FillariHephaGiantElectrobike
Sivu 36 / 68 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26 34 35 36 37 38 46 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.051 - 1.080 / 2033

Aihe: Radonin pyörät

Tänä kesänä on tullut ajettua Tahko 60km sekä Finlandian puolikas 35km Radon ZR Race 29er 5.0 mankelilla. Ei ole pahaa sanottavaa mutta tietenkin nälkä kasvaa ja seuraavaksi alkaa komponenttien päivitys nykyisistä vakiokilkkeistä -> Shimanon XTR sarjaan eli talven aikana menee kättä taskuun pari kertaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HaukipaanHulk Katso viesti
    Tänä kesänä on tullut ajettua Tahko 60km sekä Finlandian puolikas 35km Radon ZR Race 29er 5.0 mankelilla. Ei ole pahaa sanottavaa mutta tietenkin nälkä kasvaa ja seuraavaksi alkaa komponenttien päivitys nykyisistä vakiokilkkeistä -> Shimanon XTR sarjaan eli talven aikana menee kättä taskuun pari kertaa
    Mun mielestä tossa sun kokelissa kelvollista on nimenomaan vaihteisto. Aloittaisin päivittämisen mieluummin kiekoista ja haarukasta.

ei kait tuollasella slx/xt -> xtr päivityksellä mitään ahaa-elämyksiä tule, mutta tuon reconin keulan kun vaihtaa vaikka sidiin joka on huomattavasti kevyempi, herkempi ja tarkempi alkaa päivityksestä jotain konkreettista hyötyä olemaan..
    miku80 muokkasi tätä : 13.08.2013 at 11.31
    The end of the road is just the beginning...

IncBuff Guest
    Minäkin kyllä käyttäisin ne eurot keulan ja/tai kiekkojen päivitykseen. Taatusti tuntuu enemmän ajossa kuin voimansiirron päivittäminen XTR:ään.

XTR:llä saa parhaat skenepisteet.
    Holokki auki ku H. Moilane.

tietenkin.. hifistelyä, hifistelyä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    XTR:llä saa parhaat skenepisteet.

Ehdottomasti samaa mieltä että rahat ennemmin kiekkoihin ja keulaan kuin skenepisteisiin.
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

Jotain budjettiluokan kaksysejä näyttäisi ainakin olevan myynnissä, sinisellä tosin vielä.

Onkos tietoa koska uudet Radon mallit tulee myyntiin, lähinnä Race sarja kiinnostaa?
    Toiseksi tulee mieleen kysymys että miten edellis vuosina on ollut Radoneita päivän tarjouksena uusista malleista? Tuliko melkein heti vai pitikö odotella jopa kevääseen asti. Itsellähän järkyttävä pyörä kuume ja Radon on kitka minkä haluaisin.
    Tästä vuokralle oiva mainospaikka 20€ / kk.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hihhuli21 Katso viesti
    Onkos tietoa koska uudet Radon mallit tulee myyntiin, lähinnä Race sarja kiinnostaa?
    Toiseksi tulee mieleen kysymys että miten edellis vuosina on ollut Radoneita päivän tarjouksena uusista malleista? Tuliko melkein heti vai pitikö odotella jopa kevääseen asti. Itsellähän järkyttävä pyörä kuume ja Radon on kitka minkä haluaisin.
    Oman Race 29 6.0 sain 29.10.12 olin varmasti ekojen joukossa. Tilasin heti, kun tuli myyntiin. Tais olla syyskuun puolen välin huittessa. Päivän tarjoukset tais alkaa alku kesällä paitsi oranssia 7.0 tais olla aikasemmin.

Eurobikessä varmaan julkaistaan mallistoa lisää, tomituksien ajankohtaa voitanee vain arvailla. Loka-marraskuun vaihde on varmaan kohtuullinen arvaus. Päivän tarjoukset taitaa alkuvaiheessa pyöriä vanhan malliston poistojen ympärillä.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Voi voi, menee vielä tosi kauan uuden fillarin hankitaan kun on ei oota joka paikassa, ellei käytettyä löydy... Vanha sotaratsu on jo ihan tiensä päässä.

Tämän viikon aikana tulee bike discountiin koko radon 2014-mallisto.

No niin nyt on päästy koe ajelemaan tollaset 4h Radon ZR Race 6.0 18. Hyvältä Tuntui mutta ehkä hiukan saattaa olla siinä ja siinä riittääkö koko kuitenkaan. Sen verran sain tuntumaa että ostoslistan kärkeen menee kyseinen malli, hinta laatu enenmän kuin kohdillaan. Ostan käytettynä jos kohdalle osuu taikka sitten uutena.

Arvon Radon kuskit ketkä työntää 20 kokoisilla fillareilla niin kerrotteko vähän minkä kokoisia olette?
    Itsehän olen 183/85-86cm, riippuu vähän millasilla housuilla mittailee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hihhuli21 Katso viesti
    ketkä työntää 20 kokoisilla fillareilla niin kerrotteko vähän minkä kokoisia olette?
    ZR race 20" runkokoossa toiminut pääasiassa työmatka/arkikulkineena viime syksystä lähtien. Pituutta itselläni on 183/87.
    20" on minulle ainakin ehdottomasti se oikea koko. Ajoasentoa olen viilannut mieleiseksi 90mm stemmillä ja leveemmällä stongalla.

20" zr race 6.0 ja mitat 189/90cm. Ilmoittamillasi mitoilla ottaisin ehdottomasti 20" rungon.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4

Nythän noita uusia malleja rupee tippumaan myyntiin.

Uus 29" Slide olis kyl aikas jees: http://www.bike-discount.de/shop/k/a...29-9-0-sl.html

EnTartteTäpäriäEnTartteTäpäriä
    vellu80 muokkasi tätä : 22.08.2013 at 16.58
    Born to lose - Live to win

On kyl hinta kohdillaan ku palikoita kattoo..
    The end of the road is just the beginning...

Re: Radonin pyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tem Katso viesti
    ZR race 20" runkokoossa toiminut pääasiassa työmatka/arkikulkineena viime syksystä lähtien. Pituutta itselläni on 183/87.
    20" on minulle ainakin ehdottomasti se oikea koko. Ajoasentoa olen viilannut mieleiseksi 90mm stemmillä ja leveemmällä stongalla.
    Hyvin lähelle samat mitat ja 20" stage6 alla. En lähtis vaihtamaan pienempään, alkaisi muuten tolpan korkeuskin olemaan aika tiukilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vellu80 Katso viesti
    Nythän noita uusia malleja rupee tippumaan myyntiin.

Uus 29" Slide olis kyl aikas jees: http://www.bike-discount.de/shop/k/a...29-9-0-sl.html

EnTartteTäpäriäEnTartteTäpäriä
    Kyllä sää tarttet, heti kun olet kokeillut tuollaista Valkkaat vaan koeajomaastoksi sellaista tyypillistä suomalaisesta mäntymetsästä löytyvää kivikkojuurakkopolkua ja annat hanaa...

Hinnat on kyllä aika jees. XT-versio irtoaa alle kahden tonnin.

mikkihiiri Guest
    Tarkoitus olisi alkaa harrastaan pyöräilyä vähän vakavemmin (ennen parin kilsan työmatkapyöräilyä, nyt pidempi työmatka + muuta pyöräilyä). Työmatka on tasaista asfaltoitua tietä, mutta koska polkupyörällä tulen liikkumaan etupäässä talvella (kesällä moottoripyörällä), päädyin maastopyörään. Tarkemmin ottaen olen katsellut uutta 2014-vuoden Radon ZR Team 7.0 29er:ää (http://www.bike-discount.de/shop/k12...k-edition.html). Tarvitsisin vähän apua pyörän hankinnassa.

Ensinnäkin: jos en käytä fillariosan palveluita, millaisessa suossa olen? Onko ensikertalaisen helppo koota tuo pyörä? Mitä työkaluja vaatii? Olen valmis kyllä perehtymään pyörän kasaamiseen ja vaihteiden säätöön (pakkohan se on jos meinaa pyöräilyä harrastaa), mutta entäpä takuu-asiat? Asun Tampereella, joten takuuasioissa pyörä pitäisi jokatapauksessa postittaa johonkin. Onkohan hirveästi eroa hoitaa takuuasioita fillariosan tai bike-discountin kanssa? Fillariosan tekemä työ olisi arvokasta, mutta pyörän postitus suomeen, kokoaminen fillariosalla lisälaitteineen ja postitus vielä minulle maksaa aika ison tuosta pyörästä.

Lisäksi ostoslistalla olisivat talvirenkaat, lukko, polkimet ja lokarit. Lukon, talvirenkaat ja polkimet olen saanut valittua, mutta lokareista kyselen tässä suosituksia. Kuitenkin kun kerta töihin poljen, olisi lokareiden syytä suojata vähän paremmin mitä maastopyöräilyssä yleensä on tarve.

Lisäksi rungon koko askarruttaa. Olen 173cm ja inseam on 80cm. Taulukot ja laskimet sanoo että 18 on sopiva runkokoko, mutta tätä ketjua lukiessani olen huomannut että monet minua 10 senttiä pidemmät ajavat myös runkokoolla 18. Onkohan tuo 18 mulle ihan ok?

Kiitoksia kovasti vastauksista jo etukäteen

Laitoin 8.0 tilaukseen juuri. Eka täpäri, isot pojat sanovat että pääsee lujempaa juurakossa. Saas nähdä milloin toimittaavat, vk 36 alkaa toimitukset.
    Edit: Slide 130 29" siis.
    Ketkuilija muokkasi tätä : 23.08.2013 at 21.24 Syy: Edit

http://www.bike-discount.de/shop/k12...0.html?mfid=52

ZR Race 6.0 29er 849€ 2013 nopeimmille.

Edit: 20 koko jäljellä.

Itse sain tilauksen sisään koosta 20. Varmaankin jotain esittely kappaleita nämä kun vai muutamia on.
    Nyt vain odotellaan milloin pyörä toimitetaan kotiin.

Mikkihiirelle, uskoisin että oikea kokosi on 18, tosin mikään pro en ole. Itse sen n.183/87cm ja 20 tuumasen otin, 18 liian pini. Itse otin pyörän suoraan kotia. Mitä olen kuullut niin hyvin on toiminut takuu asiat suoraan saksan päähän ja mielestäni vielä aika nopeastikkin vaikka tuota matkaa on.

Pyörän kasaaminen ei ole mitään raketti tiedettä, säädöissä yms voi tovi vierähtää mutta kyllä niistä itsekkin selviää kun vähän asiaan paneutuu. Jatkossa kuitenkin sitä pyörää saa ja joutuu säätelemään niin jopa hyvä itse säädellä heti alusta niin pääsee jo jyvälle asioista.
    Hihhuli21 muokkasi tätä : 24.08.2013 at 11.59

Itse tilasin heinäkuussa zr race 7.0 mallin ja viikon päästä oli kotiovella paketti . Maksoin 8€ niin tuli pahvilaatikossa. Sarvet ja eturengas paikoilleen, eikä kuin lenkille . Tai no polkimetkin piti laittaa. Jarrut ja vaihteet oli jo myyjä säätäny, jos oikein ymmärsin tuon 8€ paketin funktion oikein.

nyt polttelis paljon Radonin 2013 mallinen maantie fillari. Perjantaina olisi ollut tarjouksessa 105 osilla hiilari malli 1050€ hintaan, harmittaa etten tilannu

Mä en ottanut mitään lisä pahvilaatikoita, jos tuote tilataan toimitettuna niin sillä pitää myös tuote tulla ehjänä perille.
    Itse ihan mielelläni säädän fillaria, sitä kuitenkin jatkossa saa tehdä aika paljon.

Laittelin perään vielä viestiä tilauksen toimittamisesta, lupasivat pistää pyörän lähtemään maanantaina matkaa.
    Saa nähdä ehtiikö ensiviikolla perille, toivottavasti niin pääsisi ajelemaan oikein urakalla viikonloppuna.

Kuinka alkutekijöissä se fillari tulee jos ei ota kasattuna? Joutuuko vaijerit ja muut asentaa itse?

Etupyörä, ohjaustanko ja satula putkineen pitää nostaa paikalleen, muuten valmis ajoon. Säätötarve vaihtelee, omaa pyörää ei tarvinnut säätää lainkaan

Re: Radonin pyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ribbe Katso viesti
    Kuinka alkutekijöissä se fillari tulee jos ei ota kasattuna? Joutuuko vaijerit ja muut asentaa itse?
    Kyllä se ihan yhtä valmiina pitäs tulla. Muutama pultti paikoilleen ja lenkille, ei ole lainkaan vaikea homma..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti reargear Katso viesti
    Tämän viikon aikana tulee bike discountiin koko radon 2014-mallisto.
    Eipä ole vielä ainakaan näkynyt. Lähde?
    - Heavy Metal will never die!! -

Canyon Endurace CF custom

Jos on epävarma, niin toimituksen voi pyytää www.fillariosa.fi kautta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •