Sunnuntai aamulla samanlainen?
Sunnuntai aamulla samanlainen?
Mä suunnittelen sunnuntaiaamulle pitkää rau-hal-lis-ta lenkkiä, mutta lähtö on viimeistään klo 8 kotoa (Ylimaariasta).
mtbturku.net
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Tuumaillaan huomenna...
Saariston rengastie tuli ajettua Mynämäeltä aloittaen ja Velkuan kautta ajassa 14 h. Kustavista Kaarinaan sain vauhdin kiritysapua Ruskolaiselta gentlemannilta. Kiitokset vaan matkaseurasta.
Tarjolla sunnuntaina klo 19.00 vaihtoehtocyclot tavallista idempänä, lähtöpaikkana Piikkiön keskusurheilukenttä. Ajellaan leppoisasti, tutustuen samalla paikallisiin ylämäkiin. Tervetuloa!
Minä voisin ilmottautua huomiseen yllä olevin specksein Paksukaisella
Ajoin vähän huonosti ja nyt punottaa.
Mä oon huomenna mukana.
Sattuisko kenenkään miljoonalaatikossa lojumaan tämän näköistä vapaaratasta joutilaana:
Piti ensiviikolla lähteä kesäretkelle, mutta yhden Islan vapaarataes antautui juuri. Muutaman pyöräkaupan kiertelin tänään laihoin tuloksin.![]()
Tietääkö kukaan mahtuuko läskipöörä Astra/Golf/Mégane jne pikkuautoon? Halavan olone loma-vuokra-auto hakusessa...
Mk 5 Golffi nielaisi aikanaa Coilerin, joka saattaa olla isoimmasta päästä, niin että pyörä oli katollaan ilman kiekkoja. Ne on kai suurentuneetkin hiukan.
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Hmm... tuossahan mahtuisi vielä itse nukkumaanKiitoksia molemmista vinkeistä.
Nuo isolla kierteellä napaan kiinnittyvät KT:n (?) vapaarattaat ovat kokemusteni mukaan oikea ongelma saatavuudeltaan ainakin täällä härmässä, navan vaihto lienee helpompi homma. Käyttävät onneksi usein hyvin yleisiä laippamitoituksia, joten suoraan sopivia napoja löytynee tilalle.
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Optimoitiin ajankäyttö, oltiin Rivieran grillillä jätskijonossa klo 11.58 kun se avasi klo 12. Karevansuon pitkokset on edelleenkin kamalat mutta muuten oikein hyvä lenkki, pientä Ruskon harhaanajoa lukuunottamatta. Syötteen kilometreistä jäi puuttumaan 8 ja nousumetreistä varmasti melkoisesti.
Ruskon Rehtsuolla on uutta pitkosta... tulossa. Nyt puutavara on poikittain vanhojen vielä "ajokelpoisten" päällä. Hyvin kyllä pääsee ajamalla läjän yli...
Ei se levystä pitäis olla kiiinni. Kestää aikansa ennen kuin palat kuluu levyn kanssa samaan asentoon. Prosessia voi nopeuttaa polttamalla jarrua pitkässä alamäessä ja samalla väkisin polkemalla lisää vauhtia - onnistunee kuokalla takuuvarmasti. Kun sininen kiehkura nousi mäen juuressa, niin ainakin mun Magurat rupes pelaamaan. Sen nyt voi kattoa, että koko jarrupala mahtuu levyn pintaan. Joissain on aika matala tuo metallikehä.
Kiitoksia kivasta lenkistä. Tulipa sit korkattua cyclo myos ihan kunnon poluilla..
Se mäki joka noustiin näyttäisi olevan ton Garmiinin tulkattujen tietojen perusteella;
pituus; 720m
nousu; 59m
jyrkkyys 8,2
En vaan oikein kunnolla saa tota träkkiä näkyviin, mutta tämmönen lenkura siitä tuli; http://connect.garmin.com/activity/339261621
Kiitos Juhalle ja Pavelle korjausehdotuksista. 24 reikäinen napa näytti amatöörin silmään niin eksoottiselta, että valitsin helpoimman reitin ja hommasin kokonaan uuden kiekon. Painossa tuli kyllä takkiin, mutta ompahan vaihtokiekko sitten jos joskus takuuna saa ehjän vapaarattaan.
Sunnuntaicyclot ajettiin eilen neljän kuskin voimin luvattua ylämäkiteemaa vaalien. Timpille kiitos korkeusdatasta, hyvänhän tuo linkin lenkura näkyy.
Missä kohtaa tämä jumalainen mäki sijaitsee? Ei riitä kyvyt kaivamaan sitä garminin datasta muuten kuin niin, että sijainnee kahden mailin kohdalla. Paikka vaikuttaa juuri sopivalta katumusharjoitusten tekemiseen.
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Haluuko joku lähtee huomenna Liesjärven polkuja ettimään? Kartat on tulostettu ja Arzin juttuja vähän luettu, mutta en tiedä mitään varmaa alueesta. Autoon sopii 4 pyörää. Retkimeininki, mutta jotain 8 h ajoaikaa tavoittelisin. Riittääkö polkuja, en tiedä? Poronpolku on tietty vieressä ja sieltä saadaan lisää ajoaikaa tarpeen mukaan ja nehän mä kävin keväällä jo kattomassa.
Kirjanmerkit