onpas päheä silta
onpas päheä silta
Seuraava silta tehdään sit kapeampana mutta laitetaan se vastaavasti vähän korkeammalleMarkolle kiitos asennusjuomasta ja kaikille huimasta talkoohengestä, tää oli vuoden villein metsälenkki tähän mennessä - moottorisahaamista ja muuta päristelyä
![]()
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Olihan se maantiemiehen ajo Rajamäellä jotain huvittavan ja naurettavan väliltä, mut et tohon takapihalle tullaan rakenteleen siltaa oikein joukolla. SiistiiKorsossa kun viel oikein könyän päässee tosta linjaa pitkin Vantaankoskelle maantietsygällä oikotietä. Kiitosta vaan
![]()
Ville Ilves
Yhtään sormea ei tainnut jäädä metsään?
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Pewkku työläisille. Täällä persereiässä on ollut tapana purkaa ja tuhota vaivalla tehdyt rakennelmat, viimeisinkin tuotos oli nostettu kenties liian kapeana siististi sivuun, ja korvattu noin kaksi metriä leveällä ponttoonisillalla. Toisaalta hyvä niin, ei sitä paskaa aina jaksa puntista pestä. Menestystä ja pitkää ikää sinne.
-Usot sie jot myö uitiin?
Jösses, silta tuo mieleen Yucolan viestiin rakennetut, joilla eteläistä S-korpea käytiin pilaamassa.
Pitää ehdottomasti käydä testaamassa.
Mä jo ehdin urostella inverttereillä ja muilla miehisillä laitteilla. Pakkasin kesken keikan reteesti akun ja käsisirkkelin kyytiin, und menin lataamaan niitä autoon. Nii eikö tää perkeleen kimakamaran laturi ota ainakin 2000A käynnistysvirtaa, eikä mun invertteri ressukka jaksanu sitä lataa.
Kiitoksia sedille metsälenkistä ja asennusjuomista, hauskaa oli.
Heeei, mä oon päässy viiteolle juutuupiin :-)
- Heikki -
ex. OldBeard
Siellä missä setä kulkee, on paparazzit kans. Ja kaliaa, kiitos Marco1
mutanaama muokkasi tätä : 28.05.2013 at 00.23
Hyvät ja komiat konstruktioonit! Nyt 25mm Paselallakin menee tuota polkua mainiosti![]()
Olipa metsässä paljon uusia siltoja sekä vanhoja jotka oli vaihtanut paikkaa, on tuo paksupyörä ihme vekotin menemään varsinkin ylämäessä, Z-portaat ym. pahoja paikkoja meni kaikki helposti ajamalla.
Mikä paikka on Zippoportaat?
Mä kävin tänään juttelemassa munkkiksen remppaurakoitsijan kanssa. Aukeaa kuulemma ehkä noin parin viikon päästä. Onko siellä nyt sitten joku uus yrittäjä?
Keskuspuistossa oli aivan he**vetisti hyttysiä, ei parane pysähdellä.
Hanikka ja hyljelahti hyvässä iskussa. Droppiinkin gepsin mukaan saa kelattua jo 40kmh vauhtia, uskoisko tota?
Viikonloppuna muuten ajoin sen hallainvuoren oja-hyndän, ei se niin paha ollutkaan kun luulin![]()
Öbaut tossa
Kävin omatoimisesti Ylästössä. Komea on silta, mutta yhtään olutta ei löytynyt unohtuneena mistään. Zippo-portaat, melkein sain ja kahdesti yritin.
Poikien enduro-rata, niitä kahta "jyrkkää" kohtaa puolivälissä ja reitin lopussa ei vaan uskalla ajaa vaikka miten niitä mallasi.
Hyttysiä ei ollut ollenkaan niin pahasti kuin lähimetsässä eikä näkynyt kuin yksi pyöräilijä, joka oli täysin tuntematon. Taisi olla jotkut tiimivaatteet päällä ja Canyon alla.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Mä tein Kuntoilijalle opetusviition. Tai siis tosta piti tulla hieno otos, mutta unohdin laittaa kameran laajemmalle kuvakulmalle niin en keksi mitään muuta käyttöä matskulle ku todistaa että siellä oli hyttysiä! Laitoin trooppiisen värityksen, mutta ei se silti näytä niin pahalta kun miltä se tuntuu.
Ne alkupään pätkät jäi kuvaamatta kun en jaksanu roudaa fillaria niistä ylös. Toi vika oli helppo ku siinä ylhäällä on niin pehmeää että fillarin voi huoletta heittää ylös. Ne on paljon vaikeempii paikkoja, niissä voi sattua jos eturengas menee väärään paikkaan.
Toihan näyttää tuossa videolla niin helpolta eli antaa vaan rullata ja paino takana, mutta mun pää ei vaan anna lupaa mennä kun hirvittää niin pirusti. Se puolivälin paikka on vielä pahempi. Tee siitäkin joskus mallivideo, niin voi kotona hieroa ajolinjat kohdilleen.![]()
Ride harder - Ride a totally rigid.
Hieno oli setien tekemä uusi silta. Kassipurokin meni ekaa kertaa ajamalla tänään, jei.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Hellou, nyt kun olen jo toipunut kotiinpaluumasennuksesta ja saanut Suomen maastoihin hiukan paremmin sopivan konkelin käsiini, niin ajattelin taas tuppautua setälenkeille mukaan. Eli olisikos viikonloppuna jotain ajoa jossain päin? Jos mitään ihmeellisiä suunnitelmia ei ole, niin lauantaina aamupäivästä voisi lähteä Munkkivuoresta päin kohti Espoota ja palata takaisin muutaman tunnin eksyttelyn jälkeen. Lähtö voisi olla klo 11.00 Talin keilahallin parkkipaikalta tai jostain tai vaihtoehtoisesti jostain.
Jos jaksat meidän hoodeille asti retkeillä/olariin niin sehän vois olla yks paikka mennä ajamaan.
Terrvetuloa, sunnuntaina olis korso mtb:n maraton, osa porukasta menee sinne ajelemaan lastenmatkaa.
Ai se hullutteluilu on vasta suntaakina, sit tää saattaa päästä esittämään yleisöä.
mää meinasin just SWltä kysyy että onko kivaa reissussa , mut sä ootki tullu jo![]()
jos Ken halajaa huomenissa (@09:00 / munkkila) startata kalliolle_kukkulalle- henkiselle lännenmaiden kiarrokselle niin huudelkoon tänne ennen kasia aamulla.
Semmonen ½-perinteinen setti parilla tuoreemmalla spotilla ilman isompaa kiirettä - kondis kun on kuumeilun jälkeen snadisti vajaa.
Mä haluaisin lähteä huomenna ajamaan, mutta tuolla joka asuu meillä niin sillä on huomenna se päivä vuodesta, joten joudun tyytymään esittämään edustus aviomiestä, siivojaa, kokkia mutta onneks ei sentään tarvii...
Jah. Vähän sama vaiva kun hååseelläkin... Prkl!
Kirjanmerkit