Yläfemmaa heittävä äijä löytyi täältä.
Jossain on jo näin lumetonta. Tosin märkää ja liukasta kuitenkin.
![]()
Yläfemmaa heittävä äijä löytyi täältä.
Jossain on jo näin lumetonta. Tosin märkää ja liukasta kuitenkin.
![]()
Minä ajan pääni jäädyksiin
Vanha. Kansalaisen karttapaikka ei tunnu toimivan. Laitan paremman karttalinkin kun toimii.
Uusi
![]()
peruspertti muokkasi tätä : 17.04.2013 at 20.52
Hantuntie
Uusi
![]()
No voihan vitsalo, nyt olisi pitkästäaikaa kuvissa tuttuja maastoja. Haen huomenna aamupäivällä.
Mikäli muita ei kiinnosta!
Annas ku isi näyttää?
ei ois kyl montaa sataa metriä kotiovelta...
The end of the road is just the beginning...
No anna mennä. Mulla kuitenkin useempi kilsa.
Annas ku isi näyttää?
Nyt jää rasti hakematta. Liukastelin eilen juoksulenkillä ja nilkka pipi, ei turvonnut mutta hieman kipeä.
Parempi lepäillä paripäivää niin eiköhän tuo tuosta tokene.
Annas ku isi näyttää?
Piispanristin tarjoustalo
uuden sijainti on liian helppo. Vaikeutta voi hakea nousemalla useamman kerran ennen kuvausta![]()
![]()
Outoa ettei tätä vielä haettu.
Tässä.
Uutta kehiin.
![]()
Jaaha, muutama päivä mennyt, joten lisävinkkejä kallion suhteen kaivataan![]()
Siinä vähän toisesta kuvakulmasta jos helpottaa.
Metsäläntin ympäri kulkee yksi polku, josta vähän poikkeamalla pienemmälle polulle löytyy tämä.
Vanha rasti
Uusi
Valitan kuvan laatua. Tuollasia kallioseinämiä onkin sitten näillä kulmilla aika monta. Käynpähän äkkiä näpsäisemässä kuvan ei ihan onnnistunut. 20km
siksakkia melko pienellä alueella vei aikaa niin, että tuli jo hämärä. Eiköhän tuollaisen melko yksilölliseksi tuunatun tuolin kuitenkin tunnista.
Samalla seudulla vain n. 1,5 km linnuntietä edellisestä
Penkki löytyy about tästä ...
ja uusi...
![]()
Ei mittää pikkuvinkkiä olisi?
alle 2km edellisestä ja paikan läheisyydessä jokunen viimeinen leposija..
Vanha, eläinten hautausmaan takana kiva pieni nyppylä.
Uusi epämääräinen polku alas vuorelta
![]()
Rasti löytyy keskeiseltä paikalta ja kuvan yläreunassa näkyy taivaalla lippu.
Vanha epämääräinen polku alas tultuna. Hieman mietitytti, mutta lippu vihje paljasti.
Uusi
Enpä jaksanut metsään asti mennä näin iltasella
Vihje. Ison kirkon portaille linnuntietä alle 500m.
Täältä löytyi pieni viheralue.
Ja jatketaan urbaaneilla maastorasteilla.
![]()
Vanha rasti oli suunnilleen tässä
Sitten uutta, missä pääsee lankkuja pitkin pieneen metsään?
![]()
Hiukan suurempi kuva, kiitos. Muut tällä sivulla olleet kuvat on aika sopivia, eli 1024 pikselssiä leveys riittää mainiosti.
No joo, ovat vähän pieniä, kuvien liittäminen vähän hakusessa. Pystyykö kokoa muokkaamaan vielä jälkikäteen????
Vahva kutina, että jossain Katariinanlaakson suunnalla olisi, muttei ainakaan tänään osunut silmään.
Kun olet kuvan pienentänyt ja tallettanut, niin sen palauttaminen suureksi ei enää onnistu.
Jos taas alkuperäisessä koossa oleva kuva on tallessa, se kannattaa ladata uudestaan ja linkitää tähän. Kuvan voit upata esim tuonne: http://imgur.com/
Vähän sinne päin, taitaa olla ennemmin Koivulan aluetta, ehkä noin kilometri vanhalta rastilta....
Ei näytä iskevän, lisävinkkiä? Kilometri/Koivula (?) kävin yks aamu rullailemassa, but...
Nyt komppaan artzia. Koivula ja lähialueet on viimeisen 10 päivän sisään tullut rässittyä läpi niin ettei seuraavaan vuoteen jaksa alueelle edes mennä. Sovitaanko ensi kerraksi hieman isommat kuvat niin on suuremmat mahdollisesti paremmat mahdollisuudet rastien löytymiseen? Näin kesän kynnyksellä olisi positiivista saada mahdollisimman paljon uusia ärsykkeitä kuvarastien muodossa!
Vinkkiä tulemaan!![]()
Sama paikka toiseen suuntaan....![]()
Ei voi olla tuossa
Pari päivää sitten lähdin kotoa tuota hakemaan ja olin varma, että juuri tuon tien varressa rasti olisi. Ajoin pari kertaa tuosta edestakaisin, enkä nähnyt pikkukuvassa näkyvää siltaa. No, haen tänään, jos jaksan ja joku ei ehdi ensin![]()
Kirjanmerkit