän kaverit ovat harjoitelleet jo pitkät tovit, joten lienee asiallista että kyseisen lajin alkeita aletaan harjoittamaan myös Turussa.

Ei aavistustakaan miten ruuhkaista radalla on kyseiseen aikaan, ajetaan velolla ympyrää jos BMX rata on ruuhkainen. Tervetuloa kaikki läskit ja läskiksi halajavat. Oma läski mukaan.

Mitä: Haparoivaa BMX ajoa läskipyörillä
    Missä: Kupittaan BMX rata
    Milloin: Sunnuntaina 18. elokuuta klo 12.00
    Miksi: Öh?
    Varustus: Tuhdeilla renkailla varustettu polkupyörä + kaikki suojat mitä kaapista löytyy

Teaseri:
    http://fat-bike.com/2013/07/fat-video-tuesday-♦-pyorakrossiparkki-kivikko-helsinki/
    Onko tämä muuten tarkoitus toistaa, esim. huomenna?
    nimim. kiinnostunut

Vähän hitaampien lähtöjen kuskeille: olisiko huomenna, sunnuntaina, aamulla klo 8.30 poluille lähtijöitä, lähtöpaikka Impivaara ja suunta perinteinen Kullaanvuori tai jotain sinne päin? Osasto Rusko?

Iltapäivällä viimeistään pitää mennä töihin, siksi tuollainen epämiellyttävän aikainen herätys. Tai oikeastaan mulla ei olisi ollenkaan aikaa lenkkeillä, mutta kun keli on tuollainen, niin minkäs teet.

Jos joku on tulossa niin on hyvä ja ilmiantaa itsensä tänään klo 22 mennessä.
    Ulla muokkasi tätä : 24.08.2013 at 16.26
    mtbturku.net
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

8:30 Turun aikaa? Täällä meidän aikavyöhykkeellä on silloin vasta varhainen aamu. Vähän vaikee ehtiä, mutta voishan sitä yrittää. Ei kyll uskalla mitenkään luvata. Mä kyll puhelimen avustuksella löydän teidät metsästäkin jos suunta on yllä mainittu. Pääsis vähemmällä siirtymälläkin.
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Minua ei tarvitse teititellä. Lähden kotoa vaikka klo 8 metsiä pitkin kohti Impivaaraa, tai jos kukaan ei ilmoita tulevansa sinne, oikaisen Runosmäestä suoraan kohti Haunisia eli Pomponrahkan jätän väliin. Kuuntelen puhelinta ja toivon sen soivan, jotenkin on turhan jänskää ajaa siellä yksin.

Kun kerran sunnuntaicykloista ei ole kuulunut mitään, formaatin kehittäjältä mitään kysymättä siirrän ne huomisen (25.8) osalta Ruskolle.

Eli Klo 18.30 Ruskon S-marketin pihasta, eli tästä http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...237897&lang=fi

Vauhti takuulla Eteläisen osaston tasoa hiljaisempaa, ja juttujen luokattomuudesta ei voi mennä takuuseen. Vauhti liian hiljaista oikeille urheilijoille.
    Maastoajoa, eli maastokonkelia alle, ainakin tavalliselle kuskille. Ekstreemimmästä pyörävalinnasta jokainen vastaa itse.

Ajellaan pari tuntia Ruskon ja Lentokentän alueen polkuja. Paluu lähtöpisteeseen.

PS. Ei pääse aamulenkille niin pitää jotain yrittää..

Läskit lyllertää taas huomenna Kupittaan BMX-radalla klo 12.00 eteenpäin. Sinnevaan!
    www.pyörätarvike.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Baas 009 Katso viesti
    Kun kerran sunnuntaicykloista ei ole kuulunut mitään, formaatin kehittäjältä mitään kysymättä siirrän ne huomisen (25.8) osalta Ruskolle.

Eli Klo 18.30 Ruskon S-marketin pihasta, eli tästä http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...237897&lang=fi

Vauhti takuulla Eteläisen osaston tasoa hiljaisempaa, ja juttujen luokattomuudesta ei voi mennä takuuseen. Vauhti liian hiljaista oikeille urheilijoille.
    Maastoajoa, eli maastokonkelia alle, ainakin tavalliselle kuskille. Ekstreemimmästä pyörävalinnasta jokainen vastaa itse.

Ajellaan pari tuntia Ruskon ja Lentokentän alueen polkuja. Paluu lähtöpisteeseen.

PS. Ei pääse aamulenkille niin pitää jotain yrittää..
    Joo, anna palaa! Ainakin mun osalta cyclot on mahottomat, meen neljäksi töihin. Ajelen päivällä jotain kun ei sadakaan. Kattoo ny kun herää, oon pienissä häissä.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Aina kannattaa lenkkeillä Akin kanssa, pääsee uusille poluille. Kiitos!
    mtbturku.net
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Huomenna tiistaina kisataan sitten Liedon Ilmarisissa:
    http://pyora68.net/aluekalenteri/Kalenteri2013.html

Hyvää treeniä Green Racea varten!

Tai jos ei huvita kisata niin tiistailenkki Itäharjun Prismalta 18.00 ja vauhti rauhallinen..
    The end of the road is just the beginning...

Expat-turkulainen kävi tuulettamassa MTB-Turun ajopaitaa Korsossa: http://ajokoiralaika.blogspot.fi/201...orso-2013.html
    www.ajokoiralaika.blogspot.com

No nyt mä kohtasin voittajan, nuo sykkeet, huh!

Niinkuin Pete jo tuossa mainitsi niin tänään Ilmarisiin (pahkalaukkaantie 58) ajamaan ei-niin-vakavaa maastokisaa. Startti 18.00 joten puoli tuntia aikaisemmin kun on paikan päällä niin kerkeää ilmoittautua ja tutustua rataan. Eikä maksa mitään!

^
    Parempaa mahdollisuutta itsensä pieneen kurittamiseen ja testaamiseen tuskin mistään saa! Kisa kestää noin 45min, eli normaali xc kisoja paljon lyhempi. Viimevuoden rata ainakin oli hyvä, kalliota oli paljon ja hiukan pururataakin. Itse en pääse vaikka kovasti haluaisin, flunssaa pukkaa, taitaa olla GreenRacekin vaarassa, saakeli..

GreenRace huomenna, oletko valmis?

Minä en...
    Retkeilemään...

No en ihan, mutta ilmestyn paikalle. Leuat on kyllä kunnossa, joten voin seurustella sujuvasti.

Äijän kunnolla nyt ei niin väliä, mutta pyörä on pesty kauden pääretkiajoa varten. Kurakeli on siis taattu. Muistakaa tulla ajelemaan.
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Huomenna sunnuntai-ajelua klo 12.00 prisman tolpalta. Vauhti sopiva (ylämäet ainakin hiljaa). Anyone?

Olisiko kellään turkusen ympäristössä kiinnostusta lähteä käymään tuolle Mäntyharju - Repovesi reitille (känsäinvälisesti Pine-Ridge-MTB)? Ajomatkahan Turku -sinne about 4 h suunta, eli ajo autolla 4h - pööräily 45 km, yö jossain siellä/tai toisin päin. Aamulla ajo 45 km + autolla 4 h kotiin olisi varmaan homman nimi? Tai jotain?

Mää olen vissiin mainoksen uhri... linkki, linkki, linkki (3 min alk.), linkki , ja varmaan lähden tuonne jossain vaiheessa käymään. Jos joku vielä järjestäisi, kun minua ei moinen (järjestely) kiinnosta. Esim. viikon päästä voisin jopa itsekin ehtiä mukaaan...

Huomenna iltacyclot noin 95% varmuudella. Oivallinen tapa tuulettaa kisahapot taivaan tuuliin.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti H Katso viesti
    Huomenna iltacyclot noin 95% varmuudella. Oivallinen tapa tuulettaa kisahapot taivaan tuuliin.
    Tulossa!

Onko joku menossa tiistain alue cuppiin fillarilla?Jos on niin vois polkea samaa matkaa,mulla pientä epävarmuutta perille löytämisestä...
    fillarireisi.blogspot.fi

^Tuossa muutaman viikon takaisessa torstailenkissä Impivaarasta Maarian altaalle on vinkkiä reitistä. Viiva kulkee kisapolkuakin pitkin.

https://maps.google.com/maps/ms?authuser=0&msa=0&msid=207266909324510452421.000 4e401d69d8783fc818

Tuossa googlemapsissa on näköjään Moision koulu merkattu väärään paikkaan.

Ja siis tiistaina 3.9. "kisakeskus" sijaitsee tässä: http://opaskartta.turku.fi/IMS/?laye...%C3%A4ht%C3%B6

Ilmoittautuminen klo 17.30-17.45.
    mtbturku.net

Tulee kysely vähän myöhään, mutta olikos tänään mitään fbmx-typerehtimistä kuppiksen radalla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Manninen Katso viesti
    Onko joku menossa tiistain alue cuppiin fillarilla?Jos on niin vois polkea samaa matkaa,mulla pientä epävarmuutta perille löytämisestä...
    Moision koulun kun löytää niin voin vaikka siihen tulla vastaan?
    Mika.t muokkasi tätä : 01.09.2013 at 12.36 Syy: edit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kugelschreiber Katso viesti
    Tulee kysely vähän myöhään, mutta olikos tänään mitään fbmx-typerehtimistä kuppiksen radalla?
    Vastaus vielä enemmän myöhässä: Taitaa eilinen Greenrace painaa monilla jaloissa. Itse ainakin suoritan päivän liikunnan hauiskääntönä, painona 0.33 Kukko
    www.pyörätarvike.com

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ulla Katso viesti
    ^Tuossa muutaman viikon takaisessa torstailenkissä Impivaarasta Maarian altaalle on vinkkiä reitistä. Viiva kulkee kisapolkuakin pitkin.

https://maps.google.com/maps/ms?authuser=0&msa=0&msid=207266909324510452421.000 4e401d69d8783fc818
    Mikä on kokeneiden maastoilijoiden luonnehdinta vaikeusasteeltaan tuosta Maarian altaan lenkistä. Mikä olisi kelvollinen keskietenemä (=vauhti joillekin)? Jos kävisi sitten itsekseen koeajamassa porukkalenkkikelpoisuutta testatakseni... Ja kiitos kartasta/reitistä, noita on aina kiva lähteä hakemaan, vaikka todennäköisesti päädyn tuolta lenkiltä Liedon keskustaan. Sieltä kyllä osaan kotiin.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Tuohon mahtuu asvalttia, neulasränniä, hiekkatietä, pari pätkää poikittaisia pitkoksia, juurakkojumppaa, sileää kalliobaanaa, röpelöistä kalliobaanaa, kivikkojumppaa, muutama droppi ja muutama kinkare, mitävielä? Eikös tuolla kartassa lue että keskinopeus yhteislenkillä oli 10 km/h?

Mukaan vaan. Tai siis sinne vaan, nimim. en ole tainnut tänä kesänä olla yhdelläkään torstailenkillä.
    mtbturku.net

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Thanks! Vaikuttaa mielenkiintoiselta, käyn testaamassa. (Ei auennut keskinopeus minun karttalehdykältä).
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •