ElectrobikeGarminGiant
Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 106

Aihe: Mekaaniset levyjarrut

  1. #31
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    590
    Näissä on vissiin väärennetyt levyt?

    Ja väärennetyt jarrupalat?

    Ja mitä lie muuta väärennettyä.
    Väärennetyt tai ei,käytössä toimineet hyvin,ja jarrupalat voi ja tulee jossain vaiheessa vaihtaa.Tällöin voi tilata ei väärennetyt tilalle ? Tämä pätee myöskin jarrulevyihin.

    Kukin tavallaan.
    Jarrujen tarkoitus on kai pysäyttää.Omalle budjetille tuo mainitsemani paketti oli sopiva ja käsittääkeni tässä säikeessää etsitään juuri edullista mekaanista levyjarrua.

    Rehellisyydestä sen verran,että jos jonkun omatuntoa raastaa "väärennetyt" levyjarruni.Lupaan heti ilmoittaa tällä palstalla kun saan sen ison arpajaisvoiton.Tällöin vien rahani paikalliseen pyöräliikkeeseen,josta saa tätä ei väärennettyä aitoa tavaraa.

  2. #32
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.326
    Tuskinpa kyse omastatunnosta vaan siitä että noissa saattaa saada myös laadun sijaan paskaa kouraan. Jos Clarksit saa samaan hintaan niin ei noin halvoissa kannata alkaa pihtailemaan. On vain mielipide ja ei ole onneksi varattomuus vielä pahemmin haitannut harrastusta...

  3. #33
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    590
    Hyvä pointti ^,vaikka en olekkaan voittanut arvonnassa olen näemme jotenkin muuten onnekas,sillä kiinamiehen tavara toiminut minulla moitteetta.Pidän myös noista avidin jarrujen säätö mahdollisuutta parempina kuin clarks:n vastaavien,makuasia..

  4. #34
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.326
    Eipä nuo mekaaniset kummia säätöjä vaadi, kaikki ajamani ovat toimineet sen puolesta yhtä hyvin.

  5. #35
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    590
    nure ^ OK,nyt kun näyttää siltä että mitään hyvää noista avidin jarruista ei löytynyt,ja mielipiteeni läpitulkoon dumattu niin hyvä homma.Toivon mukaan keskustelu on herättänyt ansaitun hylkimisreaktion kiinasta tulevalle tavaralle ja kiinnostuksen aitoja ja nimenomaan laadukkaita tuotteita kohtaa.I rest my case.

    ps.en ole luopumassa avideistani.

  6. #36
    Liittynyt
    03/2013
    Paikkakunta
    Jkl
    Viestit
    229
    Niin, alunperin kun oli tuosta rehellisyydestä puhe niin oma tarkoitukseni oli lähinnä muistuttaa, että EU:n ulkopuolelta tulevien tavaroiden tullausraja laski tuolta 50€sta tuossa vuoden vaihteessa. Onkohan nykyinen raja noin 25€ arvosta ylöspäin on maksettavaa.

    Mutta kun asia kääntyi tuohon tavaroiden aitouteen, niin herättäähän tuo väistämättä kysymyksiä. Joku voi olla aivan tyytyväinen kopiotavaraan, en minä ketään siitä arvostele. Toisaalta kun kyse on esimerkiksi varsin tärkeästä ja turvallisuuteenkin vaikuttavasta osasta, kuten jarrut, käytän mieluummin aitoja alkuperäistuotteita.


    Ja sitten omasta bb7 parista. Alkuperäiset palat ja levyt ovat vielä kunnossa, vajaa vuosi kohtuullista käyttöä. Paloiksi on odottamassa Kool Stopin valmisteet, katsotaan miten ne pelaavat sitten...

  7. #37
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.326
    Ei mulla Avideja mitään vastaan ole, huomaat kyllä aikaisemmissa jutuissa, vaihdoin MX-1 vain painon vuoksi.

  8. #38
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Mun BB7 takana teki temput tänään satasen lenkillä, siitä nimittäin putosi etumainen kiinnityspultti ihan noin vain !

    Omaa syytä, jonkun aikaa olen ihmetelly että miksi vähän "kolahtaa" kun painaa kahvasta, ei tullu tarkastettua muita kuin paloja vilkuilin.

    Tuo pultti kun tipahti, ja takimmainenkin oli löysällä, niin jarruttaessa satula kierty kiinni levyyn ja lopulta alko pitämään meteliä. Oli pakko pölliä etujarrun alempi pultti liian pitkänä korvikkeeksi ja vetää takimmainen tiukalle niin pysty ajeleen loput 40+ kilsaa.

    Kotona kaivoin sopivan pultin jostakin, ja käytin kaikki pultit irti ja läjäsin CRC:n sinisellä ruuvilukitteella.

    Vähän olen ihmetelly miksi näissä pulteissa ei ole mitään kiristysprikkoja tms, ja nyt sitten kävi näin. Mutta taisi olla uudessa BB7 road -sarjan pulteissa sitä sinistä lukitemassaa... mutta eihän näissä vanhoissa ollu siitä mitään jäljellä.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  9. #39
    Liittynyt
    03/2013
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    458

    BB7 säätäminen

    Nyt on BB7:t kiinni pyörässä ja etujarru pelittääkin mainiosti.
    Takana on kuitenkin ongelmana, että en saa jarrua säädetty laahaamattomaksi. Jostain syystä se väli on huomattavasti ahtaampi takana kuin edessä. Levyistä tai jarrupaloista ero ei voi johtua kun uusia ovat molemmat.
    Väli on niin pieni, että kerralla näkyy oikeastaan vain toiselta puolelta levyä päivänvaloa, kun tarkastelee jarrua takaapäin ja hieman kuin siirtää kaliiperia niin se rako menee umpeen jo. Säätämällä ei-liikkuvan puolen jarrupalaa sai vähän lisää hengitystilaa, mutta siinäkin tulee jo jarrusatulan reunat vastaan. Onko tähän olemassa muuta patenttiratkaisua kuin odottaa jarrupalojen kulumista?

  10. #40
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    I väntan på ännu dåligare tidet

  11. #41
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Hyvä ohje. Mutta homma on oikeesti sika yksinkertaista. Vaikkapa näin:

    1. Löysää vaijeri jarrukahvasta (tai satulan pultin alta)
    2. Löysää satulan kaksi pulttia jolla se on kiinni etuhaarukassa tai takahaarukan adapterissa. Älä kuitenkaan liian löysälle, riittää että satula mahtuu vapaasti liikkumaan jarrupalojen mukana
    3. Löysää kokonaan pinnojen puoleinen säätöruuvi, ja kierrä sitten sitä sisäänpäin muutama naksu. Tähän voit tarvita Torx-avainta (jollainen tuli mulla uuden BB7 Road:n mukana)
    4. Kiristä vaijerin puolen palan säätöruuvi niin tiukalle että satula puristuu jumiin jarrulevyyn kiinni
    5. Kiristä satulan kaksi pulttia, yksi kerrallaan ja ensin sievästi kiinni, sitten loppukiristys
    6. Löysää vaijerin puolen säätöruuvia jokunen kierros ja pinnojen puolta pari naksua. Tarkista että pyörä pyörii vapaasti eikä palat kihnuta lainkaan. Ei pitäisi jos levy on suora ja navan laakereissa ei ole klappia
    7. Laita vaijeri takaisin paikalleen. Sitä ei tarvitse kiristää kuin juuri sen verran että vivun jousi vetää vaijerin tiukalle ja kahvan paikalleen, koska varsinainen säätö tehdään ainoastaan näin:
    8. Kierrä vaijerin puolen säätöruuvia kunnes olet tyytyväinen jarrukahvan liikkeeseen ja jarrutehoon.


    Vaijerin pituudella ei säädetä BB7:aa koskaan, ainoastaan vaijerin puolen säätönupikasta. Vahvennetut yllä kannattaa tarkistaa kutakuinkin ensimmäiseksi ennen säätöjä.

    Tämän kun hokasin niin eipä ole helpposäätöisempää jarrua mulla ollu koskaan.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  12. #42
    Liittynyt
    10/2001
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    501
    Mulla on takana Hayes MX-1 ja edessä MX-2. Takana Shimanon jarrulevy ja edessä Avidin levy ja kahvoina Deoret. Ei suuremmin valittamista toiminnasta.

    Monilta harrastajilta tuntuu löytyvän 'miljoonalaatikoistaan' vanhoja Shimanon ja Hayesin jarruja (itse jarru siis). Sellaiselta minäkin omani sain käytännössä ilmaiseksi.

  13. #43
    Liittynyt
    03/2013
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    458
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Olisihan se pitäny arvata, että parktoolilta löytyy ohje erikseen avidin jarrujen säätämiseen :P Erinomainen ja kattava ohje löytyy kyllä ton linkin takaa.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mhelander Katso viesti
    Vaikkapa näin:

    1. Löysää vaijeri jarrukahvasta (tai satulan pultin alta)
    2. Löysää satulan kaksi pulttia jolla se on kiinni etuhaarukassa tai takahaarukan adapterissa. Älä kuitenkaan liian löysälle, riittää että satula mahtuu vapaasti liikkumaan jarrupalojen mukana
    3. Löysää kokonaan pinnojen puoleinen säätöruuvi, ja kierrä sitten sitä sisäänpäin muutama naksu. Tähän voit tarvita Torx-avainta (jollainen tuli mulla uuden BB7 Road:n mukana)
    4. Kiristä vaijerin puolen palan säätöruuvi niin tiukalle että satula puristuu jumiin jarrulevyyn kiinni
    5. Kiristä satulan kaksi pulttia, yksi kerrallaan ja ensin sievästi kiinni, sitten loppukiristys
    6. Löysää vaijerin puolen säätöruuvia jokunen kierros ja pinnojen puolta pari naksua. Tarkista että pyörä pyörii vapaasti eikä palat kihnuta lainkaan. Ei pitäisi jos levy on suora ja navan laakereissa ei ole klappia
    7. Laita vaijeri takaisin paikalleen. Sitä ei tarvitse kiristää kuin juuri sen verran että vivun jousi vetää vaijerin tiukalle ja kahvan paikalleen, koska varsinainen säätö tehdään ainoastaan näin:
    8. Kierrä vaijerin puolen säätöruuvia kunnes olet tyytyväinen jarrukahvan liikkeeseen ja jarrutehoon.


    Vaijerin pituudella ei säädetä BB7:aa koskaan, ainoastaan vaijerin puolen säätönupikasta. Vahvennetut yllä kannattaa tarkistaa kutakuinkin ensimmäiseksi ennen säätöjä.
    Erinomainen pikaohje, jossa kuitenkin lähes kaikki samat jutut kuin ParkToolin sivuillakin. Mun levyt on tosiaan uudet, mutta aavistuksen nekin näköjään heittää, korjautui vähän antamalla lisää välystä. Minulla ei säätäminen siis lähinnä onnistunut siksi, etten tajunnut, että vaijerin puolen jarrulevyäkin voi säätää sitä punaista hattua kääntämällä. Siinä kun ei ollut sitä torx-reikää niin ei tajunnut, että sitäkin voi pyörittää ja aikaisemmissa jarruissa ei kyseistä ominaisuutta ollut. Nyt siis takajarrun sain täysin laahaamattomaksi ja aika mieluinen modulaatiokin löytyi. Etujarrun säätämisessä tuo yllä kuvailtu menetelmä ei kuitenkaan useammasta yrityksestä huolimatta onnistunut, vaan vaijerin puolen sylinteri jäi aina kiinni jarrulevyyn. Tämän säädin sitten ihan käsipelin, mutta varmasti parantamisen varaa jäi kalibraatioon ja modulaatiokin jäi vähän löysäksi.

    Yksi asia mitä jäin ihmettelemään tuossa ParkToolin ohjeessa oli se, että miksi siinä pinnojen puolella pitää olla isompi rako jarrulevyn ja -palan välillä? Tällöinhän jarrulevy taipuu aina jarruttaessa ja luulisi, että pidemmällä aikavälillä jarrulevy vääntyy kokonaan. ParkToolin ohjeessa todettiin vain, että avidin mekaaniset jarrut on suunniteltu näin toimimaan.

  14. #44
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Lohja / Pirunnummi
    Viestit
    546
    Moi,
    Mitä tarvitsen jos haluan vaihtaa 160mm bb7 levyt -> 203mm? Eteen ja taakse. Voiko joku heittää linkin tavaroista esim Crc:n sivuille. Kiitos

  15. #45
    IncBuff Guest
    No sää tarttet adapterit 203mm levyille. Esim. http://www.bike-discount.de/shop/k61...m-is-2000.html tai http://www.bike-discount.de/shop/k61...postmount.html riippuen keulasta.Taakse sitten vastaava sinne tarkoitettu palikka.

  16. #46
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    121
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ettan Katso viesti
    Moi,
    Mitä tarvitsen jos haluan vaihtaa 160mm bb7 levyt -> 203mm? Eteen ja taakse. Voiko joku heittää linkin tavaroista esim Crc:n sivuille. Kiitos
    Kannattaa tarkistaa keulan yhteensopivuus noin isojen levyjen kanssa. Kaikki valmistajat eivät suosittele aivan isoimpia jarrulevyjä, vaikka fyysisesti mahtuisivatkin.

  17. #47
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    2.395
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mhelander Katso viesti
    Hyvä ohje. Mutta homma on oikeesti sika yksinkertaista. Vaikkapa näin:

    1. Löysää vaijeri jarrukahvasta (tai satulan pultin alta)
    2. Löysää satulan kaksi pulttia jolla se on kiinni etuhaarukassa tai takahaarukan adapterissa. Älä kuitenkaan liian löysälle, riittää että satula mahtuu vapaasti liikkumaan jarrupalojen mukana
    3. Löysää kokonaan pinnojen puoleinen säätöruuvi, ja kierrä sitten sitä sisäänpäin muutama naksu. Tähän voit tarvita Torx-avainta (jollainen tuli mulla uuden BB7 Road:n mukana)
    4. Kiristä vaijerin puolen palan säätöruuvi niin tiukalle että satula puristuu jumiin jarrulevyyn kiinni
    5. Kiristä satulan kaksi pulttia, yksi kerrallaan ja ensin sievästi kiinni, sitten loppukiristys
    6. Löysää vaijerin puolen säätöruuvia jokunen kierros ja pinnojen puolta pari naksua. Tarkista että pyörä pyörii vapaasti eikä palat kihnuta lainkaan. Ei pitäisi jos levy on suora ja navan laakereissa ei ole klappia
    7. Laita vaijeri takaisin paikalleen. Sitä ei tarvitse kiristää kuin juuri sen verran että vivun jousi vetää vaijerin tiukalle ja kahvan paikalleen, koska varsinainen säätö tehdään ainoastaan näin:
    8. Kierrä vaijerin puolen säätöruuvia kunnes olet tyytyväinen jarrukahvan liikkeeseen ja jarrutehoon.


    Vaijerin pituudella ei säädetä BB7:aa koskaan, ainoastaan vaijerin puolen säätönupikasta. Vahvennetut yllä kannattaa tarkistaa kutakuinkin ensimmäiseksi ennen säätöjä.

    Tämän kun hokasin niin eipä ole helpposäätöisempää jarrua mulla ollu koskaan.
    Mainio ohje, jopa tällainen puusilmä kuin minä sai homman tehtyä.

    3. Kohtaan pieni tarkennus, että pinnojen puolelta kannattaa katsoa, että jarrupala tulee satulan reunan yli. Itsellä on jonniin verran ajetut palat niin "muutama napsu" ei riittänyt (tai ainakin levy meni turhan läheltä satulaa).

  18. #48
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    Mainio ohje, jopa tällainen puusilmä kuin minä sai homman tehtyä.

    3. Kohtaan pieni tarkennus, että pinnojen puolelta kannattaa katsoa, että jarrupala tulee satulan reunan yli. Itsellä on jonniin verran ajetut palat niin "muutama napsu" ei riittänyt (tai ainakin levy meni turhan läheltä satulaa).
    Joo ihan totta, toi oli unohtunut. Sisempi pala pitää siinä alussa säätää niin että levyllä on tilaa sen puolella satulaa. Olikohan se niin että 1/3 tilaa pinnojen puolelle.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  19. #49
    Liittynyt
    03/2013
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    458
    Virallinen ohje taitaa sanoa, että se rako pitäis olla 1:2 eli jos pinnojen puolella on 2 mm tilaa niin toisella puolella on 1 mm. Itse ihmettelin tätä tuossa ylempänä olevassa viestissä, että mikäköhän juju on takana tuossakin.

  20. #50
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    111
    Toinen paketista otetuista BB7R:istä näyttää tältä: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...2/DSC_0046.jpg. Onkohan tuolle mitään tehtävissä purkamatta koko jarrua? Ylempi pala on siis kuvassa niin ylhäällä kuin se rullaa pyörittämällä menee. Toisen jarrun kanssa ei ollut mitään ongelmia.

    Säästyisi ainakin palautuksen tai vaihdon vaiva, jos tuon saisi korjattua itse helposti (valitettavan keskellä kämmentä sijaistevasta peukalosta huolimatta).

  21. #51
    Liittynyt
    07/2013
    Paikkakunta
    Hellsinki
    Viestit
    668
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LoneWolf76 Katso viesti
    Toinen paketista otetuista BB7R:istä näyttää tältä: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...2/DSC_0046.jpg. Onkohan tuolle mitään tehtävissä purkamatta koko jarrua? Ylempi pala on siis kuvassa niin ylhäällä kuin se rullaa pyörittämällä menee. Toisen jarrun kanssa ei ollut mitään ongelmia.

    Säästyisi ainakin palautuksen tai vaihdon vaiva, jos tuon saisi korjattua itse helposti (valitettavan keskellä kämmentä sijaistevasta peukalosta huolimatta).
    Oletko kokeillut varovasti kammeta mäntää sisäänpäin? Epäilen että mäntä vaan hieman jumissa syystä tai toisesta.
    Kun heti startissa vetää lipat niin loppumatka on pelkkää nautintoa.

  22. #52
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    111
    Yritin minä sitä hiukan meisselillä avittaa, mutta ei se vaan liikahda. Tai sitten en uskalla käyttää voimaa tarpeeksi... Ehkäpä kysäisen bike-componentsilta, mitä tehdään, ennen kuin kokeilen mitään sellaista, mikä voi vaikuttaa takuuseen.

  23. #53
    Liittynyt
    08/2003
    Paikkakunta
    eteläisellä keskivantaalla
    Viestit
    12.081
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LoneWolf76 Katso viesti
    Onkohan tuolle mitään tehtävissä purkamatta koko jarrua? ....
    Kokeileppa pyöriikö se ulkopuolen säätörulla vastapäivään, silloin sen männän pitäisi siirtyä sisäänpäin aluksi ihan kevyesti vaikkapa isolla ruuvarilla avittaen. Nuo männät pullahtaa ulos jos sitä säätöpyörää pyörittää liian pitkälle myötäpäivään, ovat kierteellä kiinni.

  24. #54
    Morjensta! Haluan mekaaniset levyjarrut pyörään, jossa on tällä hetkellä hydrauliset kiinni. Eikös mekaanisten jarrujen johdot ole samanlaiset kuin v-jarruissa? Tämähän johtaa siihen että jarrujen asennus pyörään vaikeutuu, koska pyörän runko on tehty niin että hydraulisten jarrujen johto menee vain runkoon hitsattujen röörien läpi, kun taas mekaanisissa nämä samaiset putkilot estää vaijerin ulkokuorta liikkumasta. Eikö tämä vaikeuta jarrujen säätöä? Kertokaahan ajatuksia tilanteesta!

  25. #55
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Rajamäki
    Viestit
    4.090
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rottaroope Katso viesti
    Morjensta! Haluan mekaaniset levyjarrut pyörään, jossa on tällä hetkellä hydrauliset kiinni. Eikös mekaanisten jarrujen johdot ole samanlaiset kuin v-jarruissa? Tämähän johtaa siihen että jarrujen asennus pyörään vaikeutuu, koska pyörän runko on tehty niin että hydraulisten jarrujen johto menee vain runkoon hitsattujen röörien läpi, kun taas mekaanisissa nämä samaiset putkilot estää vaijerin ulkokuorta liikkumasta. Eikö tämä vaikeuta jarrujen säätöä? Kertokaahan ajatuksia tilanteesta!
    Laitat täyspitkät kuoret, jolloin tuo ei ole ongelma. Pitkien kuorien etuna on myöskin vaijerien likaantumisen merkittävä väheneminen. Jos et halua täyspitkiä kuoria niin tuota varten on olemassa erillisiä holkkeja jotka hoitavat stopparin virkaa.
    lansive muokkasi tätä : 07.01.2015 at 15.24
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

  26. #56
    Selvä homma. Kiitos paljon!

  27. #57
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.336
    Aihetta sivuten: onko kellään jo tuntumaa TRP Spyre jarruista? Siis vaijeri vetoinen levari mutta viekkaasti molemmat palat puristuu sisäänpäin, kuten hydraulisissa. Kuulostaa hyvältä mutta onko palstan über tietäjillä kokemuksia?

    https://www.bike-components.de/en/TR...sattel-p36097/
    "Hän löysi vihdoin itsensä", ne sanoivat miehestä, joka vasta varsin iäkkäänä lakkasi kehittymästä. -Samuli Paronen

  28. #58
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    https://www.bike-components.de/de/Ja...KEB-SL-p34496/ Ja kuoreksi sitten tätä. On jäykempää, paljon vähemmän joustavaa kuin vakiokuori, jarrutuntuma ja teho omassa luokassaan. On kahdessa kippuratankoisessa ja valitettavasti yksi avaamaton 9 metrin kieppi normikuorta joka jää koskemattomaksi, tai vierasvaraksi.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  29. #59
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hiilari Katso viesti
    Aihetta sivuten: onko kellään jo tuntumaa TRP Spyre jarruista? Siis vaijeri vetoinen levari mutta viekkaasti molemmat palat puristuu sisäänpäin, kuten hydraulisissa. Kuulostaa hyvältä mutta onko palstan über tietäjillä kokemuksia?

    https://www.bike-components.de/en/TR...sattel-p36097/
    Kovastihan nuo maailmalla kehuu. Jos nyt se ihme tapahtuisi että levaricrossari ilmestyy niin vaijerivetoisista jarruista heti kelpuuttaisin.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  30. #60
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    http://ridinggravel.com/components/t...-quick-review/ kauppa kiinnostuneet on tuon kuukkeloineet mutta jollei...
    I väntan på ännu dåligare tidet

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •