FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 47 / 52 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37 45 46 47 48 49 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.381 - 1.410 / 1542

Aihe: Cervelo

  1. #1381
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    Cervelo RCA:

    http://www.cyclingnews.com/news/cerv...0000-rca-frame

    Pelkkä runko 10 000 USD.

  2. #1382
    TetedeCourse Guest
    Pitäisköhän ostaa yksi tuollainen poiskuljeksimasta, kun niitä tehdään vain 325 kappaletta. Tuskin kovin montaa vastaan tulisi Hvitträskin iltalenkillä

  3. #1383
    Liittynyt
    08/2012
    Paikkakunta
    Nokia
    Viestit
    520

    Terve!
    Matkamittari S2:een

    Ylpeänä uuden S2:n omistajana olisin apua vailla kyseisen ongelman kanssa. Eli onko kenelläkään suositella sopivaa mittaria tuohon pyörään(max. 150€). Itselläni oli kaapissa lojumassa Sigman langaton mittari mutta en sitä hyvistä yrityksistä huolimatta saanut istumaan etuhaarukkaan, joka on melkoisen leveä ja littana. Myöskään pinnoihin tuleva vastakappale ei vanteisiin käynyt(Mavic Ksyrium elite). Jos teillä on kokemuksia ja suosituksia mittareista kyseiseen pyörään/vanteisiin, niin otan kaiken avun mielelläni vastaan.

    Ja kiitoksia Signaturen väelle asiantuntevasta palvelusta ja opastuksesta. Pyörä tuntuu istuvan oikein mallikkaasti vaikka kokeilu on tapahtunut vasta olohuoneessa. Toivottavasti istuu myös tien päällä, kunhan nuo lumet vaan sulaisi pois.

    Hyviä pyöräilykelien odottelua!!

    Vili

  4. #1384
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.530
    Garmin Edge 200 maksaa 130 euroa, se ei tosin tue sykettä, kadenssia tai tehomittareita.

  5. #1385
    Liittynyt
    08/2012
    Paikkakunta
    Nokia
    Viestit
    520
    Kannattaisko panostaa muutama kymppi lisää ja ostaa tuo edge 500. Siihen ilmeisesti saa liitettyä sykkeen ja kadenssin.

  6. #1386
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    298
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ViliA Katso viesti
    Kannattaisko panostaa muutama kymppi lisää ja ostaa tuo edge 500. Siihen ilmeisesti saa liitettyä sykkeen ja kadenssin.
    Halvemmaksi tulee kun ostat kerralla tuon 500:n. Muuten voi käydä niin, että ajat pari kuukautta tuolla 200:lla ja sitten ostat 500:n.

    Nimim. Kokemusta vastaavasta tilanteesta on.

  7. #1387
    Liittynyt
    08/2012
    Paikkakunta
    Nokia
    Viestit
    520
    Juu eiköhän kisa ratkennut tuo 500:n hyväksi. Kiitoksia vaan vinkeistä!

  8. #1388

    Cervelo

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ViliA Katso viesti
    Juu eiköhän kisa ratkennut tuo 500:n hyväksi. Kiitoksia vaan vinkeistä!
    Joita saa käsittääkseni myös sieltä Signaturesta, ehkä sopiva hintakin jos justiin pyörä ostettu.

  9. #1389
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    forssa
    Viestit
    426
    Uusi putkikameli pitäisi saada pårseen alle ja mietin että S2 vai R3?
    Tarkoitus olisi hankkia pyörä taas ikäänkuin useammalle vuodelle.

  10. #1390
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    69
    Saldenilla mielenkiintoinen kokoonpano: R3 2012 runko pakattuna Super Record 2010 rensseleillä ja Fulcrumin R0 kiekoilla. Maukas paketti. Paljonkohan painaa koossa 54? Ulkonäkö ruma, muuten makea.

  11. #1391
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Niemenmäki
    Viestit
    400
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tuomo O Katso viesti
    Saldenilla mielenkiintoinen kokoonpano: R3 2012 runko pakattuna Super Record 2010 rensseleillä ja Fulcrumin R0 kiekoilla. Maukas paketti. Paljonkohan painaa koossa 54? Ulkonäkö ruma, muuten makea.
    En tiedä mihin vertaat ulkonäköä, mutta 2013 malliin verrattuna 2012 R3 on todella siisti. Vielä enemmän kyllä tykkäsin 2011 värityksestä. Kyllä tolla setillä pitäisi aika alas päästä painossa.

  12. #1392
    r.a.i Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tuomo O Katso viesti
    Saldenilla mielenkiintoinen kokoonpano: R3 2012 runko pakattuna Super Record 2010 rensseleillä ja Fulcrumin R0 kiekoilla. Maukas paketti. Paljonkohan painaa koossa 54? Ulkonäkö ruma, muuten makea.
    No jaa, ulkonäkö on makuasia. Olen kylläkin jäävi. Mulla on 54 kokoinen R5 VWD Record/SR osilla ja bora ykkösillä. Paino polkimien, pullotelineiden ja garminin sensoreiden kanssa ilman sen kummempia putkikevennysosia on 6,3 kg - tosin punnituksessa oli päällä vain 200 grammaiset rullilla-ajo tuubit. Tuo R3 runko on hieman painavampi ja taitaa nuo R0-kiekot olla kanssa hieman Boria painavemmat. Veikkaisin kuitenkin, että polkimien kanssa mennään jossain aika lähelle UCI-laitonta - "myyntipaino" sitten reilusti alle.

  13. #1393
    Liittynyt
    05/2005
    Viestit
    140
    Cervelolta tuli uusi P3 malli. Namia!!!

  14. #1394
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.530
    Uusi P3 on ihan siistin näköinen mutta uusi väritys ei kyllä vieläkään oikein natsaa. Ominaisuudet on nyt tuotu sille tasolle millä niiden olisi pitänyt olla jo pari vuotta sitten. Vielä kun saisi Maguran jarrukahvoihin sähkövaihtajien napit ja 3T Aduron saataville erikseen ostettuna.

    http://cervelo.com/en/bikes/p-series/p3.html

  15. #1395
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    savo
    Viestit
    1.103

    Cervelo

    Miksiköhän lähes kaikki pro tallien jampat ajaa vain R5 mallilla oli etappi mikä hyvänsä? En ole nähnyt kertaakaan esim. S5 yhdenkään kuskin alla. Geometriahan noissa on sama, joten tuo aeromalli ei taida tuoda mitään lisä-arvoa kuskeille? R5 keveys ja jäykkyys taitaa ajaa S5:n pienemmän ilman vastuksen edelle. S5 moitittiin myös jossain testissä epävakaasta keulasta kovissa laskuissa.

  16. #1396
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    423
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti leecher Katso viesti
    Miksiköhän lähes kaikki pro tallien jampat ajaa vain R5 mallilla oli etappi mikä hyvänsä? En ole nähnyt kertaakaan esim. S5 yhdenkään kuskin alla. Geometriahan noissa on sama, joten tuo aeromalli ei taida tuoda mitään lisä-arvoa kuskeille? R5 keveys ja jäykkyys taitaa ajaa S5:n pienemmän ilman vastuksen edelle. S5 moitittiin myös jossain testissä epävakaasta keulasta kovissa laskuissa.


    Joku etappi jäänyt välistä?

  17. #1397
    TetedeCourse Guest
    Tuo on hiukka vanha kuva kun Thorre ajeli Cervelolla - tänä vuonna ei S5:tä ole tosiaan paljoakaan kisoissa näkynyt. Tästä oli keskustelua Cervelon foorumilla.

  18. #1398
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    423
    Niin no, ei tuota Touria ole tänä vuonna taidettu vielä ajaa... Toisaalta kysyjä olisi voinut tarkentaa, että puhuu kuluvasta kaudesta.

  19. #1399
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    savo
    Viestit
    1.103
    Tarkoitin juurikin uuden R5 ilmaannuttua markkinoille on nuo S mallit ovat hävinneet täysin taka- alalle. Tehtiinkö liian hyvä allrounder?

  20. #1400
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    423
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti leecher Katso viesti
    Tarkoitin juurikin uuden R5 ilmaannuttua markkinoille on nuo S mallit ovat hävinneet täysin taka- alalle. Tehtiinkö liian hyvä allrounder?
    En ole Cervelon kuvioita viime aikoina seurannut, mutta onko tuossa uudessa R5:ssä jotain parempaa R5ca:han verrattuna? Sehän on ollut ammattikuskien saatavilla jo ainakin sen pari vuotta.

  21. #1401
    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    26
    Käsittääkseni tässä on S ja R -kisassa painaa eniten tuo R:n uudempana mallina oleminen, jolloin Cervelo luonnollisesti haluaa, että mahdollisimman moni sotkee sillä (=näkyvyys). Ja TT:t luonnollisesti uudella P3:lla... tämä tapahtui myös silloin kun Ässä tuli ulos uunista.

    Lisäksi ei taida teamilla olla tällä hetkellä montaa Thorin tyyppistä ajajaa, joka haluaa haastaa kärjessä (ja ajaa ilman suojaa). Ryhmässä keikkumiseen R5 on luonnollisesti parempi. Käsitykseni mukaan ainoa joka "aktiivisesti" S5:sta käyttää on David Millar, joka ainakin unelmoi entisaikojen irtiotto kyvystään. Tour Down underilla kylläkin S5:sia vilahteli ihan mukavasti, joten eiköhän me tuolla TDF:kin muutama nähdä ainakin tasaisemmilla etapeilla...

  22. #1402
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    46
    Millar ajoi Girossa S5:llä kunnes keskeytti.


  23. #1403
    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    26
    Ehkä vähän väärään kategoriaan, mutta luulen että täällä joku saattaa viestiin havahtuakin. Eli olisiko hyväksi havaittuja suosituksia S5:n satulalaukuksi? Hakusessa siis kompaktiyksilö (minimi: minipumppu, sisäkumi, rengasrauta ja multitool) joka sujahtaa hyvin aerotolppaan, tai vain satulaan, kiinni...

  24. #1404
    TetedeCourse Guest
    Uutta Cervelo 2014 mallistoa ??? S3, R3, R5,






  25. #1405
    ai ai.. ompas hienoja!

  26. #1406
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    S3? paluu?

  27. #1407
    TetedeCourse Guest

  28. #1408
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    PK-seutu
    Viestit
    350
    Onko teillä tietoa, olisiko Cervelo mahdollisesti tuomassa takaisin 650C-koon runkoa? Siis ihan sitä perus-junnu-fillaria, jota tehtiin vielä ainakin 2011 ilmeisesti.

  29. #1409
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.530
    Tempomallistosta löytyy 650C-koon runkoja mutta maantieltä ei taida enää.

  30. #1410
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    PK-seutu
    Viestit
    350
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Tempomallistosta löytyy 650C-koon runkoja mutta maantieltä ei taida enää.
    Joo tuon tiesinkin, mutta en ole tuollaista konetta hankkimassa vaan ihan perustason maantiekonkelia Harmi kun lopettivat junnukoon, kun olen tykästynyt tuohon pienempään kiekkokokoon ja Cervelo vaikuttaisi geometrioiltaan aika passelilta ja olisi laadullisesti päivitystä nykyiseen alu-halpis-Trekiin nähden. Pitänee jatkaa käytetyn etsimistä.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •