GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 78 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28 68 76 77 78 79 80 88 128 178 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.311 - 2.340 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

Linkki ei toiminu.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Kätsää hei. Mulla meneekin alle minuutti kun käyn varaston läpi ja merkkaan tonne. Dumppasin aika hyvän läjän tarpeellistakin kamaa mukaan kun möin ton yhen maasturin läskin alta pois...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Antaas kattoo millaiseks se muuttuu jahka tunteja kertyy enempi, nyt ajettu vasta ~12h.
    Oottelenpa sitten kommentteja. Ei mulla kiirus ole... ja voi olla ettei juustoa tulekaan, mutta voishan se olla kiva kokeilla.

...Paikallinen x-fusion-jakelimo myi ei_oota, joten otin tuon meren takaa kun piti olla taaperoitu ynnä 15mm akselilla.
    15mm kelpaa mullekin mutta putki sais olla suora. Jotenkin ymmärsin, että Kalliosolassa olisi mulle jotakin, mutta se nyt oli tilanne jo jonkin aikaa sitten

...Toi on 80-120mm ja koska liukuputkea näkyy ~135mm niin päättelen et on 120mm moodissa.
    Ai tuo Vassakuu syö noin paljon... mulle riittääkin tosiaan 80-100.

Kas kun ei olla törmätty kun olen viime viikkoina ajellut siellä hollilla... tai jossain pullakioskilla

Oli jopa nautittavaa ajaa juurakkopätkää bänsheellä, oisko tällä viikolla ajoa?

Mä kävin ny ekaa kertaa koklaamassa tota uudempaa kameraa kesäkelillä. Oon ny sitä mieltä että tuo härpätin saa aina kulkea mukana, jos vaikka jotain jännää tulee eteen. Saa sitten vaikka tehtyä setävideon (ei sellasta videoo, ne on mutiksen hommia...) viimeistään kesän päätteeksi.

Kuva on meinaan aika hyvää ja gorillapodilla kameran kiinnittää melkein mihin vaan:

Meinasin mennä keskiviikona tutkailemaan Hallain vuota ja Herttoniemen paikkoja klo 18 ylläshällin parkkikselta ois lähtö. Sen mukaan ajetaan kun jaksetaan.

Takki kääntyi keulan suhteen, ei sitä naksumista enää jaksanut/uskaltanut kuunnella. Hoidossa velholla ny mutta ehkä vähän pettynyt saa olla tuohon tulokseen näillä ajoilla.

En sitten tiedä mitä päivitykseksi jatkossa, hauki on toistaiseksi vaan tuntematon kala (Lieferzeit: Juni) mutta olisko esim. Reve Solo RCT3 askel sivulle vai taakse..

Keskiviikolle on jo nyt tuplabuukkaus joten noukänduu Hertsika-Hallainvuorelle.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
    Onko Googlessa niin paljon tilaa että Shimaanin Vyöhyke™ mahtuu sinne...
    Vyöhyke™ on vähänkuin ne keskuspuiston tähtiportit - kun jotakin lähtee hakemaan niin se löytyy vasta seuraavalla käynnillä, ekalla kertaa löytyy jtkn ihan muuuuta tarpeellista. Jo ajatus sanctus sancturomin inventoinnista aikaansaa kauhua ja vavistusta varastokirjanpitopäällikön toimistossa ja varsinkin henkilöstönhallintaosastolla jonne ei ole budietoitu sitä tarvittavien ylitöiden määrää läheskään vastaavaa tuntilukemaa.
    Oikeasti hyvä idea järkeistää liikkumattoman kaman hallintaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PMT Katso viesti
    Meinasin mennä keskiviikona tutkailemaan Hallain vuota ja Herttoniemen paikkoja klo 18 ylläshällin parkkikselta ois lähtö. Sen mukaan ajetaan kun jaksetaan.
    Jos ei kaatamalla sada niin vois liikahtaa..

tää hinkuis mukaa hallainvuorelle, mut töitä on pomo taas laittanut 19 asti

Miten saan yhteyden käyttäjään nimeltä "zippo"? Ei löydä foorumin haku ainakaan enää koko miestä.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Miten saan yhteyden käyttäjään nimeltä "zippo"? Ei löydä foorumin haku ainakaan enää koko miestä.
    Zippo on vapauttanut itsensä foorumista, puhelimella saa kiinni.

Mulla on Z-sedän numero ja yritin lähettä elastolle mutta ei onnaa netissä.. mikä tätä nettiä vaivaa??????
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

mutanaama Guest
    Mulla se toimi, eli lähetetty o.

Mää voisin tulla hidastamaan teidän menoa (ainakin ekan tunnin ajan). Lukot vai flätit Hallainvuorelle? - Heikki -
    ex. OldBeard

Re: 50/60 Tasajako

Lukoilla pääsee helpommin ylös. Hallainvuorella saa mennä ylöspäin, aivan kuin kivikossakin.

Väriä keulaan?

mutanaama Guest
    Onhan tuo laisensa

Onks tossa koivissa tollaset syndit kolhuja varten? Hianot *Bling,Bling*
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

No hemmetti, ehti pari päivää olla saldo olemassa niin lähti jo yksi keula hyötykäyttöön

No hemmetti mulla takakeulan pumppukeppi alkoi pelleilemään,meinas heittää miähen satulasta,täytyy huomenissa Willariosaan kiikuttaa kiireelisiin töihin.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Hiano väri-iloisa etukeula, paaaalio hianompi ku joku räikeänmusta. Minkä mittaista takakeulapumpaa veli e tarvii, kelpaako kiireen ajaksi semmottine ku Monumentissa on?

Kiitos Heikille ajoseurasta, kaksistaan saatiin ajella rauhallisella vaudilla kun 2:52,n lisätään kuuden kilometrin aika niin ajoin reilut 3 tuntia. Ylläs hallin parkkikselta Herttoniemen sillalla käytiin tutkailemassa reittejä, hieno ilma ja hyvä seura mikä vois olla parempaa.

Kiitos Heikille ajoseurasta, kaksistaan saatiin ajella rauhallisella vaudilla kun 2:52,n lisätään kuuden kilometrin aika niin ajoin reilut 3 tuntia. Ylläs hallin parkkikselta Herttoniemen sillalla käytiin tutkailemassa reittejä, hieno ilma ja hyvä seura mikä vois olla parempaa.
    Kiitokset myös Pekalle, aivan mahtava lenkura :-) - Heikki -
    ex. OldBeard

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viesti
    Mulla on Z-sedän numero ja yritin lähettä elastolle mutta ei onnaa netissä.. mikä tätä nettiä vaivaa??????
    Zorge, mulla oli privaboxi täynnä. On muuten ihan täyttä scheissea noin pieni boxi. Mut tosiaan mutis laitto mulle jo numeron, kiitti kuitenki molemmille!
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    . Minkä mittaista takakeulapumpaa veli e tarvii, kelpaako kiireen ajaksi semmottine ku Monumentissa on?
    Oli mulla varastossa isokannunen woxin keppi varoiksi,ajetaan remontti päivät sillä ja olis mulla ollu sellanen vieterikeppikin tosin liian jäykällä jousella.
    Kiitos huomaawaisuuwesta. hieno keli tänään...
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lännen kiarrosta* tarjolla taas larstai aamusta, munkkikselta voipi liittyä retkueeseen nollaysi30. Edellyttää kyllä hep hep huutoa täällä ennen aamukasia.
    Tarjolla runsaasti kalliokipuilua ynnä muuta semiteknistä polokua. Itte lähden opettelemaan vaihteeks ajamista liianmonivaihteellisella notkupyörällä.

* ei kauniaista edemmäs länteen eikä kalajärvee pidemmälle pohjoiseen

mutanaama Guest
    Kummallista miten sitä matkaa tulee, kun meiltä kotoa velosportin kautta toikkalaan ja takaisin menee yli 60km. H-kalliolla oli sen verran ruuhkaa, etten viittiny siellä sen enempää kikkailla. Muuten oli metsät kivasti kuivaneet. Kovin oli päivällä vähän fillareita liikenteessä, vaikka maastossa jälkiä piisaskin.

^^Melkein mukana, puuttuu vaan ehjä maastopyörä ja aamuaika (fussballkentän laidalla 730 alkaen)...

Iltapäivästä maantielle, löytyykö muita pöljäilemään?

Perjantai iltana kävin omatoimilenkillä noita ylästön ja silvolan nurkkia koluamassa tolla mulle uuvvella keltasella lefti Cännärillä. Jonku setä aktiivin kanssa tuli tovi höpistyä samalla
    Ville Ilves

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •