Meni jo ^,
Giro Privateer HV saapui ja erittäin tyytyväinen olen. Vaikuttaa laadukkaalta kengältä versus joitan toisia kenkiä mitä kokeilin, varsinkin tähän hintaan. Tyylikkään näkösetkin, ei turhan kauniit. Mulla on vähän leveämpi lesti, tai ehkä se on vaan suomalainen lesti. Näissä HV kengissä on juuri sopivasti leveyttä lestin kohdalla. Mutta jos sulla on todella poikkeuksellisen leveet jalat, niin sitten ei todennäköisesti ole vastaus Giron leveä malli. Koosta sanoisin sen verran, että ehkä kannattaa ottaa vähän tavallista isompi koko. Jotkut pyöräilykengät sopii mulle 43,5 kokosena, mutta näistä leveistäkin Giroista 44 on juuri oikea koko, ilman turhaa tilaa. Googlasin ennen tilaamista ja muilla on ollut samanlaisia kokemuksia, noin puolikkaan tai koon isompi kuin tavallisesti on sopiva. Mutta älkää ihan sokeasti minua uskoko. Itse tilasin 44 noiden muiden palautteiden perusteella ja sen takia, että 43,5 oli loppu... onneksi näin.
Korpi muokkasi tätä : 11.07.2013 at 15.53
En tiedä mitä magiaa on käytetty, mutta lähetys päivä (Order dispatched säpö) on 9.7 ja saapui tänään 11.7. Tilasin toiset kengät aikasemmin, jotka palautin (maksoi aika makeasti), ja ne kesti huomattavasti kauemmin tulla, oisko ollu jotain 9-11 päivää. Evancyclesin taulukko näyttää, että tulisi 5-7 päivässä Suomeen, mutta kysyin asiakaspalvelusta ja antoivat jonkun isomman numeron pisimmäksi postitusajaksi, jotain 14 päivää jos muistan oikein. Kuhan oottelet, niin kyllä ne sieltä varmaan pian tulee.
Just alko Rosen 2013 täysjoustojen ale...
- Numismaatikko -
Tänään oli Kalevan Prismassa vielä muutama pari Continentalin 23mm taittuvia maantierenkaita (en nyt saa mallia mieleeni) hintalapussa 29.90 josta vielä -30% lähti kassalla hinnasta pois.
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
www.hi5bikes.fi -kaupassa oli pari viikkoa takaperin 2 settiä Quarkin tehomittarilla varustettuja SRAM:n maantiekampia. Rattaina olivat muistini mukaan Red:t, toinen setti taisi olla 39/53 ja toinen joku kompaktiyhdistelmä. Kampien pituudet olivat 170mm ja 177.5mm. Hintaa taisi olla vaivaiset 799€.
https://www.instagram.com/xtranza/
Oulussa Letkunpuiston kulmalla olevassa Keops-optikkoliikkeessä ainakin yksi pari Oakleyn Jawboneja -70%. Sangat mustat, mukaan yks pari linssejä. Eivät istuneet mun päähän, hakekaa joku pois, hinta on mielestäni kohdillaan.
Kepeitä täysjoustavia kuitukottaraisia sopuhintaan:
KTM Taser Prime X0: -53%
KTM Taser Prestige XTR -55%
KTM Taser Prestige XX - 52%
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Lazer helmetit -75% koodilla LAZER75 Jejamesilla
Bike-discountilla Cuben 29er runkoja http://www.bike-discount.de/shop/k304/frames-sale.html
Amazon.comissa David Millarin "Racing through dark" hintaan 2.64$ Kindle-versiona.
Mikonkadun Intersportissa Helsingissä oli miesten ja naisten pyöräilyvaatetta sangen hyvässä alessa (-50...-60 %). Pearl Izumia, Craftia ja Northwavea. Erityisen hyvä tarjous oli Northwaven pitkälahkeisista sadehousuista, taisivat olla vain 30 euroa.
Kenelläkään alennuskoodeja Merlin, bike-components tai bike-discount nettishoppeihin?
-centinvenyttäjä
Rosella kaikennäköistä, mm RS Domain 207,57 €
wigglellä on iistonin putkiosaa hyvässä hinnassa..
Jotkut asiat ovat niin kalliita että minulla ei ole niihin varaa paitsi silloin kun olen veloissa.
Urheilukuulokkeista mitään tietämättä, mutta Amazon.co.uk:ssa tarjouksessa Monster iSport LiveStrong Immersion Earphones - Yellow nappikuulokkeet ~45 puntaa free super saver posteilla (~52€).
http://www.amazon.co.uk/Monster-iSpo...ort+livestrong
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Pitäisi ostaa uusi takapakka (11-28) etelänreissulle ja samalla uudet ketjut. Osasarja Ultegra 6700. Mistähän saisi hyvään hintaan?
Enpä lähtenyt tekemään laajempaa vertailua, mutta aiempien kokemuksien perusteella sanoisin Bike-Componentsin olevan näissä voimansiirtopalikoissa melko lyömätön.
"Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15
Bike Componentsin halvemmat hinnat katoaa usein niiden korkeampiin toimituskuluihin. Esim. Merlin Cycles kannattaa tarkistaa. Yleensä varsin hyvät hinnat ja nopea toimitus.
Bike Components olisi tosi hyvä kauppa, jos tosiaan älyäisivät vetää postikulut alas. Nyt tilaukset yleensä hyytyvät noihin pk:hin
Onko Bike-Componentsin toimituskulut 20 euroa, jos tilaa rungon (ja muuta hilpettä ja maksaa luottokortilla), vaiko 29,95 euroa?
29,95€. Perusmaksu siis se 9,95€ ja siihen kookkaan rojun lisä +20€.
Mutta vähänpä noista B-C:n postikuluista jaksaa murehtia kun minun kokemukseni mukaan tavara on usein edullisempaa kuin missään muualla ja myös varaosien valikoima on mielestäni kattavin. Lisäksi tilaus kannetaan kotiovelle asti.
Se josta oikeasti kannattaisi rutista on Actionsportsin 25€ postitus Suomeen tavarasta riippumatta. Ei paljoa houkuta pikkutavaraa tilailla tuolta...
Campione muokkasi tätä : 19.08.2013 at 07.57 Syy: B-D korjattu B-C.
^ Kiitokset tiedosta, näin arvelinkin![]()
Kirjanmerkit