GarminElectrobikeGiant
Sivu 30 / 83 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 28 29 30 31 32 40 80 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 871 - 900 / 2473

Aihe: Pyöräilyhousut

Pyöräilyhousut

Gore Bike Wearin bibseissä riittää lahkeen mitta myös "hyvin kasvatetuille" kavereille. 90kg kaverille jolla ei ole vyötäröllä vararavintoa riittää koko XL. N. 100kg kaverille sitten XXL. Näissä riittää siis lahkeen mitta yli 190cm pitkälle.

Mistähän päin pk-seutua kannattaisi lähteä metsästämään elämäni ensimmäisiä pyöräilypöksyjä. Toiveissa olisi kohtuuhintaiset ja topatut kesäkauden trikoot maantiepyöräilyyn. Toisaalta myös shortsit voisi ostaa jo samalla kerralla kesää silmällä pidellen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rantapantteri Katso viesti
    Mistähän päin pk-seutua kannattaisi lähteä metsästämään elämäni ensimmäisiä pyöräilypöksyjä.....
    Velosport, Hi5Bikes, BikeCompany, System1, pyörähuolto.com, Larunpyörä, BikePlanet, CycleCenter, Fillarikellari, Suomen Urheiluaitta ...jne jne jne jne jne jne jne....

Etsin Löfflerin C-tex pyöräilyhousuja, olkaimelliset, lyhyet. Koko 50.

Niiden valmistus on loppunut. Itselle ne on sopinut erittäin hyvin. Nettikaupoista ja muualta olen etsinyt, ei löydy.

Jos jollain sattuu tulemaan vastaan, niin laittakaa tietoa tänne. Kiitoksia!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kva66 Katso viesti
    Etsin Löfflerin C-tex pyöräilyhousuja, olkaimelliset, lyhyet. Koko 50.

Niiden valmistus on loppunut. Itselle ne on sopinut erittäin hyvin. Nettikaupoista ja muualta olen etsinyt, ei löydy.

Jos jollain sattuu tulemaan vastaan, niin laittakaa tietoa tänne. Kiitoksia!
    Nämä???

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kärrä Katso viesti
    Jep. Laitoin tilaukseen.

Itseasiassa viestin laittamisen jälkeen nämä pomppasi esille, kun Googletin vielä kerran asiaa. Tämän olen tehnyt nyt useamman kerran talven aikana, eikä vastaan ole tullut.

Kiitoksia.

Mistähän löytyisi suht edullisesti pitkät pehmustetut pyöräilyhousut/trikoot kevätkeleille? Lyhyempää mallia uskaltanee laittaa päälle vasta kun lämpötilat alkavat huidella 15 yläpuolella.

Rosen pitkät thermohousút sain eilen.Heijän kataloginumero 1613874. L-kokoisena varuilta otin ja mun 173,5cm ynnä pyöräspesifinen inseam mitta 83,5cm ja paino 67kg muuten hyvä istuvuus mitä nuo lahkeet on pikkasen pitkät. Polsterikin eilisellä testilenkillä vaikutti ihan hyvältä. Kangas tuntui viileämmile keleille soppelilta.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kärrä Katso viesti
    No tässä sitten kävi niin että ne oli loppu, nuo C-TEX malli. Rahat jo lähti, saan ne takaisin.

Jos haluaa vastaavat, kompressiolla ja hyvällä pehmusteella, miltä merkiltä löytyy? Hot Bond minusta tuntuu liian löysältä Löffleriltä. Muut merkit?

Re: Pyöräilyhousut

Hep, minä tilasin myös rosen bib tightsit, mallia thermal design III JA M kokona. Housut olivat auttamattomasti liian pienet. Lahkeita ei meinannut saada jalkaan ja kokonais pituuskin aivan liian pieni. Omat mittani ovat 174 ja 69kg. Olis vissiin l pitänyt ottaa. Nuo on tarkoitus palauttaa jos ei jotakuta kiinnosta?
    Nyt ajattelin metsästää löflerin tai gbw housuja jos jostain saisi hyvään hintaan.

http://www.rosebikes.fi/tuote/rose-t...d--/aid:441391

Tällaiset olisi nyt varmaan lähdössä tilaukseen. Koko tässä vähän mietityttää, pituutta löytyy 183 ja painoa 86, reiden ympärys on kyllä yli 60cm... olisiko turvallisempaa tilata XL ettei varmasti jää pieneksi/tiukaksi?

Mulle tuli Rosen pitkät (Design 3:t) L-koossa. 180cm, inseam n. 85...86cm. Yhtään pitempi selkä ei mahtuisi henkselien pituuden puolesta.

Täytynee sitten kokeilla XL:ää.

Lyhyet pyöräilyshortsit (pehmustetut) omistankin jo. Olisiko periaatteessa huono jos niiden päällä käyttäisi pehmustamattomia pitkiä trikoita eikä ostaisi erikseen pidempiä housuja?

Se on ihan ok

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Soulfire Katso viesti
    http://www.rosebikes.fi/tuote/rose-t...d--/aid:441391

Tällaiset olisi nyt varmaan lähdössä tilaukseen. Koko tässä vähän mietityttää, pituutta löytyy 183 ja painoa 86, reiden ympärys on kyllä yli 60cm... olisiko turvallisempaa tilata XL ettei varmasti jää pieneksi/tiukaksi?
    Ostin noi samat pökät viime syksynä. Pituutta on 185-186cm ja painoa 83. Tilasin M ja L kokoiset ja päädyin yllättäen ottamaan M koon, vaikka en olisi ikinä uskonut että niissä riittää puntin mitta. Kumpikin koko istui ihan hyvin ja puntin mitta riitti mutta M-koko oli sen verran napakampi, että päätin ottaa ne. Eikös Rosella ole vieläkin ilmaiset palautukset? Jos on, niin tilaa L ja XL ja palauta se joka ei sovi.

Täällä kun ollut joskus noista Castellien koosta keskustelua niin kannanpa oman korteni kekoon kun tuli poistettua Ergo Tre-malliset L-koon housut. Omat mitat ovat 185/71kg ja inseam n. 89 cm. On seminapakat (varsinkin "henkselit") mutta if it's not sprayed on it's too big . Vertailuna vaikka Peal Izumien L-koko on hieman löysempi päällä kun kävin kokeilemassa Mikonkadun intersportissa. All in all, säämiskä (kiss3) vaikuttaa tosi hyvältä _b!
    Impossible is not a fact. It’s an opinion.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Soulfire Katso viesti
    Täytynee sitten kokeilla XL:ää.

Lyhyet pyöräilyshortsit (pehmustetut) omistankin jo. Olisiko periaatteessa huono jos niiden päällä käyttäisi pehmustamattomia pitkiä trikoita eikä ostaisi erikseen pidempiä housuja?
    Irtolahkeita kannattaa myös harkita, selviää halvemmalla ja mielestäni monipuolisempi vaihtoehto. Tämä siis jos ei mennä pakkasen puolelle lämpötilan suhteen. Henk. koht. en käyttäisi missään vaiheessa kahta kerrosta haarovälin kohdalla, moni toki tekee niin ongelmitta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lavke Katso viesti
    Irtolahkeita kannattaa myös harkita, selviää halvemmalla ja mielestäni monipuolisempi vaihtoehto. Tämä siis jos ei mennä pakkasen puolelle lämpötilan suhteen. Henk. koht. en käyttäisi missään vaiheessa kahta kerrosta haarovälin kohdalla, moni toki tekee niin ongelmitta.
    Minä käytän kylmällä kelillä ja sateessa kahta jopa kolmea housua päällekkäin. Alimmaisena hyvät lyhytlahkeiset pehmustehousut.

Itse en ole tästä kokenut ongelmaa. Irtolahkeita tulee myös käytettyä.

Mitä ongelmia on tullut vastaan useampia housuja käyttäessä?

Hiertymäthän se suurin ongelma on usealla vaatekerralla, ja noin yleisestikin on mukavempi pitää yhtä kerrosta kuin esim. kolmea. Kolmea kerrosta en ole ikinä kokeillut, mutta voisin kuvitella kosteuden siirtymisen heikentyvän eri kangaiden välillä sen mukaan mitä enemmän kerroksia on käytössä. Mutta niin kuin sanoin, jotkut käyttävät ongelmitta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lavke Katso viesti
    Hiertymäthän se suurin ongelma on usealla vaatekerralla, ja noin yleisestikin on mukavempi pitää yhtä kerrosta kuin esim. kolmea. Kolmea kerrosta en ole ikinä kokeillut, mutta voisin kuvitella kosteuden siirtymisen heikentyvän eri kangaiden välillä sen mukaan mitä enemmän kerroksia on käytössä. Mutta niin kuin sanoin, jotkut käyttävät ongelmitta.
    Itsellä lenkkien pituudet ovat kuitenkin (kylmälläkin) aika lyhyitä. 1.5-2 tuntia. Minulla Löfflerin varusteita ja yhdet tosi vanhat lähes saumattomat ( 20 vuotta tai yli (tosiaan onpas noilla ikää!)) lämpöhousut. Näillä vermeillä ei ole tullut ongelmia hiertymien suhteen. Vuosia sitten kun pehmuste oli vielä oikeaa säämiskää, oli persus verillä vähän väliä. Piti käyttää rasvaa/vaseliinia jotta näiltä hiertymiltä välttyi, eikä aina välttynytkään.

Oli siinä myyjällä ihmettelemistä kun siloposkinen kaupunkilaispoika kävi ostamassa maataloustarvikeliikkeestä Tummelia (vaseliinia/rasvaa jota käytettiin lypsämisessä (ehkä?)). Varmaan oli vain myyjällä mielikuvitus rajana

Ihme, kun ei saa windstopper bib tightseja ympärivuorattuina, mulla jäätyy pakarat ja alaselkä. Housuissa edessä on tuulisuoja, mutta pakaroiden kohdalla pyörre ja pakarat kramppaa, alaselkä kamppaa. Yli +15c keleissä vasta pystyy maantifillaroimaan, tosin sillonkin on trikoiden päällä shortsit. Taidan siirtyä lökäreihin

http://www.rosebikes.fi/tuote/gore-b...pad/aid:133736
    EsaJ muokkasi tätä : 21.04.2013 at 21.35
    ”Mitä enemmän somessa seuraa muiden elämää, sitä vähemmän ehtii elää omaansa…..”

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EsaJ Katso viesti
    Ihme, kun ei saa windstopper bib tightseja ympärivuorattuina, mulla jäätyy pakarat ja alaselkä. Housuissa edessä on tuulisuoja, mutta pakaroiden kohdalla pyörre ja pakarat kramppaa, alaselkä kamppaa. Yli +15c keleissä vasta pystyy maantifillaroimaan, tosin sillonkin on trikoiden päällä shortsit.
    Enduralla on vedenpitäviä trikoita, mm. http://endura.co.uk/Product.aspx?dep...33&prod_id=240 ja joku Pearl Izumin mallikin kuulemma on vedenpitävä.

Ajelin itse eilen illa yhdistelmällä 3/4 Thermohousut ja päällä edestä WS-suojatut Löfflerit... ja liian kylmä oli +9C -kelissä. Oikein kivasti nyt issiasta herättelee, nam.
    Näin viikonloppuna ekan kuskin lyhyissä - toiset kestää kylmää paremmin tai eivät ole vielä paleltuneet tarpeeksi.

Osaako joku sanoa, että myydäänkö pk-seudulla jossain topattuja alusboksereita? Muutamien pyöräkauppojen nettisivuilla on vähän heikkoa informaatiota. Kaveri löysi Biltemasta vikat, mutta nyt sielläkin oli eioota. Edullinen halpahallikamakin kelpaa jos on jossain määrin istuttavat maantiepyöräilyyn.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rantapantteri Katso viesti
    Osaako joku sanoa, että myydäänkö pk-seudulla jossain topattuja alusboksereita? Muutamien pyöräkauppojen nettisivuilla on vähän heikkoa informaatiota. Kaveri löysi Biltemasta vikat, mutta nyt sielläkin oli eioota. Edullinen halpahallikamakin kelpaa jos on jossain määrin istuttavat maantiepyöräilyyn.
    Intersporteista ja vastaavista löytynee topattuja kalsareita, esim. http://www.intersport.fi/fi/tuotteet...ol-bike-boxer/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Enduralla on vedenpitäviä trikoita, mm. http://endura.co.uk/Product.aspx?dep...33&prod_id=240 ja joku Pearl Izumin mallikin kuulemma on vedenpitävä..
    Enduran veenpitävistä trikoista ei oo kokemusta, mut suurtietäjän viittaama Pearl Izumin malli on AmFIB Bib Tight. Ne on hyvät. Olen ajellu itse noilla nyt parin talven kaikki ajot niin että alla olla joku lyhyt boxeri - pehmusteella tai ilman, g-formin polvisuojat, noi ja päällimmäisenä Enduran MT500- shortsit. Toimii -30C:stä parin plussa asteen mätövesikeleihin. Leikkaus on mulle fine, mut sokkona sovittamatta en ostais. Laatu noisson vähintäänkin hyvä, ainoat käytön jäljet taitaa olla polven alla piikkipolkimien skraaduista.

Rosen thermobibseillä 1613874 jonkin verran ajanut ja kovasti on tuo polsteri mun pennin korpuille leveä. Tein tossa visuaalisen vertailun Craftin lyhkäisten henkselihousujen ynnä Yokon olkaimettomien kanssa. Simpan basicit on jossain kateissa. Ei minun ahteri noin leveästä tykkää. Taijampa raksia Rosen pitkiksistä pehmusteen pois ja siirtää puhtaasti talvikäyttöön. Kangashan on mulle hyvä, ei hiosta ja just riittävän lämpimät näillä alle +10 keleillä.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Onko jollain kokemusta US40-firman tuotteista. Saisi vähän rennommat pyöräilyhousut: http://www.rosebikes.fi/tuote/us40-b...439/aid:619441

Scott1912 Guest
    Tuli tilattua rosebikestä noi Giordanan bib shorts silverlinet, ihan hyvin tuntuu pelaavan toi xl-koko näin 191cm pitkälle, 75kg~ painoselle. Tosin ei ole oikee verrata mihinkää muuhun.

Itse en ole käyttänyt pyöräilyhousuja ennen ollenkaan, joten ostamani Biltemat tuntuvat aivan luksukselta. Hintaa oli muistaakseni 17.90€ ja n. 200km kokemuksella toimii. Missasin viime kesänä Lidlin vastaavan hintaiset housut kun loppuivat paikallisesta liikkeestä päivässä. Mietinkin tuossa, että mille tasolle ajomukavuus voi kohota jos panostan housuihin sen 100€? Tarkoitus on polkea tänä kesänä enemmän kuin koskaan ennen. Ahvenanmaan reissua, työmatkaa yms.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti keski-ikäinen Katso viesti
    Onko jollain kokemusta US40-firman tuotteista. Saisi vähän rennommat pyöräilyhousut: http://www.rosebikes.fi/tuote/us40-b...439/aid:619441
    Ei mitään kokemusta mutta pikaisella vilkaisulla eivät tarjoa mitään erikoista verrattuna joka normi-urheilukaupassa tarjolla oleviin malleihin (Craft, Northwave tms).
    marco1 muokkasi tätä : 06.05.2013 at 14.51

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •