EfatGiantElectrobikeGarmin
Sivu 9 / 29 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 8 9 10 11 19 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 241 - 270 / 864

Aihe: Tour de France 2013

  1. #241
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    108
    Nykyinen joukkueaika-ajo on ihan hyvä. Tour -joukkue on aina kompromissi erilaisten tavoitteiden suhteen ja joukkueaika-ajo tuo yhden muuttujan lisää yhtälöön.

    Mielestäni Froome on joukkueensa kanssa tilanteessa jossa se voi jopa toivoa kovimpien GC -kilpakumppanien iskuja Pyreneillä. Sky pystyy viime kädessä Porten vedolla ajamaan iskut kiinni tasaista vauhtia voimia säästäen samalla kuin mahdolliset iskujen tekijät väsyttävät itseään. Tämän toki muutkin tietävät ja Pyreneillä voidaan nähdä aika varovaistakin kilvanajoa.

    Lisäksi Porten uhka kokonaiskisassa mahdollistaa taktiikan jossa Porte iskee nousussa irti ja muut GC-kuskit on pakotettu ajamaan eroa kiinni jolloin Froome voi vain peesata. Tähän taktiikkaan en usko kuitenkaan vielä Pyreneillä, mutta Alpeilla sitä saatetaan tilanteen mukaan käyttää.

  2. #242
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Pelto-Helsinki
    Viestit
    1.218
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti RH1 Katso viesti
    Eikös tämä foorumi ole juuri oikea paikka omille ehdotuksille? Itse kieltäisin wattimittarien käyttämisen kilpailuissa.
    Tätähän ehdotettiin heti viime vuoden kisan jälkeen. Kiitos Sky Pro Cycling Team. Myös ehdotettu radiokieltoa GT-kisoissa (yksipäiväisissä radiot on ok, kun kaikki haluavat ekana maaliin).

  3. #243
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J T K Katso viesti
    Tuosta maailmanmestarin raitojen hässäköinnistä tulee vain mieleen, kuinka idioottimainen laji tämä maantiepyöräily voikaan olla. Sääntöjä sääntöjen päälle, jotka ovat vielä vähintäänkin kummallisia.

    Näistä sääntötulkinnoista tuntuu nyt nousseen yksi tämänkertaisen Tourin alkupuolen pääaiheista:
    http://velonews.competitor.com/2013/...e-rules_293336

    http://velonews.competitor.com/2013/...-france_293413

  4. #244
    Liittynyt
    11/2009
    Viestit
    33
    Itsekin uskon ...tai no, ainakin toivon, että lauantaina nähtäisiin jonkinlaista joukon harvennusta. Olisi mukava nähdä edes häivähdys tämän hetkisistä voimasuhteista vaikka tuskin kukaan GC miehistä vielä kaikkea likoon laittaa. ...paitsi tietysti ne jotka eivät meinaa pysyä muun ryhmän mukana. Jos senttejä pitäisi likoon lyödä, niin omakin veikkaukseni menisi RH1:n tavoin jollekin GC miehelle. Todennäköisesti maalissa vielä tässä vaiheessa useampi mies 10-15 sekunnin sisällä voittajasta.

    Sunnuntai voi sen sijaan GC tapahtumien suhteen olla suhteellisen tylsä. Tosin vähän epäilen hatkankin onnistumista, kun kolmen peräkkäisen 1 kategorian nousun aikana kärkitallit kuitenkin pitävät pelotonin vauhdin kohtuullisena. Lisäksi lopun noin 30km laskuvoittoinen osuus kerää vielä porukkaa yhteen. Toisaalta ei kyllä ole mitään tietoa minkälainen on lasku La Hourquette d'Ancizanilta alas ja sitä myöten maaliin. Ainakin GoogleMapsin perusteella näyttää alkuosa olevan vähän kapeampaa tietä sisältäen pari tiukkaa neulansilmää ja loppuosa taas aika suoraa ja suoraviivaista kohtuullisen kokoista tietä. Ehkä jos laskun alkuosan jyrkemmällä, kapeammalla ja teknisemmällä osalla joku kamikaze onnistuisi saamaan eroa muuhun ryhmään voisi se kantaa maaliin saakka, mutta vähän epäilen tätä.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Steni Katso viesti
    Tuo rupee kyllä muistuttamaan liikaa jo henkilökohtaista aika-ajoa ja esim. joukkueajon peesihyöty katoaa.

    Minkälaisia on tallin taktiset vaihtoehdot, jos laitetaan jokainen ajamaan omaa henkilökohtaista aikaa?
    En ymmärrä miten se peesihyötyyn vaikuttaisi, jos jokainen saa oman ajan eikä kuten nyt, että vähintään viidelle kärkimiehelle tulee sama aika? Edelleen joukkuekavereiden panosta tarvittaisiin, koska eihän kukaan yksin pärjäisi toisen tallin 9 miehen junaa vastaan vaikka olisi millainen Cancellara sähkömoottorilla. Edelleen siis vahvemmat tallit olisivat etulyöntiasemassa. Toisaalta taas kun todennäköisesti joka joukkueessa on vain se 1-2 ajajaa joille kokonaiskilpailun sijoituksella on merkitystä niin tällä tavoin myös heikommille joukkueille tulisi edemmän pelivaraa erilaisiin variaatioihin saada tiimin kärkimiehet mahdollisimman nopeasti maaliin. Nythän pahimmassa tapauksessa tarvitsee himmailla vauhtia, jotta saataisiin edes viisi miestä samassa nipussa maalilinjan ylitse. No mutta kuten todettua, omat kannattajansa myös nykyisellä systeemillä ja omat taktiset aspektinsa siinäkin, joten turha asiaa sen enempää puida. Ei se UCI kuitenkaan Fillarifoorumilta käy sääntöehdotuksia lukemassa.

  5. #245
    Liittynyt
    02/2012
    Paikkakunta
    vantaa
    Viestit
    111
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J T K Katso viesti
    Tuosta maailmanmestarin raitojen hässäköinnistä tulee vain mieleen, kuinka idioottimainen laji tämä maantiepyöräily voikaan olla. Sääntöjä sääntöjen päälle, jotka ovat vielä vähintäänkin kummallisia.
    Ikään kuin viilaamalla pilkkua välineasioissa, pyöräilypomot kuittaavat löperyydet dopingkuvioissa. Pyöräilyn huono maine on pyöräilijöiden oma vika, kun ei ole tahtoa laittaa asioita kuntoon. Muistuttaa tilannetta jääkiekkoväkivallassa. Säännöt kieltävät toisen tahallisen vahingoittamisen, mutta sääntötulkinnat ovat niin löperöt, että väkivalta rehottaa.

  6. #246
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vakevves Katso viesti
    Ikään kuin viilaamalla pilkkua välineasioissa, pyöräilypomot kuittaavat löperyydet dopingkuvioissa. Pyöräilyn huono maine on pyöräilijöiden oma vika, kun ei ole tahtoa laittaa asioita kuntoon. Muistuttaa tilannetta jääkiekkoväkivallassa. Säännöt kieltävät toisen tahallisen vahingoittamisen, mutta sääntötulkinnat ovat niin löperöt, että väkivalta rehottaa.
    Nyt puhuu mies asiaa. Syytä olisi ennemmin vaikka saada D-vitamiinit kuriin kuin sakottaa moninkertaista maailmanmestaria jolla on mm-raidat pyörässään siinä lajissa missä on maailmanmestaruutensa voittanut. Naurettavaa pelleilyä.

    Ja vaikka en lätkää seuraa (ei ne aitiossa räkijät kiinnosta), niin samaa mieltä tuostakin.

  7. #247
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    791
    Pari kysymystä Touriin liittyen:

    Mikä on ruudun vasemmassa yläkulmassa välillä vilahtava mikrofonin kuva?
    Mistä käsin arvon Selinit selostavat Touria (tai muita ympäriajoja/kisoja)?
    - Heavy Metal will never die!! -

    Canyon Endurace CF custom

  8. #248
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Napapiirin paremmalla puolen
    Viestit
    0
    JVDB joutui keskeyttämään. Sai liian pahaa osumaa 5. etapin lopussa syntyneessä kasassa eikä enää pysty jatkamaan. S*tanan FDJ-pelle Bouhanni, kattois ny vähän miten ajaa.

    Neil Robertson, Crucible Theatre, Sheffield, 4.5.2010

  9. #249
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Warlord Katso viesti
    Mikä on ruudun vasemmassa yläkulmassa välillä vilahtava mikrofonin kuva?
    Mikrofoni ilmestyy kun alkaa tulla kaiuttimista jostakin tiimiautosta tulevaa käskytystä/informaatiota jollekin kuskille/tiimille. En tiedä millä perusteella ohjaajat valkkaa radioliikenteestä just telkkariin tulevat jutustelut.

  10. #250
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Tallinna
    Viestit
    288
    Olihan EBHlla Norjan lipun värit tempopyörän takahaarukassa? Vai näinkö ihan omiani?
    Saako kansallisen mestarin väritys olla, mutta maailmanmestarin ei?

  11. #251
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    0
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti villef Katso viesti
    Olihan EBHlla Norjan lipun värit tempopyörän takahaarukassa? Vai näinkö ihan omiani?
    Saako kansallisen mestarin väritys olla, mutta maailmanmestarin ei?
    Oli Norjan lipun värit EBH:lla ja sama tuli itselläkin mieleen.
    Impossible is not a fact. It’s an opinion.

  12. #252
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti fyah Katso viesti
    Oli Norjan lipun värit EBH:lla ja sama tuli itselläkin mieleen.
    Eikös Sancheksella ole yleensä ajokengissä ollut olympiarenkaat o-voiton kunniaksi? Toki jos ne temposuojilla oli peitetty, niin ehkä UCIn haukansilmät ei ole niitä huomanneet. Tuskin o-voittoakaan saa mainostaa jos ei mm-kultaa.

    Jeps, on:



    Hmm... Vähintään 2v kilpailukieltoa tuostakin järkyttävästä rikkeestä!

  13. #253
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Pelto-Helsinki
    Viestit
    1.218
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti supera Katso viesti
    Selin mainitsi tänään että joku (Martin?) eilisessä aika-ajossa sai sai 1600€ sakot kun pyörässä oli "sateenkaarivärit". Mulla meni tämä hieman ohi,
    mistä oli kyse ?
    Satenkaarelle on kaksi paikkaa. Paidassa sitä saa käyttää, jos on mestari. Varusteissa sitä saa käyttää, jos varusteilla on voitettu mestaruus. Varusteissa käytöstä pitää maksaa UCI:lle lisenssimaksu. Paisassa käytöstä ei.

    Sopimusteknisesti tulkittuna Martinin sponsorit yrittivät kiertää UCI:n sateenkaarilisensointimääräyksiä. Ei sen kummempaa. Tosiasiassa mekaanikot eivät vain tajunneet tekevänsä väärin.

    Edit: ylempää voi lukea mitä käy, kun tunteet painaa päälle vaikkei asiasta mitään tiedetä. Ei hemmetti teidän kanssanne...

    Kansallisten lippujen värien käyttöä ei yllättäen UCI voi kieltää pyörissä, joten EB saa ne maalata pyöräänsä. Aikoinaanhan jokaisessa Ranskassa tehdyssä pyörässä oli trikolori jossain kohtaa. Olympiakomitea taasen määrää olympiarenkaista.

    Ja tuo perkeleen Lefevre kyllä tietää säännöt. Myöntäisi suoraselkäisesti että tallin mekaanikot kämmäsivät ja ottaisi vastuun sen sijaan, että yrittää syyttää UCI:ta. Aiglesta tulee paljon paskaa, mutta nyt haukutaan väärää puuta.
    asb muokkasi tätä : 04.07.2013 at 15.12

  14. #254
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Warlord Katso viesti
    Pari kysymystä Touriin liittyen:
    Mistä käsin arvon Selinit selostavat Touria (tai muita ympäriajoja/kisoja)?
    €sportin suomenkieliset selostukset tulee pääsääntöisesti Hiekkaharjun vesitornin varjosta Vantaalta.

  15. #255
    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    47
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Yuggas Katso viesti
    JVDB joutui keskeyttämään. Sai liian pahaa osumaa 5. etapin lopussa syntyneessä kasassa eikä enää pysty jatkamaan. S*tanan FDJ-pelle Bouhanni, kattois ny vähän miten ajaa.
    Monesko kerta kun Bouhanni törttöilee ja muita sattuu? Siihen vielä päälle kerrat kun mies on törttöillyt ja muille on meinannu käydä todella pahasti! Vuosi pelikieltoa!

  16. #256
    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    47
    Joo Sky:n aikakaudella konemaisuus on pahentunut, mutta hommat ovat pikkuhiljaa menneet siihen suuntaan. Evans vois olla wattimittareiden ykkösmainoskasvo. Tekniikka kehittyy ja tehomittarit ovat nykypäivää, mutta pyöräilyyyn tulee kuulua tietynlaista luovaa hulluutta varsinkin vuorilla.

  17. #257
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    791
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Mikrofoni ilmestyy kun alkaa tulla kaiuttimista jostakin tiimiautosta tulevaa käskytystä/informaatiota jollekin kuskille/tiimille. En tiedä millä perusteella ohjaajat valkkaa radioliikenteestä just telkkariin tulevat jutustelut.
    Tai siis pitäisi tulla... Eipä nuo Selinitkään enää siihen reagoi, kuten vielä ekalla etapilla.

    Mistä käsin Selinit selostavat, tietääkö kukaan?
    - Heavy Metal will never die!! -

    Canyon Endurace CF custom

  18. #258
    Liittynyt
    06/2003
    Paikkakunta
    Vihti
    Viestit
    0
    Lotto-Belisolilta tyylipuhdas suoritus, kun Greipel pääsi Hendersonin hirmuvedon jälkeen avaamaan oman kirinsä viimeisenä keulapaikalta, ei muilla jäänyt minkäänlaisia mahdollisuuksia. Kaunista katsottavaa kun homma pelaa täydellisesti; kuten jurosportin aftershow'n sedät hauskasti lohkaisivat, täydellisesti toteutettu gorilla-taktiikka. Kumman flegmaattisia olivat muut kirijunat kyllä tänään, liekö sivari vienyt tuulen purjeista.

  19. #259
    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    54
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Warlord Katso viesti
    Mistä käsin Selinit selostavat, tietääkö kukaan?
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laeski Katso viesti
    €sportin suomenkieliset selostukset tulee pääsääntöisesti Hiekkaharjun vesitornin varjosta Vantaalta.

  20. #260
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    791
    Silmä käteen...
    - Heavy Metal will never die!! -

    Canyon Endurace CF custom

  21. #261
    Liittynyt
    09/2008
    Viestit
    0
    Kjell Carlström arvelee, että Froomen isku voi tulla jo lauantaina. http://www.kaleva.fi/urheilu/carlstr...ntaina/634979/

  22. #262
    6. etappi, 176,5 km

    1. Andre Greipel (GER / Lotto) 3.59.02
    2. Peter Sagan (SVK / Cannondale) + 0.00
    3. Marcel Kittel (GER / Argos) + 0.00
    4. Mark Cavendish (GBR / OP-QS) + 0.00
    5. Juan Jose Lobato (ESP / Euskaltel) + 0.00
    6. Alexander Kristoff (NOR / Katusha) + 0.00
    7. Jose Joaquin Rojas (ESP / Movistar) + 0.00
    8. Danny van Poppel (NED / Vacansoleil) + 0.00
    9. Roberto Ferrari (ITA / Lampre) + 0.00
    10. Samuel Dumoulin (FRA / AG2R) + 0.00

    Kokonaiskilpailun tilanne 6/21 etapin jälkeen

    1. Daryl Impey (RSA / GreenEdge) 22.18.17
    2. Edvald Boasson Hagen (NOR / Team Sky) + 0.03
    3. Simon Gerrans (AUS / GreenEdge) + 0.05
    4. Michael Albasini (ITA / GreenEdge) + 0.05
    5. Michal Kwiatkowski (POL / OP-QS) + 0.06
    6. Sylvain Chavanel (FRA / OP-QS) + 0.06
    7. Chris Froome (GBR / Team Sky) + 0.08
    8. Richie Porte (AUS / Team Sky) + 0.08
    9. Nicolas Roche (IRL / Saxo-Tinkoff) + 0.14
    10. Roman Kreuziger (CZE / Saxo-Tinkoff) + 0.14
    vetooo muokkasi tätä : 04.07.2013 at 22.38
    https://twitter.com/ammattipyoraily

  23. #263
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Huikkanen Katso viesti
    Ja täytyy muistaa, että ne parhaat aika-ajajat eivät ole yleensä niiitä parhaita apuajajia vuoristossa. Hyvän joukkueen kokoaminen on kompromissi apureista joilla erilaisia vahvuuksia. Jos otat joukkueeseen liikaa apureita joista maksimaalinen hyöty TTT:ssä, saatat olla vaikeuksissa vuoristossa.
    Seuraavaan yksittäiseen asiaan ei helposti tule kiinnitettyä huomiota. Saxo-Tinkoffissa Matteo Tosattolla on aivan oma roolinsa apuajajana. Tasamaaetappien hektisillä hetkillä Alberto Contador ei ole kenenkään muun paitsi Tosatton peesissä. Tästä syystä kokenut italialainen on saanut lempinimen Contadorin henkivartija. 6. etapin lopussa Contador tuotiin aivan kärkeen Tosatton toimiessa tuulenhalkojana. Tosatto on vapautettu juomakuskin tehtävästä.


    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Nyt puhuu mies asiaa. Syytä olisi ennemmin vaikka saada D-vitamiinit kuriin kuin sakottaa moninkertaista maailmanmestaria jolla on mm-raidat pyörässään siinä lajissa missä on maailmanmestaruutensa voittanut. Naurettavaa pelleilyä.
    Odotankin jo, milloin on ajankohtaista siirtyä d-ketjuun. Se ei petä koskaan - VesaP ja D-paukku -ketju. *pössyttelynassu (kateissa)*
    vetooo muokkasi tätä : 04.07.2013 at 22.47
    https://twitter.com/ammattipyoraily

  24. #264
    Huonoja uutisia. Nairo Quintana (COL / Movistar) kaatui 6. etapilla ja loukkasi polvensa. Vamma vaikuttaa todennäköisesti Quintanan suorituksiin Pyreneillä. Joaquim Rodriguez (ESP / Katusha) veti myös katolleen 6. osuudella. Hänen vasen puoli otti ensimmäisenä osumaa ranskalaisasfalttiin. Kyynärpää ja lonkka kärsivät jonkinlaisia vaurioita.

    Jurgen van den Broeck (BEL / Lotto) ei startannut 6. etapille polvivamman takia. Nacer Bouhannin (FRA / FDJ) six-päck sekaisin - keskeytys. Fredrik Kessiakoff (SWE / Astana) keskeytti 6. osuudella aiempien vammojen seurauksena. Kessiakoffilla kipeytynyt polvi ja ranteessa mahdollinen murtuma. Janez Brajkovic (SLO / Astana) heitti pyyhkeen kehään, eikä mies lähde 7. etapille perjantaina. Brajkovicilla paha haava vasemmassa polvessa ja muita vammoja.

    Myös seuraavilla ajajilla pulmia: Mark Cavendish (kaatuminen / asfaltti-ihottumaa), Brice Feillu (polvi), Jonathan Hivert (kyyärpää), Blel Kadri (?), Adriano Malori (iskias), Juan Jose Oroz (selkä), Maarten Wynants (hyönteisen purema reidessä)
    https://twitter.com/ammattipyoraily

  25. #265
    Movistarin mukaan Quintanan polvessa ei ole lievää turvotusta pahempaa ja ajaja itse uskoo polven olevan täysin kunnossa kun päästään Pyreneille. Tallin kuskit kuvaavat päivää tähän mennessä raskaimmaksi: tuuli teki ajosta hermostunutta ja nykivää, kukaan ei halunnut jäädä väärälle puolelle tai väärän porukkaan, kiihdytyksiä, kyynerpäitä, jarrutuksia ja yhtämittaista jännittyneisyyttä koko päivä.

  26. #266
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    0
    Kun tässä on nyt ollut muutama selvä kirietappi niin olen ihmetellyt mihin on kadonnut viime vuoden Vueltassa loistanut saksalainen kiritykki John Degenkolb? Onko tourilla mukana vielä kovempia sprinttereitä vai onko saksalainen liikenteessä puolikuntoisena? Jos en nyt ihan väärin muista niin viime vuoden Vueltassa oli tosiaan vakuuttava, useampi etappivoitto jne.

  27. #267
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kiinankeisari Katso viesti
    Kun tässä on nyt ollut muutama selvä kirietappi niin olen ihmetellyt mihin on kadonnut viime vuoden Vueltassa loistanut saksalainen kiritykki John Degenkolb? Onko tourilla mukana vielä kovempia sprinttereitä vai onko saksalainen liikenteessä puolikuntoisena? Jos en nyt ihan väärin muista niin viime vuoden Vueltassa oli tosiaan vakuuttava, useampi etappivoitto jne.
    Taisi olla että Vueltassa oli aika keskinkertainen kiriosasto viime syksynä? Joten JD sai loistaa. Täällä Tourilla taitaa olla nyt ruuti vähän kuivempaa vielä jengillä... Tosin Cavendishin ruuti jotenkin tuntuu ei niin kuivalta mitä aikaisempina vuosina?

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vetooo Katso viesti
    Odotankin jo, milloin on ajankohtaista siirtyä d-ketjuun.
    Pelottavan hiljaista ollut D-osastolla nyt koko tourin ajan! Tämän on pakko olla jotain tyyntä juuri ennen megamyrskyä... Joku todella iso kala muhii jossain poukamassa nyt ja on lipsahtamassa pyydykseen näillä hetkillä tai jotain vastaavaa! Tai ainakin Lance julkistaa Oprahille jossain ensiviikon showssaan että tekee taas ComeBackin koska ei ole koskaan jäänyt kiinni mistään myrkyistä! Se aikaisempi haastattelu oli tehty ei täydessä mielentilassa joten sanomisia ei voi ottaa todesta. Valaehtoisestihan Länssi on todennut ettei ole koskaan nähnytkään D-aineita.

    No, onneksi Pat saa nuo pikkurikolliset kuriin (Tony Martinin) kun väärään paikkaan on vääränväriset raidat pirulaiset maalanneet! Tourilta pitäs sulkea tuommoset pyöräilyn imagoa pilaavat (siis Tony Martin)!!!
    VesaP muokkasi tätä : 05.07.2013 at 11.33

  28. #268
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    0
    Argosin suunnitelmana on ollut, että täysin tasasella, kuten eilen Kittel hoitaa kirit ja vähän mäkisemässä missä Kittel jää kyydistä Degenkolb hoitaa, jos pysyy mukana. Vielä enemmän kuvasta on kadottu Goss. Edellisellä tourilla oli kuitenkin tasasesti viiden sakissa, eilen 15 eikä aikaisemmillakaan etapeilla ole kulkenut.

  29. #269
    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    47
    Hurja kahden miehen irtiotto 4min karussa-->massakiri myös tänään. Siis vaikka Jens Voigt on hatkassa.

  30. #270
    Liittynyt
    05/2010
    Viestit
    1.041
    ois kyllä mukava päivä jo jenssi veis.
    Fucked up and ready to die.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •