Lainaus Alkujaan tämän lähetti wekkuli Katso viesti
Kyllä se on toimittajan vastuulla saada pyörä virheettömänä perillä. Kuuluu postimyynnin bisnekseen. Minusta on vahvaa rahastuksen makua, että ostellaan erikseen sitten lisäpalvelua, jolla homma hoituu "ehjemmin". En minä minkään uuden tuotteen oston yhteydessä maksa tuotteen virheettömyydestä erikseen, vaan se pitää olla sitä joka tapauksessa ja toimittaja korvaa virheet, ei minun siitä erikseen pidä maksaa.

Se on sitten eri asia, jos moista boxia meinaa tarvita muutenkin tulevaisuudessa.
Entisessä elämässäni olin rekkapenana, ja nähnyt oikeesti miten tavaraa (pahoin)pidellään. Tähän on osa syynä ettei sitä yhtä nyssäkkää erikseen kuljetella, vaan lyödään niin paljon romua kun konttiin/irtoperään mahtuu. Sitten vielä se saatetaan purkaa ja lastata vielä moneen otteeseen enkuin on kotiovella. Ja onhan se toimittajan vastuu tai näissä tapauksissa tavaraa kuljettaneen yrityksen. Mutta tuskin tuollaista boksia turhaan myydään, on varmasti tullut reklamaatioita. Mutta onhan se ehkä hieman arveluttavaa myydä boksia erikseen, mikä kestää suurempaa rankaisua....mutta en mä ainakaan halua saada fillaria kotiin todetakseni että romunahan tuo jo valmiiks. Tätä ne markkinakapitalistiporsaat on varmaan aatelluki...