HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 83 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33 73 81 82 83 84 85 93 133 183 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.461 - 2.490 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

mutanaama Guest
    Mullakin olis tuo vormula R1 eteen, aattelin laittaa samanlaisen taakse, mutta kun takalaahautin maksaa saman verran ku koko setti (199 hirmutarjous). Taas sitte jos pistäis noi slx:t ja vaihtais niihin XT:n satulat´nii ei maksais ku satkun. Oivoi näitä valintoja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Taas sitte jos pistäis noi slx:t ja vaihtais niihin XT:n satulat´nii ei maksais ku satkun. Oivoi näitä valintoja.
    Hyvä veli Mutis, uusimmissa slx ja xt jarruissa on ihan samanlaiset satulat eli hölmöläisen hommaan vaihtaa ne. Ainoa ero kys. jarruissa taitaa olla, että xt kahvoissa on kiiltävää "kromia" pinnassa ja joku hiton vapaaliikkeen säätöruuvi. Sitä en käyttänyt edellisen mallisissa xt-jarruissa koskaan eli en kaipaa sitä nytkään slx jarruissa. Minusta slx jarrut matta "kromilla" komistettuna ompi vielä ikämiehen makuun komeammat kuin xt-malli, joka ompi enempi vissiin bling-miestenmalli. Noita slx jarrusettejä saa perus resin-jarrupaloin varustettuna sakuista hintaa alle 140,- ja siihen päälle levyt ja adapterit. Minä olen ainakin hiton tyytyväinen noihin slx-jarruihin ja ne laitan ne vielä myös Fattyyn kunhan kerkiän. Keskitys on lasten leikkiä verrattuna Avideihin ja myös pysyvät kohdillaan.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

^ jos ne on kartioprikat niissä hoopeissa jotka ahistaa, niin vaihda sileisiin levyprikkoihin ja jätä niissäkin se adapterin ja satulan välinen pois. Yks ohkainen pultin kannan alla piisaa ja sitäkin ilman voi elää. Ja jo on keskitys heleppoo. Ainakin jos kiinnikkeet on pinnoiltaan suorat, ellei oo niin ongelmaa tulee muidenkin satuloiden kans.

Ei jarruvalinta on nykyään vaikeeta. Shimano.

Vai puhuuko tuo Mutis se IS-mallin kiinnityksestä? Minusta ne on kivat, yhden kerran joutuu ähräämään mutta sen jälkeen pysyvät kunnossa.

Pyörällä töihin ekaa kertaa vuoteen ja heti tilaamassa "one less car" -tarroja ja ylenkatsomassa autoilijoita. Vielä kun osais ajaa keskustaan eksymättä niin hyvä tulee...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Vai puhuuko tuo Mutis se IS-mallin kiinnityksestä? Minusta ne on kivat, yhden kerran joutuu ähräämään mutta sen jälkeen pysyvät kunnossa.
    On läskipyörän vanteen sisälle näkeminen niin hankalaa, että tarvitsee hammaslääkärin peiliä välyksen näkemiseen.
    Just sain R1 setin asennettua Moonlanderiin, palautan lainajuissit täpäriin.
    Yli jää vain yksi Deore-setti uutta yhdensormen minikahva sarjaa, josta erityisemmin pidä, vaikka sarjan XT:t hyvin ottavatkin.
    Mielellään lepuuttaa useampia sormia kahvalla.

Niin jaa joo juu läskipyörä. En minä niistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Ei jarruvalinta on nykyään vaikeeta. Shimano.
    Olispa keulan valinta yhtä helppoa.

Olispa keulan valinta yhtä helppoa.
    Tähän voisin sanoa et kun ekaks myy joutavat pois kuleksimasta niin että on vaan kaks vaihtoehtoa per pyörä, niin ei toikaan niin vaikeeta ole.
    Mut taidan jättää sanomatta.

^Heh. Ajattelin että kaupasta mutta onhan tosiaan joillain säätämöissä pyörinyt enempi tyrkkyjä kuin Idols-karsinnoissa.

"Kiinnostavan" palaverin aikana laskeskelin että minulla on ollut aukkoisen muistin mukaan ollut 10-11 eri joustokeulaa ja nekin noin 0,7 keulan vuosikierrolla. Jousimarsun sai muistaakseni tuhannella markalla tarjouksesta, ilmamarsun sai reilulla 300 D-markalla, eka Foxi tais maksaa 450 taalaa ja nyt pitäis latoa tiskiin 700 - 1200 euroa. Ja viisaus on edelleen vähissä.

Jousimarsun sai muistaakseni tuhannella markalla tarjouksesta, ilmamarsun sai reilulla 300 D-markalla, eka Foxi tais maksaa 450 taalaa ja nyt pitäis latoa tiskiin 700 - 1200 euroa. Ja viisaus on edelleen vähissä.
    Nooh, ole niinkuin Kuntoilija(köyhä ja kipee) ja tyydy vähempään. Rockarin Sektor rauta- tai ilmajousella n.300,- tai hipompi Revelation tarjouksesta vajaa 400,- ja oikein hyvästä tarjouksesta 350,-

^Vähään tyytyvä ajelee nykyisellä, minusta ei vielä tiedä. Pääasia että on ajokuntoisia hevoisia tallissa.

edit: ja omasta mielestä olen ollut tarpeeksi kipeä ettei tartte enempää toivotella

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen @ Tsankimanki voileipäpöydällä
    Myyty :kops:
    Laitetaanko pehmeää vai vielä pehmeämpää laatua?

^ jos tää olis HooCee niin vastaisin TrailExtreme, tck

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    ^ jos tää olis HooCee niin vastaisin TrailExtreme, tck
    Mä olen HooCee, joten seurataan viisaamman neuvoa.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

mutanaama Guest
    @ veli kuntoilija. Sain äsäläkxän kaffat hyvin edulliseen hintaan, ja uuet xt:n satulat reilusta alta satasen uusine paloineen eteen und taakse. Vanhoista haalaimista sen verran kokemusta, että niihin kandeis aina tehä hoonaus ja uuet stefat + kunnon puhdistus ja herkistys, ja silti ne olis vanhat. Ja sitäpaitti slx:n ja xt:n satulat ei oo samoja, ellei mua kusetettu ja myyty jotain kalliimpaa ja keveempää versiota..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen @ TrailEx
    Mä olen HooCee, joten seurataan viisaamman neuvoa.
    :kops: sivuun ja lappu päälle. Niitä pehmosia on sit vielä jokunen pari

t:
    Hamsteri

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    @ Ja sitäpaitti slx:n ja xt:n satulat ei oo samoja, ellei mua kusetettu ja myyty jotain kalliimpaa ja keveempää versiota..
    Jos minä olen yhtään kartalla niin väitän yhä, että uusinman malliset slx ja xt jarrujen satulat on samanlaiset.
    Ainoa ero on, että xt jarruissa on palat ruuvilla kiinni ja slx:ssä on palat pinnilla kiinni. slx satulassa on ilmeisesti myös pultille kierteet olemassa, mutten ole tarkistanut.
    Voin tosin olla väärässä, mutten siihen usko. Kuvissakin ovat satulat ihan yksi yhteen. Vanhan malliset onkin sitten toinen juttu, mm. HC:llä oli sellaiset.

Voi hyvin olla että ne satulat on erilaiset, XT:t ehkä yhdestä palasta ja SLX:T ruuveilla kasassa tai jotain muuta eroja. Eihän Shimanon navatkaan ole samoista osista tehtyjä vaikka ne on silmällä katsottuna samanlaiset - eroja on kuulien ja laakerikoolien materiaalissa/kovuudessa.
    Se on taas ihan toinen juttu onko niissä mitään eroa käytännössä.

Kyse on vanhan mallisista.

Ny ooon jarruloista höpäjäny tarpeeks, mut kuis ois ajoja tarjol.

Tänään ei käy, kun kissa vaatii vuosirokotuksen ja lauantai ei käy, kun on muuta menoa, mutta muuten kyllä käy. Startti jostakin läheltä ja vauhti on sitten hidas, kun lääkäri antoi luvan liikkua, mutta ei saa rasittaa vielä liikaa kroppaa. Jos lääkitys alkaa toimimaan, niin lääkäri lupasi, että tehoja alkaa löytymään entistä enempi.

Torstai on toivoa täynnä.

ääni torstaille

Mää voisin lähteä torstaina jarrumieheksi. klo 17 jälkeen?

Niin mihin nähden startti olisi läheltä?

mutanaama Guest
    Mulla saattaa mennä melko myöhään, enkä pääse pimeellä ulos. Mut tänään käytiin ajamassa pellonlaitaa ja epäselväksi jäi oliko osa polkua vai ihan metsää. Linnuntietä mitattuna retkikartta kertoi, että lenkki oli 16km.

Ollakko torstaina kukaa lähös vaiko pitääkö maastopyöräklubin ajoihin kammeta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apa Katso viesti
    Ollakko torstaina kukaa lähös vaiko pitääkö maastopyöräklubin ajoihin kammeta
    Olen ainakin ajamassa huomenna, mutta missä ja milloin on vielä mietinnän alla.

Minne mennään Huomenna? Tiileri? kl.18? Suuntana H0m0 kaltsit?
    HC Andersen muokkasi tätä : 05.06.2013 at 23.04 Syy: Suunnan lisäys.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Tiileri? kl.18? Suuntana H0m0 kaltsit?
    Toki. Käy. Ehkä. Kallioilla on viime aikoina näkynyt sen verran kaikenlaista, että voisi olla parempi kääntyä takaisin jo vähän aikaisemmin.

mutanaama Guest
    Juu, ajelin laakson kautta toikkalaan joku päivä sitten, niin g-galtseilla useampi mieshenkilö ihan varmaan vaan sattumalta pusikoissa ja jokunen otti aurinkoa. Enpä jäänyt kikkailemaan

tiileri 18 se o jämpti

Nå jätetään sitten Galtsit väliin , kun ei jätkät ymmärrä rakkauden päälle

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •