Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar
menu näyttää kyllä pääpiirteissään aika tutulta ja hyväksi koetulta. Patukkoina mulla tosin usein pelkkiä lidlin muropatukoita. Ostin GO-exposta kokeeksi muutaman bullet meal patukan. Yhden sellaisen ajattelin ottaa kokeeksi mukaan. Pystynee popsimaan siirtymällä vaikka ajossa. Asfaltilla täysvaihteisella on tuskin isoja ongelmia pysyä sinkulan tahdissa mukana. Polkujen ylämäet onkin sitten haastavampia.
Itse on tullut syötyä Alpen-yliannostus, siksi flapjackit. Taitaa jokaisella olla omat luottosapuskat. Mulla oli kokeeksi hankittuna yksi bullet meal, enkä kyllä oikein tykännyt. Jauhelihasisältöinen patukka oli jotenkin keinotekoisen makuinen ja autoa ajaessa rasvaan sotkeutui sekä kojelauta että ukko. Vika saattaa silti hyvinkin olla mussa eikä tuotteessa.

Sinkulavauhti ei ole nopeaa vaan tasaista. Mennään samaa vauhtia ylä- ja alamäet sekä tasaisetkin. Vaihteilla voi tasoittaa rasitusta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki
Itsekin pitää koittaa raahautua Matin lenkille, jos vaan ei satu muuta ohjelmaa samalle kohtaa. Tarvis nimittäin pikku hiljaa alkaa tekemään jotain liikunnallista, ettei jäis ihan viime tippaan Tahkolle treenaaminen. Niin joo - odotellaan nyt kaikessa rauhassa ensin että lumet sulaa ja metsä kuivuu. Kireitä ketjuja niille joilla riittää intoa ja/tai aikaa.
Tottakai sää tulet, kuinka muuten ne Raision parhaat polut löytyy. Enkä määkään mitään ajanu ole. Sippaan vielä omalla lenkillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Teemu
Itsellä tekee pidemmillä lenkeillä vaikeaa tuo suolaisen syöminen
Aika pitkälti kesäajan lenkkeihin tuo suolainen itsellä rajoittuu. Talvella nauttii sitten sipsejä palautusjuoman kera kotona. Juoksuhommissa toi syöminen on kyllä hankalampaa, aika helposti alkaa kuplimaan. Olen koittanut reenata vauhdissa syömistä, ja banaani tuntuu olevan siihen paras vaihtoehto. Kokonaisuudessa olen pitänyt juostessa sellaista linjaa, että syön lenkin aikana vähemmän kuin luulen tarvitsevani, mutta taasen tasaisin välein jotain. Koittaa sitten kuunnella roppaa sillä kokemuksella mitä löytyy.